پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۰:۲۱Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 4 اسفند 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 اسفند 1399 روزنامه همشهری 2 اسفند 1399 روزنامه همشهری 3 اسفند 1399 روزنامه همشهری 4 اسفند 1399 روزنامه همشهری 5 اسفند 1399 روزنامه همشهری 6 اسفند 1399 روزنامه همشهری 7 اسفند 1399 روزنامه همشهری 8 اسفند 1399 روزنامه همشهری 9 اسفند 1399 روزنامه همشهری 10 اسفند 1399 روزنامه همشهری 11 اسفند 1399 روزنامه همشهری 12 اسفند 1399 روزنامه همشهری 13 اسفند 1399 روزنامه همشهری 14 اسفند 1399 روزنامه همشهری 15 اسفند 1399 روزنامه همشهری 16 اسفند 1399 روزنامه همشهری 17 اسفند 1399 روزنامه همشهری 18 اسفند 1399 روزنامه همشهری 19 اسفند 1399 روزنامه همشهری 20 اسفند 1399 روزنامه همشهری 21 اسفند 1399 روزنامه همشهری 22 اسفند 1399 روزنامه همشهری 23 اسفند 1399 روزنامه همشهری 24 اسفند 1399 روزنامه همشهری 25 اسفند 1399 روزنامه همشهری 26 اسفند 1399 روزنامه همشهری 27 اسفند 1399 روزنامه همشهری 28 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1399 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۰    
سرم بطری پتاسیم کلراید برای نخستین بار در کشور توسط داروسازی ثامن مشهد وابسته به آستان قدس رضوی، تولید می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۲    
به مناسبت ولادت باسعادت حضرت امام علی(ع) ویژه برنامه پدران لاله ها با هدف تکریم پدران و خانواده های گرانقدر شهدای مدافع حرم و جنگ تحمیلی در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۸    
پژوهشی که در مورد گروهی از کارمندان فرانسوی انجام شده است، نشان می دهد که کار کردن بیش از اندازه می تواند اعتیاد به کار و افسردگی ناشی از آن را برای کارمندان در پی داشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۸    
بنیاد سینمایی فارابی پیرو انتشار نقطه نظرات مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان در قالب یک یادداشت با عنوان سینمای کودک، سینمای بی پناه از سوی پوران درخشنده توضیحاتی ارائه کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۰    
مجموعه تلویزیونی نوروز رنگی به نگارش و کارگردانی علی مسعودی و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان در نوروز 1400 روی آنتن شبکه پنج می رود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۱    
معاون سیما اعلام کرد در نوروز 1400 بیش از 144 فیلم سینمایی از شبکه های تلویزیون پخش می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۵    
اداره کل بازرسی کرمان در رابطه با خبر انتشاریافته در فضای مجازی پیرامون اختلاس در جهاد کشاورزی استان و بازداشت یکی از معاونان این سازمان گفت: اختلاس در جهاد کشاورزی توسط یکی از معاونان صحت دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۳    
ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت گفت: اگر 95 درصد مردم از ماسک استفاده کنند، آمار مرگ و میر به زیر 30 نفر در روز کاهش می یابد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۲    
رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری بار دیگر درباره ی ممنوعیتِ تولید و به کارگیری سلاح هسته ای از منظر اسلامی سخن گفتند و سیاست جمهوری اسلامی در این زمینه را تبیین کردند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۵    
معاون قضایی رئیس کل دادگستری کردستان گفت: رضایت ولی دم یک پرونده قتل پس از 42 سال کسب شد و قاتل از چوبه دار رهایی یافت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۰    
رئیس دادگستری سبزوار گفت: عاملان آزار و اذیت دانیال کودک 9 ساله سبزواری دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۱    
شاخص دلار در آستانه از دست دادن کانال 90 واحدی قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۵    
بازار بورس فردا چهارشنبه 6 اسفند میزبان عرضه اولیه سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس(نماد اپال) خواهد بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۰:۳۴    
آلزایمر شایع ترین شکل از زوال عقل است و علائم اولیه آن با از دست دادن حافظه و تاثیر در عملکرد روزمره خود را نشان می دهد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۰:۱۲    
رهبرمعظم انقلاب اسلامی عصر دیروز در دیدار رئیس و منتخبان ملت در مجلس خبرگان، منظومه مفاهیم معرفتی و ارزشی اسلام را نرم افزارِ ساختار نظام اسلامی دانستند و با اشاره به لزوم روزآمد شدن این نرم افزار ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۴۵    
وزیرآموزش و پرورش در توئیتی نوشت: امروز سند مالکیت اردوگاه شهیدباهنربرای همیشه بنام وزارت آموزش و پرورش صادر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۴۴    
یحیی گل محمدی از اساس مذاکره برای جذب مدافع لژیونر را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۹    
سخنگوی کاخ سفید بیانیه وزیر خارجه آمریکا و سه کشور اروپایی را بازتابی از گشایش برای دیپلماسی دانست و گفت: مایلیم بدون برداشتن هیچ گام ابتدایی، با ایران در میز گفت وگوی دیپلماتیک بنشینیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۶    
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین اعلام کرد که بر اساس قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها تمام دسترسی های تکمیلی آژانس از نیمه شب امشب متوقف می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۱    
زنان در کنار مسجد قبه الصخره در مجموعه مسجد الاقصی در بخش قدیمی شهر بیت المقدس برف بازی می کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۸    
هواداران استقلال پیش از این تجمعاتی مقابل باشگاه و در تمرین این تیم برگزار کرده بودند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۶    
حسام الدین آشنا، مشاور روحانی در یک توییت نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز هم تلاش بیگانگان برای دوگانه سازی میان مجلس و دولت را بی اثر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی بگیرد بلکه در هر شرایط باید در کنار مردم باشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۵۵    
برخی از نمایندگان مجلس یازدهم به بیانات امروز رهبر انقلاب درباره تعامل میان مجلس و دولت واکنش نشان دادند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۷    
محمود احمدی نژاد در یک توییت با مردم تگزاس به دلیل نداشتن برق، ایراز همدردی کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۲    
نمایندگان مجلس سقف دریافت تسهیلات تأمین مالی خارجی (فاینانس) برای طرح های دولتی و غیردولتی را معادل 30 میلیارد دلار تعیین کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه در پایان نشست وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا و آمریکا، از تحولات و اخبار جدید برجامی در روزهای آینده گفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۰    
معاون اول رئیس جمهور در یک توییت نوشت: هنر دیپلماسی مقتدرانه بن بست شکنی نیز هست. هوشیار باشیم هدف دشمنان تشدید دشواری ها بر ملت ایران است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۱    
دولت در بیانیه ای ضمن استقبال از دستور رهبر معظم انقلاب برای ایجاد یک صدایی در کشور، تاکید کرد توافقات با آژانس بین المللی انرژی اتمی کاملاً منطبق با قانون اساسی و قوانین کشور ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۷    
فرمانده نیروهای تروریست آمریکا در منطقه با تاکید بر خطر انتقام گیری ایران بابت شهادت سردار سلیمانی گفت، باتوجه به اقدام آمریکا در بازگشت به برجام، ایران باید از هرگونه اقدام تحریک آمیز خودداری کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۰    
درنشست امروز کمیته دستمزد، رقم سبد معیشت کارگران مشخص شد. در این جلسه، سبد معاش خانوار متوسط، 6 میلیون و 895 هزار تومان نرخ گذاری شد و هر سه گروه، پای این رقم را امضا کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۳    
منابع عراقی شامگاه دوشنبه از حملات راکتی در نزدیکی سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد پایتخت این کشور خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۰    
دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران آخرین آمار کرونا را در این کلانشهر طی 24 ساعت گذشته اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: روند موارد بستری روزانه در استان خوزستان به شدت در حال افزایش است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۷    
شرکت داروسازی آمریکایی نواواکس روز دوشنبه اعلام کرد جلب 30000 داوطلب برای بررسی مرحله نهایی واکسن کرونایش را به اتمام رسانده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۰    
پادشاهی سعودی از سال 2018 برنامه هایی را برای ورود بیشتر زنان به جامعه بسته این کشور در نظر گرفته است با این حال همچنان فعالان حقوق زنان را سرکوب می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۲    
محیط بانان در دشت آزادگان دو متخلف را بازداشت کردند که با آغشته کردن گندم به سم و پخش کردن آن در طبیعت دهها یاکریم و قمری را تلف کرده و برای فروش به بازار می فرستادند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۹    
مشاور شهردار تهران گفت: همزمان با انجام تعهدات وزارت ورزش و جوانان در خصوص واگذاری زمین های ضروری برای توسعه مترو و حمل و نقل عمومی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۴    
بیرانوند با دو مصدومیت پی در پی احتمالا بازی بعدی تیمش را از دست خواهد داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در دیدار رئیس و منتخبان ملت در مجلس خبرگان تاکید کردند: آن دلقک صهیونیست بین المللی دائم می گوید ما نمی گذاریم ایران به سلاح هسته ای دست یابد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۰    
نمایندگان مجلس خبرگان رهبری روز دوشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۱۰    
وزیرخارجه آمریکا در اظهاراتی مدعی شد که واشنگتن به دنبال تقویت و توسعه توافق هسته ای با ایران است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۱    
رهبری امروز دردیدار با اعضای مجلس خبرگان درباره اختلاف نظر بین مجلس و دولت درباره اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها فرمودند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۹    
بر اساس مصوبه مجلس مبنی بر توقف اجرای پروتکل الحاقی، دسترسی بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به دوربین های نظارتی مستقر در تاسیسات اتمی ایران از بامداد سه شنبه مسدود می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۰    
گرگ ها زمانی که حق انتخاب داشته باشند ترجیح می دهند از حیوانات وحشی تغذیه کنند تا حیوانات اهلی.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۹    
گل بسیار زیبای زهرا علیزاده، بازیکن جوان شهرداری سیرجان در بازی مقابل سپاهان بازتاب زیادی در فضای مجازی پیدا کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۹    
سیدحسین موسویان با اشاره به شعارهای تند علیه روحانی در راهپیمایی 22بهمن نوشت: ظاهرا همه آقایان از جناح های مختلف فراموش کرده اند که انقلاب از همان سال های اولیه به آفت توهین،تهمت،دروغ،اهانت.... ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۴    
محققان موسسه ی مکس پلانک می خواهند بدانند کدام قسمت های مغز در پردازش زبان اشاره دخیل هستند و فعالیت کدام مناطق از مغز در افرادی که از زبان اشاره استفاده می کنند و آن دسته از افراد که از طریق زبان ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۷    
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که در دو روز اخیر به ایران سفر کرده بود در تهران علاوه بر دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی ، با وزیر امور خارجه هم دیدار کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۶    
دیروز نود و چهارمین سالگرد تولد آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و رییس مجلس خبرگان رهبری بود. اما چهره های شاخص نظام چندساله اند؟
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۴    
اسامی برگزیدگان جشنواره 36 موسیقی فجر اعلام شد که روزنامه همشهری هم در بخش مربوط به رسانه 2 جایزه گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۵    
حدادعادل با اشاره به اینکه هیچ رابطه ای با دفتر فرح پهلوی نداشته و هیچگاه او را ندیده است، ادعاهای محمود احمدی نژاد را درباره دست بوسی دروغ محض ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۲    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران گفت: برقرار بودن سفر در نوروز 1400 به معنای سفر عادی به شکل سال های گذشته نیست و حتما محدودیت هایی برای آن اعمال خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۴    
استاندار تهران مصوبات و پیشنهادهای مطرح شده در آخرین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا را در پایتخت تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۴    
تیری فرمو، مدیر باسابقه جشنواره فیلم کن در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام کرده آماده به تعویق انداختن مجدد این رویداد سینمایی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۳    
در دیدار رئیس کل بانک مرکزی با سفیر ژاپن، نحوه استفاده از منابع بانکی ایران در ژاپن مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۱    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران گفت: مجموع آمار مراجعان سرپایی کرونا به مراکز درمانی در دی ماه 28 هزار نفر بوده که این عدد در بهمن به 40 هزار نفر رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۵    
این مجله تصویری به موضوع مثبت اندیشی در زندگی می پردازد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: ما با کواکس قرارداد واکسن آسترازنکا را بسته ایم و واکسن مشترک ما با کوبا نیز قبل از بهار حاضر خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای مقرر کردند در سال 1400، هشت میلیارد دلار ارز 4200 تومانی به کالاهای اساسی و دارو اختصاص یابد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۴    
جیغ اثر ادوارد مونک مدت هاست به عنوان یکی از مشهورترین تابلوهای نقاشی جهان شناخته می شود و حالا کشف یک عبارت روی این نقاشی، به داستان های پیرامون آن افزوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۳    
وودی آلن در بیانیه ای با انتقاد از سریال جدید شبکه HBO آن را کاری غرض آمیز و اطلاعات موجود در آن را بی اساس خواند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۱    
از زمان الزامی شدن تست کرونای مسافران در بندر شهید حقانی برای سفر به قشم و هرمز، بازار تردد با قایق های غیرمجاز در بندرعباس داغ شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو از صدور مجوز مصرف اضطراری مشروط واکسن چینی کرونا خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۵    
رئیس جمهوری سابق آمریکا پس از دیدار با رهبر کره شمالی در سال 2019 در هانوی ویتنام، پیشنهادی بی سابقه به کیم جونگ-اون داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۴    
نمایندگان مجلس امروز همه کار علیه دولت کردند، از حملات شدید علیه دولت و مسئولان دولتی در نطق هایشان و حتی شکایت به قوه قضائیه تا شکایتی دیگر علیه بیژن زنگنه وزیر نفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۳    
رییس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین جزئیات تولید واکسن های ایرانی کرونا را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۱    
قاضی کمیسیون رسیدگی به امور آب های زیرزمینی استان اصفهان رأی به توقف عملیات غیرقانونی انتقال آب بن-بروجن داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۱    
فیلم اورکا ساخته سحر مصیبی یکی از 48 پروژه از کشورهای مختلف جهان است که امسال در رویداد سالانه قُمره موسسه فیلم دوحه پذیرفته شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۰    
رئیس بانک اطلاعات هویت ژنتیک ایران گفت: نمونه های بیولوژیک مجرمین مشمول ورود به بانک ژنتیک از سال 1394 تاکنون به 92000 مورد می رسد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۰    
یک دستگاه تانکر حامل 32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق هنگام عبور از شهرستان کوهبنان استان کرمان توقیف شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۹    
سخت شدن شرایط فعالیت در دوران شیوع کرونا برای هر که آب نداشت، برای برخی ستاره های سینما و تلویزیون در دنیای تبلیغات و آگهی نان داشت و نشان داد ماجرای قهر همیشگی و خودخواسته برخی از آنها از قاب کوچک ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۷    
وزیر بهداشت گفت: به شدت گله مندم از کسانی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند و به شدت گله مندترم از کسانی که با پروتکل شکن ها برخورد نمی کنند. وزارت بهداشت که ابزار ندارد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۷    
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی موافقت خود را با پیشنهاد تشکیل استان خوزستان جنوبی اعلام کرد و آن را فرصتی برای توسعه دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: هموطنانی که قبض جریمه رانندگی دریافت می کنند، فورا به دنبال پرداخت آن نباشند و تا 5 روز صبر کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۷    
بردیا کیارس درباره تأثیر نبود تماشاگران در اجرای اخیر ارکستر ملی می گوید: در این سال ها که روی صحنه اجرا کرده ام ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۶    
محمدرضا الوند، فعال تئاتر و مدیر هماهنگی تئاتر استان ها در اداره کل هنرهای نمایشی به دلیل ابتلا به کرونا حدود یک هفته است در بیمارستان بعثت بستری و تحت درمان است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۴    
چین پس از کسب عنوان بزرگ ترین بازار سینمایی جهان در سال 2020، در سال جدید میلادی فاصله خود را با فروش گیشه آمریکا هر روز بیشتر و بیشتر می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۸    
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از شکایت بیش از 200 نفر از نمایندگان درباره شیوه اجرای قانون اقدام راهبردی از سوی دولت خبر داد و گفت: کمیسیون اصل 90، این پرونده را در دستور کار قرار می دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۴    
لوکا آتاناتسیو سفیر ایتالیا در جمهوری دموکراتیک کنگو بر اثر یک حمله در شرق این کشور آفریقایی جان را از دست داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۵    
باشگاه سپاهان به دنبال به خدمت گرفتن هافبک نیمکت نشین استقلال در هفته های اخیر شده بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۳    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: جسد متوفی بهنام محجوبی تحت کالبد گشایی قرار گرفت و نمونه های لازم جهت آزمایشهای تخصصی اخذ شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۲    
این بار قرارشان روستای ده نو از توابع کهریزک در منطقه 20 شهر تهران است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۴    
استاندار تهران گفت: طبق آمار ماهانه حدود یک هزار دستگاه خودرو پراید در تهران سرقت می شود و این ناشی از بی کیفیتی تولید سوییچ این خودرو است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۲    
پس از جلسه غیرعلنی امروز صبح مجلس پیرامون بیانیه مشترک ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی که شب گذشته منتشر شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۳    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت، تجار استان تهران 80 درصد از ارز صادراتی خود را به کشور بازگردانده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۱    
رئیس جمهوری از تلاش ها و خدمات رییس و تمامی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) برای ایجاد اشتغال برای مددجویان، قدردانی کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۵۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز پرونده دولت درباره استنکاف از اجرای قانون راهبردی برای لغو تحریم ها را بر اساس ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس به قوه قضائیه ارجاع دادند؛ اما این ماده چه می گوید؟
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۳۰    
وزیر نفت با بیان اینکه انتخابات نزدیک است، گفت: به وزارت نفت فحش می دهند که برای خود افتخار کسب کنند، اگر بحث تخصصی و مدیریتی کنیم مشخص می شود که کارهای آنها نه تنها افتخار نبوده بلکه خطا بوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۷    
مسکن دغدغه بسیاری از خانواده های ایرانی است، شاید برای شما هم سئوال باشد که با وام مسکن در تهران چند متر خانه می توان خرید؟ در این اینفوگرافیک می توانید پاسخ این سئوال را دریافت کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۳    
پس از افزایش قیمت بنزین به 3 هزار تومان، دولت در قانون بودجه امسال و لایحه سال آینده این افزایش را مشمول عوارض شهرداری ندانسته است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۳    
بیژن زنگنه گفت: اگر بخواهیم اغتشاش مدیریتی را در طرحی پیدا کنیم بدتر از طرح ستاره خلیج فارس در عمر کاری ام ندیده ام ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۲    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه 4 اسفند 99 با نرخ 11 میلیون و 200 هزار تومان معامله شد که نسبت به آخرین قیمت دیروز 50 هزار تومان افزایش داشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۲    
بازار سرمایه امروز، دوشنبه 4 اسفند را در تداوم روند کاهشی روزهای گذشته همچنان با افت آغاز کرد و در پایان معاملات شاخص کل با 8 هزار و 113 واحد کاهش بر عقربه یک میلیون و 214 هزار واحد متوقف شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۹    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با ابراز امیدواری از تصویب رقم سبد معیشت کارگران در جلسه امروز کمیته دستمزد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۸    
مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه صداوسیما تبدیل به محلی برای بیزینس مداحان یا به بیان دیگر معرفی بیزینس من های مداح شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۸    
دربی روز گذشته دلامادونینا در حالی به سود شاگردان کونته خاتمه یافت، که مهاجم اینتر بعد از گلزنی و پس از پایان این دیدار به شکل خاصی به ستاره سوئدی طعنه زد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۶    
طرح افزایش احساس امنیت زنان در همه مناطق تهران در حال اجراست و زنان پایتخت می توانند در تماس با کد 4 در سامانه 137، نسبت به اطلاع رسانی مواردی که باعث ناامنی آنها در شهر می شود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۲    
شبکه خبری المیادین امروز دوشنبه در خبری فوری از درگذشت انیس نقاش، مبارز کهنه کار و تحلیلگر لبنانی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۷    
توافق دولت و آژانس بین المللی انرژی اتمی و اجرای قانون مجلس، به کشمکش نماینده ها با دولت منجر شد؛ بررسی بودجه 1400 از دستور کار خارج شد و مجلس در نهایت از دولت به قوه قضاییه شکایت کرد ...