دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۹:۵۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 18 اسفند 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 1 اسفند 1398 دیار آفتاب 2 اسفند 1398 دیار آفتاب 3 اسفند 1398 دیار آفتاب 4 اسفند 1398 دیار آفتاب 5 اسفند 1398 دیار آفتاب 6 اسفند 1398 دیار آفتاب 7 اسفند 1398 دیار آفتاب 8 اسفند 1398 دیار آفتاب 9 اسفند 1398 دیار آفتاب 10 اسفند 1398 دیار آفتاب 11 اسفند 1398 دیار آفتاب 12 اسفند 1398 دیار آفتاب 13 اسفند 1398 دیار آفتاب 14 اسفند 1398 دیار آفتاب 15 اسفند 1398 دیار آفتاب 16 اسفند 1398 دیار آفتاب 17 اسفند 1398 دیار آفتاب 18 اسفند 1398 دیار آفتاب 19 اسفند 1398 دیار آفتاب 20 اسفند 1398 دیار آفتاب 21 اسفند 1398 دیار آفتاب 22 اسفند 1398 دیار آفتاب 23 اسفند 1398 دیار آفتاب 24 اسفند 1398 دیار آفتاب 25 اسفند 1398 دیار آفتاب 26 اسفند 1398 دیار آفتاب 27 اسفند 1398 دیار آفتاب 28 اسفند 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۵    
پس از اختصاص 100 گیگابایت ترافیک رایگان به مشترکان اینترنت ثابت، جزئیات نحوه فعال سازی بسته های رایگان را در این خبر دنبال کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۱    
پس از گذشت چند روز از شیوع ویروس کرونا در استان گیلان و با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان های شهرستان رشت و استان گیلان با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران و پیگیری های فرمانده سپاه قدس گیلان بیمارستان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس ستاد مرکزی اعتکاف درباره لغو این مراسم معنوی اعلام کردند: کسانی که از عمل بافضیلت اعتکاف محروم مانده اند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۱    
رحیمی انارکی از سقف جدید وام مسکن یکمی ها و نحوه افزایش این تسهیلات در سال آتی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۱    
در گذشته ، نقشی که برای پدر ترسیم می شد ؛ نان آور خانه و کسی بود که در بیرون از منزل برای امرار معاش تلاش می کند اما امروز ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۱    
وزیر امور خارجه پاکستان با قدردانی از حمایت رهبر انقلاب اسلامی ایران، نقش ایشان را در همبستگی با مسلمانان هند ستودنی خواند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۸    
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان از آغاز فعالیت بیمارستان سیار سپاه در محوطه بیمارستان رازی رشت خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۸    
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان از حال مساعد یک بیمار دارد و فردی که در حال فیلم گرفتن است می گوید بیمارستان رسول اکرم رشت از بستری کردن این بیمار ممانعت کرده، اما حقیقت چیست؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۸    
در فیلم زیر روند تدفین بیماران کرونایی را در آرامستان باغ رضوان رشت مشاهده می کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۱:۲۸    
کانال های ضدانقلاب طی پروژه کرونای مجازی در جهت ایجاد التهاب روانی شایعات بسیاری را منتشر کرده اند که خیلی زود ماهیت کذب آنها برای مردم آشکار شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۶    
رئیس بنیاد مستضعفان از صرفنظر از دریافت اجاره بهای دو ماه (اسفند و فروردین) املاک تجاری بنیاد مستضعفان در کل کشور خبرداد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۶    
اتحادیه جهانی علمای مسلمان، اتفاقات اخیر رخ داده برای مسلمانان هند را جنایات ضد انسانی توصیف کرد و خواستار توقف آن شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۶    
معاون مدیر کل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی هشدار داد، این امکان وجود دارد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ده ها هزار نفر برسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۶    
خبرگزاری آمریکایی گزارش داد، شاهزاده های بازداشتی در عربستان سعودی قصد کودتا نداشته اند و هدف ولی عهد از بازداشت آنها، جلوگیری از هر اتفاق غیرمنتظره در مسیر جانشینی پدرش است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۶    
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ساخت یک باند منطقه 2 آزادراه تهران-شمال 2000 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، گفت: در صورت تأمین به موقع سهم 1000 میلیارد تومانی دولت، قول می دهیم تا پایان دولت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۶    
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مجموعه ورزشی پنج مرداد اراک برای پذیرش بیمارانی کرونایی با یکصد تخت بستری در 2 سالن مجهز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی با بیان اینکه در این روزها، تنها در موارد اورژانسی به دندانپزشک مراجعه کنید، به این پرسش پاسخ داد که بهترین شهر برای در امان ماندن از ویروس کرونا کجاست؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
ارتش امارات به عنوان یک کشور میکروسکوپی عربی در حاشیه خلیج فارس و با ثروتی بادآورده، برای اشغال و سیطره خاک یمن در کنار عربستان، همواره متکی به افسران و مزدوران بیگانه بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
عاقبت کرونا چه می شود؟ تهدید این بیماری تا کجا پیش می رود؟ تجربه می گوید مانند سایر بیماری های واگیر، کرونا نیز سرانجام از پا درمی آید و دوره یکه تازی و همه گیری اش به پایان می رسد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
از معجزات امیرالمومنین علیه السلام این است که هر بنایی برای کعبه ایجاد می شود همان دیواری که هنگام ولادت امیرالمومنین شکافته شد، اثر شکافته شدن روی آن باقی می ماند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
خرید این سامانه به منظور حفاظت از پایگاه های نظامی امریکا در افغانستان و عراق در برابر تهدیدات راکتی انجام شده بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت در معالجه بیماران با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین ماسک و البسه حفاظتی در بیمارستان ها ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
یک جامعه شناس توانمندسازی مردان در عرصه اقتصادی را یکی از ایده آل های مردانگی و پدرانگی در جامعه امروز دانست و تاکید کرد: سرمایه فرهنگی پشتوانه احترام اجتماعی مردان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
به مناسبت سالروز میلاد امیرالمومنین(ع) با دو تن از کارشناسان دینی در تشریح خطبه معروف شقشقیه و همچنین در باب سیره آن حضرت در مواجهه با مسائل و مشکلات به گفتگو نشستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم باید در برابر مشکلات انقلابی عمل کند، گفت:مجلس آینده برای دولت ریل گذاری مناسب داشته باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان از ضربه به تیم تروریستی وابسته به گروهک تروریستی جیش العدل خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۶    
قائم مقام وزیر صنعت با تأکید بر اینکه تحار ایرانی در شرایط نابرابر و ظالمانه تحریم ها رکورد وزنی صادرات را شکستند، گفت: 70 درصد ارز حاصل از صادرات به کشور بازگشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۶    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: علیرغم اینکه شاهد شیوع ویروس کرونا و فوت برخی شهروندان هستیم اما آمار فوتی های روزانه شهر تهران در مدت مشابه سال قبل کاهش چشم گیری داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۶    
جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا به دنبال افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا، دستور قرنطینه حدودا یک ماهه 14 استان این کشور را صادر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۶    
با توجه به قابلیت های بالای رادار بینات و نصب آن بر روی فانتوم های ایرانی، می توان گفت هواپیمای جنگنده بمب افکن اف-4ئی در نیروی هوایی ارتش با یک جهش در توانایی های رزمی خود رو به رو خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۶    
عملیات گندزدایی وضدعفونی معابرشهری در اراک توسط یگان جنگ نوین سپاه روح الله با مشارکت شهرداری اراک، گروه مهندسی 42 قدر و تیپ 71 مردم پایه سپاه انجام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۶    
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله گفت: معابر، اماکن عمومی و خیابان های شهر اراک توسط یگان جنگ نوین سپاه روح الله با مشارکت گروه های جهادی بسیج، شهرداری اراک، گروه مهندسی 42 قدر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۶    
دعای هفتم صحیفه سجادیه را برای حال این روزهایمان بخوانیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۶    
بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو 206 با تیر چراغ برق در در اتوبان ساوه _تهران یک نفر جان خود را از دست دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۶    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تأکید بر اینکه جوانان ایران اسلامی با الگوگیری از حضرت علی(ع) در راستای تحقق آرمان های انسانی و تعمیق باورهای دینی گام بردارند ...