دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۱۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 19 اسفند 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 اسفند 1399 روزنامه همشهری 2 اسفند 1399 روزنامه همشهری 3 اسفند 1399 روزنامه همشهری 4 اسفند 1399 روزنامه همشهری 5 اسفند 1399 روزنامه همشهری 6 اسفند 1399 روزنامه همشهری 7 اسفند 1399 روزنامه همشهری 8 اسفند 1399 روزنامه همشهری 9 اسفند 1399 روزنامه همشهری 10 اسفند 1399 روزنامه همشهری 11 اسفند 1399 روزنامه همشهری 12 اسفند 1399 روزنامه همشهری 13 اسفند 1399 روزنامه همشهری 14 اسفند 1399 روزنامه همشهری 15 اسفند 1399 روزنامه همشهری 16 اسفند 1399 روزنامه همشهری 17 اسفند 1399 روزنامه همشهری 18 اسفند 1399 روزنامه همشهری 19 اسفند 1399 روزنامه همشهری 20 اسفند 1399 روزنامه همشهری 21 اسفند 1399 روزنامه همشهری 22 اسفند 1399 روزنامه همشهری 23 اسفند 1399 روزنامه همشهری 24 اسفند 1399 روزنامه همشهری 25 اسفند 1399 روزنامه همشهری 26 اسفند 1399 روزنامه همشهری 27 اسفند 1399 روزنامه همشهری 28 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1399 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۳۰    
اکران فیلم سینمایی لاله به کارگردانی اسدالله نیک نژاد و تهیه کنندگی پروانه پرتو و تورج منصوری همزمان با آغاز سال 1400 شروع شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۶    
توانایی به خاطر سپردن نام ها، ویژگی بسیار ارزشمندی است که هم در زندگی کاری و هم زندگی اجتماعی بسیار مفید است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۸    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ورود دو هواپیمای امبرائر و یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 به ناوگان هوایی ایران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۹    
غلبه بر ترس ها، رد شدن از موانع زندگی و جرأت انجام کار داشتن، می توانند اصلی ترین اقدامات در جهت پیروزی باشند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۸    
جشنواره رنگ آمیزی تخم مرغ های نوروزی با هدف ایجاد فضای مطبوع و مناسب در استقبال از نوروز 1400 در پیاده راه باغ فردوس برگزار شد و قرار است خیابان ولی عصر(عج) تا میدان قدس با تخم مرغ های رنگی به ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۹    
کتاب امید در آستانگی تألیف محمد نصراوی با دو مقدمه استاد تاریخ اندیشه سیاسی دانشگاه رویال هالووی و استاد ارتباطات، فرهنگ و دین دانشگاه کالیفرنیا به همت انتشارات نگاه معاصر منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۳    
شهید سعید انصاری از مستشاران ایرانی مدافعان حرم بود که در نبرد آخر، حین تیراندازی نمازش را اقامه کرد و این گونه به لقای پروردگارش نائل شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۱    
پژوهشگران ایتالیایی در بررسی جدید خود دریافته اند که ماسک زدن هنگام ورزش سنگین، محدودیتی در توانایی افراد سالم ایجاد نمی کند و مانع ورزش کردن آنها نمی شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۰    
تیم فناوری یکی از شرکت های فناور با استفاده از عصاره 8 گیاه موفق به دستیابی به مواد ضد عفونی کننده بر پایه آب و نانو شدند که در کمتر از یک دقیقه سطوح را ضد عفونی خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۹    
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پاکسان منتهی به 30 آذر 1399 روز سه شنبه مورخ 19 اسفندماه سال جاری و با حضور سهامداران برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آیین پایانی یازدهمین جشنواره شعر رضوی (به زبان عربی) یادمان دعبل خزاعی 20 اسفندماه با حضور 5 کشور عربی در اهواز خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۱    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: در پی شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی، تعداد کودکان بدحال و نیازمند به بستری در کشور افزایش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۸    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی عملکرد طرح اقدام ملی مسکن در قالب پروژه های واگذاری گروهی زمین، مشارکتی، و نوسازی بافت فرسوده و تفاهم با دستگاه ها را 600 هزار واحد برشمرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۵    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، سیاست مذاکراتی اروپا و نداشتن تلاش جدی برای لغو تحریم های یک جانبه آمریکا علیه مردم ایران را فرصت سوزی خواند و تأکید کرد جمهوری اسلامی سناریوهای جدیدتری دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۴    
بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان صعود کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۱    
شاخص دلار جهانی نتوانست کانال 92 واحدی را حفظ کند و با 0.29 درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح 91.97 واحد بسته شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۲    
یک راز ترد شدن کتلت گرفتن آب سیب زمینی است. بقیه ترفندهای تهیه کتلت را در ادامه این مطلب بخوانید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۰    
امروز چهارشنبه 20 اسفندماه در ایران و جهان چه خبر است؟
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۸    
علی کریمی پیشکسوت فوتبال ایران که به امارات رفته، امروز از آکادمی شباب الاهلی دیدار کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۲    
کیهان در مطلبی با انتقاداز اعضای شورای شهر به خاطر نامه حمایت از جمعیت امام علی(ع) اتهاماتی را علیه این جمعیت مطرح کرد
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۶:۵۷    
فست فودها و بسیاری از هله هوله ها می توانند میل و اشتها به خوردن را چند برابر کنند و به اصطلاح اعتیادآور باشند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۱:۱۹    
دفتر ریاست جمهوری عراق با صدور بیانیه ای اظهارات منسوب به برهم صالح، رئیس جمهوری این کشور، درباره آمادگی بغداد برای توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۵    
یک کاندیدای نظامی انتخابات 1400 در توئیتی نوشت: نگرانی من زمانی است که نظامیان به صورت سازمان یافته بخواهند یک جایگاه سیاسی را اشغال کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۳    
مهدی فضائلی روایتی جالب از ماسک هایی که برای رهبر انقلاب هدیه آورده بودند و واکنش معظم له را مطرح کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۸    
پورتو در دیداری حساس به مصاف یوونتوس می رود. یاران طارمی در بازی رفت موفق به شکست بیانکونری شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۱    
عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار که قرار بود روز چهارشنبه (20 اسفندماه) انجام شود، لغو شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۱    
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای از تحریم دو مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خبر داده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۶    
پس از اظهارات جنجالی مگان و هری در مصاحبه با اپرا وینفری و طرح موضوع نژادپرستی در خاندان سلطنتی انگلیس، کاخ باکینگهام با صدور بیانیه ای از زبان ملکه به این اتهام پاسخ داد و نوشت: مسائل مطرح شده ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۴    
وزیر امور خارجه ایران با اشاره به بدعهدی های تروئیکای اروپایی و آمریکا در اجرای برجام اعلام کرد فقط ایران به این توافق جامع پایبند بوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۱    
پس از اظهارات جنجالی مگان و هری در مصاحبه با اپرا وینفری و طرح موضوع نژادپرستی در خاندان سلطنتی انگلیس، کاخ باکینگهام با صدور بیانیه ای از زبان ملکه به این اتهام پاسخ داد و نوشت: مسائل مطرح شده ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۱    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجابا بیان اینکه حجم بسیاری از کلیپ های غیر اخلاقی خارج از کشور تولید می شود گفت: پلیس فتا بنابر وظیفه قانونی با تولیدکنندگان محتواهای غیراخلاقی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۶    
یک راهبه کاتولیک در میتکینیا، پایتخت میانمار، از مأموران پلیس می خواهد به مردم معترض به کودتای نظامی در این کشور آسیب نزنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خنثی سازی و لغو تحریم ها باید در چارچوب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیگیری شود و فقط در این چارچوب پذیرفتنی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۴    
در بند ب تبصره یک لایحه بودجه 1400 شهرداری تهران آمده است؛ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز با عنوان عوارض قطع اشجار به صورت هفتگی به حساب سازمان بوستان ها و فضای سبز واریز می شود تا براساس آن ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۳    
پلیس تهران بزرگ در اجرای طرح رعد مجرمانی را دستگیر کرده است که از بیهوش کردن خانم های باکلاس تا کشت ماری جوانا به جای سبزه عید را در پرونده شان دارند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۸    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که تحقیق روی فعالیت های هسته ای کشورمان سال ها زمان خواهد برد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۰    
صد و چهل قانون گذار آمریکایی از دولت بایدن خواستند تا به ''توافقی جامع'' با جمهوری اسلامی ایران دست یابد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۶    
مگان مارکل، همسر شاهزاده هری، نوه ملکه بریتانیا، در گفت و گو با اپرا وینفری، مجری مشهور آمریکایی، خانواده سلطنتی این کشور را به نژادپرستی و دروغ گویی متهم کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۰:۲۳    
سعید محمد در سال 1347 در تهران بدنیا آمد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۶    
سرانجام پس از کش وقوس های فراوان باشگاه شهرخودرو واگذار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۷    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 7 خود، روش های ثبت نام الکترونیک داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر را که از فردا (20 اسفند) آغاز می شود و به مدت 7 روز ادامه دارد، تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۱    
رئیس شورایعالی انقلاب فرهنگی در آخرین جلسه این شورا در سال 1399 با تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) به ملت ایران و همه علاقمندان و پیروان اهل بیت عصمت و طهارت گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۶    
کریستیانو رونالدو و مهدی طارمی دو امید اصلی یوونتوس و پورتو در دیدار امشب هستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۳    
برخی مسئولان عراقی در گفت وگو با شبکه قطری الجزیره مدعی شده اند که مشکل بغداد در پرداخت مطالبات ایران این است که طرف ایرانی دلار می خواهد و اگر با دینار عراقی باشد آنها می توانند این طلب را پرداخت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۵    
چهار زن و سه کارگردان غیرانگلیسی زبان در فهرست نامزدهای دریافت جوایز بفتا 2021 قرار گرفتند تا رسوایی بفتا سفیدپوست است سال گذشته تا حدودی از یادها برود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۰    
مراسم چهلم مهرداد میناوند، ملی پوش سابق فوتبال ایران در قطعه نام آوران بهشت زهرا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۱    
رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که وجود نظرات ضد و نقیض و اختلاف نظر اعضاء در تشخیص باغ از غیرباغ در شورای شهر پایتخت طبیعی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۷    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران اصلاحیه بودجه سال 99 شهرداری تهران را با رقم 3 هزار و 141 میلیارد تومان به تصویب رساندند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۱    
فدراسیون کوهنوردی تاکید کرد صعود به ارتفاعات شمالی تهران تا پایان هفته ممنوع است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۰    
صورتجلسه 59 و 60 کمیسیون نام گذاری معابر و خیابان های تهران امروز در جلسه شورای شهر بررسی و بر اساس آن، برخی خیابان ها و معابر پایتخت به اسم شهدا و بزرگان عرصه علم و فرهنگ نام گذاری شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۵    
پلیس ترکیه ساعتی پیش میلاد حاتمی از گردانندگان سایت های قمار و شرط بندی را در مرز بازرگان به پلیس اینترپل ایران تحویل داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۳    
بیش از هزار ملک متعلق به شهرداری تهران که در سال های گذشته بدون طی کامل تشریفات قانونی واگذار شده اند، در دست اقدام برای تخلیه قرار دارند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۲    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با ارسال نامه ای به شهردار، استاندار و رئیس شورای شهر تهران مصوبه این شورا در خصوص افزایش محدوده بافت فرسوده این شهر را به آنان اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۲    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران ضمن رد ایراد فرمانداری به مصوبه تمرکز ماموریت های HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) بر مصوبه خود پافشاری کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۹    
مرکز مدیریت راه های کشور پیش بینی کرده است که در صورت اعمال محدودیت های سراسری تردد در کشور، روزانه 1 میلیون و 100 هزار تردد جاده ای و در صورت کاهش محدودیت تردد در کشور 2 میلیون و 100 هزار تردد جاده ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۶    
روزهای آخر سال مسابقات انتخابی جهانی و آسیایی پینگ پنگ در قطر برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۶    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر پنجشنبه 21 اسفند سامانه بارشی فعال وارد کشور و باعث می شود تا شنبه در اغلب نقاط به ویژه نیمه شمالی دمای هوا به طور قابل ملاحظه ای کاهش یابد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۵    
اولین تصاویر پشت صحنه از فیلم درام جنایی خاندان گوچی (The House of Gucci) منتشر شد. این فیلم به کارگردانی ریدلی اسکات در ایتالیا در حال فیلمبرداری است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ممنوعیت های تردد خودرویی به برخی مناطق کشور را به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۴    
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه تسهیلات تقسیطی و تخفیفی دندانپزشکی به بازنشستگان کشوری در 10 استان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۴    
رئیس پلیس تهران بزرگ به مطالب مطرح شده مبنی بر فروش واکسن کرونا با قیمت های گزاف در ناصر خسرو واکنش نشان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۸    
رئیس جمهوری در مراسمی 2400 مرکز مثبت زندگی در سراسر ایران را افتتاح کرد که سهم استان همدان 48 مرکز بود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۷    
امروز سه شنبه 19 اسفند خبری مبنی بر انصراف تیم شهرداری بندر ماهشهر و صعود تیم تراکتور تبریز به مرحله یک شانزدهم جام حذفی منتشر شد اما مشخص شد این خبر صحت ندارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۴    
نخست وزیر تایلند در کنفرانس خبری، پس از عصبانیت از سوال یکی از خبرنگاران، به سمت خبرنگاران حاضر در این نشست، مواد ضدعفونی کننده و اسپری الکل پاشید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۲    
مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، وضعیت 11 ماهه رسوب انواع کالاها در بنادر کشور را تشریح و میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور را اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۵    
سرمربی هوادار در یک قدمی نیمکت آلومینیوم قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۱    
پلیس ترکیه ساعتی پیش میلاد حاتمی، از گردانندگان سایت های قمار و شرط بندی، را از طریق مرز بازرگان به پلیس اینترپل ایران تحویل داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۸    
باستان شناسان در مصر گورستانی کشف کرده اند که معتقدند قدیمی ترین گورستان حیوانات خانگی است که تاکنون کشف شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۸    
اثر هنری از بنکسی که یک پرستار را به عنوان ابرقهرمان مورد علاقه یک پسربچه به تصویر کشیده است به نفع سرویس سلامت همگانی انگلیس به مزایده گذاشته می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۷    
تیم تحقیقاتی یکی از شرکت های دانش بنیان مودم هایی را طراحی کرده است که بدون نیاز به اینترنت امکان جابه جایی اطلاعات را به کاربر می دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۵    
عینک های جدیدی که برای ارتش آمریکا ساخته شده سربازان را قادر می سازد تا علاوه بر دید در شب، بتوانند پشت دیوارها و هر چیز را که مانع از دید چشم غیرمسلح می شود، ببینند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۴    
لئون گاست، کارگردان اسکاری مستند ماندگار وقتی ما پادشاه بودیم در سن 85 سالگی درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۱    
دو قلاده از سگ های جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به نام های چَمپ و مِیْجِر پس از آنچه حادثه گاز گرفتن توسط میجر توصیف شد، از کاخ سفید به خانه شخصی بایدن در دلاور منتقل شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۸    
انجمن آثار و مفاخر فرهنگی چهارشنبه 20 اسفند مراسم بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی ، شاعر بزرگ ایران زمین را در فضای مجازی برگزار می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۷    
مهم ترین و معروف ترین لقب امام موسی علیه السلام، کاظم است و کاظم یعنی فروخورنده خشم و غضب. از دیگر القاب آن حضرت می توان به عالم، صالح، باب الحوائج، صابر، امین و زین المجتهدین اشاره کرد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۵    
در عید سعید مبعث، برنامه های شبکه های سیما جشن و سرور مسلمانان جهان را پخش می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۳    
مدیر شبکه رادیویی سلامت ضمن تشریح ویژه برنامه های نوروزی این شبکه، از تلاش برای ارتقای فرستنده های رادیویی خود برای کشورهای فارسی زبان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۳    
نیل گایمن، نویسنده مشهور انگلیسی در نقش نیل گایمن در کتاب صوتی با ژانر علمی تخیلی ایفای نقش خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۲    
آنیما به کارگردانی محبوبه محمدزکی به جشنواره انیمیشن زنان وین 2021 (Tricky Women) در کشور اتریش دعوت شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۲    
جوایز آکادمی فیلم و تلویزیون جمهوری چک برندگان شیرهای 2021 خود را شناخت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۲    
شورای صدور پروانه نمایش فیلم های سینمایی با مجوز نمایش سه فیلم موافقت کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۰    
مهدی طارمی در دیدار رفت برابر یوونتوس موفق به گلزنی شده بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۱    
اخبار بامدادی شبکه یک تلویزیون از این پس ساعت 8 صبح روی آنتن می رود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ما حتی تلاش می کنیم که کسری بودجه از طریق بانک مرکزی تامین نشود آن وقت چطور عده ای مدعی شدند که خواسته ایم کسری بودجه را از جیب مردم تامین کنیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۰    
قرار است یک اقتباس نمایشی موزیکال از رمان و سریال موفق گامبی وزیر روی صحنه تئاتر برود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۴    
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، مدعی شد رفع احتمالی تحریم های آمریکا علیه این کشور موجب افزایش چنین حمایت هایی می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۲    
وعده صبحانه مهم ترین وعده غذایی است برای کسانی که به سلامتشان اهمیت می دهند. در این وعده بهتر است دانه های سبوس دار و پروتئینی مصرف کنید ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۲    
میزگرد تخصصی با موضوع بررسی تجارب یک قرن مواجهه با بافت های ناکارآمد شهری با تمرکز بر رویکرد بازآفرینی شهری در تالار شیبانی شورای شهر تهران برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۱    
شرکت استون مارتین در حال برنامه ریزی برای سرازیر کردن مدل ها و نسخه های جدید مدل های موجود در چند سال آینده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید مرزنشینان معیشت زندگی شان را از مرز تأمین کنند، گفت: متاسفانه دسترنج و زحمات کوله بران به جیب دلالان و برخی افراد می رود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
هنوز هیچ ممنوعیتی برای سفرهای نوروزی با وسایل حمل و نقل عمومی از سوی ستاد ملی کرونا اعلام نشده و ظاهرا فعلا سفر با اتوبوس، قطار و هواپیما مجاز است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۸    
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) درباره نخستین واکسن ایرانی کرونا گفت: به ملت ایران قول می دهم ظرف 2 ماه آینده چیزی به اسم دغدغه واکسن در کشور وجود نخواهد داشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۹    
عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: در حال حاضر قیمت موز اکوادوری داخل میدان از 55 هزار تومان به 42 هزار تومان کاهش یافته و از شنبه هفته آینده هم به زیر 30 هزار تومان خواهد رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۲    
هر دلار امروز سه شنبه 19 اسفند 99 در صرافی های بانکی با کاهش 19 تومانی قیمت نسبت به دیروز با قیمت 24 هزار و 241 تومان معامله شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۲    
معاون دادستان مشهد گفت: به دلیل امتناع بیمارستان های دولتی از پذیرش نوزادان معتاد، عده ای از این نوزادان فوت می کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۶    
وزرای خارجه روسیه و امارات با حضور در نشست خبری مشترک در ابوظبی، درباره مسائل مختلفی از جمله بحران سوریه، گفت وگوها برای حل مناقشات فلسطین و توافق هسته ای ایران صحبت کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۴    
معاون حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست گفت:برای آقای عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست هیچ حکم محکومیتی صادر نشده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۵    
عملیات اجرایی احداث سوله ها و مخازن پتروشیمی شرکت پتروپالایش مکران با دستور استاندار هرمزگان از هفته آینده آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۵    
با کاهش ارزش سود اوراق قرضه خزانه داری آمریکا که بر جذابیت طلا افزود، قیمت طلا در مبادلات روز سه شنبه افزایش یافت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۲    
نی انبان از دسته سازهای بادی ست که در نواحی جنوب ایران راوج دارد. این ساز با اندکی تفاوت در ظاهر و نامی متفاوت در بسیاری از کشورهای دنیا ساخته و نواخته می شود.
  • ۱