دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۱۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 9 اسفند 1399 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 29 اسفند 1396 روزنامه همشهری 27 اسفند 1397 روزنامه همشهری 21 مهر 1398 روزنامه همشهری 31 فروردین 1399 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1399 روزنامه همشهری 31 خرداد 1399 روزنامه همشهری 31 تیر 1399 روزنامه همشهری 30 مرداد 1399 روزنامه همشهری 31 شهریور 1399 روزنامه همشهری 30 مهر 1399 روزنامه همشهری 30 آبان 1399 روزنامه همشهری 30 آذر 1399 روزنامه همشهری 30 دی 1399 روزنامه همشهری 30 بهمن 1399 روزنامه همشهری 1 اسفند 1399 روزنامه همشهری 2 اسفند 1399 روزنامه همشهری 3 اسفند 1399 روزنامه همشهری 4 اسفند 1399 روزنامه همشهری 5 اسفند 1399 روزنامه همشهری 6 اسفند 1399 روزنامه همشهری 7 اسفند 1399 روزنامه همشهری 8 اسفند 1399 روزنامه همشهری 9 اسفند 1399 روزنامه همشهری 10 اسفند 1399 روزنامه همشهری 11 اسفند 1399 روزنامه همشهری 12 اسفند 1399 روزنامه همشهری 13 اسفند 1399 روزنامه همشهری 14 اسفند 1399 روزنامه همشهری 15 اسفند 1399 روزنامه همشهری 16 اسفند 1399 روزنامه همشهری 17 اسفند 1399 روزنامه همشهری 18 اسفند 1399 روزنامه همشهری 19 اسفند 1399 روزنامه همشهری 20 اسفند 1399 روزنامه همشهری 21 اسفند 1399 روزنامه همشهری 22 اسفند 1399 روزنامه همشهری 23 اسفند 1399 روزنامه همشهری 24 اسفند 1399 روزنامه همشهری 25 اسفند 1399 روزنامه همشهری 26 اسفند 1399 روزنامه همشهری 27 اسفند 1399 روزنامه همشهری 28 اسفند 1399 روزنامه همشهری 29 اسفند 1399 روزنامه همشهری 30 اسفند 1399 
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۴    
رئیس سازمان حمایت از مردم خواست از احتکار خانگی روغن خودداری کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۳    
اکثریت ما در طول ماه های سرد سال به اندازه کافی ویتامین دی دریافت نمی کنیم، چراکه بهترین منبع این ویتامین همان نور آفتاب است. در این مطلب با علائم فقر این ویتامین در بدن آشنا می شوید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
شرکت"VDL" مستقر در استان برابانت هلند و شرکت Van Wijnen معتقدند که با استفاده از روش ساخت تکه ای قطعه ای (مدولار) می توانند ظرف 24 ساعت یک خانه جدید بسازند که در حالت عادی این فرایند معمولاً 60 روز ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۱    
کهکشانی که نیمی از هسته آن را غبارهای تیره پوشانده اند، با لقب "سیاه چشم" شهرت یافته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۲    
حسام الدین آشنا در یک توییت خطاب به نمایندگان مجلس نوشت: اجرای مصوبات دولت انداز در این روزها، قاعدتا بر عهده دولت جوان و انقلابی مطلوب شما در فردا است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۱    
زردچوبه را می توان از پرکاربردترین و محبوب ترین ادویه های جهان دانست که قدمتی بسیار طولانی دارد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۷    
مجموع تلفات پرندگان مهاجر جمع آوری شده طی 30روز گذشته در تالاب میانکاله و خلیج گرگان به عدد 18 هزار و 233 قطعه رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۷    
رژیم سوئدی به شما کمک می کند تا در مدت 13 روز 7 تا 10 کیلو وزن کم کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۶    
ارزهای دیجیتالی مهم عملکرد مختلفی را به ثبت رساندند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۵    
وزیر امور خارجه ایران پس از دیدار با همتای عراقی نوشت: درباره گسترش روابط و همکاری های منطقه ای و بین المللی گفتگو کردیم ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۹    
سرباز مستقر در پل گاومیشان شهرستان دره شهر استان ایلام بر اثر تیراندازی یک فرد ناشناس به مأموران این منطقه به شهادت رسید و یک نفر هم زخمی شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۷    
تردد مسافران دریایی و خدمه شناورها در پایگاه های مراقبت مرزی شهرستان بوشهر کنترل و از آنها تست تشخیصی سریع کرونا گرفته می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۳    
معاون روابط عمومی سپاه فجر فارس از انهدام شبکه اختلاس و ارتشا در یکی از اداره های دولتی شهرستان جهرم توسط سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۲    
سخنگوی گمرک گفت: کارنامه تجارت ایران در مجموع یازده ماه امسال 134 میلیون تن کالا به ارزش 65.5 میلیارد دلار بوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۴۴    
میرزا قاسمی غذای خوشمزه ای است که شاید بارها آن را چشیده باشید؛ ترکیبی از بادمجان کبابی، سیر فراوان، رب، گوجه تازه و تخم مرغ که هم با برنج و هم با نان سرو می شود ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۲۳    
وزیر خارجه دولت ترامپ در نشست محافظه کاران آمریکا از اعمال تروریسم اقتصادی بر مردم ایران دفاع کرد و در ادامه سیاست ایران هراسی گفت صلح با ایران برای آمریکا و منطقه خاورمیانه فاجعه بار است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۰۱    
پس از حمله موشکی شامگاه شنبه به ریاض پایتخت عربستان، وزارت خارجه آمریکا از شهروندان خود مقیم این شهر خواست اقدام های احتیاطی را لحاظ کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۸:۰۰    
برخی محافل رسانه ای نزدیک به اصلاح طلبان می گویند خاتمی نامه ای به محضر رهبر انقلاب نوشته و در آن ضمن مرور سوابق خود، گفته دغدغه انقلاب را دارد و هیچ گاه علیه انقلاب و رهبری و حاکمیت نبوده است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۴۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادعایی ایران را عامل حمله روز گذشته به کشتی این رژیم در عمان دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۳۷    
تفاهم نامه همکاری آموزش پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز به منظور ساخت دو مدرسه در بافت فرسوده با حضور شهردار منطقه 15 امضا شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۳۳    
رنگ در شهر داستان زندگی است؛ آن هم در تهران که سیمای کلی اش اگر نگوییم سیاه، خاکستری است.شهرداری تهران اما از بهار 98 ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۲۳    
نتایج یک کارآزمایی بالینی راهگشا نشان می دهد داروهای که برای درمان آرتریت روماتوئید (التهاب روماتیسمی مفاصل) به کار می روند، ممکن جان بیماران دچار کووید-19 شدید بستری شده در بیمارستان را نجات دهند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۴    
قرائت نامه حاج قاسم سلیمانی درباره حضرت زینب توسط دخترش فاطمه سلیمانی را در این ویدئو ببینید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۱    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از ریاست بنیاد مستضعفان درخواست کرد تا در آستانه سال جدید همانند سال گذشته مساعدتی را به دستفروشان و زنان سرپرست خانوار داشته باشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۰    
مهاجم پرسپولیس از سوی این باشگاه با جریمه مالی روبرو شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
معاون اول رئیس جمهوری خطاب به کسانی که می گویند اقدامی از سوی مدیران کنونی کشور صورت نگرفته است، گفت: در این شرایط سخت اگر مسیر پیشرفت کشور نسبت به دولت های قبل بیشتر نبوده، کمتر هم نیست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۴۳    
احتمال دچار شدن به افسردگی با افزایش سن ممکن است بیشتر شود، اما بزرگترین خطری که افسردگی برای افراد در سنین بالا دارد این است که بسیاری از آنها علائم و وخامت آن را نادیده می گیرند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۵    
گفت وگوی همشهری با فرماندار و نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی؛ از مافیای سوخت تا بیکاری و نبود حتی یک کارخانه بزرگ در سراوان
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۲:۲۰    
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزایش 43 برابری جمعیت، حاشیه نشینی، حرکت به سمت سالمندی و رشد مهاجرت را اصلی ترین چالش های تهران عنوان کرد و هشدار داد اگر برای این معضلات چاره اندیشی ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۷    
علی کریمی در فاصله یک روز مانده به انتخابات بیانیه ای منتشر کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۸    
هافبک جوان پرسپولیس در نهایت راهی تبریز شد تا شاگرد پاشازاده شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۹    
آذری جهرمی، وزیر ارتباطات به مصوبه امروز مجلس درباره تعرفه اینترنت پیام رسان ها واکنش نشان داد و آن را مصوبه ای ضد عدالت اجتماعی و مخالف مردم مناطق محروم دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۷    
تیم بارسلونا با درخشش ستاره آرژانتینی موفق شد با 2 گل تیم سویا را در خانه خود شکست دهد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
خبر توافق با مغانلو تاکنون از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس نه تایید شده نه تکذیب.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۰    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره برخی حواشی پیرامون جریان اصولگرایی توضیحاتی ارائه داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۹    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران از آخرین گزینه های انتخاباتی اصلاح طلبان برای ریاست جمهوری 1400 گفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۶    
هند یکشنبه صبح یک ماهواره برزیلی رصدکننده کره زمین را به همراه 18 ماهواره دیگر به فضا پرتاب خواهد کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۵    
واکسن کرونا کم کم در دنیا فراگیر می شود، بسیاری امیدوارند با ایمنی توسط واکسن، رعایت پروتکل های بهداشتی پوشیدن ماسک و رعایت فاصله گذاری کمتر شود، اما واقعا واکسن نجات دهنده است؟
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۷    
مکان های تاریخی و فرهنگی بخشی از هویت یک محله را شکل می دهند و تبدیل آنها به خصوص خانه های تاریخی به مراکز گردشگری و جذب سرمایه از ویژگی های شاخصشان است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۶    
جواد قارایی را با مستندهای ایرانگردی می شناسیم؛ برنامه های تلویزیونی که گوشه هایی از طبیعت ایران را که پیش از این کمتر کسی آن را دیده و شناخته بود به نمایش می گذاشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۶    
این خانه مانند هر خانه دیگری نیست؛ به نما و نوع معماری آن توجه کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۴    
نشریه آمریکایی پولتیکو با اشاره به افشای نقش ولی عهد سعودی در قتل جمال خاشقجی معارض عربستانی، پیش بینی کرد حکومت پادشاهی این کشور ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۲    
نمایندگان مجلس مصوب کردند تعرفه اینترنت پیام رسان های داخلی یک پنجم پیام رسان های خارجی باشد اما این مصوبه درباره پیام رسان شاد که 20 میلیون معلم و دانش آموز از آن استفاده می کنند و هم اکنون رایگان ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۵    
نماینده تهران با انتقاد از سیاست های ارزی دولت به صحبت های منتشر شده از رئیس دفتر رئیس جمهور درباره گران کردن نرخ ارز اشاره کرد و آن را اعترافی از جانب دولتمردان دانست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۸    
پژوهشگران روسی روز شنبه اعلام کردند یک کارآزمایی که اثربخشی واکسیناسیون دوباره با واکسن اسپوتنیک V برای محافظت در برابر گونه های جهش یافته را بررسی کرده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۶    
شاگردان آرش برهانی در حالی امروز موفق شدند حریف قعر جدولی را شکست دهند که به لحاظ زیرساختی و امکانات شرایط بسیار بدی را تجربه می کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۵    
در بهمن امسال تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران به 3.9 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل 11.4 درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل 70.5 درصد کاهش را نشان می دهد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
نمایندگان مجلس معافیت مالیاتی درآمد حاصل از صادرات قیر را لغو کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۰    
نمایندگان بانک مرکزی را مکلف به اعطای وام 20 ساله 70 میلیون تومانی به خانوارهای فاقد مسکن که در سال های 1399 و 1400 صاحب فرزند سوم می شوند، کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۷    
نمایندگان مجلس دولت را مکلف به تخصیص یک درصد از یک دوازدهم هزینه های شرکت های دولتی به متولدین سال 1400 جهت خریداری واحدهای صندوق های سرمایه گذاری در بورس کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۸    
توضیح دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک درباره پخش آثار جشنواره در سامانه ها و انتشار فهرست کامل نمایش های شرکت کننده تازه ترین رویدادهای جشنواره هجدهم نمایش عروسکی است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۸    
شیرهای جدید به امضای پرویز تناولی، هنرمند مجسمه ساز این روزها در گالری هدایت به نمایش و فروش گذاشته شده است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۶    
صحبت های اخیر معاون وزیر ورزش در رابطه با انتخابات ریاست فدراسیون با واکنش تند علی کریمی روبه رو شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۵    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با رد اظهاراتی مبنی بر موتاسیون ایرانی ویروس کرونا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور تا امروز ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۴    
محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس دهم از پذیرش تقاضای اعاده دادرسی خود از سوی شعبه 69 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، تأیید حکم قبلی و کاهش مجازات هایش خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۴    
بازیکن نیم فصل پیش نساجی مازندران با عقد قراردادی به جمع آبی پوشان پایتخت پیوست.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۴    
برنامه مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 1400-1399 اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۹    
نماینده مردم چابهار با اشاره به ضرورت حل مشکلات مرزنشینان تاکید کرد: معاندین و فرصت طلبان باید بدانند که نمی توانند خدشه ای به پیوند ناگسستنی مرزنشینان با انقلاب اسلامی وارد کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۳    
تابلو نقاشی زنی با کلاه بِرِه بنفش از پابلو پیکاسو که در یکی از پربارترین دوره های حرفه ای این هنرمند خلق شده است در یک حراجی به فروش گذاشته می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۲    
رضا بابک با تاکید بر اینکه محوطه تئاتر شهر باید سر و سامان پیدا کند، می گوید: از هیچ کمک و حمایتی برای بسامان شدن وضعیت پیرامون این بنای فرهنگی هنری دریغ نخواهم کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۰    
پخش مجموعه تلویزیونی چوب خط به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه کنندگی منصور سهراب پور از نیمه دوم اسفند در شبکه سه آغاز می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۶    
رقابت های اسلالوم قهرمانی کیش 8 اسفند با حضور بیش از 30 خودرو، در دو کلاس تا 2000 و بالای 2000 در باند تفریحات هوایی کیش برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۴    
رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و کره جنوبی گفت: تهران فهرست اقلام مورد نیاز از جمله دارو، مواد اولیه و تجهیزات کارخانجات را به سئول اعلام کرده است، که بر اساس آن ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۲    
قیمت هر دلار آمریکا امروز شنبه 9 اسفند ماه 99 در صرافی ملی 25 هزار و 332 تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز کاری چهارشنبه گذشته 6 اسفند ماه حدود 520 تومان افزایش داشته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۴    
محسن قاسمی سال گذشته در کمپ ترک اعتیاد به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۸    
تراکتوری ها پیش از این با درخواست استقلال برای انتقال مدافع خود مخالفت کرده بودند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۵    
چهل وسومین شهردار شهر بابل به دلیل برخی تخلفات مالی توسط دستگاه های امنیتی بازداشت شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۸    
یک کانون آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان روز جمعه 8 اسفند در منطقه سراب چنگایی محدوده شهرک باباعباس خرم آباد شناسایی و 265 قطعه پرنده آلوده معدوم شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۸    
در میزگرد همشهری درباره موضوع نشاط و احساس شادی در جامعه مطرح شد: شادی یکی از شاخص های توسعه است. متاسفانه ما در رده های پایانی جدول شادمانی در دنیا هستیم
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۲    
در دیدار محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و فواد حسین وزیر خارجه عراق ابعاد مختلف همکاریهای سیاسی، اقتصادی و تبادلات مرزی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۸    
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: رئیس کل بانک مرکزی در جلسه ای که به درخواست مدیر عامل بانک تجارت عراق در محل بانک مرکزی برگزار شد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۳    
مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کایریو برای ساختن فیلم جدیدشان با رهبران قبیله اوسیج ملاقات کردند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۰    
ساخت یک سریال انیمیشنی از ترمیناتور به سفارش نتفلیکس در دستور کار قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۷    
وزیر کار از تعیین حداقل دستمزد کارگران تا پایان سال خبر داد. محمد شریعتمداری گفت: نمایندگان کارگران و کارفرمایان مذاکراتی دارند و تا دوشنبه هفته گذشته مذاکرات به نتایج تقریباً مطلوبی رسید ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۳    
مدیر جهادکشاورزی مراغه از کمبود کانتینر یخچال دار برای صادرات خبر داد و گفت: صادرات سیب درختی مراغه به خارج از کشور به دو برابر افزایش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۶    
شیوع کرونا طی یک سال گذشته و ازدحام جمعیت در ناوگان حمل ونقل عمومی موجب شد تا اتوبوس و مترو به عنوان یکی از کانون های آلوده و پرخطر شناخته شوند
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۵    
وقتی خواهرم به رحمت خدا رفت، راه او را با همه دوستان ادامه داده ام و در هر کار خیری قدم می گذارم با نیت شادی روح خواهرم است.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۴    
بزرگ شده محله دزاشیب و فرمانیه است. اهالی محله او را با گلخانه سرسبز و پرورش گل و گیاهش می شناسند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۳    
سریال یوسف پیامبر به کارگردانی مرحوم فرج الله سلحشور که در زمره پرتکرارترین مجموعه های تلویزیون است، از شبکه قرآن و معارف به نمایش درمی آید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۳    
وقتی خبر می رسید تیم اختیاریه قرار است در زمین خاکی محله به مصاف تیم فلان محله شمیران برود گوش تا گوش زمین پر از تماشاگر می شد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۲    
نسل پنجم اینترنت به نسلی خبرساز تبدیل شده است؛ از رقابت برای ورود به آن تا تلاش برای منع گسترشش. اما آیا این تکنولوژی جدید برای سلامتی خطر دارد؟
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۲    
نقاشی ها ما را می برد به روزگاری که تهران را با درختان چنار و آواز گنجشککانش می شناختیم.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۱    
برادرزاده و داماد پیشکسوت دوتارنواز خراسان گفت: استاد عثمان محمدپرست از بیمارستان مرخص شدند و امروز 9 اسفند به خواف بازگشتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۸    
فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق که به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات سیاسی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران در دومین سفرش ظرف یک ماه اخیر در تهران حضور دارد ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۹    
فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف 60 دستگاه استخراج ارز دیجیتال "بیت کوین" به ارزش 10 میلیارد ریال در اردبیل خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۵    
تشکیل کمیته تخصصی برای رفتار خشونت آمیز با یک قلاده شیر در پی انتشار یک فیلم از باغ وحش شیراز در درستور کار قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۱    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات هرمزگان از دستگیری فردی به اتهام تهدید و آزار اینستاگرامی نامزد سابقش در بندرعباس خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۳    
هرساله در فصل زمستان، شهر آبادان میزبان کاکائی های مهاجر است که از مناطق سردسیر مهاجرت کرده اند و در مسیر سفرشان چند روزی را در جنوب ایران سپری می کنند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۱    
بسیج دانشجویی 8 دانشگاه بزرگ تهران درباره FATF به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نامه نوشتند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۷    
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 85 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش شش میلیارد ریال در این استان خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۰۲    
نظر اکبر ترکان مشاور عالی پیشین روحانی درباره احتمال ریاست جمهوری رئیسی را در این ویدئو تماشا کنید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۰    
حاجی بادامی یکی از معروف ترین شیرینی های سنتی یزد است. در این مطلب می توانید با بهترین طرز تهیه شیرینی حاجی بادام یزدی خانگی آشنا شوید.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره وضعیت این بیماری در کشور گفت: گرچه وضعیت روند بیماری در کشور، یک وضعیت تقریبا باثبات است ...
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۸    
وزیر بهداشت گفت: چون تنوع ژنتیکی زیاد و متفاوتی داریم و هر استان ما به اندازه یک کشور اروپایی است، هر منطقه ای از کشور می تواند بستری برای جهش ویروس باشد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به روند کاهشی رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور هشدار داد که مطمئنا در صورت تداوم روند کاهش عمل به پروتکل های بهداشتی، کشور مجددا با خیز سهمگین و شدید بیماری مواجه می شود.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۱    
فشار افکار عمومی لیونل مسی را به رد قرارداد ارزشمند ریاض واداشت.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۷    
مدیر کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ادغام فازهای دوم و سوم تست انسانی واکسن ایرانی کرونا خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به ترور سردار سلیمانی گفت: بالاترین مجازات آمریکایی ها این است که گورشان را از منطقه گم کرده و دست از سر مردم این منطقه بردارند.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۶    
وزیر امور خارجه عراق با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت وگو کرد.
همشهری   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی کاخ سفید با ادعای اینکه آمریکا آماده گفت وگوهای دیپلماتیک با ایران در چارچوب 1+5 است، گفت که واشنگتن قصد کاهش تحریم های وضع شده علیه ایران را ندارد.