دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۳۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 16 اسفند 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 اسفند 1399 روزنامه همشهری 2 اسفند 1399 روزنامه همشهری 3 اسفند 1399 روزنامه همشهری 4 اسفند 1399 روزنامه همشهری 5 اسفند 1399 روزنامه همشهری 6 اسفند 1399 روزنامه همشهری 7 اسفند 1399 روزنامه همشهری 8 اسفند 1399 روزنامه همشهری 9 اسفند 1399 روزنامه همشهری 10 اسفند 1399 روزنامه همشهری 11 اسفند 1399 روزنامه همشهری 12 اسفند 1399 روزنامه همشهری 13 اسفند 1399 روزنامه همشهری 14 اسفند 1399 روزنامه همشهری 15 اسفند 1399 روزنامه همشهری 16 اسفند 1399 روزنامه همشهری 17 اسفند 1399 روزنامه همشهری 18 اسفند 1399 روزنامه همشهری 19 اسفند 1399 روزنامه همشهری 20 اسفند 1399 روزنامه همشهری 21 اسفند 1399 روزنامه همشهری 22 اسفند 1399 روزنامه همشهری 23 اسفند 1399 روزنامه همشهری 24 اسفند 1399 روزنامه همشهری 25 اسفند 1399 روزنامه همشهری 26 اسفند 1399 روزنامه همشهری 27 اسفند 1399 روزنامه همشهری 28 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1399 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۸    
مهدی طارمی انگیزه زیادی دارد تا اخراج هفته گذشته خود را جبران کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۷    
آخرین هفته سال در منطقه 3 با کاشت 80 نهال امید و آرزو به دست کودکان کار و خیابان سپری شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۳    
بسیاری از افراد با نزدیک شدن به عید نوروز مایلند وزن کم کنند، بنابراین فکر بدی نیست که غذاهای سالم و غنی از مواد مغذی را تهیه کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۰    
یک متخصص پوست گفت: برای جلوگیری از خشکی پوست از کرم های آبرسان قوی و دستکش یکبار مصرف استفاده شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۴    
اقتصاد سیاسی جهانی نوشته جان رونهیل با ترجمه سیدمحمدعلی موسوی و الهه نوری غلامی زاده در سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۵    
فوت مهرداد میناوند و علی انصاریان، دو ورزشکار پیشکسوت جانباخته براثر کرونا حواشی فراوانی را به دنبال داشت. عده ای معتقد بوند اگر واکسن کرونا زودتر وارد کشور می شد، این دو ورزشکار را از دست نمی دادیم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
گلخانه های بجنورد نیز مانند بسیاری دیگر از مشاغل، در پایان سال جنب وجوش فراوانی دارند و در تدارک تامین گل وگیاه برای گل آرایی سطح شهر و ایجاد نشاط و امیدآفرینی بین مردم در ایام نوروز هستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۶    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: هیچ یک از مخازن منفجرشده در افغانستان در مالکیت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نبوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۹    
چهارمین دوسالانه نشان شیرازه با تقدیر محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزیدگان در دو بخش پیکره کتاب و اجزای کتاب برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۶    
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از حمله گرگ گرسنه به یک دامداری که منجر به تلف و زخمی شدن 11 راس گوسفند شد، خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۵    
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: افرادی که شب گذشته 16 اسفند در مقابل بیمارستان مدنی به درگیری و برهم زدن نظم عمومی اقدام کرده بودند، توسط پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۳    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از ثبت مهارت پخت بریانی اصفهان و دم پخت های لا خُلی لنجان همراه پنج میراث ناملموس دیگر استان در فهرست میراث ناملموس کشور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۷    
در خانه تکانی مرحله ای وجود دارد که کارها تمام نمی شود و کارهای کوچک و وقت گیر یا ساده ای هستند که نظم خانه شما را به هم زده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۸    
رنگ و شکل ظروفی که برای غذا خوردن انتخاب می کنید در کنترل حجم وعده غذایی مؤثر هستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۵۴    
شعری گمشده از ولادیمیر نابوکوف با عنوان سوپرمن قرار است برای اولین بار منتشر شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
شرکت های هواپیمایی از بخشنامه الزام ارائه نتیجه منفی تست ویروس کووید 19 در پروازها به استان خوزستان و شهرهای اهواز،آبادان،ماهشهر،دزفول و آغاجاری خبر دادند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۲    
دکتر قاسم جان بابایی، معاون وزیر بهداشت می گوید: احتمال دارد در آینده ویروس کرونا اندمی (بومی) شود و هر سال مجبور به واکسیناسیون باشیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۶    
تخم مرغ اسکاتلندی یک اسنک خوش طعم و مقوی است که با تخم مرغ آبپز، گوشت چرخ کرده و آرد گندم تهیه می شود. برای آشنا شدن با طرز تهیه این اسنک ادامه این مطلب را بخوانید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۵    
خانه کوچک و محقر حضرت آیت الله سیستانی، شاید برای پاپ اولین پیام این ملاقات بود. یکی از مراجع بزرگوار شیعه که از اقتدار و اقبال فراوانی در عراق برخوردار است در حالی به زندگی در یک خانه کوچک و محقر ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۳    
استاندار کرمان گفت: در ایام نوروز هیچ گونه پذیرش مسافری نداریم و با وجود علاقه برای حضور مردم در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی با محدودیت مواجه هستیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۰۲    
کتاب هنر پیر شدن نوشته آرتور شوپنهاور با ترجمه علی عبداللهی در نشر مرکز منتشر و راهی بازار نشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۲    
روز گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رییس دفتر رهبر انقلاب، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش و محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۴۹    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور گفت: رنگ بندی نهایی شهرها برای اطلاع رسانی به مردم به منظور انجام سفرهای احتمالی در نوروز، 25 اسفند اعلام خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۷:۴۲    
چهارمین قسمت از فصل دوم مجموعه مستندهای حکایت دل ، پرتره مستند حکیم عشق است که دوشنبه 18 اسفند از شبکه چهار پخش می شود و به معرفی منوچهر صدوقی سها اختصاص دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۷:۵۹    
پورتو در هفته بیست ودوم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال در مصاف با ژیل ویسنته به پیروزی دست یافت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۸    
سرانجام نمایندگان کار خود را کردند و با رأی به گرانی اینترنت و واریز پول به حساب سازمان صداوسیما علامت موافقت خود را نشان دادند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۴    
مدیرفنی تیم فوتبال استقلال بعد از بازی برابر فولاد با یک سوال حاشیه ای روبه روشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۸    
10 سال می گذرد از روزی که با تشویق دوستش تمرین های تای چی را شروع کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۹    
امروز خوزستان، سیاه ترین استان ایران در کرونا، بالاخره قرنطینه شد. برخی از مردم آبادان در گفتگو با همشهری دلایل شیوع کرونا در این استان را که منجر به قرنطینه شده است، روایت کرده اند
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۸    
ستاره بوشهری آبی ها از وضعیت قراردادش پس از بازی با فولاد صحبت کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۶    
مهاجم استقلال در مورد خطای پنالتی و شرایط آبی ها پس از ورود کادر فنی جدید صحبت کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۵    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه عملیات اجرایی 9 ایستگاه دیگر مترو به اتمام رسیده است گفت: این ایستگاه ها تا پایان و احتمالا برخی در فروردین ماه سال بعد به بهره برداری می رسند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۰    
بازیکنان پرسپولیس و استقلال در یک کار مشترک با محسن ابراهیم زاده به یاد 2 بازیکن فقید همخوانی کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۹    
آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان از بازگشایی کتابفروشی های آلمان از تاریخ 8 مارس خبر داده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۴    
مدیر رادیو صبا با بیان اینکه از سال جدید این شبکه تغییراتی در برنامه های خود ایجاد می کند و هدف آن دو برابر شدن شنوندگان رادیو صبا تا تابستان سال جدید است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۰    
سرمربی جدید آبی ها در اولین نشست خبری بعد از دیدار با فولاد شرکت کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۱    
از همان روزهای کودکی با وجود مشکل بینایی، ورزش را شروع کرد. اگرچه سال ها بعد وقوع چند حادثه ناگوار دید چشم هایش را محدودتر کرد اما کم بینایی هم نتوانست ذره ای از عشق و علاقه اش به ورزش کم کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۰    
برای کودکان فال فروشی که پشت چراغ قرمز چهارراه، لبخندها و بازی های کودکانه شان را جا گذاشته اند دغدغه دارند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۰    
تهران را چنارستان صفوی می نامیدند؛ درختانی تنومند و کهنسال که در هر محله ای از شهر می توانستی سراغی از آن بگیری و زیر سایه اش استراحت کنی.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۹    
یکی از باغ های زیبا در تهران که عمارتی زیبا دارد باغ زیبای انجمن خوشنویسان است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۸    
کاشی کاری فیروزه ای سردر بازارچه صفویه از همان اول یادآوری می کند که اینجا با بازارهای دیگر فرق دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۷    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط پیش آمده برای مهدی ترابی در بازی با صنعت نفت از کمیته انضباطی و فدراسیون انتقاد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۹    
فراز کمالوند بعد از دیدار استقلال و فولاد پیروزی آبی پوشان را متعلق به فکری و کادرش دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۷    
100 باب مدرسه سبز و ضدزلزله برکت و 350 مسجد و مرکز فرهنگی جدید در مراسمی با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مناطق محروم 24 استان ایران افتتاح شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۴    
مصطفی سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ارائه خدمت درمانی به افراد بدون دفترچه بیمه الزامی است و روی کاغذ ساده هم هزینه بیمه شده را می پذیریم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۲    
شاهراه حمل ونقل زیرزمینی پایتخت امروز شنبه 16 اسفند ماه، 22 ساله شد. از زمان افتتاح و بهره برداری از متروی تهران تا کنون آمار شگفت انگیزی برای پایتخت و شهروندانش در حوزه های مختلف صرفه جویی ثبت شده ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۸    
محمدرضا خلعتبری در دقیقه 49 با یک کاشته تماشایی گل سوم سپاهان به آلومینیوم اراک را به ثمر رساند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۷    
ارسلان مطهری تک گل 3 امتیازی استقلال را در مقابل فولاد به ثمر رساند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۵    
نصب مخازن 70 هزار لیتری آب اضطراری با قابلیت قطع خودکار در مواقع زلزله و تأمین آب آشامیدنی برای افزایش تاب آوری شهر بعد از وقوع زلزله در محله های مرکزی پایتخت آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۹    
آیا بهتر نیست واکسن کووید-19 در همان جایی از بدن تجویز کرد که کروناویروس در ابتدا به آن تهاجم می کند؟ یعنی بینی.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
بازی ای که می رفت با نتیجه تساوی به پایان برسد با بی احتیاطی بازیکنان فولاددر 18 قدم و پنالتی که به سود استقلال گفته شد با برد استقلال همراه شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۸    
شهرداری تهران در هفته منابع طبیعی (16 تا 22 اسفند) در نقاط مختلف تهران با حضور مقامات کشور از جمله معاون اول رئیس جمهوری، شهردار تهران، وزیر امور خارجه، سفرا، اعضای شورای شهر و ... درختکاری می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۵    
شهردار تهران با اشاره به رونمایی از یک رام قطار ملی با حضور رئیس جمهوری در هفته آینده، گفت: شهرداری تهران موافقتنامه ای با سازمان برنامه و بودجه برای عقد قرارداد تولید قطارهای داخلی خواهد داشت که ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۴    
اگر چه مرغ با قیمت مصوب هر کیلوگرم 20 هزار و 400 تومان نیز برای عده زیادی از مردم گران است اما مرغ با همین قیمت نیز در مغازه های خرده فروشی یافت نمی شود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۰    
آیت الله سید علی سیستانی مرجع عایقدر شیعیان در سال های اخیر دیدارهای مهمی با برخی شخصیت ها یا نمایندگان نهادهای بین المللی داشته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حداقل حقوق برای کارکنان رسمی و پیمانی را سه میلیون و 500 هزار تومان تعیین کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۷    
حسن روحانی بعد از ظهر شنبه در تماس تلفنی مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق، با اشاره به ظرفیت های فراوان همکاری های ایران و عراق به عنوان دو کشور همسایه ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۵    
مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از تشدید نظارت های بهداشتی به دستور ستاد ملی کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری در فرودگاه ها خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۲    
لوان جاگاریان، سفیر روسیه در ایران، پیام ولادیمیر پوتین را در پاسخ به نامه رهبر معظم انقلاب به علی اکبر ولایتی، مشاور امور بین الملل رهبری تقدیم کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۴    
شرکت تسلا یک وب سایت اجتماعی جدید به نام Engage را برای هواداران خود ایجاد کرده که عمدتا برای رفتارهای سیاسی مورد نظر شرکت طراحی شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۶    
لوان جاگاریان، سفیر روسیه در ایران، پیام ولادیمیر پوتین را در پاسخ به نامه رهبر معظم انقلاب به علی اکبر ولایتی، مشاور امور بین الملل رهبری تقدیم کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۲    
در نشست سالانه کنگره ملی خلق چین که از روز جمعه آغاز شده، مقام های این کشور اعلام کردند به دنبال رشد اقتصادی 6 درصدی در سال 2021 هستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۳    
استاندار خوزستان گفت: وحشت ما از این است که علاوه بر اینکه انتشار ویروس جهش یافته کرونا در خوزستان تشدید شود، به استان های دیگر نیز سرایت کند ، بنابراین محدودیت های حداقل یک هفته ای اعمال خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
گل محمدی می گوید باید از ضربات ایستگاهی و تک موقعیت ها خوب استفاده می کردیم که این اتفاق خوب رخ نداد و نتیجه مساوی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۹    
حریق در گمرک ابونصر فراهی افغانستان در جوار پایانه مرزی ماهیرود با تلاش هفت ساعته 10 خودروی آتش نشانی از خراسان جنوبی مهار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۷    
وزیر اقتصاد گفت: با وجود همه محدودیت ها، منابع حاصل از فروش نفت به کشور در حال افزایش است و گشایش هایی در منابع ارزی کشور در خارج نیز ایجاد شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۶    
مدیر کل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از واریز بیمه بیکاری ایام کرونا به حساب جاماندگان تا پایان هفته خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۶    
شهر خودرو که روزهای پرخبری را پشت سر گذاشته بود موفق شد برابر پیکان 3 امتیاز مهم کسب کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۴    
گونه جهش یافته کروناویروس که در برزیل در حال گردش است، احتمالا می تواند باعث عفونت دوباره در افراد بهبودیافته از عفونت ها با گونه های قدیمی تر کروناویروس شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۹    
دکتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در مراسم رونمایی اپلیکیشن ریسک من جزئیات سامانه تشخیص و مراقبت کرونا با کمک هوش مصنوعی را بیان کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۸    
6ماه است رنگ گوشت ندیدم. 4میلیون حقوق و گوشت کیلویی150هزار تومان؟ دلالی دام زنده قیمت گوشت را بالا می برد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۷    
سپاهان با پیروزی پرگل هم امتیاز با پرسپولیس شد .
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۵    
رئیس سازمان بورس با بیان این که سود سهام عدالت سال آینده بسیار بیش از امسال خواهد بود گفت: عملکرد شرکت های بورسی نشان می دهد سود آن ها در 9 ماه امسال سه برابر کل سال گذشته بوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۳    
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری 121 سرباز فراری در استان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۹    
طرح ملی کتابخانه گردی همزمان با سراسر کشور از 16 اسفند در استان کردستان در شهرستان های بانه، سقز،قروه و سنندج آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۶    
نزدیک یک ماه از مشکل تجمع تانکرهای سوخت در تنها مرز رسمی ایران با عراق می گذرد و با ممانعت اقلیم کردستان عراق برای ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز تمرچین بیش از هزار و 600 تانکر برای تردد از این مرز ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
در تصویر انتخابی برای این خبر مجموعه ای از چهره ها را می بینیم که احساس مشترکی در همگی آنها به چشم می خورد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۵    
اولین قرارداد فروش میلگردهای تیتانیوم گرید پزشکی با یکی از شرکت های تولید ایمپلنت های ارتوپدی با همت و تلاش متخصصان سازمان انرژی اتمی، منعقد شد و بدین ترتیب ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۲    
یکی از ساختارهای برنامه سازی که از دیرباز و زمانی که تلویزیون دو شبکه بیشتر نداشت جایگاه قابل قبولی بین مخاطبان داشته ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۲    
استیون اسپیلبرگ قرار است رمان طلسم نوشته استفن کینگ را در قالب یک سریال تلویزیونی تولید کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۱    
سریال خارجی ضدگلوله از شنبه 16 اسفند ساعت 23 روی آنتن شبکه پنج می رود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۵    
دولت آمریکا رسما اعلام کرده از ارسال واکسن های خریداری شده توسط کانادا و مکزیک خودداری خواهد کرد؛ ایتالیا نیز از ارسال واکسن به استرالیا منصرف شده؛ آیا جنگ جدیدی بر سر واکسن کرونا در راه است؟
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جزئیات قرنطینه استان خوزستان را که ساعتی پیش اعلام شد، بیان کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۰    
رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت که واکسن برکت با همه آنچه که غربی ها در این رابطه فعالیت دارند، قابل مقایسه نیست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۰    
در آخرین هفته درختکاری قرن، دانش آموزان دوچرخه سوار قلب تهران از دبیرستان پانزده خرداد تا بوستان شهر واقع در منطقه 12 را رکاب زدند و در قدیمی ترین بوستان شهر تهران، نهال کاشتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۰    
نامزدهای جوایز ساترن 2021 که به بهترین فیلم های علمی تخیلی و فانتزی تعلق می گیرد معرفی شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۹    
فیلم جدید آلخاندرو ایناریتو در راه است و این نخستین فیلمی خواهد بود که این کارگردان اسکاری پس از ساخت بازگشته از گور می سازد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۴    
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: صبر، ایستادگی، مقاومت و خوداتکایی تنها راه غلبه بر توطئه های دشمن است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۱    
600 بال پرنده مهاجر در مسیر مهاجرت خود دوباره وارد تالاب بین المللی کانی برازان شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۹    
فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: انعکاس موضوع ممنوعیت اجاره دادن خانه به کارگران بلوچ ساکن در این شهرستان در فضای مجازی به هیچ وجه صحت ندارد و منعی از سوی هیچ یک از دستگاه ها در این زمینه صورت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۶    
مرحله نخست بندرخشک پیشگامان یزد، عصر شنبه 16 اسفند در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهوری در شهرستان مهریز افتتاح شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۵    
پرسپولیس در آبادان به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید تا سپاهان را حالا هم امتیاز با خود ببیند. سرخها بعد از 5 پیروزی پیاپی در این بازی نتوانستند سه امتیاز را کسب کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۳    
سه نفر از اعضای باند رمال و دعانویس که در سه شهرستان فارس به کلاهبرداری از شهروندان اقدام می کردند دستگیر شدند و بیش از 3 میلیارد ریال کلاهبرداری از آنان کشف شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: در پی درخواست والی فراه افغانستان و دستور استاندار خراسان جنوبی همه ظرفیت و امکانات استان را برای مهار آتش در بندر ابونصر فراهی افغانستان به کار ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۸    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس در مورد اینترنت خطاب به نمایندگان گفت: چرا از دولت و وزیر ارتباطات بازی سیاسی می خورید؟
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۸    
معاون اول رئیس جمهور گفت: با قاطعیت می گویم که تا آنجا که من مطلع هستم یک دلار از پول نفت در این میان تلف نشد و نه تنها فردی مثل بابک زنجانی که افرادی بسیار کوچکتر از او نیز به وجود نیامدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۳    
بلاژویچ سرمربی سابق ایران در مراسم خاکسپاری کرانچار حضور پیدا کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۰    
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از اجرای طرح ارائه خدمات رایگان در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی شهرستان هایی خبر داد که بیمارستان تامین اجتماعی ندارند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۷    
21 پل با بازی چادویک بوزمن فقید به عنوان نخستین فیلم اکشن هالیوودی امسال چین انتخاب شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۷    
براساس تصمیمات شورای موافقت نامه کلی و تطبیق محتوای ساترا، پنج محتوای نمایش حرفه ای در رسانه های صوت و تصویر منتشر می شود.