دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۵۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 13 اسفند 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 اسفند 1399 روزنامه همشهری 2 اسفند 1399 روزنامه همشهری 3 اسفند 1399 روزنامه همشهری 4 اسفند 1399 روزنامه همشهری 5 اسفند 1399 روزنامه همشهری 6 اسفند 1399 روزنامه همشهری 7 اسفند 1399 روزنامه همشهری 8 اسفند 1399 روزنامه همشهری 9 اسفند 1399 روزنامه همشهری 10 اسفند 1399 روزنامه همشهری 11 اسفند 1399 روزنامه همشهری 12 اسفند 1399 روزنامه همشهری 13 اسفند 1399 روزنامه همشهری 14 اسفند 1399 روزنامه همشهری 15 اسفند 1399 روزنامه همشهری 16 اسفند 1399 روزنامه همشهری 17 اسفند 1399 روزنامه همشهری 18 اسفند 1399 روزنامه همشهری 19 اسفند 1399 روزنامه همشهری 20 اسفند 1399 روزنامه همشهری 21 اسفند 1399 روزنامه همشهری 22 اسفند 1399 روزنامه همشهری 23 اسفند 1399 روزنامه همشهری 24 اسفند 1399 روزنامه همشهری 25 اسفند 1399 روزنامه همشهری 26 اسفند 1399 روزنامه همشهری 27 اسفند 1399 روزنامه همشهری 28 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1399 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۳    
سیدعباس عراقچی در گفت وگو با اسپوتنیک به سؤالی درباره احتمال نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پاسخ داد؛ در ویدئوی زیر ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۹    
شهردار منطقه 19 تهران از هویت بخشی به بافت قدیمی محله نعمت آباد با اجرای طرح کوچه دوستی در معابر این محله خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۶:۵۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخشی از سازوکار پرداخت یارانه هدفمندی و معیشتی را برای سال آینده تعیین کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۶    
پژوهشگران ژاپنی سعی دارند با استفاده از گوشت تولید شده در آزمایشگاه، استیک هایی شبیه به نمونه واقعی ارائه دهند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۶:۳۲    
ایده طراحی شهرها به گونه ای که شهروندان با 15 دقیقه پیاده روی به همه امکانات، نیازها و خدمات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۲    
وزیر دفاع دولت یازدهم با انتشار یک توییت کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۱    
مرضیه وحید دستجردی گفت: به دلیل اینکه بسیاری از زنان و مردان برای حضور در انتخابات 1400 اعلام آمادگی کردند، نیاز به حضور افراد بیشتری نیست چراکه انتخاب مردم را سخت تر می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن بیان اینکه قیمت اعلام شده برای خودروی دنا در طرح فروش فوری پذیرفتنی نیست می گوید این قیمت گذاری ها غیرکاشناسی بوده و یک طرفه است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۲    
مطالعه روانشناختی روی افراد می تواند تجاربی باشد تا انسان از دریچه دیگری به دنیا نگاه کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۳    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از اضافه شدن 200 دستگاه تاکسی هیبریدی تویوتا به ناوگان تاکسیرانی تبریز در سال 1400 خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۰    
جانشین انتظامی استان ایلام از وقوع یک فقره تیراندازی در شهرستان ملکشاهی خبر داد و گفت: در این حادثه 2 نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز به شدت مجروح شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۶    
شاخص دلار در معاملات جهانی افزایش یافت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۰    
خاویر باردم گرچه در کارنامه خود نقش های شیطانی و شرورانه کم ندارد اما وقتی نوبت به ایفای وظیفه و مسئولیت در خانه و خانواده می رسد، یک پدر نمونه است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۳    
نایب رییس مجلس گفت: پذیرفتن FATF به معنای لو دادن راههای دور زدن تحریم است. زیرا همه ما می دانیم بدون هیچ تقصیر و گناهی از سوی استکبار مورد تحریم ظالمانه قرار گرفتیم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۷:۴۸    
حنا را گیاه هزار و یک خاصیت می نامند. این گیاه، پوست و مو را زیبا می سازد و سردردهای شدید را درمان می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۸:۱۴    
وزیر اقتصاد با صدور حکمی حمیدرضا مومنی ازندریانی را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور منصوب کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۰۰:۳۹    
مهدی طارمی بعد از هفته ها حضور فیکس در ترکیب پورتو نیمکت نشین شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۸    
پژوهشگران ترکیه روز چهارشنبه اعلام کردند اثربخشی واکسن کرونای شرکت چینی سینوواک بیوتک که بر اساسی یافته های ابتدایی 91.25 درصد اعلام شده بود، اکنون بر اساس نتایج نهایی کارآزمایی مرحله سوم در حد 83 ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۹    
فریز کردن یکی از روش های نگهداری از مواد غذایی است اما باید به شیوه و مدت آن توجه کرد تا خواص مواد غذایی حفظ شود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته فوت ناشی از کروناویروس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته ایم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۵    
مریخ نورد استقامت ناسا پس از فرود موفقش به کارهایش روی سیاره سرخ ادامه می دهد و در آخرین تحول حسگر بادش را به کار انداخته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۹    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای ضمن تأیید رسمی مرگ یک پیمانکار بر اثر سکته قلبی در جریان حمله راکتی به پایگاه عین الاسد، مدعی شد در این حمله هیچ یک از نظامیان آمریکایی آسیب ندیده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۵    
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی به آقای حاج سیدحسن نصرالله، درگذشت عالم مجاهد قاضی شیخ احمد الزین، رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمین در لبنان، را تسلیت گفتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۳    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه تنها راه پیشبرد برجام را رفع تحریم های غیر قانونی اعمال شده از سوی آمریکا دانست و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۳    
مدیرعامل پرسپولیس می گوید کار این باشگاه در نقل و انتقالات هنوز تمام نشده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۵    
دبیر کل حزب مردمسالاری گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب fatf را به چند هفته دیگر یعنی 1400 موکول کرد با این نوع تصمیم ها شرایط سخت تر می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۸    
نمایشگران چینی در ایجاد یک برج انسانی در یک اجرای فولکلور در شهر هوانگ شان در ایالت آن هوئی در جنوب این کشور دشرکت می کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۸    
مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری از نهایی شدن محکومیت 37 میلیون دلاری آمریکا در دیوان داوری دعاوی ایران و ایالات متحده به نفع تهران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۶    
پنتاگون مرگ یک پیمانکار آمریکایی را در جریان حمله راکتی به عین الاسد تایید و علت مرگ را سکته قلبی اعلام کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۴    
شکارچیان در ایالت ویسکانسین آمریکا هفته گذشته در کمتر از سه روز دست کم 216 گرگ خاکستری را از پا درآوردند تا شرایط برای بقای این حیوان وحشی خطرناک تر از گذشته شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۶    
یوساکو میزاوا، میلیاردر ژاپنی، هشت نفر از شهروندان کشورش را دعوت کرده تا همراه با او با پرواز 'اسپیس اکس ' به ماه سفر کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۵    
اولین هم اندیشی آسیب شناسی و بررسی وضعیت کتاب های صوتی امروز (13 اسفند) به همت موسسه همشهری و رادیوگوشه برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۱    
رئیس جمهور به وزیران صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی تاکید کرد که حق افزایش قیمت هیچ کالایی را بدون هماهنگی با ستاد اقتصادی ندارند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۹    
هرچند هنوز هیچ درمانی برای بیماری آلزایمر ارائه نشده اما محققان با کشف داروی جدیدی که می تواند به صورت قرص عرضه شود، میلیون ها بیمار زوال عقل در سراسر جهان را امیدوار کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۵    
سرازیر کردن پساب های آلوده کارواش ها به سفره های آب زیرزمینی از جمله معضلاتی است که زیر ذره بین مدیریت شهری در تهران قرار گرفته و بر این اساس ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۷    
خواستگار جنایتکار که اصرار داشت قاتل نیست و به اشتباه دستگیر شده، امروز قفل سکوت را شکست و اسرار جنایت را برملا کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۲    
با شیوع گسترده کرونای انگلیسی در استان خوزستان، گمانه زنی هایی بر قرنطینه کامل استان افزایش یافت اما به تعطیلی مشاغل غیرضرور بسنده شد. این تعطیلی شامل مناطق پرازدحام با شدیدترین محدودیت ها شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۵    
سیدحسین موسویان دیپلمات پیشین ایران در مناظره وبیناری با عبدالعزیز الصقر رئیس مرکز مطالعات عربستان، ضمن انتقاد از رفتارهای عربستان در منطقه ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۲    
رویترز نوشت: مقامات آمریکایی و مسئولان دولت نجات ملی یمن در عمان گفت وگو کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۱    
محسن رضایی گفت : برای اداره دهه پنجم ، تکرار مدیریت دولت های گذشته سم مهلک است که کشور را با خطرات بزرگ مواجهه خواهد کرد. جزئیات را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۵    
زوریا در حضور 90 دقیقه ای شهاب زاهدی با غلبه بر ریون راهی مرحله بعد جام حذفی اوکراین شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۱    
سارا بارکزی که در دوران طالبان در افغانستان به دنیا آمد و شنوایی اش را در کودکی از دست داد، پس از درس خواندن در ترکیه به سرزمین مادری خود بازگشته تا به تمام آروزهایش برسد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال سایپا با انتقال دستیار خود به استقلال موافقت کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۴    
سرمربی جدید استقلال خواستار بازگشت مدافع کروات این تیم شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۸    
مدیر کل زندان های استان تهران روز یکشنبه 17 اسفند از ساعت 9 تا 11 آماده پاسخگویی تلفنی به سئوال ها و مشکلات مردم، کارکنان، مددجویان و خانواده های آنان در حوزه زندان هاست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۴    
شرکت هندی بهارات بیوتک می گوید تجزیه وتحلیل مقدماتی داده های کارآزمایی بالینی واکسن کرونای تولید این شرکت اثربخشی 81 درصدی آن را در پیشگیری از بیماری علامت دار کووید-19 نشان می دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۴    
پیروز قربانی، مربی تیم فوتبال سایپا به پیشنهاد فرهاد مجیدی برای حضور در کادر فنی استقلال واکنش مثبت نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۸    
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با اقدام به موقع پلیس آگاهی استان، ضارب شهدای مدافع وطن که چند روز گذشته دو نفر از ماموران پلیس را به شهادت رسانده بود دستگیر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۵    
یک فرد اهل ایالت کنتیکت آمریکا در حراج وسایل انبارش، یک کاسه کوچک چینی را 35 دلار فروخت بدون آن که بداند این شئ، عتیقه گرانبهایی بوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۱    
وزیر نفت در خصوص تحقق دو وعده تکمیل گازرسانی به زاهدان و تعیین تکلیف تمامی میادین مشترک نفتی و گازی توضیحاتی ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۰    
شامخ کل اقتصاد ایران در بهمن ماه 1399 رکوردشکنی کرده و با عبور از مرز 50 واحد، به 53.73 واحد رسید؛ این رقم، بالاترین میزان در 17 دوره محاسبه شامخ کل است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۴    
شبا مخفف کلمه شماره حساب بانکی ایران است که برای سهولت و استانداردسازی مبادلات بین بانکی و بین المللی بانک های دیگر توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بر اساس استانداردهای 13616-ISO تعریف و تبیین ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۷    
حمید رسایی به تازگی در توییترش خبر داده که روحانی از او شکایت کرده است. او درباره شکایت روحانی گفت: روحانی در توییتی، نظرش را درباره انتخابات گفت! من هم در توییتی، نظرم را گفتم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای مقرر کردند تا کارکنان شهرداری ها به جز شهرداری تهران بر اساس آیین نامه تدوین شده توسط وزارت کشور استخدام شوند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۸    
شهردار منطقه 13 تهران از ممنوعیت فعالیت کارگاه های ساختمانی دارای مزاحمت صوتی و ترافیکی در روزهای تعطیل بنا به درخواست های مردمی و با هماهنگی مالکین و کارفرمایان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۷    
مردم فعلا بار و بندیل سفر نبندند. این جمله ای بود که دیروز وزیر بهداشت با صراحت با مردمی که علاقمند به سفرهای نوروزی هستند در میان گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۹    
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با انتقاد نسبت به نگاه سنتی اجتماع در مواجهه با بحران، گفت: کمبود اعتماد اجتماعی به ارگان های رسمی از چالش های مهم ما در جلب مشارکت مردمی هنگام بحران است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۸    
ورود بهار مجموعه آثار جدید دیوید هاکنی است که در آکادمی سلطنتی هنر لندن به نمایش درمی آید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۸    
جانشین معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد درباره فعالیت و عملکرد برخی کمپ های ترک اعتیاد غیرمجاز در مشهد توضیح داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۵    
بازیگر نقش شهید آیت الله سیدمحمدعلی قاضی طباطبایی در سریال جلال گفت: این سریال برایم اتفاقی ویژه بود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۲    
شهردار تهران گفت: شهروندان تهرانی به ویژه در محله های جنوبی شهر مستعد نشاط اجتماعی هستند و اختصاص 2 هزار میلیارد تومان بودجه محله ها،می تواند در رضایتمندی آنها تاثیر بسزایی بگذارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۹    
دوچهره مشهور فوتبالی که پیش از این در استقلال فعالیت نکردند قرار است در کادر فنی آبی ها باشند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۶    
معاون سازمان امور مالیاتی گفت: دستیابی به میزان درآمد اینفلوئنسرها و هنرمندان با بررسی و ردیابی تراکنش های بانکی این افراد مشخص شده و مالیات آن ها به راحتی قابل تشخیص است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۲    
شبکه العربیه بخش هایی از پیش نویس قطعنامه ضد ایرانی سه کشور اروپایی به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی را منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۹    
بازیگر نقش امام خمینی(ره) احتمالاً در اوایل سال 1400 با نقشی متفاوت جلوی دوربین داود میرباقری خواهد رفت، سریالی که از 20 هزار بازیگر بهره می برد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۹    
لوتی یا گاندو 2 سریال نوروزی شبکه سه است که در کنار دیگر کارهای طنز و ملودرام، رقابت عجیب و غریبی را رقم خواهد زد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۰    
نوسان مداوم قیمت دلار و کم رونقی مشتریان در بازار باعث شده تا همچنان خرید و فروش خودرو کاهش قابل توجهی داشته و خبری از رونق معاملات در بازار نباشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۹    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: از 17 هزار میلیارد تومان درآمدهای حاصل از بخش شهرسازی شامل تثبیت، تغییر کاربری ها و صدور پروانه برای سال 1400 ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۸    
یک شرکت نوپای انگلیسی دستکشی دارای ژیروسکوپ ساخته است که می گوید می تواند به افراد دچار بیماری پارکینسون و لرزش اساسی کمک کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۵    
مدیرعامل فاوا شهرداری و شهردار منطقه 13 در جلسه هم اندیشی هوشمندسازی پارک جنگلی سرخه حصار، بر دسترسی بی نقص شهروندان به خدمات و پیشبرد این طرح به صورت فازبندی شده و علمی تاکید کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۵    
دو هفته مانده به آغاز سفرهای نوروزی، بلیت هواپیما توسط بیشتر شرکت های هواپیمایی در سقف قیمت های اعلام شده به فروش می رود تا جایی که هزینه مسافرت هوایی برای یک خانواده 2 نفره را تا چهار میلیون تومان ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۴    
نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران را مکلف کردند که به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال معسر فاقد شغل و درآمد تا زمانی که فاقد شغل و درآمد باشند، ماهانه کمک معیشت پرداخت کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۴    
در 10 روز گذشته خبرهای مختلفی درباره تعیین تکلیف FATF منتشر شده بود، حتی پس از حضور وزرا در مجمع تشخیص، شنیده هایی درباره تصویب آن هم وجود داشت، اما امروز همه چیز به حداقل یک ماه بعد موکول شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۲    
تصویربرداری سریال بچه مهندس 4 به کارگردانی احمد کاوری این روزها در مشهد مقدس در حال پیگیری است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۲    
فرمانده انتظامی گنبد کاووس از دستگیری زنی جوان خبر داد که با نقشه شیطانی، همسرش را به قتل رسانده بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۲    
قرعه کشی هم زمان دو طرح فروش فوق العاده هفت محصول و طرح پیش فروش یک ساله 9 محصول سایپا (طرح عید تا عید) انجام شد و اسامی منتخبان پس از تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا (پنجشنبه) در سایت رسمی این ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۲    
آکادمی تلویزیون اعلام کرد جوایز امی امسال 19 سپتامبر از شبکه سی بی اس روی آنتن می رود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
دومین قسمت از برنامه جدید 14 اینچ میزبان شقایق دهقان و بهنام تشکر بازیگران سریال دزد و پلیس شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۰    
سریال های بزرگ ترین سامانه پخش آنلاین فیلم و سریال در جهان در ظاهر به حضور زنان در صحنه توجه زیادی نشان می دهند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی امروز پس از ورود به محل دائمی نمایشگاه های تهران و مواجه شدن با ازدحام انبوه جمعیت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۳    
فرهاد مجیدی برای سومین بار است که هدایت استقلال را بر عهده می گیرد که این مرتبه مدت زمان قراردادش دو سال و نیم خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۰    
وزیر ارتباطات در مناظره تلویزیونی به یک نماینده مجلس گفت: اگر معتقد به شفافیت هستید، شجاعت داشته باشید مصوبه خودتان را روی آنتن برای مردم بخوانید تا مردم بدانند 3هزار میلیارد از جیب آن ها به چه کسانی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۶    
با توجه به اینکه در روزهای اخیر مسئولان بانک مرکزی بر ممنوعیت معامله رمز ارز بین افراد طبق قانون شورای عالی مبارزه با پولشویی و مصوبه هیئت دولت در سال 98 تاکید کردند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۵    
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی و نهالکاری ایجاد پارک جنگلی در منطقه بختیاردشت و شهرک پرتو واقع در شمال کلانشهر اصفهان به مناسبت نخستین روز هفته منابع طبیعی و ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۴    
مرگ پرندگان مهاجر در خلیج گرگان و میانکاله از بهمن امسال آغاز و بنا بر آمار رسمی تاکنون لاشه بیش از 20 تا 22 هزار پرنده در این مناطق جمع آوری شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۹    
سریال طنز قبله عالم با پرداختن به حوادث دوران ناصرالدین شاه با بازی حامد کمیلی، شقایق دهقان و هادی کاظمی در کاشان کلید خورد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۷    
فیلمنامه ای که میکل آنجلو آنتونیونی در دهه 1970 موفق به ساختن آن نشد، پس از چند سال در ایتالیا و برزیل مقابل دوربین خواهد رفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۷    
مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: با توجه به بهبود وضعیت آبی و زیستگاهی تالاب بین المللی قوری گول شهرستان بستان آباد، اردک های سرسفید به تالاب بازگشتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۵    
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور توضیحاتی را پیرامون وضعیت شیوع کرونا و عدم فاصله گذاری فیزیکی در مترو و اتوبوس، ابعاد ماجرای رخ داده در سراوان و... ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۲    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه 13 اسفندماه 10 میلیون و 934 هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز قبل 73هزار تومان افزایش یافت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۱    
اکبر عبدی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۲    
کریستیان پورتر، دادستان کل استرالیا روز چهارشنبه اعلام کرد که عضوی از کابینه این کشور که به تجاوز جنسی متهم شده شخص اوست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۹    
یوساکو مائه زاوا، میلیاردر ژاپنی، در توییتی در روز سه شنبه از مردم دعوت کرد تا برای برنده شدن یک صندلی در موشک استارشیپ اسپیس ایکس ثبت نام کنند تا همراه او در سال 2023 به فضا بروند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۱    
فرهاد مجیدی برای سومین بار به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۸    
دورکاری و عدم حضور همیشگی در شرکت، یکی از روش های کاری است که در سال هایی که پشت سر گذاشتم بسیار مورد توجه قرار گرفت اما هیچ زمان به اندازه ی این روزها ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۱    
محسن رضایی در پاسخ به سوالی درباره احتمال نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 می گوید: به نظرتان الان زود نیست که بگم؟
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۱    
نمایندگان مجلس بانک مرکزی را به ارائه تسهیلات 150 میلیونی مسکن به خانوارها برای تولد فرزند سوم در سال آینده ملزم کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۷    
یکی از تحلیلگران محصولات اپل می گوید آیفون تاشو 2023 به بازار می آید و احتمالا نمایشگر آن در حالت باز به اندازه یک آی پد مینی خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۴    
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اتهام زنی های بی اساس وزیر امور خارجه آمریکا علیه کشورمان در خصوص اتهام تشدید تنش در یمن اظهار داشت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۹    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی ایران را به دست داشتن در انفجار کشتی اسرائیلی متهم کرد.