دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۹:۳۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 26 اسفند 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 1 اسفند 1398 دیار آفتاب 2 اسفند 1398 دیار آفتاب 3 اسفند 1398 دیار آفتاب 4 اسفند 1398 دیار آفتاب 5 اسفند 1398 دیار آفتاب 6 اسفند 1398 دیار آفتاب 7 اسفند 1398 دیار آفتاب 8 اسفند 1398 دیار آفتاب 9 اسفند 1398 دیار آفتاب 10 اسفند 1398 دیار آفتاب 11 اسفند 1398 دیار آفتاب 12 اسفند 1398 دیار آفتاب 13 اسفند 1398 دیار آفتاب 14 اسفند 1398 دیار آفتاب 15 اسفند 1398 دیار آفتاب 16 اسفند 1398 دیار آفتاب 17 اسفند 1398 دیار آفتاب 18 اسفند 1398 دیار آفتاب 19 اسفند 1398 دیار آفتاب 20 اسفند 1398 دیار آفتاب 21 اسفند 1398 دیار آفتاب 22 اسفند 1398 دیار آفتاب 23 اسفند 1398 دیار آفتاب 24 اسفند 1398 دیار آفتاب 25 اسفند 1398 دیار آفتاب 26 اسفند 1398 دیار آفتاب 27 اسفند 1398 دیار آفتاب 28 اسفند 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۲:۴۴    
بر اساس تقویم زمانی ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 1400-1399، ثبت نام در سامانه از فردا، یکشنبه، 24 فروردین ماه آغاز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۳    
روند تک رقمی بودن مبتلایان محلی در چین همچنان ادامه دارد و کره جنوبی نیز به کاهش تعداد ابتلای روزانه امیدوار است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا سه شنبه در جمع خبرنگاران به موضع گیری چین مبنی بر اینکه ارتش آمریکا عامل انتقال ویروس کرونا به چین بوده است واکنش نشان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۷    
رییس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک از آماده باش کامل سازمان آتش نشانی اراک برای چهارشنبه آخر سال خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی ستاد تنظیم بازار با اشاره به حضور فعالانه دستگاه های مرتبط برای تأمین و توزیع کالاهای اساسی در ایام تعطیلات نوروز گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 288 مین جلسه شورای عالی کار گفت: وقتی تورم وجود دارد، واقعیت این است که بر طبقات فرودست جامعه فشار وارد می شود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۹    
وزیر بهداشت با بیان اینکه اگر میزان ایزولاسیون به 70درصد برسد، ابتلا و مرگ ومیر 7 تا 10 برابر کاهش می یابد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۹    
جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت دوباره مردم را به ثبت نام در سامانه تشخیص کرونا salamat.gov.ir توصیه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۹    
وزیر بهداشت گفت: تا این لحظه حدود 14 میلیون نفر در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا خود اظهاری کرده اند که تنها 1600 نفر از این ها در بیمارستان ها بستری شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۹    
این روزها جریان سنی افراطی و شیعه انگلیسی کمر همت بسته تا به بهانه شیوع کرونا چهره جهانی شهر مقدس قم و روحانیت اصیل را خدشه دار کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۹    
ژائو لی جیان روز دوشنبه اعلام کرد دلایلی وجود دارد که نشان می دهد ویروس کرونا از سوی دانشمندان آمریکایی در سال 2015 تولید و توسط سازمان سیا شیوع پیدا کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۹    
وزیر آموزش و پرورش گفت: 85 درصد مدارس از طریق یک ارتباط برخط با ما مرتبط هستند و 73 درصد گفتند که آموزش مجازی را ارائه می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۹    
یک روزنامه آمریکایی روز دوشنبه در گزارشی نوشت که مصر منشأ شیوع ویروس کرونا در آمریکا بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۰    
فاصله گذاری با مردم و کرختی و کم تحرکی ، بخشی از نقدهای جدی به دولت و شخص آقای روحانی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۰    
متخصصان بهداشتی جهان به بررسی ویژگی های قرنطینه در چین و ایتالیا پرداخته و به این سوال پاسخ داده اند: آیا قرنطینه روشی مناسب برای پیشگیری از شیوع کروناست؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۰    
با وجود شیوع کرونا در آمریکا، دولت این کشور همچون روال سابق در بیماری آنفولانزای اسپانیایی، از افشای اطلاعات مربوط به تلفات کرونا خودداری می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۰    
سال های گذشته 4روز مانده به پایان سال، چندین جلسه برای تعیین مزد سال بعد کارگران برگزار و تا حدودی اختلافات شرکای اجتماعی کاهش یافته بود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۰    
سرود خانواده با محوریت اهمیت نهاد خانواده توسط فرهنگسرای ابن سینا تولید شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۰    
برای مبارزه با کروناویروس و درمان به موقع و کامل بیماران احتمالی، بیمارستان صحرایی به همت نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به زودی دربندرعباس راه اندازی می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری مهر با مشارکت سازمان فضای مجازی بسیج برای تکریم شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی که امنیت ایران را از جهاد و فداکاری او و همرزمانش داریم، پویش #سین_هشتم_سلیمانی را برگزار می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۷    
شیوه مدیریت بحران کرونا در کشور، یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که طی روز های گذشته در سطوح مختلف به آن پرداخته شده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۷    
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا ساعات خدمات دهی اتوبوس های شهری اراک محدود شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۷    
فرمانده انتظامی شهرستان شازند از مجروح شدن دو جوان به علت انفجار در حین ساختن مواد منفجره دست ساز در منزلی مسکونی در شهر مهاجران شهرستان شازند خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۷    
جمعی از دانش آموزان بسیجی ناحیه 2 اراک معابر و بازار سطح شهر را گند زدایی و ضدعفونی کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۷    
بالاخره با کشمکش ها و افزایش شمار قاچاق دام، ستاد تنظیم بازار نرخ مصوب انواع هر کیلو گوشت قرمز را اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۷    
سال سخت 98 به پایان نزدیک می شود. یکی از سخت ترین سالهای زندگی معاصر ایرانی ها. آنچه از این سال به یادگار می ماند اندوهی سنگین است. اما قهرمانی ایرانی ها فراموش نمی شود.آنها امیدوار ماندند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۷    
سه کشور پاکستان، چین و روسیه تصمیم گرفتند در مبادلات تجاری به جای دلار از ارزهای خود استفاده کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۷    
همین حالا، همه نهادها و گروه های انقلابی که تا دیروز از سوی طرفداران دولت با کلیدواژه ی دولت پنهان مورد هجمه بودند، پای کار مبارزه با کرونا آمده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۷    
بیوتروریسم به دلیل ویژگی هایی از جمله تهدید همزمان امنیت ملی و سلامت عمومی یک جامعه، در سال های اخیر مورد توجه مراکز علمی، نظامی و امنیتی بسیاری از کشورها قرار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
رزم آرا جیره خوار و مأمور مستقیم انگلیس و امریکا بود. او در مجلس از لایحه گس-گلشائیان دفاع کرد و گفت: ملت ایران عرضه ساختن یک لولهنگ را هم ندارد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: برای برخی از احزاب متأسفم چرا که درباره کشتار فاجعه بار مسلمانان هند کاملاً سکوت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
کرونا بهانه ای شده است تا رسانه های ضدانقلاب و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، علیه دین و اعتقادات هجمه های سنگینی وارد کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
یک فعال اصلاح طلب ادعا کرد: 80 درصد اقدامات کشور در اختیار دولت نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
نماینده وزیر صمت دراتاق اصناف کشور گفت: از دولتمردان انتظار می رود معافیت و بخشودگی های مالیاتی را تنها به یکی دو ماه آخر سال محدود نکنند چرا که دو ماه بهمن و اسفند از لحاظ درآمدی برای کیبه و صاحبان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
رهبری لطف کردند و با حکم حکومتی، کم کاری قبلی نمایندگان و تعطیلی کنونی مجلس را به درخواست خود مجلس جبران کردند و حداقل صداقت و انصاف این است که اگر انصاف اذعان به کم کاری خود و لطف دیگری برای جبران ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات گفت: در مجموع دولت و قوه مجریه فعلی، به ویژه شخص آقای روحانی کارنامه قابل دفاعی ندارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
منابع آگاه دولت آلمان اعلام کردند که رئیس جمهور آمریکا به یک شرکت دارویی آلمانی پیشنهاد مالی داده تا حق انحصار تولید واکسن بیماری کرونا را به آمریکا منتقل کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
اتفاقاتی که در سال 1398 در پست مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رخ داد جزو بی سابقه ترین موارد مشابه در این ارتباط در هر دو مجموعه پرطرفدار پایتخت بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
تا قوانینی که این روز ها در حمایت از کسب وکار های کشور قرار است اجرایی شود، در حوزه کسب وکار های نوپا هم پیاده شود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۴    
با توجه به اعتراف آمریکا به موارد مرگ کرونا در آمریکا که قبلا موارد آنفلوانزا تلقی شده بود، تردیدها مبنی بر آن که منشاء ویروس کرونا جدید آمریکاست، نیز منطقی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۴    
تعدادی از هنرمندان فعال موسیقی طی روزهای گذشته و در ایامی که اغلب خانواده ها بنا به توصیه های پزشکی در خانه قرنطینه هستند، دست به خلق دلنوشته ها، آثار هنری و اجرای زنده در فضای مجازی زدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۴    
دانش آموزان بسیجی اراکی برای مقابله با کرونا آستین همت را بالا زدند و به صورت گسترده معابر عمومی شهر را ضدعفونی کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۴    
سرویس سلامت همگانی انگلیس در سندی محرمانه درباره احتمال ابتلای 80 درصد جمعیت این کشور به ویروس کرونا هشدار داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۴    
مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک از شکسته شدن رکورد تولید واگن در واگن پارس اراک بعد از 21 سال در سال رونق تولید خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۴    
عملیات گندزدایی و ضدعفونی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان انجام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۴    
راننده اسنپ در اراک یک خانم مسافر را بدلیل پرداخت الکترونیکی کرایه بجای پول نقد مورد ضرب و شتم قرار داده و موبایل وی را نیز گرفته و پرتاب می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۴    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری راننده اسنپ ضارب بانوی اراکی در عملیات پلیس خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۴    
در روزهایی که مدارس کشور به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل است، دانش آموزان بسیجی اراک آستین همت بالا زدند و در کنار رسیدگی به درس و مشقشان، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه تلاش می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۴    
آزمایشهای شیمیایی و بیولوژیکی به دهه 40 میلادی باز می گردد؛ زمانی که برخی از کشورها به این آزمایش ها پرداخته بودند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۴    
یک زن ایرانی در آمریکا در رابطه با شیوع کرونا و کمبودها: به داد ما بدبختها در آمریکا برسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۴    
قریب به یک ماه است که پدیده ای به نام 19-COVID وضعیت عادی، روال طبیعی و شرایط مرسوم و معمول زندگی را، در سراسر گیتی دستخوش تغییرکرده و بلکه افکار آحاد جامعه بشری را به خود مشغول داشته است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۸:۲۴    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز را اینجا مشاهده کنید.