دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۱:۴۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 8 اسفند 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 1 اسفند 1398 دیار آفتاب 2 اسفند 1398 دیار آفتاب 3 اسفند 1398 دیار آفتاب 4 اسفند 1398 دیار آفتاب 5 اسفند 1398 دیار آفتاب 6 اسفند 1398 دیار آفتاب 7 اسفند 1398 دیار آفتاب 8 اسفند 1398 دیار آفتاب 9 اسفند 1398 دیار آفتاب 10 اسفند 1398 دیار آفتاب 11 اسفند 1398 دیار آفتاب 12 اسفند 1398 دیار آفتاب 13 اسفند 1398 دیار آفتاب 14 اسفند 1398 دیار آفتاب 15 اسفند 1398 دیار آفتاب 16 اسفند 1398 دیار آفتاب 17 اسفند 1398 دیار آفتاب 18 اسفند 1398 دیار آفتاب 19 اسفند 1398 دیار آفتاب 20 اسفند 1398 دیار آفتاب 21 اسفند 1398 دیار آفتاب 22 اسفند 1398 دیار آفتاب 23 اسفند 1398 دیار آفتاب 24 اسفند 1398 دیار آفتاب 25 اسفند 1398 دیار آفتاب 26 اسفند 1398 دیار آفتاب 27 اسفند 1398 دیار آفتاب 28 اسفند 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۰    
اکنون اروپا در پرونده های مختلف از جمله برجام و حقوق بشر، به ایران بدهکار است. اما به جهت رویکرد انفعالی دولت روحانی در سیاست خارجی، جای طلبکار و بدهکار با یکدیگر عوض شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۰    
یک داروساز درباره ساخت محلول ضدعفونی کننده در منزل توضیحاتی ارائه داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۰    
نخستین بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان محلات پس از بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۰    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، گفت: ملت هشیار ایران در گذر از گردنه های سخت، آموخته چطور تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۹    
سخنگوی ستاد پدافند زیستی استان مرکزی گفت: همه مدارس استان مرکزی تا دوشنبه 12 اسفند تعطیل است و ساعت کاری ادارات استان مرکزی به غیر از بانک ها نیز از ساعت 9 تا 12 خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۹    
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: در هشت شهرستان استان مرکزی نماز جمعه برگزار نمی گردد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:بر اساس تصمیم اعضای شورای پدافند غیرعامل زیستی استان مرکزی مسافران استان مرکزی در ورودی شهرهاعلیه کرونا بازرسی و کنترل می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۴    
سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به وقوع بهمن طی روز جمعه در جاده چالوس از ورود سامانه بارشی جدید به کشور در شنبه آینده خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۴    
روز چهارشنبه هفتم اسفند ماه نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت های ایران و 1+4 در شهر وین برگزار و هیأت ایرانی بار دیگر تأکید کرد که بدون برآورده شدن انتظاراتش در حوزه های اقتصادی بازگشت کاملش به ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۴    
نو شدن و نوسازی و آمادگی برای ورود به سال بعد همیشه با نظافت و خانه تکانی و خرید پوشاک و لوازم نو همراه بوده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۴    
قزوین- با شیوع ویروس کرونا در استان های همجوار با رعایت توصیه های بهداشتی و نرفتن به مکان های شلوغ و پر جمعیت و حفظ آرامش روحی می توانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۴    
مدیر پژوهشکده می گوید بر اساس آموزه های دینی مان خداوند متعال بسیاری از بلایا و عذابهای امت را به واسطه وجود مقدس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دفع می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۴    
امام هادی (ع) بنیانگذار مکتب های زیادی در دوران خود بودند از این رو دشمنان برای خدشه دار کردن جایگاه ایشان تلاش می کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۴    
تب ویروس کرونا در حالی در رسانه های بین المللی بالا گرفته که آنفلوانزا هر سال جان ده ها هزار آمریکایی، از جمله صدها کودک را می گیرد، اما رسانه های آمریکایی خم به ابرو نمی آورند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
محققان نقش حیاتی یک پروتئین در درمان آسم را کشف کردند. این دستاورد می تواند منجر به توسعه روش های درمانی جدید برای آسم شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
برخی دانشگاه های کشور پیرو اطلاع رسانی های انجام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام تدابیر پیشگیرانه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
صنعت خودرو به عنوان یکی از موارد مهم در اقتصاد کشور همواره با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند، قیمت خودرو در ماه های اخیر به طور غیرقابل توجیهی در بازار ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
اولین شب جمعه ماه رجب، به نام لیلةالرغائب نام دارد که پیامبر(ص) سفارش کرده اند از آن نباید غافل شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
شاه هرگز نمی توانست قیمت نفت را تعیین کند، تعیین قیمت نفت تابع عوامل بسیاری است از جمله عرضه و تقاضا و شرایط سیاسی بین المللی و.. ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از شماره تماس 4030 برای پاسخگویی به سوالات کرونایی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای جزییات استرداد بلیت قطارهای مسافری بدون کسرهزینه کنسلی را اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان جزئی همراه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
بر اساس آنچه درباره ویژگی های پهپاد شاهد 149 سپاه پاسداران اعلام شده، این پرنده ایرانی اندازه ای در حدود ریپر یا همان MQ-9 آمریکایی دارد که قابلیت حمل انواع سلاح ها را به آن خواهد داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
کنعانی مقدم گفت: بحث اقتصاد و دیپلماسی در مسیر دور زدن و کاهش تحریم ها از دیگر مسائلی است که مجلس آینده باید دستگاه دیپلماسی را راهنمایی کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
مطالعات جدید محققان نشان می دهد مصرف مداوم نوشیدنی های شیرین در افراد میانسال و سالمند منجر به افزایش کلسترول و تری گلیسیرید می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
پژوهشگران "دانشگاه هاروارد" در مطالعه اخیرشان موفق به کشف مکانیسم اساسی جریان خون در مغز شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
با توجه به نامه فیفا به فدراسیون فوتبال بابت اصلاح اساسنامه، فدراسیون برای برگزاری انتخابات در تاریخ تعیین شده نامه نگاری خود را آغاز کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
مرجعیت یافتن نسبی رسانه ملی در چالش کرونا ، جای خالی هفت جیرانی در میان برنامه های سینمایی سیما و جدیت شبکه چهار برای ایجاد تنوع نگاه در خروجی تلویزیون از مهمترین موضوعات این هفته بودند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۴    
پرونده فساد کلان 16 هزار میلیارد تومانی گروه عظام به عنوان دومین پرونده فساد کلان اقتصادی مورد رسیدگی قرار گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۴    
رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، گفت: عیدی بازنشستگان نیروهای مسلح امروز پرداخت می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۳    
پلیس فضای تبادل اطلاعات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد عامل تولید و نشر فایل صوتی جعلی به نام مکالمه معاون وزیر بهداشت شناسایی و بازداشت شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۳    
امام خامنه ای طی پیامی از وزیر بهداشت و همکاران، پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران پزشکی در مبارزه با بیماری کرونا تشکر کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۳    
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل و نقل استان مرکزی گفت: 17.25میلیون تن کالا از ابتدای سال جاری تاکنون از مبدا این استان به نقاط مختلف کشور جابه جا شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۳    
چند روزی است که کشور و بسیاری از نقاط جهان با ویروسی جدید از خانواده کرونا ویروس ها مواجه شده است و التهاب و تنش خاصی به جوامع مختلف تزریق شده است و مطمئنا تنها راه خروج از شرایط موجود رعایت توصیه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۳    
متخصص بیماری های عفونی، گفت: برای پیشگیری از کرونا، در اماکن شلوغ حضور نداشته باشیم، سفرهای غیر ضرور ممنوع، هنگام عطسه و سرفه جلوی دهان را بگیریم، از دست دادن و روبوسی خودداری کنیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۱    
دکتر نادر زرین فر متخصص بیماری های عفونی توصیه هایی در خصوص نحوه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به شما می گوید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۱    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف 22 تن روغن احتکار شده در انباری واقع در یکی از روستاهای شهرستان اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۱    
به گزارش دیار آفتاب ؛
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۱    
همزمان با شیوع ویروس کرونا در قم و دیگر نقاط کشور جمعی از طلاب حوزه علمیه برای کمک به پرستاران و یاری بیماران وارد بیمارستان های اختصاص یافته به این بیماری شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۸:۴۱    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از آمادگی کامل سپاه روح الله برای مقابله و پیشگیری ویروس کرونا خبر داد و گفت: تشکیل قرارگاه زیستی،رزمایش عمومی برای افزایش آگاهی مردم استان، تشکیل قرارگاه شفا ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۱    
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اثرات روانی FATF به مراتب بیشتر از تاثیرات کاربردی آن است، گفت: لذا دولت باید در کنار پیدا کردن راهکارهای جایگزین که به برخی از آن ها اشاره شد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۷:۵۱    
اینجا ایران نیست، یکی از کشورهای خارجی است که پشت درب داروخانه نوشته شده: ماسک نداریم
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۷:۴۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (پنجشنبه، 8 اسفند) در قسمت پایین، قابل مشاهده است: