دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۱۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 1 اسفند 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 اسفند 1399 روزنامه همشهری 2 اسفند 1399 روزنامه همشهری 3 اسفند 1399 روزنامه همشهری 4 اسفند 1399 روزنامه همشهری 5 اسفند 1399 روزنامه همشهری 6 اسفند 1399 روزنامه همشهری 7 اسفند 1399 روزنامه همشهری 8 اسفند 1399 روزنامه همشهری 9 اسفند 1399 روزنامه همشهری 10 اسفند 1399 روزنامه همشهری 11 اسفند 1399 روزنامه همشهری 12 اسفند 1399 روزنامه همشهری 13 اسفند 1399 روزنامه همشهری 14 اسفند 1399 روزنامه همشهری 15 اسفند 1399 روزنامه همشهری 16 اسفند 1399 روزنامه همشهری 17 اسفند 1399 روزنامه همشهری 18 اسفند 1399 روزنامه همشهری 19 اسفند 1399 روزنامه همشهری 20 اسفند 1399 روزنامه همشهری 21 اسفند 1399 روزنامه همشهری 22 اسفند 1399 روزنامه همشهری 23 اسفند 1399 روزنامه همشهری 24 اسفند 1399 روزنامه همشهری 25 اسفند 1399 روزنامه همشهری 26 اسفند 1399 روزنامه همشهری 27 اسفند 1399 روزنامه همشهری 28 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1399 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۷:۱۹    
با انتخاب کلید مورد علاقه تان، از شخصیت پنهان خود اطلاعاتی را کسب کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۷    
نمایشگاه شهر هوشمند از زاویه نگاه 150 هنرمند کارتونیست به نمایش گذاشته شد. 10 اثر به عنوان آثار منتخب این رویداد برگزیده شدند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۹    
این نکته ثابت شده که مصرف مواد غذایی با خاصیت قلیایی و ضد التهابی به بهبود علائم زخم معده کمک می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۵    
زرده تخم مرغ سرشار است از ویتامین هایی که می توانند موها را در برابر آسیب مقاوم کنند. همچنین زرده می تواند موهایی را که به نظر خشک می آیند مرطوب کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۵    
مرگ مقام ابدیت و جاودانگی است و دنا سرفرازی و راست قامتی آن را به رخ می کشد. اینک اما یادگاران نیک سرشت آن پهلوانان نامدار که جملگی نام شاهنامه ای بر خویش دارند، در دام بلایی اهریمنی گرفتار آمده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۲    
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: افزایش قیمت خودرو، همکاری نکردن بانک ها در ارائه تسهیلات و انباشت تعداد تاکسی هایی که در نوبت نوسازی قرار داشتند از چالش های نوسازی تاکسی های فرسوده در ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۶    
مسعود نجابتی در مراسم پایانی جشنواره هنر مقاومت گفت: هنر انقلاب دست ما امانت است و برای حفظ آن کوشیدیم؛ ما فضای هنر را خط کشی نکرده ایم اما خط کشی در این فضا وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۸    
مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: با توجه به پایداری هوا، سقوط سنگ و بهمن در محورهای کوهستانی البرز به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۳    
روح انسان جزو مقوله هایی است که باید به آن توجه بسیاری داشت و برای آن ارزش قائل شد، زیرا روح هر فرد بخش بزرگی از وجودش را می سازد، به همین دلیل باید از آن بسیار مراقبت کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۶    
شماره دویست وهفتاد و ششم هفته نامه خط حزب الله با عنوان نور علی نور منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۹    
استانداران منطقه پنج کشور با گنجاندن خراسان شمالی به عنوان یکی از استان های هدف طرح انتقال آب دریای عمان به شمال شرق کشور موافقت کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۸    
راه هوشمند برای جلوگیری از فوران قند خون در مبتلایان به دیابت نوع دو، انتخاب سبزیجات کم کربوهیدرات است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
نخستین مورد مثبت از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تبریز مشاهده شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۱    
باشگاه استقلال به دلیل اطلاع ندادن زمان تمرین روز گذشته به مهاجم جوان خود، این بازیکن را به درب خروج باشگاه نزدیک تر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۰:۳۸    
عضو انجمن زنان و مامایی ایران با تاکید بر اینکه سرطان سینه پس از سرطان پوست دومین بیماری شایع در میان زنان است، گفت: از فاکتورهای اصلی ابتلا به این سرطان ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۰:۰۰    
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد در پی انتشار ادعایی عجیب در رسانه های ضد انقلاب مبنی بر قصاص یک زن در زندان رجایی شهر با وجود سکته قلبی قبل از اجرای حکم، یک منبع آگاه این ادعا را کذب محض دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۷    
برخی رسانه ها دیروز از صدور رضایت نامه مغانلو به درخواست پرسپولیس خبر داده بودند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۵    
نتایج یک مطالعه در سوئد نشان می دهد که یک پنجم مردم جهان در اثر یک جهش ژنتیکی در برابر هوای سرد مقاوم شده اند که باعث می شود هیچ گاه احساس سرما نکنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۵    
کاخ سفید اعلام کرد تلاش های اتحادیه اروپا برای میانجیگری میان تهران و واشنگتن را می پذیرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۳۴    
ناسا عکس جدیدی را منتشر کرده است که مریخ نورد استقامت از سطح مریخ گرفته و سنگ های سوراخ دار دیده شده در آن توجه دانشمندان را به خود جلب کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۳    
یک بررسی جدید که نتایج آن در ژورنال پزشکی لنست منتشر شده است، نشان می دهد واکسن کرونای فایزر/بیونتک پس از تزریق اول 85 درصد در حفاظت در برابر بیماری کووید-19 اثربخشی دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۱    
امیر قلعه نویی امروز روی نیمکت تیمش نبود و از دور شاهد شکست سنگین تیمش بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۹    
امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه گفت: باید به کمک شریکانمان به راه حلی مناسب برای پرونده هسته ای ایران دست پیدا کنیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۱    
عوارض جانبی داروها گاهی باعث می شوند که استفاده از دارو را متوقف کنید. با اینکه اضافه وزن عارضه خاصی محسوب نمی شود اما ممکن است باعث بروز استرس شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۳    
دکتر ادریسی، حقوقدان و استاد دانشگاه درباره پیش زمینه های نصب دوربین مداربسته در مشاعات ساختمان های مسکونی و راهکارهای اقدام حقوقی برای حل موارد اختلافی در این نوع موضوعات، توضیح داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۹    
رئیس جمهوری آمریکا در اجلاس امنیتی مونیخ که به صورت مجازی برگزار شد درباره روسیه، کرونا، روابط با اروپا و ایران و... سخن گفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۸    
مصطفی کواکبیان به عنوان نامزد اختصاصی حزب مردم سالاری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 معرفی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۹    
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفت که کشورش برای احیای مذاکرات توافق هسته ای تلاش خواهد کرد و از طرف آلمان وزیر امور خارجه برای این ماموریت حاضر است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۵    
نشست کنفرانس امنیتی مونیخ که هر سال در بهمن ماه برگزار می شد، امسال متأثر از بحران کرونا با تاخیر برگزار می شود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۹    
وزیر بهداشت ترکیه می گوید هدف دولت این کشور فراهم کردن 105 میلیون دوز اضافی واکسن کرونا تا پایان آوریل (اوائل اردیبهشت) برای مردم است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۵    
مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر آقای رئیسی وارد صحنه نشوند ما ممکن است با تعدد کاندیداها روبرو شویم و اینگونه احتمالا انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۸    
شرکت آمریکایی جانسون اند جانسون روز جمعه اعلام کرد داده های مربوط به واکسن کرونایش را به سازمان جهانی بهداشت فرستاده است تا این واکسن تک دوزی در فهرست مصرف اضطراری این سازمان قرار گیرد و دسترسی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۶    
هافبک سرخها میگوید: چند هفته قبل گفته بودم که ما به صدر جدول برمی گردیم و دوست داریم قهرمانی نیم فصل و حتی آخر فصل را به هوادارانمان تقدیم کنیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۵    
پیشکسوت پرسپولیس یحیی گل محمدی با تاکتیک بازی شناور تبدیل به تیم قدرتمندی شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۲    
تصور این نتیجه سخت بود و خودم فکر نمی کردم مقابل گل گهر 5 بر صفر برنده شویم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۸    
دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در پی ابراز تمایل دولت جدید آمریکا برای مشارکت در نشستی احتمالی پیرامون توافق هسته ای با حضور ایران، تاکید کرد موضع این رژیم درباره توافق هسته ای تغییر نکرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۴    
پرسپولیس موفق شد با 5 گل تیم گل گهر را شکست دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۴    
وزیر ارتباطات با نتیجه بازی پرسپولیس - گل گهر برای استقلالی ها کری خواند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۰    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از مدت ها به میادین فوتبال بازگشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۹    
کیفیت هوای تهران در یک ماه گذشته 11 روز به دلیل افزایش غلظت ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون آلوده گزارش شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۷    
نهایی شدن 2 لایحه مالیات بر ارزش افزوده و درآمدهای پایدار شهرداری ها، عملا شهرداری ها را به سمت دولتی شدن پیش می برد و شوراها را هم در موضوع اداره شهرها بی اختیار می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۸    
صفحه رسمی سایت رهبر انقلاب اسلامی در اینستاگرام دقایقی پیش در واکنش به اقدام های اخیر آمریکا درباره توافق هسته ای ایران یک مطلب مهم منتشر و بار دیگر در آن به شرط لغو همه تحریم ها و راستی آزمایی تاکید ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۷    
تیم پرسپولیس در یک بازی پرگل تیم گل گهر سیرجان را در خانه خود درهم کوبید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۷    
ویتامین D فواید مختلفی از جمله بهبود وضعیت پوست، تنظیم مقدار کلسیم و فسفات بدن، سالم نگه داشتن استخوان ها، دندان ها، ماهیچه ها و همچنین افزایش توان سیستم ایمنی بدن دارد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۷    
برخی از ما به محض رسیدن به محل کار خود، احساس می کنیم کرونا پشت در می ماند و می توانیم بدون نگرانی ماسک خود را دربیاوریم ولی اینطور نیست و این رفتارها احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۴    
اگر می خواهید که تا 100 سال زنده باشید، باید همچون افراد سالم مناطقی زندگی کنید و غذا بخورید که ثابت کرده اند می توانند تا 100 سال زندگی کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۲    
یک شیر ماده در کنیا پس از کمینی حرفه ای به یک گورخر حمله می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۹    
پرسپولیس در روزی که نیمه دوم درخشانی داشت تیم امیرقلعه نویی را 5تایی کرد تا سرمربی سابق استقلال سنگین ترین شکست عمر خود را متحمل شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۴    
سرمای هوا در آمریکا باعث یخ زدن یک دریاچه در لوئیزیانا و شکل گرفتن صحنه هایی حیرت آور شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۱    
دو سریال کمدی و یک ملودرام عاشقانه برای پخش در نوروز 1400 در حال ساخت هستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۷    
فهرست نامزدهای اولیه مدال کارنگی با حضور سه برنده پیشین این جایزه معرفی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۷    
موسیقی فیلم سینمایی جنگ و صلح با روایت مریم نشیبا تحلیل می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۴    
بهروز شعیبی کار تولید فیلم سینمایی جدید خود بدون قرار قبلی را آغاز کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۲    
رئیس مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان ایران با انتقاد از آنچه دغدغه نداشتن و تعلل بنیاد سینمایی فارابی درباره پیشنهاد نمایش فیلم های کودک و نوجوان عنوان کرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۰    
با اعلام برندگان جوایز فیلم مستقل بریتانیا راکس ، خانه او و پدر پیشتاز برندگان این جایزه سینمایی شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۸    
انگار حق با رئیس جمهوری صربستان بود که چند هفته پیش همزمان با رسیدن نخستین محموله یک میلیون دوز واکسن کرونا تولید شرکت چینی سینوفارم به بلگراد گفته بود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۹    
شهر خودرو که این روزها شرایط مساعدی ندارد بازیکن جوانش را هم در یک سانحه از دست داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۶    
درحالیکه آمریکایی های زیادی هستند که دیگر اقبالی به ترامپ ندارند، حزب جمهوری خواه از او دست برنداشته است. این را نظرسنجی ها نشان می دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۴    
امما جمعه مشهد گفت: زن خانه در درون خانه معمولاً خستگی دارد و اداره زندگی برای یک زن خانه دار مشکل بوده و مشکلاتی را ایجاد می کند باید این مشکلات به وجود آمده و مسائل داخلی زندگی را ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۲    
رئیس جمهوری روز جمعه در تماس تلفنی با استاندار کهکیلویه و بویر احمد، ضمن پیگیری وضعیت امداد رسانی به زلزله زدگان این استان تاکید کرد: با توجه به فصل سرما ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۱    
یک روزنامه آمریکایی به نقل از منابع مطلع گزارش داد واشنگتن تا هفته آینده گزارش جامعه اطلاعاتی آمریکا که در آن نتیجه گیری شده محمد بن سلمان دستور قتل روزنامه نگار منتقد سعودی را در سال 2018 صادر کرده ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار یک توییت به به تصمیم آمریکا برای عقب نشینی از فعال سازی مکانیسم ماشه و بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه ایران، واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۶    
منشا در بازی امروز به دلیل محرومیت غایب خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۰    
یحیی گل محمدی با همان ترکیب برابر پیکان به مصاف گل گهر خواهد رفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش تعداد جان باختگان کرونا در ایران به 59 هزار و 341 نفر با مرگ 77 بیمار دیگر تا روز جمعه اول اسفند 99 خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۹    
وزیر اطلاعات به تازگی در سوگ فقدان پدر نشسته است، عکسی از آخرین وداع سید محمود علوی را ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۵    
شهرت نان باگت شاید به اندازه برج ایفل است و همین اهمیت، نانوایان فرانسوی را به نامه نگاری با یونسکو واداشت تا از این سرمایه بومی خود حمایت کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۳    
مسی طی یکی دو سال اخیر به لحاظ تیمی هرگز موفق نبوده و همین موضوع باعث امیدواری پپ برای به خدمت گرفتن او شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۸    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به مشکلات بودجه این سازمان گفت: امیدواریم با اصلاح لایحه بودجه که در دولت اتفاق می افتد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۶    
مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تحویل اولین پروژه مسکن فرهنگیان در سال 1400 خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۰    
استودیو انیمیشن پیکسار (PIXAR Animation Studios) یک شرکت پویانمایی رایانه ای آمریکایی است که سال 1986 توسط استیو جابز به قیمت 5 میلیون دلار از جرج لوکاس خریده شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۳    
دکتر حسن طغرانگار، حقوقدان درباره مبانی حقوقی و چالش های نصب دوربین مداربسته در مشاعات ساختمان های مسکونی توضیح داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۳    
یک آرایشگر بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی آرایشگران هنگام مراجعه مشتری در روزهای کرونا تأکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۵    
طبق اعلام یک عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، همزمان با سقوط 50 دلاری بهای جهانی طلا در هفته گذشته ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۹    
رئیس اتاق بازرگانی ایران و سوییس گفت: بر سر کار آمدن دولت جدید آمریکا باعث شده است حساسیت ها نسبت به کانال مالی ایران و سوئیس کاهش یابد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۰    
ایلا امهاف، دخترخوانده کاملا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا با ورود به دنیای مد و فشن خبرساز شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۹    
باید دید فدراسیون فوتبال چه برنامه ای برای راضی کردن کنفدراسیون فوتبال آسیا به اعطای میزبانی مسابقات باقی مانده به ایران دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۰    
با ورود کاوشگر استقامت به مریخ اکانت توئیتر او فعال شد و اولین عضو فرازمینی توئیتر لقب گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۰    
درحالیکه تگزاس با برف و یخی بی سابقه دست و پنجه نرم می کند، سناتور این ایالت، تد کروز، به سواحل گرم کنکون مکزیک سفر کرده بود و با شدت یافتن اعتراضات مجبور به بازگشت شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۹    
بیرانوند بعد از مصدومیت بوتز به دروازه بان اول آنتورپ تبدیل شده بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۴    
یک روز پس از انتشار تصاویر واکسن زدن شهاب حسینی در [احتمالا] آمریکا، حالا خبر می رسد تلاش برخی سلبریتی ها برای زدن واکسن کرونا خارج از نوبت و اولویت وارد فاز اجرایی شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۳    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اتمام مرمت خانه میرزا کوچک خان جنگلی با عنوان خانه موزه نهضت جنگل واقع در استاد سرا رشت خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۶    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، کیفیت هوای پایتخت هم اکنون (اول اسفند 99) در محدوده پاک است و تداوم شرایط پاک و قابل قبول کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت تا اواخر وقت دور از انتظار نیست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۵    
تصفیه خانه فاضلاب محلی(لوکال) "چهل بازه" به عنوان پیشرفته ترین تصفیه خانه غشایی کشور در مراسمی با حضور مدیران شهری و استانی در مشهد به بهره برداری رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۷    
ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم کاهش یافت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۲    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به 470 خانوار عشایر آسیب دیده از بارش باران و وزش باد شدید در این استان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۸    
کشورهای پولدار در حالی حدود یک میلیارد دوز واکسن کرونا بیش از نیاز خود انبار کرده اند که واکسن هنوز به بیش از 130 کشور نرسیده و حتی یک دوز هم به شهروندان فقیر جهان تزریق نشده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۸    
در آغاز هفته ای که گذشت، انتظار تداوم افزایش قیمت ها در بازار ارز وجود داشت، اما روند معاملات نشان داد که فعالان بازار ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۴    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد تابع تصمیمات و ابلاغیه های وزارت بهداشت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۹    
همزمان با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری، سازمان تامین اجتماعی از ابتدای اسفندماه دیگر دفترچه بیمه درمان کاغذی صادر نخواهد کرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۱    
شهردار تهران نسبت به احضار چند تن از مدیران فروشگاه های زنجیره ای شهروند به دادستانی واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۲    
قلعه گبری یادگار دوران ساسانی است که در قلب محله محروم علایین قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۱    
مهدی طارمی درباره تجربه خود از حضور در لیگ قهرمانان اروپا گفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۹    
میدان امامت که اهالی آن را بیشتر به میدان وثوق می شناسند، در مرز بین منطقه 8 و 13 و فاصله چند قدمی چهارراه آیت قرار دارد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۹    
در روزگاری که خبری از آب لوله کشی نبود، یکی از مشکلات مردم تأمین آب مورد نیاز خانه برای پخت وپز و رفت وروب بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۶    
اگر از آن دسته شهروندانی هستید که به کاشت گل و گیاه علاقه دارید، بد نیست بدانید که اواخر پاییز و اوایل زمستان، فصل مناسبی برای کاشت پیاز گل معطر و زیبای سنبل است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۴    
عضو کمیته علمی و مشورتی ستاد مقابله با کرونا گفت: میزان بیماری در کشور رو به افزایش است، اگر به همین منوال افزایش بیماری پیش رود باید منتظر موج چهارم بیماری در کشور باشیم و به هر حال هر موجی از ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۰    
ابوالفضل صادقی نژاد ، متولد سال 1335، آهنگساز و نوازنده موسیقی کشور که تاکنون آثار زیادی از او در برج سپید آزادی اجرا شده است، هفته گذشته از این مجموعه دیدن کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۰    
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: فعلا با سفرهای نوروزی 1400 موافقت نشده و جزئیات تسهیل سفرهای نوروزی که در ستاد ملی کرونا در دست بررسی است روز شنبه (دوم اسفند) مشخص می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۶    
سمیرا زرگری، سرمربی تیم ملی بانوان اسکی ایران هفته قبل به خاطر مخالفت همسرش از سفر به ایتالیا بازمانده بود و حالا قصد دارد دلایل دیگری از ممنوع الخروج شدنش را هم بگوید.
  • ۱