دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۳۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 8 اسفند 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 اسفند 1399 روزنامه همشهری 2 اسفند 1399 روزنامه همشهری 3 اسفند 1399 روزنامه همشهری 4 اسفند 1399 روزنامه همشهری 5 اسفند 1399 روزنامه همشهری 6 اسفند 1399 روزنامه همشهری 7 اسفند 1399 روزنامه همشهری 8 اسفند 1399 روزنامه همشهری 9 اسفند 1399 روزنامه همشهری 10 اسفند 1399 روزنامه همشهری 11 اسفند 1399 روزنامه همشهری 12 اسفند 1399 روزنامه همشهری 13 اسفند 1399 روزنامه همشهری 14 اسفند 1399 روزنامه همشهری 15 اسفند 1399 روزنامه همشهری 16 اسفند 1399 روزنامه همشهری 17 اسفند 1399 روزنامه همشهری 18 اسفند 1399 روزنامه همشهری 19 اسفند 1399 روزنامه همشهری 20 اسفند 1399 روزنامه همشهری 21 اسفند 1399 روزنامه همشهری 22 اسفند 1399 روزنامه همشهری 23 اسفند 1399 روزنامه همشهری 24 اسفند 1399 روزنامه همشهری 25 اسفند 1399 روزنامه همشهری 26 اسفند 1399 روزنامه همشهری 27 اسفند 1399 روزنامه همشهری 28 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1399 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۱    
با توجه به دشواری تشخیص آلزایمر، دانشمندان در حال بررسی انواع روش ها و تکنیک هایی هستند که ممکن است بیماری را در مراحل اولیه نشان دهد و تحقیقات جدید دانشگاه تنسی ایالات متحده (UT) یک مثال جالب توجه ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون یک میلیون و 631 هزار و 169 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 93 نفر از مبتلایان در 24 ساعت گذشته ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۰    
از دست دادن چربی های شکم کار آسانی نیست و مسلما یک شبه اتفاق نمی افتد. شما باید نسبت به برخی عادات سالم زندگی متعهد باشید تا شاهد کاهش تدریجی چاقی شکمی شوید ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۱    
محمدعلی ابطحی با انتشار عکسی از مهدی کروبی در صفحه اینستاگرامش از جزئیات مکالمه تلفنی با رئیس مجلس ششم خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
همایش سه روزه عرفان در سینمای ایران به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا به صورت وبینار با پخش فیلم هایی از مجید مجیدی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۸    
روزنامه گاردین در گزارشی تحلیلی با تاکید بر اینکه زمان غرب و آمریکا برای حفظ برجام نامحدود نیست، تاکید کرد: با توجه به اراده سیاسی جدید در دولت آمریکا و ایران ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۸    
شماره دویست و هفتاد و هفت هفته نامه خط حزب الله با عنوان قدرت ایران نشانه است منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۳    
ناسا اخیرا در حساب کاربری خود در اینستاگرام تصویری زیبا از نیمه تاریک سیاره زهره که توسط کاوشگر خورشیدی پارکر ثبت شده، منتشر کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۰    
یک گزارش اطلاعاتی که روز جمعه دولت بایدن از طبقه بندی محرمانه خارج کرد، نشان می دهد قتل جمال خاشقچی، منتقد سعودی با دستور مستقیم محمد بن سلمان انجام شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۰    
نگارخانه حیدربابا به عنوان بزرگ ترین موزه معاصر ایران تا پایان سال جاری در تبریز افتتاح می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۳    
تنها بازمانده گله غربی درنای سیبری پس از 115 روز زمستان گذرانی در فریدونکنار، رهسپار سیبری شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۲    
فیلیپ ژاکوته، شاعر و نویسنده فرانسوی زبان سوئیسی و برنده جایزه گنکور شعر در سن 95 سالگی از دنیا رفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۳    
شیوع کرونا بر حدود 20.9 هزار میلیارد تومان از منابع 30.6 هزار میلیارد تومانی بودجە 1399 شهرداری تهران تأثیر خواهد گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۷    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به استقرار ایستگاه هواشناسی در مجتمع پردازش و دفع آرادکوه، گفت: سنجش مستمر آلاینده های گازی مرتبط با بوی نامطبوع اطراف تهران انجام می گیرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۵    
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با استفاده از کانکس هایی که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) وارد استان شده است، کمپ یا شهرک کانکسی ایجاد خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۳    
شبکه سی بی اس آمریکا از پخش مستندی درباره حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی عین الاسد از زبان بازماندگان این حمله خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۸:۴۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از ممنوعیت خروج مواد سوختی از مرز تمرچین به عراق به علت وضعیت نامناسب شیوع کرونای انگلیسی در این کشور تا اطلاع ثانوی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۱    
شهریار مغانلو مهاجم تیم سانتاکلارا با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۳۱    
تریومف کوالای پنج ساله که دچار نقصان هنگام تولد نداشتن یک پا است، در شهر لیسمور استرالیا پای مصنوعی جدیدش را امتحان می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۴    
یک توله خرس قطبی نخستین گام ها را در فضای بیرون در محوطه ای در پارک جانورشناسی و گیاه شناسیی مالهاوس در فرانسه برمی دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۳    
یک گزارش اطلاعاتی که روز جمعه به وسیله دولت بایدن از طبقه بندی محرمانه خارج شد، نشان می دهد محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، کشتن جمال خاشقچی، رونامه نگار مخالف، را تأیید کرده بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۵    
عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات، با اشاره به مسائل اخیری که در سراوان اتفاق افتاده گفت: هر جایی که فشار زندگی به مردم زیاد و پاسخگویی از ناحیه مدیران کم شود امکان بروز فاجعه ها وجود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۳۸    
ماه ها فاصله گیری اجتماعی برای جلوگیری از کرونا بسیاری از افراد را از اصلاح مو بازداشته است، اما یک گوسفند مرینوس رها شده در طبیعت استرالیا واقعا نیاز به اصلاح داشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۱:۱۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی هشدار داد در صورت ادامه روند فعلی و لغو نشدن تحریم ها ،دوربین های آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از 3 ماه جمع آوری می شوند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۹    
رئیس کل بانک مرکزی با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود به اظهار نظرهای روزهای اخیر درباره بازار ارز واکنش نشان داد و خواستار سپردن مسئولیت اعلام سیاست های ارزی به بانک مرکزی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۸    
هافبک استقلال اعلام کرده پیشنهادی از لیگ سوئد دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۲    
دادستان نظامی سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال وقوع حوادث اخیر در گذر مرزی با کشور پاکستان پرونده ای در این ارتباط در دادسرای نظامی این استان تشکیل شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۰    
بازیگر 150 فیلم سینمایی و تلویزیونی از جمله سریال تاج و فیلم های بهترین هتل عجیب مریگولد درگذشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۰    
انجمن طراحان تولید بهترین فیلم های سال از این نظر را معرفی کردند و منک و تنت را از بهترین ها خواندند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۵۹    
رامبد جوان ضبط فصل جدید خندوانه را آغاز کرده است و این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا قبل از نوروز 1400 روی آنتن شبکه نسیم می رود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۵۰    
بحرین نخستین کشوری در جهان شده است که واکسن کرونای جدید شرکت آمریکایی جانسون اندجانسون را که به صورت یک دوز تزریق می شود، برای مصرف اضطراری تایید کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۸    
اَبَرنفتکشی که دو سال پیش نماد اوج تنش میان ایران و آمریکا در آب های بین المللی بود، پس از حدود 17 ماه با تغییر نام از آدریان دریا 1 به آرمان 114 در سکوت کامل از آب های مدیترانه خارج شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۷    
اخبار منتخب کلانشهرهای ایران را هر هفته در بسته خبری همشهری آنلاین با عنوان کلانشهرها در چهار گوشه ایران می خوانیم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۱    
کیانی گزینه اصلی فکری برای خط میانی بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که هم اکنون فرصت دیپلماتیکی برای نیرو بخشیدن به برجام مطابق با خواست دولت بایدن وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۷    
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی بدون خط قرمز، کار آسانی نیست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۵    
یک بررسی در انگلیس نشان می دهد یک دوز واحد واکسن کرونای فایزر/بیونتک شمار عفونت های بی علامت کروناویروس را کم می کند و می تواند به طور قابل توجهی سرایت ویروس به دیگران را کاهش دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۳    
با رأی مثبت کمیته مزد، شرکای اجتماعی روی مبلغ 6میلیون و895هزار تومان به عنوان هزینه معیشت یک خانوار کارگری 3.3نفره توافق کردند
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۸    
مرکز عملیات تجارت دریایی انگلیس مدعی شد، کشتی این کشور در خلیج عمان با استفاده از یک دستگاه انفجاری مورد حمله قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۰    
نخستین تصویر از روح الله زمانی در مجموعه تلویزیونی شهیدان باکری به کارگردانی هادی حجازی فر در سایت آمریکایی ورایتی منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۳۷    
ماجرای مهدی قائدی و استقلال وارد مسیری شده که بازنده حتمی آن شماره 10 آبی هاست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۹    
رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به برخی نقل قول ها از سوی او مبنی بر اینکه "از نظر اقتصادی نرخ ارز ایران 25 یا 27 هزار تومان نیست ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۶    
نمایشگاه عکس پرنسس های کوره که قرار بود امروز، جمعه (هشتم اسفندماه) در نگارخانه کاما برگزار شود و دو هفته هم ادامه داشته باشد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۰۶    
سرشناس ترین دونلی نواز ایران، شیرمحمد اسپندار نام دارد که اکنون در دهه 90 زندگی خود به سر می برد. این هنرمند چندی پیش به علت بیماری و کهولت سن در بستر بیماری بود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۵    
فیلم سینمایی مجبوریم ساخته رضا درمیشیان در چهارمین حضور جهانی خود در نوزدهمین جشنواره فیلم پونا در هند به نمایش درمی آید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۰    
رویترز گزارش داده ایران تهدید کرده است در صورتی که در نشست آتی شورای حکام علیه ایران قطعنامه ای صادر شود توافق اخیر با گروسی منتفی می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۴۱    
وزیر امورخارجه عراق برای دومین بار در یک ماه اخیر به تهران سفر می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۰    
شهر اشباح انیمه معروف و برنده اسکار هایائو میازاکی در قالب یک اقتباس نمایشی روی صحنه تئاتر می رود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۹    
یکی از داوران جشنواره شعر فجر می گوید در داوری دو بخش این جشنواره روابط دوستانه و ملاحظات سیاسی داوران تاثیرگذار بوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۸    
مستند کودتای 53 به عنوان یکی از 366 فیلم واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین فیلم نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار معرفی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۳    
امام جمعه مشهد گفت: مگر برجام مقدس است؟ 8 سال پای آن ایستادید و دلار 3 هزار تومان به 25 هزار تومان رسید و این نتیجه برجام بود، برگشت به برجام مستلزم لغو تحریم ها و راستی آزمایی در عمل است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۹    
جان گدرت که سال ها مربی تیم ملی ژیمناستیک زنان آمریکا بود و نام او در چند پرونده جنایی از جمله آزار جنسی ورزشکاران زن و دست داشتن در قاچاق انسان مطرح شده بود، در 64 سالگی به زندگی خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۹    
مغانلو یکی از گزینه های اصلی یحیی گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان و کشته های کرونا را در ایران تا ساعت 14 روز جمعه هشتم اسفند 99 اعلام کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۳    
نخستین دریاچه مصنوعی تهران در غرب پایتخت، دریاچه مجموعه ورزشی آزادی بود که سال 1350 آبگیری شد. این دریاچه تقریباً به صورت طبیعی وجود داشته و خاکریزهای استادیوم یکصد هزار نفری از این محل تأمین می شده ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۱    
کشف یک سایت تولید سلاح هسته ای در جنوب اسرائیل مشخص کرد تلاش های این رژیم برای دستیابی به بمب هسته ای آن قدر جدی است که آن را حتی از متحد اصلی خود یعنی آمریکا نیز پنهان نگه داشته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۹    
در مرحله یک شانزدهم جام حذفی 32 تیم حضور دارند که شامل تمام تیم های لیگ برتری هم هست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۳    
سعید نمکی صبح امروز با سفر به قم با حضرات آیات مکارم شیرازی، جوادی آملی، سبحانی و حجج اسلام والمسلمین سعیدی و شهرستانی دیدار و گفت وگو کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۲    
تقریباً تمامی بازیکنان لیست خرید محمود فکری حضورشان در استقلال منتفی شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۵    
آنتونی فائوچی، رئیس موسسه آلرژی و بیماری های عفونی ایالات متحده، به آمریکایی ها توصیه کرد که آمریکایی ها منتظر برخی واکسن های کووید-19 باقی نمانند و هر نوع واکسنی را که در دسترس بود تزریق کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۴    
یکی از خدمه لیدی گاگا که سگ های او را برای پیاده روی بیرون برده بود، چهار بار از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۶    
آرشیو اسناد مالی سال های 91، 92، 97 و 98 شهرداری تهران از ساختمان شهید نواب صفوی به ساختمان معاونت مالی و اقتصاد شهری منتقل شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۵    
ژاپن به دلیل پیامدهای مخرب ناشی از همه گیری کرونا و تأثیر آن بر افزایش آمار خودکشی در این کشور، یک وزارتخانه (مبارزه با) تنهایی به کابینه دولت اضافه کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۱    
رئیس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی اعلام کرد: قرار بر این است که تا یک میلیارد دلار از این دارایی ها به کانال مالی ایران و سوئیس واریز شود تا صرف خرید دارو و غذا شود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۹    
اعتیاد یکی از بزرگ ترین بحران های اجتماعی و فردی است که در عصر حاضر، ابعاد تازه آن بر پیچیدگی شیوه های درمانش افزوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۵    
اسامی 85 اثر منتخب بخش تئاتر جشنواره هنر زنده است در 11 عنوان اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۳    
در حالی که از چند روز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای نوروز 1400 شروع شده است مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا، می گوید به هیچ وجه نباید برای نوروز امسال برنامه ریزی سفر داشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۹    
گروهی از دیپلمات های روسیه و خانواده های آنها در پایان ماموریت سیاسی در پیونگ یانگ ناچار شدند با یک روش عجیب و تاریخی مربوط به سال های 1800 خاک کره شمالی را ترک کنند و به کشور خود بازگردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۹    
رییس دفتر رییس جمهوری گفت: با توافق سازمان انرژی اتمی با آژانس، صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود را به دنیا نشان دادیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۵    
شاید عالیشاه را بتوان بدشانس ترین بازیکن آماده سالهای اخیر پرسپولیس دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۲    
کوتاه تر شدن مدت زمانی که شهروندان متقاضی پروانه های ساختمانی در انتظار صدور پروانه می نشینند، از جمله مسائلی است همواره مورد مطالبه ذی نفعان بوده و از سوی نمایندگان مردم در شورای شهر هم پیگیری شده ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۱    
اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه درباره احتمال حمایت شورای ائتلاف یا شورای وحدت اصولگرایان از قالیباف و یا میرسلیم گفت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۱    
مصیبت های کرونا ابعادی بسیار گسترده تر از بیماری کووید19 داشته و همانند خود بیماری در حال شیوع جهانی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۶    
رئیس جمهوری آمریکا در نخستین گفت وگوی تلفنی خود با پادشاه عربستان درباره چند مساله مهم از جمله حقوق بشر و البته نقش ایران در منطقه رایزنی و مذاکره کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۹    
نماینده روسیه در سازمان ملل در توئیتی نوشته است: نشست ماه مارس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی روز دوشنبه آغاز می شود و ایران یک بار دیگر در مرکز توجه قرار خواهد داشت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۶    
چین درخواست از دیپلمات های آمریکایی برای تست مقعدی برای کرونا را تکذیب کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۱    
وزارت دفاع آمریکا به دستور مستقیم کاخ سفید نخستین حمله نظامی این کشور را در دوران ریاست جمهوری جو بایدن علیه نظامیان سوریه ای مستقر در مرز عراق انجام داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۵۰    
رسانه های روسی به نقل از یک منبع در وزارت خارجه این کشور اعلام کردند که مسکو حمله آمریکا به سوریه را محکوم می کند و این روند به منزله نقض غیر قابل قبول موازین حقوق بین الملل است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۸    
گودهای پرخطر ساختمانی در نواحی ده گانه شمال تهران با تمهیدات لازم رفع خطر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۶    
رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان این که باید تلاش ما بر حذف آسیب از فضای مجازی باشد، گفت: به دلیل این که آسیب کوچکی در فضای مجازی هست نباید از مزایای بی نظیر آن غافل شویم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۴    
وزیران امور خارجه ایران و سوریه در باره روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با تاکید بر اینکه قیمت مرغ افزایشی نخواهد داشت، گفت: باید تولید استان های شمالی با مدیریت وزارت جهاد کشاورزی به سمت بازار تهران هدایت شود تا شاهد رسیدن مرغ ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۸    
ساخت 2 نیروگاه خورشیدی جدید در منطقه یک با هدف کاهش مصرف سوخت های فسیلی و آلودگی هوا به پایان رسید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۱    
مهدی طارمی موفق شد در بازی رفت پورتو برابر یوونتوس در دقیقه یک دروازه تیم ایتالیایی را باز کند تا نقش مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۷    
سعید نمکی در واکنش به انتشار اخباری در فضای مجازی درباره مشاهده کرونای ایرانی گفت: هنوز جهش داخلی جالب توجهی که آن را به عنوان جهش ملی اعلام کنیم، نداریم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۲    
غیبت مهدی قائدی در تمرینات استقلال به بیش از 10 روز رسیده؛ موضوعی که تا به امروز با مدارای مدیران استقلال همراه بوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوع تحویل جسد یک ایرانی از طرف مقام های صلاحیت دار و مسئول در جمهوری اسلامی ایران در دست بررسی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۸    
فوت و فن خرید ارز دیجیتال یا چه کار کنیم که در دام کلاهبرداران نیفتیم!
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۸    
بوستان فدک در خیابان های پر پیچ و خم منطقه 8 قرار دارد و از جاذبه های گردشگری شرق تهران به شمارمی آید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۵    
طرح جمعه های سبز با هدف افزایش سرانه فضای سبز و بهره مندی از توان شهروندان در طرح های محلی، هر هفته در یکی از محله های منطقه 22 اجرا می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۰:۳۱    
مطالعات اخیر مجله لانست، نرخ امید به زندگی در این کشور به طور کلی 82 سال، تخمین زده شده است. در اینجا 6 اصل بزرگی که ژاپنی ها به کودکانشان یاد می دهند تا طول عمر بیشتر و سالم تری را تجربه کنند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۰:۱۹    
مریخ نورد استقامت ناسا بهترین نما تا به حال را از محل فرودش روی سیاره سرخ به دست داده است، پانورامای با وضوح بالا ساخته شده از 142 تصویر!
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۰:۱۷    
کامالا هریس، معاون جو بایدن رئیس جمهوری، آمریکا گفته که دچار عوارض جانبی دوز دوم واکسن مدرنا Moderna شده است.