دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۰:۴۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 13 اسفند 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 1 اسفند 1398 دیار آفتاب 2 اسفند 1398 دیار آفتاب 3 اسفند 1398 دیار آفتاب 4 اسفند 1398 دیار آفتاب 5 اسفند 1398 دیار آفتاب 6 اسفند 1398 دیار آفتاب 7 اسفند 1398 دیار آفتاب 8 اسفند 1398 دیار آفتاب 9 اسفند 1398 دیار آفتاب 10 اسفند 1398 دیار آفتاب 11 اسفند 1398 دیار آفتاب 12 اسفند 1398 دیار آفتاب 13 اسفند 1398 دیار آفتاب 14 اسفند 1398 دیار آفتاب 15 اسفند 1398 دیار آفتاب 16 اسفند 1398 دیار آفتاب 17 اسفند 1398 دیار آفتاب 18 اسفند 1398 دیار آفتاب 19 اسفند 1398 دیار آفتاب 20 اسفند 1398 دیار آفتاب 21 اسفند 1398 دیار آفتاب 22 اسفند 1398 دیار آفتاب 23 اسفند 1398 دیار آفتاب 24 اسفند 1398 دیار آفتاب 25 اسفند 1398 دیار آفتاب 26 اسفند 1398 دیار آفتاب 27 اسفند 1398 دیار آفتاب 28 اسفند 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۵    
سرپرست باشگاه استقلال گفت: باید درباره مسائل مربوط به تیم که بسیار هم جدی است با سرمربی و کادر فنی تیم صحبت کنیم تا این مشکلات تبدیل به بحران نشود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۰    
متخصصان کامپیوتر با شبیه سازی و مقایسه وضعیت ویروس های مشابه قبلی، اوج شیوع ویروس کرونا را پیش بینی کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۸    
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از تایید صحت انتخابات در هر شش حوزه انتخابیه استان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۸    
مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج اقدام به تولید و توزیع مجموعه انیمیشن برای اینکه کرونا نگیریم کرده که بخشی از آن را در این انیمشین می توانید ببینید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۸    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روزهای 15 و 16 اسفند غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی نظیر تهران، کرج، اراک و اصفهان به دلیل شرایط جوی آرام افزایش می یابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۸    
رئیس کل بانک مرکزی نوشت: بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار اقساط تسهیلات و نیز اقساط تسهیلات قرض الحسنه کلیه اشخاص طی ماههای اسفند 98 و فروردین اردیبهشت و 99 بدون وضع هرگونه جریمه و کارمزد به زمان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۸    
اگرچه نیروهای مسلح، در همه مناطق درگیر با ویروس کرونا، نقشهایی را برای ریشه کنی زودتر بیماری بر عهده دارند اما بررسی ها نشان می دهد نقش سپاه، ارتش و وزارت دفاع کشورمان در این عرصه، بسیار پررنگتر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۸    
رئیس کمیته پول، بانک و بازار سرمایه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس قوه قضائیه با انتقاد از تعلل بانک مرکزی در صدور دستورالعمل حذف جرائم سود مرکب بانکی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۸    
بسیاری از تحلیلگران معتقد هستند که اقدامات اخیر هند در کشمیر، توسط صهیونیست ها طراحی و ایده پردازی شده و دقیقا در راستای فلسطین سازی کشمیر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۸    
مطابق آمارهای رسمی سازمان بهداشت جهانی تا امروز میزان فوتیهای ناشی از کرونا در میان کل مبتلایان در آمریکا 5.8 درصد و میزان بهبود یافتگان 8.7 درصد است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۸    
استاندار مرکزی از بیماران مبتلا به کرونا تحت درمان بیمارستان آیت الله خوانساری اراک عیادت کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۸    
استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: کمبودهای مواد ضدعفونی کننده در استان مرکزی طی چند روز آینده برطرف می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۸    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مردم در انتخابات مجلس یازدهم نشان دادند که از عملکرد اصلاح طلبان و اعتدالیون راضی نیستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۸    
سر و صدای دستگاه ها و بهم پیوسته بودن خط تولید، صحبت کردن با کارکنان را برایمان دشوار می کرد اما به هر ترتیبی که بود چند کلام با آنها صحبت کردیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۸    
رفتار اشخاصی چون محمود صادقی، جعفرزاده ایمن آبادی، عباس عبدی و تاجزاده با آن فرد مریض احوال روسی که در مترو تمارض کرد، هیچ تفاوتی ندارد. این اشخاص نیز در ابعاد وسیعتر در حال تشویش اذهان عمومی هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۸    
رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تأمین اجتماعی درباره افزایش حقوق کارگران در سال 99 توضیحاتی داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۸    
رییس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اجرایی شدن دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات می تواند با جلوگیری از فسادهای مالی و اداری و رانت نقش اساسی در رونق اقتصادی کشور ایجاد کند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۸    
کارشناس تحولات غرب آسیا با بیان اینکه عراق در ماه های آینده با چالش تشکیل دولت روبرو خواهد شد، اظهار داشت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۸    
عصر دوشنبه 12 اسفند اکیپ شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با مراجعه به یکی از فروشگاه های لوازم بهداشتی که اقدام به عرضه ی غیرقانونی ماسک تقلبی می نمود، آن را پلمب نمودند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۸    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: منشاء توسعه کرونا با شواهد و قرائن تحلیلی و راهبردی وبعضی نکات خبری به دشمن ارجاع می شود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۸    
شورای پول و اعتبار در جلسه امروز سه شنبه 13 اسفند 98 خود، قرار است که در مورد شیوه بازپرداخت اقساط وام های بانکی در شرایط کنونی اقتصاد ایران تصمیم گیری کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۸    
سخنگوی قوه قضائیه ضمن اشاره به ارسال پرونده 11 محتکر اقلام بهداشتی به دادگاه، گفت:اگر از مصادیق افساد فی الارض و صدر ماده 2 قانون تشدید مجازات مرتکبین اختلاس و ارتشا دانسته شود مجازات اعدام خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۸    
در اینجا به نمونه هایی از بهترین تصاویر بیگانگان خواهیم پرداخت که یا صاحبانشان، به دروغ بودن آن اذعان کرده اند و یا همچنان معما باقی مانده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۸    
چرا عراقچی به عنوان مسئول مذاکره کننده ایران در نشست اخیر کمیسیون مشترک برجام نسبت به بیانیه پایانی که صراحتاً برخلاف امنیت ملی کشورمان است نه تنها اعتراض نکرده بلکه برعکس نسبت به کاهش تعهدات ایران ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۸    
معاون اول قوه قضائیه با صدور دستورالعملی به قضات، فعالیت دادگاه ها و واحدهای قضائی با توجه به شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۸    
سامانه پدافند هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن با موشک فاطر1 با یک ناوگان جنگی متشکل از جنگنده های دشمن در آسمان استان الجوف مقابله کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۸    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به شیوع کرونا در کشور فرمودند که خدا ما را موظف کرده است در قبال سلامت خود و دیگران احساس مسئولیت کنیم، لذا هر چه به جلوگیری از شیوع این بیماری کمک کند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۸    
فرمانده انتظامی استان از کشف 168 هزار عدد فلش و قطعات جانبی در عملیات پلیس شهرستان شازند در توقیف یک دستگاه خودروی سواری خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۸    
جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سرشاخه اصلی یک باند کلاهبرداری عضویابی شرکت هرمی و همدستش در عملیات ماموران انتظامی کمیجان خبر داد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۸    
جانشین فرماندهی انتظامی استان از تشدید نظارت های اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس بر واحدهای صنفی خبر داد و گفت: محتکران اقلام بهداشتی زیر چتر اطلاعاتی پلیس هستند و با آنان برخورد قاطع می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۸    
به مناسبت روز درختکاری، حضرت آیت الله خامنه ای پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در محوطه ی دفتر رهبری دو نهال کاشتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۸    
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی با اشاره به توانمندی های ایران برای کنترل و مقابله با ویروس کرونا گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۸    
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از تایید صحت انتخابات در پنج حوزه انتخابیه استان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۸    
باید منتظر ماند و دید که آیا هپکو مسیر درست را طی خواهد کرد و به چرخه تولید بر می گردد و یا اینکه باید آرام آرام منتظر بازنشسته شدن جمعی از کارگران با تجربه باشیم و پایانی غم انگیز برای هپکو در نظر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۸    
دولت حاکم در هند تلاش گسترده ای را در راستای حذف هویت و نشانه های اسلامی در کشور هفتاد و دو ملت در پیش گرفته تا به تعبیر خودشان هند کشوری برای هندوها باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۸    
قیمت کالاها دقیقا باید به کجا برسد و "گرانی" چه بلایی را بر سر مردم نازل کند تا ستاد دولت آقای روحانی حاضر به اِعمال ابزارهای حاکمیتی خود برای تنظیم قیمت ها شود!؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۸    
تاریخ روز های تلخی به خود دیده، روز های سیاهی که به پایان رسیده اند. اما این بار در این تقویم خاکستری، جهادگران هستند که می درخشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۸    
کرونا برخلاف شایعه های فضای مجازی خطرناک نیست و به راحتی می توان آن را با یک استراحت ساده و عدم حضور در اماکن عمومی درمان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۸    
شرکت های خارجی غالباً در صنایع شناخته شده ایران که احتمال به خطر افتادن سرمایه در آن ها کم بود، سرمایه گذاری می کردند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۸    
5 متهم پرونده احتکار اقلام بهداشتی به اتهام "افساد فی الارض" به صورت علنی در مجتمع ویژه جرائم اقتصادی محاکمه می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
مطابق آخرین آمار وزارت کار تعداد داوطلب های ثبت نام شده واجد شرایط در طرح های کارورزی حدود 127672 نفر، تعداد واحد پذیرنده حدود 17585 و تعداد قرارداهای منعقده 39513 قرارداد است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
سرمربی تیم ملی وزنه برداری معلولان گفت: مدتها بود به مسئولان هشدار داده بودیم وزن سیامند بالاست ولی گوش کسی بدهکار این حرفها نبود و دائم وعده به آینده می دادند!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
امروز پس از برگزاری انتخابات، باید به موضوعی پرداخت به نام اولویت های مجلس یازدهم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
اگر کوتاهی فدراسیون در مسیر اصلاح اساسنامه منجر به تعلیق فوتبال ایران یا بدتر شدن شرایط ناامیدکننده امروز شود آیا مسببان و مقصران این رفتار غیرحرفه ای معرفی خواهند شد؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
رهبر معظم انقلاب درگذشت والده دادستان کل کشور را تسلیت گفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۸    
شهردار اراک از افتتاح خانه محسنی اراکی به عنوان موزه اسناد تاریخی شهرداری، در روز یکصد سالگی شهرداری اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۸    
عملیات گندزدایی و ضدعفونی شهر اراک، برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان در اراک انجام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۸    
تولیدکنندگان جهادگر شده اند تا در شکست ویروس کرونا نقش خود را ایفا کنند و در این راستا، بسیاری از خطوط تولیدی در اصناف و صنایع، تبدیل به پایگاههایی برای تولید اقلام مورد نیاز کشور شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۸    
فرماندهان نظامی ترکیه پیش از هر تصمیم عجولانه دیگری باید به سرنوشت نیروهای خود در پست های دیده بانی تحت محاصره ارتش سوریه بیاندیشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۸    
عضو کمیته کشوری بیماری های عفونی وزارت بهداشت گفت: برای کنترل بیماری کرونا سه دارو در دنیا مصرف می شود که در ایران وجود دارد. واکسن این بیماری وجود ندارد و باید پیشگیری کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۸    
متاسفانه ضعف نظام توزیع این بار با جان مردم درگیر شده و میزان قابل توجهی از تولیدات ماسک و ژل ضدعفونی کننده را درگیر کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۸    
چرا ما در زندگی به نیایش نیاز داریم و چرا هر قدر زندگی ما توفانی تر و سهمگین تر می شود و نقش هایمان پیچیده تر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۸    
قائم مقام وزیر صنعت با اشاره به دو شرط برای حذف ارز 4200 تومانی گفت: تنها اگرمطمئن شویم ارز دولتی بر سفره مردم تأثیر ندارد و یا اینکه از جانب بانک مرکزی با کمبود منابع روبه رو شویم اقدام به این کار ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۸    
رئیس شبکه بهداشت تفرش گفت: با توجه به دستورات کشوری در خصوص کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرها و قرنطینه شدن افراد مشکوک با همکاری مسئولین شهرستان، ایست بازرسی در گردنه گیان با همکاری نیروهای انتظامی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۷:۱۸    
در رسانه ها خبری منتشر شد که طبق آن فرانسه، انگلیس، و آلمان می خواهند به ایران محموله های کرونایی شامل کیت تشخیص و... ارسال کنند اما پشت پرده این حرکات چه می تواند باشد.