دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۱۰:۲۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 22 اسفند 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 1 اسفند 1398 دیار آفتاب 2 اسفند 1398 دیار آفتاب 3 اسفند 1398 دیار آفتاب 4 اسفند 1398 دیار آفتاب 5 اسفند 1398 دیار آفتاب 6 اسفند 1398 دیار آفتاب 7 اسفند 1398 دیار آفتاب 8 اسفند 1398 دیار آفتاب 9 اسفند 1398 دیار آفتاب 10 اسفند 1398 دیار آفتاب 11 اسفند 1398 دیار آفتاب 12 اسفند 1398 دیار آفتاب 13 اسفند 1398 دیار آفتاب 14 اسفند 1398 دیار آفتاب 15 اسفند 1398 دیار آفتاب 16 اسفند 1398 دیار آفتاب 17 اسفند 1398 دیار آفتاب 18 اسفند 1398 دیار آفتاب 19 اسفند 1398 دیار آفتاب 20 اسفند 1398 دیار آفتاب 21 اسفند 1398 دیار آفتاب 22 اسفند 1398 دیار آفتاب 23 اسفند 1398 دیار آفتاب 24 اسفند 1398 دیار آفتاب 25 اسفند 1398 دیار آفتاب 26 اسفند 1398 دیار آفتاب 27 اسفند 1398 دیار آفتاب 28 اسفند 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۲:۵۵    
فصل ششم مجموعه پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم در ایام نوروز هم زمان از 2 شبکه تلویزیونی پخش خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۲    
صفحه اینستگرام آیت الله سید ابراهیم رئیسی، فیلم گفتگوی تلفنی رئیس قوه قضائیه با پدر شهیده نرجس خانعلی زاده را منتشر کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: 8407 نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان مرکزی ثبت نام کردند .
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۲    
حکایت عاشورائیان از تبریز تا مجنون
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۲    
هنرمندان زیادی در سال 98 از دنیا رفتند و با رفتنشان اهالی سینما، تئاتر، تلویزیون، موسیقی و ادبیات را داغدارکردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۲    
طبق اعلام وزیر رفاه، دولت بنا دارد از هفته آینده به افراد فاقد شغل و درآمد ثابت، بسته حمایتی پرداخت کند.rnrnrn
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۲    
بخشنامه تامین و توزیع ماسک برای دسترسی عموم و عرضه در سطح داروخانه ها توسط معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو ابلاغ شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۲    
رهبر معظم انقلاب در فرمانی مهم به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دستوراتی را برای مقابله با این مسئله صادر کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۲    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی از ورود سه سامانه بارشی به کشور از هفته پایانی اسفند تا هفته اول فروردین خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۲    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۲    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، هر گونه تعطیلی جایگاه های توزیع فرآورده های نفتی را رد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی از درخواست 5میلیارد دلاری از صندوق بین المللی پول برای مقابله با ویروس کرونا در ایران خبر داد و نوشت:واکنش جامعه جهانی و صندوق بین المللی پول می تواند معیار خوبی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۲    
مهران مدیری شب گذشته میزبان پروفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی جراح پلاستیک بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۲    
عضو هیات مدیره کانون جایگاهداران کشور با بیان اینکه مردم در هر بار سوختگیری، باک خود را پر کنند، گفت: فروش جایگاهها 50 درصد کاهش یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۲    
کامران ندری گفت: ورشکستگی بنگاه های خرد و متوسط که موجب بیکاری و فقر بیشتر می شود به ضرر کل جامعه است بنابراین دولت باید از آن ها حمایت های بیمه ای بانکی و مالیاتی نماید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۲    
رییس مجلس گفت: تمام توان مجموعه ها در دولت و دیگر بخش ها می بایست هماهنگ شده و در خدمت کمک به جلوگیری از شیوع و ریشه کنی کرونا در آید و گزارش اقدامات انجام شده به مردم داده شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۲    
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی به همراه معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان از شرکت بهسا دارو تولید کننده ژل ضد عفونی کننده و انواع دارو در اراک بازدید کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۲    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری 2 قاتل فراری در شهرستان اراک،چند روز پس از وقوع جرم در عملیات مأموران این پلیس خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از خط کشی 50 کیلومتر از راه های استانی در آستانه فصل بهار خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۲    
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان تشدید طرح های عملیاتی پلیس با مخلان تولید و پخش اقلام و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مردم گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور سوریه، روابط دمشق و تهران را تاریخی و راهبردی خواند و گفت که سوریه هماهنگی دائمی سیاسی و نظامی با ایران و حزب الله دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
سقوط سنگین سهام آمریکا در روزهای اخیر، از میزان رشد شاخص داوجونز در دوره ریاست جمهوری ترامپ به شدت کاسته است. این در حالی است که ترامپ رشد این شاخص را دستاورد بزرگ دولت خود قلمداد می کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
رئیس جمهور ترکیه 8 سال قبل احیای امپراتوری عثمانی را در سر می پروراند اما حالا تمام توانش را برای نجات گروهک های تروریستی در معدود مناطق اشغالی شمال غرب سوریه به کار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
آمار های وزارت بهداشت حاکی از این است که ابتلا به ویروس کرونا در سه استان جنوبی(بوشهر، هرمزگان و خوزستان) به نسبت استان های شمالی، در وضعیت نرمال تری است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
چطور ممکن است افرادی از نیاز دیگران سوءاستفاده کرده و پا روی تمام ارزش های انسانی بگذارند؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
اتفاقاتی همچون شیوع کرونا باید به همه ما گوشزد کند که رفتار خود را برای مواجهه با بحران، تعدیل و اصلاح کنیم و بی شک این هشدار برای فرهنگسازان جامعه جدی تر است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: معادل بسته 100 گیگابایتی اینترنت که اپراتورهای ثابت به کاربران هدیه دادند، شرکت زیرساخت نیز پهنای باند را برای اپراتورها رایگان کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مدیران دستگاه های اجرایی خط مقدم مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا نگران برخی موانع قانونی نباشند و در جاهایی که نیاز هست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۲    
این روزها که عده ای از آب گل آلود کرونا و بازار داغ شایعات، گرانی و کمبود تجهیزات پزشکی و ماسک سوءاستفاده می کنند، عده ای هم در این شهر در کنار پزشکان و پرستاران جهادگران عرصه سلامت هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۲    
انحصاری بودن رشته پزشکی و عدم افزایش ظرفیت پذیرفته شدگان در این رشته در سال های گذشته باعث کاهش کادر درمانی بیمارستان ها به مرور شده است و امروز کادر درمانی پاسخگوی تعداد بیماران کرونایی در کشور نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۲    
کرونا ویروسی فراگیر است که به سرعت منتشر شده و می تواند طیف وسیعی از افراد را ظرف مدت کوتاهی مبتلا کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۲    
توافق ایالات متحده با طالبان در آستانه انتخابات این کشور و نیز شروط غیرقابل اجرایی که واشنگتن برای عمل به تعهداتش ذکر کرده، حاکی از مانور سیاسی و محاسبات جدید آمریکا برای نفوذ در افغانستان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۲    
اوضاع و احوال باشگاه های استقلال و پرسپولیس در روز های کرونایی ایران بهتر از حال و روز مردم قرنطینه شده پشت ماسک های پزشکی نیست!
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۲    
خبرگزاری رویترز به نقل از چهار مقام دولت ترامپ گزارش داد که کاخ سفید به مقام های بهداشتی فدرال دستور داده که نشست های بلندپایه در موضوع شیوع ویروس کرونا را همچون اسناد طبقه بندی شده تلقی کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۲    
با اصرار بنی صدر، گروگان ها را از جا های مختلف به سفارت برگرداندیم تا نماینده صلیب سرخ بیاید و آن ها را ببیند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۲    
محمد بن سلمان در ادامه تلاش های خود برای رسیدن به پادشاهی و در راستای کنار زدن مخالفان خود٬ در تلاش برای بازگرداندن اجباری یک وزیر سابق سعودی از کانادا به ریاض است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۲    
اینکه وزیر بهداشت از کم کاری ها و عدم همکاری برخی دستگاه ها درتامین ابتدایی ترین ضروریات مقابله با ویروس کرونا ابراز نارضایتی می کند یعنی یک پای فرماندهی لنگ می زند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه اصلی مردم، حل مشکلات اقتصادی است و مجلس آینده مسئولیت بسیار سنگینی در این زمینه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۲    
فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: متاسفانه بر اساس نظرسنجی ما در کلان شهر تهران، 60 درصد مردم علی رغم همه توصیه ها کرونا را جدی نگرفته اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۲    
معاون اقتصادی استاندار مرکزی از ایجاد 15 هزار شغل در استان مرکزی در سال جاری در استان مرکزی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۲    
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف یک میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در عملیات پلیس در توقیف یک دستگاه خودروی وانت در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۲    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف 50 تن گندم احتکار شده در انباری واقع در یکی از روستاهای شهرستان اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۲    
منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس یازدهم با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا در طی این روزهای اخیر ...