دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۰:۲۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 17 اسفند 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 1 اسفند 1398 دیار آفتاب 2 اسفند 1398 دیار آفتاب 3 اسفند 1398 دیار آفتاب 4 اسفند 1398 دیار آفتاب 5 اسفند 1398 دیار آفتاب 6 اسفند 1398 دیار آفتاب 7 اسفند 1398 دیار آفتاب 8 اسفند 1398 دیار آفتاب 9 اسفند 1398 دیار آفتاب 10 اسفند 1398 دیار آفتاب 11 اسفند 1398 دیار آفتاب 12 اسفند 1398 دیار آفتاب 13 اسفند 1398 دیار آفتاب 14 اسفند 1398 دیار آفتاب 15 اسفند 1398 دیار آفتاب 16 اسفند 1398 دیار آفتاب 17 اسفند 1398 دیار آفتاب 18 اسفند 1398 دیار آفتاب 19 اسفند 1398 دیار آفتاب 20 اسفند 1398 دیار آفتاب 21 اسفند 1398 دیار آفتاب 22 اسفند 1398 دیار آفتاب 23 اسفند 1398 دیار آفتاب 24 اسفند 1398 دیار آفتاب 25 اسفند 1398 دیار آفتاب 26 اسفند 1398 دیار آفتاب 27 اسفند 1398 دیار آفتاب 28 اسفند 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۲    
مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج از برگزاری یک مسابقه بزرگ با موضوع کتابخوانی خبر داد و از عموم مردم برای شرکت در پویش کتابخوانی هرخانه یک کتابخانه دعوت کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۱    
آخرین مرحله یارانه نقدی در سال 98 فردا شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۸    
رئیس پلیس راهور استان گفت: فعالیت مراکز تعویض پلاک استان مرکزی زوج و فرد شد
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۶    
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه 265 مبتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی شناسایی شده است گفت: استان مرکزی هفتمین استان به لحاظ ابتلا به کرونا است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۶    
بسیجیان مشهد با ابتکار عمل، این شب ها و روزها، با ضد عفونی محلات شهر گشت های شبانه را تبدیل به گشت های سلامت کرده اند تا مدافع سلامت شهروندان مشهدی باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران گفت که در روزهای اخیر شاهد "پیشرفت فوق العاده" در بیمارستان های مناطق مختلف ایران بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۸    
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: تا امروز بیش از 12 هزار و 100 تماس تلفنی گرفته شده که به بیش از 162 ساعت و مشاوره پزشکی منجر شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۸    
در اولین اقدام، تنها به فاصله 5 روز از قطعیت اولین موارد ابتلا به ویروس کرونا در شهر قم، متخصصان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موفق به ساخت اولین نمونه از کیت های تشخیص ویروس کرونای جدید یا همان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۸    
هوای اراک روز شنبه در وضعیت ناسالم برای گروه های سنی حساس قرار گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۸    
کارشناس اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: بررسی ها حاکی از ناپایداری های هوا بصورت رگبار باران و در ارتفاعات احتمال رگبار برف و وزش باد از ساعات بعدازظهر امروز تا صبح فردا است.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۸    
ضدعفونی و گندزدایی محوطه های داخلی و بیرونی کشتارگاه صنعتی دام، جهت رفع آلودگی های احتمالی توسط اکیپ سیار ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرداری اراک انجام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم دقایقی قبل بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۸    
گروه های جهادی در سطح استان مرکزی فعلیت های گسترده ای از تولید و توزیع ماسک گرفته تا ضدعفونی مساجد و معابر در مقابله با ویروس کرونا انجام دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۸    
بررسی وضعیت سوریه و موفقیت روند آستانه نمایانگر نقش بی بدیل سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی است که با درایت سیاسی و هوش نظامی توانست بر بحران ها غلبه کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۸    
ناراندرا مودی قبل از نخست وزیری، مدت 13 سال سر وزیر ایالت گُجرات هند بود. او در دوران حاکمیت بر گُجرات نیز علیه مسلمانان دست به جنایات فراوانی زد تا آنجا که به قاتل مسلمانان“ معروف شد .
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۸    
فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ده بیمارستان سیار آماده داریم و نزسا رتبه اول توانمندی سامانه های درمانی سیار در منطقه را دارد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۸    
فیلم مستند بزم رزم ساخته سید وحید حسینی در شرایطی وارد شبکه توزیع نمایش خانگی شده که پخش یک اثر مستند می تواند نقطه عطفی در جریان فروش محصولات سینمایی ایران به حساب آید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۸    
اگر کمی عمیق تر دست به رفتارشناسی بزنیم احتمالا به این نکته اذعان خواهیم کرد که هر دو این گروه ها - پُرخیال ها و بی خیال ها - سعی می کنند جواب کرونا و شیوع آن را با ترس و وحشت پاسخ دهند
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۸    
فیروزی گفت: دولت باید با تیم قوی دانشگاهی به همراه شورای هماهنگی اقتصادی سیاست پسا کرونایی تدوین کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۸    
فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: مخالف تغییر ساعات کاری ادارات به حالت عادی هستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۸    
در روزهای نخست تهاجم مشترک معارضین پهپادهای مسلح ارتش ترکیه نظیر Bayraktar و Anka اقدام به پشتیبانی عملیات تروریست ها و بمباران تجهیزات ارتش سوریه میکردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۸    
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 6 تن و 70 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات های 11 ماهه نخست پلیس این استان خبر داد و گفت: در این بازه زمانی 234 نفر قاچاقچی و 12 هزار و 800 نفر معتاد دستگیر شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۸    
مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی از فعالیت 85 گروه جهادی برای مبارزه با کرونا در استان مرکزی خبر داد و گفت: ظرفیت تولید روزانه 10 هزار ماسک بهداشتی توسط گروه های جهادی وجود دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۸    
میلاد امام علی (ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت بر عاشقانش مبارک باد
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۸    
مدیرعامل کانون هموفیلی ایران، با اشاره به شیوع کرونا در کشور، خواستار توجه به سلامت گروه های در خط مقدم مقابله با این بیماری شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۸    
حدود یک سال و نیم از قول سازمان های مربوط برای کنترل و نظارت بر بازارخودرو می گذرد و همچنان این بازار آشفته تر از قبل است!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۸    
نشست چند جانبه نمایندگان چند کشور آسیایی برای رقابت های مقدماتی جام جهانی و همچنین ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر تصمیمات مهمی داشت که منجر به نظرسنجی از سایر کشورها خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۸    
صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلاتی برای شرکتهای دانش بنیان دارای ایده های مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته که خارج از روند معمول اداری به آنها اعطا می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۸    
خبرگزاری رسمی سوریه گفت که پوتین در گفت وگو با بشار اسد تاکید کرده که توافق میان مسکو و آنکارا بر سر آتش بس ادلب در چارچوب تلاش ها برای تضمین حاکمیت سوریه و تمامیت ارضی آن است و اسد هم نسبت به آن ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۸    
آژانس انرژی اتمی در گزارش جدید، ایران را محکوم کرده است. این اولین بار نیست که آژانس درباره ایران گزارش های مغرضانه منتشر می کند. آژانس در توافق سعدآباد-در دولت اصلاحات- نیز دقیقا همین رویکرد را داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۸    
مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال جاری دولت را موظف به حذف سه دهک بالا کرد که متاسفانه با استدلال هایی، چون عدم وجود ابزار شناسایی افراد نیازمند و غیر نیازمند این مصوبه اجرایی نشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۸    
در روزهایی که کشور ما درگیر بحران کرونا است، برخی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با ترفندهای رسانه ای سعی در افزایش فشار به مردم ایران هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۸    
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار اراک از پلمپ یک جایگاه پمپ بنزین به علت عدم رعایت تمهیدات پیشگیرانه در پی شیوع بیماری کرونا در اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۷:۵۷    
مسئول گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی اراک اولین گروه دانشجویی است که در استان مرکزی در راستای مقابله با ویروس کرونا وارد بیمارستان آیت الله خوانساری شده است و ...