دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۳۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 18 اسفند 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 اسفند 1399 روزنامه همشهری 2 اسفند 1399 روزنامه همشهری 3 اسفند 1399 روزنامه همشهری 4 اسفند 1399 روزنامه همشهری 5 اسفند 1399 روزنامه همشهری 6 اسفند 1399 روزنامه همشهری 7 اسفند 1399 روزنامه همشهری 8 اسفند 1399 روزنامه همشهری 9 اسفند 1399 روزنامه همشهری 10 اسفند 1399 روزنامه همشهری 11 اسفند 1399 روزنامه همشهری 12 اسفند 1399 روزنامه همشهری 13 اسفند 1399 روزنامه همشهری 14 اسفند 1399 روزنامه همشهری 15 اسفند 1399 روزنامه همشهری 16 اسفند 1399 روزنامه همشهری 17 اسفند 1399 روزنامه همشهری 18 اسفند 1399 روزنامه همشهری 19 اسفند 1399 روزنامه همشهری 20 اسفند 1399 روزنامه همشهری 21 اسفند 1399 روزنامه همشهری 22 اسفند 1399 روزنامه همشهری 23 اسفند 1399 روزنامه همشهری 24 اسفند 1399 روزنامه همشهری 25 اسفند 1399 روزنامه همشهری 26 اسفند 1399 روزنامه همشهری 27 اسفند 1399 روزنامه همشهری 28 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1399 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 
همشهری   ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۵    
پس از گذشت یک سال از شیوع همه گیری کووید19 برای تشخیص این بیماری جز تست PCR دو تست تشخیصی دیگر هم داریم که هر کدام برای مرحله خاصی از بیماری استفاده می شوند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۶    
برخی خوراکی ها خاصیت شویندگی هم دارند، هم می توان آن ها را همراه غذا مصرف کرد و هم می توان از آن ها برای تمیز و ضدعفونی کردن سطوح در خانه تکانی های عید استفاده کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۲    
سفیر سوریه در مسکو امروز گزارش رسانه ها درباره انتقال بشار اسد به روسیه برای درمان کرونا را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به فوت 53 بیمار کووید19 در شبانه روز گذشته گفت: طی این مدت 8088 بیمار جدید شناسایی شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۰    
جلسات مشترک بورس با قوه قضاییه آغاز شده و بر اساس صورتجلسات آن، بورس بالغ بر 400 پرونده تخلف دستکاری در بازار سرمایه را ارسال کرده که احتمال افزایش شکایت ها به 2000 پرونده هم وجود دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۱    
عملیات مسقف سازی پایانه خاوران در جنوب شرق تهران انجام شد. این در حالی است که همزمان با عید سعید مبعث و در آستانه فصل بهار، 60 پروژه خدماتی و توسعه محله ای در این محدوده پایتخت نیز افتتاح می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۷    
محققان دانشگاه آریزونا در حال تولید آینه هایی غول پیکر هستند که با نصب آنها بر روی تلسکوپ ها، مشاهده و بررسی عمق فضا ساده تر می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۱    
مطالعات تایید کرده اند که بدن انسان به طور طبیعی در روزهای کاری و بین ساعات 2 تا 4 بعدازظهر دچار کاهش انرژی می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۲    
آیت الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل، در دیدار با وزیر صنعت روایتی جالب از امنیت پراید مطرح کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۰    
مانور ترکیبی امداد و نجات و اطفای حریق آتش نشانی با توجه به نزدیک شدن به آخرین چهارشنبه سال و با هدف ایجاد آمادگی کامل ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۰    
رئیس اتاق اصناف ایران اظهار کرد: اگر کالا به اندازه نیاز بازار در اختیار اصناف قرار گیرد، مشکلی در عرضه کالا نخواهیم داشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۴    
جمعی از نمایندگان در تذکری به آقای روحانی، رئیس جمهوری، خواستار تشکیل کارگروهی ویژه جهت پیشگیری از افزایش قیمت کالاها در آستانه نوروز 1400 شده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۲    
محمدرضا کشاورز به انتخاب اعضای هیأت مدیره ضمن انتصاب مجدد در سمت نایب رئیس هیأت مدیره، در منصب مدیرعاملی این شرکت ابقا شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۱    
بازار خودرو نیز در سال پرفرازونشیب 1399 به روزهای پایانی خود نزدیک می شود. در آستانه سال آینده، سؤالات زیادی پیرامون پیش بینی قیمت خودرو در سال 1400 ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۸    
ورزش کردن برای روحیه و سلامت شما بسیار مهم است و شما در قدم اول باید مناسب ترین ورزش برای روحیه خود را پیدا کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۸    
احمد نوراللهی در سرلیست باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۵    
معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به رشادت های ملت ایران در طی 43 سال گذشته گفت: ملت ما با تبعیت از امام راحل بیش از 40 سال است که با منطق شهادت مقابل زیاده خواهی های استکبار ایستاده و شما می بینید ما ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۵    
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان دیدارش با آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق را مایه مسرت روحی خود توصیف کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۴    
حجت الاسلام منتظری از برنامه دادستانی کل کشور برای نظارت و بازرسی از آن دسته از قرارهای منتهی به بازداشت، با دلایل کم و یا غیر ضرور از ناحیه بازپرس یا دادیار و دادستان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۰    
رییس کل بانک مرکزی، با تاکید بر اینکه هشدارهای لازم را در خصوص روند بازار سرمایه داده بود گفت: بانک مرکزی در حد توان خود از بازار سرمایه حمایت کرده که بخشی از تشدید رشد نقدینگی هم از آن سرچشمه گرفته ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۸:۵۸    
سخنگوی سازمان اورژانس گفت: متاسفانه امسال با رشد 4 برابری قطع عضو در حوادث چهارشنبه سوری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته مواجه هستیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۰    
رئیس کل بانک مرکزی از تمدید مصوبه قبلی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در مورد اختیارات بانک مرکزی و رئیس کل برای مدیریت بازار ارز و فرآیند تخصیص و تأمین ارز در بازار ثانویه و سایر مقررات مربوط ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۶    
مهاجم ایرانی آاک آتن با 2 گل روز درخشانی را در مصاف با آپولون پشت سر گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۶:۱۸    
اگر به باقلوای خوشمزه ترکیه علاقه دارید، می توانید خود در خانه آن را درست کنید. در این مطلب طرز تهیه آسان آن را به شما آموزش می دهیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۸    
محمد سرابی- خبرنگار سفیران کشور های خارجی، نهال های زیتون را به نشان صلح و دوستی در نزدیکی دریاچه هنر اراضی عباس آباد غرس کردند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۳:۵۶    
شکوفایی بهاری گل های کُلزا (منداب) در مرزعه ای در دهکده تونگ شی در ایالت هونان چین.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۴    
با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، شهردار تهران، رئیس دانشگاه تربیت مدرس و شهردار منطقه 6 تهران ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۰    
اولین مانور امداد هوایی شهر تهران در زمان بحران، چهارشنبه 20 اسفند ماه برگزار و در آن شرایط اضطراری بعد از تخریب گسترده پایتخت به دنبال وقوع زمین لرزه 6.5 ریشتری بررسی می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۸    
وزارت کشور عراق خبر داد سه تروریست که قصد عملیات انتحاری در میان عزاداران امام موسی کاظم (ع) را داشتند در اطراف بغداد دستگیر شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۹    
رویترز مدعی شده آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی که به رؤیت این رسانه رسیده تصریح کرده ایران غنی سازی اورانیوم با سومین آبشار سانتریفیوژهای پیشرفته IR-2M را در سایت نطنز آغاز کرده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۷    
عضو هیات مدیره استقلال پاسخ ادعای یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۷    
سیدحسین موسویان، دیپلمات پیشین و استاد دانشگاه پرینستون آمریکا، در مقاله ای که در میدل ایست آی منتشر شده به بررسی چهار مدل صلح و امنیت در خلیج فارس پرداخته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۱    
کاستلوریتزو، اولین منطقه در جهان است که تمام ساکنان آن واکسن کووید را دریافت کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۹    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هم اکنون روزانه بین 450 تا 700 هزار ارتباط زنده بر روی شاد انجام می شود، گفت: 70 درصد معلمان اولین بار بود که با فضای مجازی آشنا می شدند .
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۰    
روزنامه وال استریت جورنال در گزارشی نوشت سازمان های اطلاعاتی روسیه در حال تلاش برای ایجاد تردید درباره واکسن کرونای شرکت آمریکایی فایزر هستند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۱    
ستاره ایرانی تیم زنیت در مقابل روبین کازان موفق به گلزنی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۸    
رییس مرکز بهداشت ایذه گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در یک شعبه بانکی در ایذه، موجب صدور حکم جلب برای رییس این شعبه شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۷    
علی مطهری گفت: اگر لاریجانی را اصلح می دانستم نمی آمدم، من خودم را اصلح دانستم و آمدم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۷    
رئیس جمهوری با بیان این که شورای عالی هماهنگی اقتصادی می تواند منشأ انسجام در تصمیمات و اقدامات باشد، تأکید کرد: تصمیم گیری و اجرا در کشور نباید به خاطر اختلاف نظرها معطل بماند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۶    
در پی انتشار سخنان موسوی لارگانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره همسر رئیس دفتر رئیس جمهوری، روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری این سخنان را تکذیب کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۸    
یک مقام مسئول گفت: فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری متوقف نشده بلکه در ساعاتی از روز سایت بسته می شود و امکان خرید گوشت از طریق آن وجود ندارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۷    
حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال عملا از پایان فعالیت نقل و انتقالاتی استقلال خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۶    
لاهیجی: من فکر می کنم پیشرفت یعنی حرکت اقتصادی؛ یعنی زنان قادر باشند به عنوان نیمی از جامعه تولید و کسب کنند. یکی از کارهایی که این دولت و دولت های گذشته هرگز انجام نداد، پرورش بود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۱    
دبیر ستاد تنظیم بازار از آغاز خرید کالاهای اساسی مورد نیاز سال 1400 خبر داد و گفت که میوه های ذخیره شده طریق کارگروه تنظیم بازار در روزهای آینده توزیع می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۰    
پیشکسوت باشگاه استقلال به عنوان سرپرست این تیم معرفی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۷    
سایت انگلیسی گل از 20 گزینه احتمالی کسب توپ طلای فوتبال اروپا رونمایی کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۱    
رئیس شورای رقابت خطاب به رئیس سازمان بورس، گفت: شما باید پاسخ دهید چرا با محاسبه های غیرمنطقی سهام شرکتها اوضاع بورس را امروز به این وضعیت رسانده اید ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۲    
خبرهایی مبنی بر تمایل دونالد ترامپ برای انتخاب یکی از اعضای خانواده اش به عنوان جانشین و زوج انتخاباتی برای انتخابات 2024 به گوش می رسد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۶    
وزیر جهاد کشاورزی از بازارهای مرغ میادین پیروزی و بهمن و یک سردخانه گوشت مرغ در جنوب تهران سرزده بازدید کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۱    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه واکسن روسی اسپوتنیک وی جزو سه واکسن برتر دنیاست، گفت: تا پایان سال 1400 مردم در سراسرکشور واکسینه خواهند شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۷    
رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران با بیان اینکه هم اکنون 350 نفر در کشور درگیر ویروس انگلیسی شده اند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۵    
معاون سابق وزیر امور خارجه انگلیس با اشاره به ضرورت پرداخت طلب 400 میلیون پوندی ایران از لندن در پرونده تانک های چیفتن ، برای اولین بار تصریح کرد که تلاش های زیادی برای عودت این بدهی در جریان است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۵    
رئیس اتاق بازرگانی ایران می گوید که تا زمانی که برخی زیرساخت های لازم فراهم نباشد، اجرای قوانین جدید، خود به معضلاتی تازه در اقتصاد بدل خواهند شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۱    
رئیس جمهوری آمریکا سفر پاپ به عراق را ارسال کننده "پیامی مهم" دانست که "برادری با دوامتر از برادر کشی ، امید قدرتمندتر از مرگ و صلح با قدرت تر از جنگ است."
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۵    
وزیر کشور در حالی دستور شروع فرایند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور صادر کرد که ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر از روز پنج شنبه 20 اسفند ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۲    
وزیر علوم مالزی روز دوشنبه اعلام کرد با خرید میزان بیشتری دوزهای واکسن کرونای فایزر-بیونتک شمار کل دوزهای سفارش داده شده این نوع واکسن به 32 میلیون دوز رسیده که برای نیمی از جمعیت این کشور کافی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۹    
فعالیت های سازمان ورزش شهرداری تهران در بخش های مختلف با هدف تزریق نشاط و شادابی به شهروندان در مناطق بیست و دو گانه شهر تهران به صورت غیر متمرکز از سوی نواحی و مناطق در حال اجراست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۸    
عاملان هولناک ترین جنایت سال پایتخت که قربانیان آن زن و شوهر و دختر خانواده بودند، می گویند که نقشه آنها فقط سرقت از خانه قربانیان بود اما ماجرا آنطور که تصور می کردند پیش نرفت و 3 جنایت برجا گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۱    
وزیر دفاع گفت: اسلحه بومی مصاف توانایی این را دارد تا به مرور جایگزین سلاح های انفرادی موجود در نیروهای مسلح کشورمان شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۷    
بیش از یک سال است که ویروس کرونا مانند دیگر نقاط جهان، جامعه ایرانی را هم درگیر کرده است و باعث شده تا در کنار دیگر مشکلات عدیده اقتصادی و فرهنگی که در حوزه نشر و توزیع و فروش کتاب داریم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۶    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از بازداشت سه نفر از ادمینهای سایت های شرط بندی خبر داد و گفت: صفحات این افراد در اینستاگرام بیش از یک میلیون عضو داشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۴    
وزیر امور خارجه ایرلند گفت: یک فرصت تاریخی برای بازگشت به مذاکره و رسیدن به به توافق وجود دارد. به همکاران ایرانی تاکید می کنم که ایرلند طبق نقش خود در شورای امنیت، آماده حمایت و تسهیل این تلاش هاست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۳    
معاون فنی گمرک ایران با انتقاد از برخی رویه ها در جریان تعیین تکلیف کالاهای دپو شده و نادیده گرفتن حقوقی که دولت برای صاحبان کالا ایجاد کرده است گفت که ممنوعیت واردات را باید مراجع ذیصلاح به صورت ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۳    
استاندار تهران با ابراز نگرانی از افزایش 11.1 درصدی افراد بستری زیر 10 سال در استان تهران بر ضرورت دقت، مراقبت و رعایت و پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۶    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ارسال 4 گزارش هشدار درباره بازار مرغ به رئیس جمهور خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۵    
مهدی طارمی در نشست خبری دیدار پورتو و یوونتوس شرکت کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۵    
مغز تکامل یافته ی انسان ها که نیازمند انرژی است باعث می شود ما بیشتر از سایر موجودات کالری مصرف کنیم. اما به نظر می رسد این موضوع در مورد نوشیدن آب صادق نباشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۴    
امروز مراسم تودیع و معارفه اعضای سابق و جدید هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در سالن روابط عمومی این فدراسیون برگزار شد
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۸    
وکیل سوشا مکانی امروز به فدراسیون فوتبال رفت تا پیگیر پرونده مطالبات موکل خود باشد. شکرریز در خصوص چگونگی باز شدن پنجره پرسپولیس و تضامینی که مدیران این باشگاه به فدراسیون فوتبال دادند توضیحاتی ارائه ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
ما ایرانی ها از قدیم ارادت خاصی به کلاه داشته ایم. اصلا کلاه بخشی از سبک زندگی ما بوده است. در این مطلب به این پوشش پرداخته شده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۱    
گزارش ها از بازار نشان می دهد که افزایش بی سابقه قیمت رمزارزها باعث نایاب شدن کارت های گرافیکی، مادربوردها و لپ تاپ های گیمینگ قدرتمند شده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۹    
پژوهشگران دانشگاه بوفالو در بررسی جدید خود، یک روش مبتنی بر چاپ سه بعدی را ابداع کرده اند که آنها را یک گام دیگر به سوی چاپ سه بعدی اندام های انسانی نزدیک می سازد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۴    
دسته بندی های زنانه و مردانه برای بسیاری از کارها اتفاق معمولی به نظر می رسد؛ اما اگر به ذات این کارها دقت کنیم اغلبشان ارتباطی به جنسیت آدم ها ندارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۴    
مطالعات جدید نشان می دهد که ماه دارای یک دنباله از سدیم است، اما آنچنان پراکنده است که نمی تواند از جو زمین عبور کند و با چشم غیرمسلح نیز قابل مشاهده نیست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۱    
مراسم کاشت نهال صلح و دوستی در هفته منابع طبیعی با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران و سفرای کشورهای اروپایی، آسیایی و... نماینده سازمان ملل در تهران برگزار شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۹    
سخنگوی وزارت بهداشت، به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا هنگام مراجعه به آرایشگاه ها توصیه هایی را مطرح کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۸    
دکتر علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت گفته است افراد زیر 16 ساله نیازی به تزریق واکسن کرونا ندارند. اما چرا زیر 16 ساله ها نیاز به واکسن ندارند؟ این حرف یعنی آنها به کرونا مبتلا نمی شوند؟ این ویدئو را ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۸    
در کمبود تفریح و سرگرمی در این روزها انگار خود خبر خواندن تبدیل به نوعی سرگرمی همراه با یادگیری شده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۳    
مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از برنامه های این انجمن در سال آینده خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۲    
او که آمد برشی روایت گونه از زندگی حضرت رسول اکرم(ص) پس از مبعث است که از رادیو سلامت پخش خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۲    
شبکه امید در نوروز 1400 اولین مجموعه نمایشی خود با نام زنگ آخر را روی آنتن می برد که تلاش دارد موضوعات ویژه نوجوانان را با طنز آموزش دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۱    
بازیگر فصل چهارم سریال در حال تولید بچه مهندس درباره نقش خود در این پروژه و حال و هوای آن توضیح داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۰    
ارکستر ملی ایران در فاصله حدود دو هفته از اجرای آنلاین در جریان جشنواره موسیقی فجر، بار دیگر در تالار وحدت کنسرت رایگان برگزار می کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۰    
گاردین در قالب یک گزارش تصویری به مرور تصاویری پرداخته است که در هفته اخیر عکاسان خبری سراسر جهان به ثبت رسانده اند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۸    
بیانیه اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای در راستای اجرای فرمایش مقام معظم رهبری درباره ضرورت حذف واسطه ها و کاهش قیمت ها منتشر شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۶    
بشار اسد و همسرش به ویروس کرونا مبتلا شدند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
فصل هفتم برنامه خندوانه همزمان با عید مبعث چهارشنبه شب پخش می شود و برنامه پایانی فصل چهارم دورهمی با حضور احسان علیخانی همزمان با سال تحویل 30 اسفند روی آنتن می رود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۱    
معاون پژوهش و ترویج قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد که این معاونت حقوقی در جلساتی که موضوع درخواست انحلال جمعیت در دستور آن قرار داشته، حضور نداشته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۱    
رئیس کمیته فرهنگی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 با تاکید بر اینکه افزایش حق السهم اپراتورها به هیچ وجه به گرانی اینترنت ربطی ندارد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق نخستین هاورکرافت ساخت کشور به ناوگان نیروی دریایی ارتش، توسط متخصصین جوان ایرانی در سال آینده خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۹    
نخستین سرمایه گذاری خطرپذیر شرکت تویوتا موتور در حوزه استارت آپ ها مربوط به برنامه ای است که کمک می کند این غول خودروساز فرآیندهای روزمره مدیریت زنجیره تامین دقیق تر و روباتیک کارخانه را اصلاح کند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۴    
شصت و سومین دوره جوایز موسیقی گرمی، امسال با پروتکل های سختگیرانه بهداشتی و حضور حداقلی تماشاگران برگزار خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۸    
در دومین جلسه دادگاه رسیدگی به دادخواست 42 نفر از اعضای سابق گروهک تروریستی منافقین، یکی از خواهان پرونده گفت: برای پیدا کردن کار در سال 81 به ترکیه رفتم که توسط اعضای فرقه رجوی ربوده شدم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۳    
شیرین بینا که نزدیک 10 سال حضورش در سریال های تلویزیون کمرنگ شده بود، به تازگی در یک مجموعه رمضانی به ایفای نقش می پردازد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۱    
رئیس گروه موزه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از ثبت 10 اثر تاریخی و فرهنگی منقول استان در فهرست آثار ملی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۶    
بیست و ششمین دوره جوایز انتخاب منتقدان برندگان خود را در شاخه های مختلف سینمایی و تلویزیونی معرفی کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۳    
رویترز در گزارشی به افزایش صادرات نفت ایران خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۱    
مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 22 به پروژه های توسعه محلی کوچک مقیاس منطقه 22 در سال 1399 و 1400 اشاره می کند و می گوید
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۰    
محله نمایانگر یکی از مهم ترین واحدهای اجتماعی و کالبدی شهر است.برای همین پتانسیل های اجتماعی محله ها از یک سو بستر توسعه درونی، انسجام کالبدی و حیات و همبستگی اجتماعی را به دنبال دارد و از سوی دیگر ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۱    
یک متخصص تغذیه محصولات ایده آل برای لاغری را نام برد.