دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۵۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۲    
رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده لرستان از احداث شش هزار و 300 واحد در مناطق سیل زده این استان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۸    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درمورد شیوع کروناویروس یا COVID-19، گفت: بعنوان ایمونولوژیست میگویم موضوع تخصصی است و اظهار نظر سیاسی، خبرسازی و ترساندن به ضرر مردم تمام میشود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۱    
نماینده اسنوکر ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت های شوت اوت (حرفه ای ها) توانست به پیروزی برسد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۴    
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز گفت: همه اماکن و ناوگان ریلی این سازمان برای پیشگیری از شیوع بیماری واگیردار کرونا ضدعفونی شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۱    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با اشاره به اینکه علوم شناختی در صورت همراهی با رسانه ها و نوآوری آنها، توسعه خوبی خواهد یافت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۹    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، نرخ تورم سالانه بهمن ماه 1398 برای خانوارهای کشور به 37 درصد رسیده که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، 1, 6 واحد درصد کاهش نشان می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۳    
قائم مقام وزیر صمت با بیان این که سال 99، سال موفقیت آمیزی برای کشور خواهد بود گفت: همه به این نتیجه رسیده اند که تحریم بیشتر از آنکه اثر فیزیکی بر اقتصاد ایران باقی بگذارد، یک شوی سیاسی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۸    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آغاز ضدعفونی حدود شش هزار اتوبوس پایتخت از شب گذشته جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۳    
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تاکنون مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا در گرمخانه های پایتخت نداشته ایم ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران پنج نفر است که شامل دو فوتی، دو بیمار بستری در قم و یک پزشک مبتلا در اراک است که به قم رفت و آمد داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۲    
وزیر بهداشت با بیان اینکه قطعاً ویروس کرونا را در کشور مهار خواهیم کرد، گفت: وضعیت در قم نرمال است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۶    
امام جمعه فولادشهر گفت: در انتخابات مهم تر از کسب بیشترین رأی که پیروزی سیاسی است، پیروزی اخلاقی حائز اهمیت است از این رو کاندیداها و هوادارانشان باید به گونه ای عمل کنند که پیروز اخلاقی انتخابات ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۳:۲۲    
معاون اول رییس جمهور گفت: دولت تمام توان خود را برای مهار ویروس کرونا بسیج کرده و رییس جمهور دستور تشکیل ستاد مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از این ویروس را داده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه نوشت: فردا تداوم باور ایرانیان به هم سرنوشت بودن است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۶    
معاون پرستاری وزارت بهداشت جهت بررسی وضعیت آمادگی دانشگاه علوم پزشکی قم در رابطه با بیماری کرونا ویروس عازم این استان شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۶    
زابیواکا نام برنامه ای بود که مهران مدیری در برنامه دورهمی از ماجرا و حاشیه های پیرامون آن از علی انصاریان سوال کرد
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۶    
در این بسته خبری از ساخت بزرگترین شهربازی سرپوشیده یزد تا افتتاح موزه اسناد خمینی شهر و افزایش مسیر دوچرخه سواری قزوین به 50 کیلومتر را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۸    
خوردن پروتئین و کاهش چربی شکم، پرهیز از مصرف برنج و ماکارونی برای وعده شام، غذاهای مفید برای بهبود سلامت مردان، خوردن عصرانه چیپس و شکلات ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
امام جمعه دولت آباد گفت: انتخابات یکی از مؤلفه های قدرت و عظمت و شکوه نظام است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۳    
جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به ریاست معاون اول رئیس جمهور در ساختمان وزارت بهداشت برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۲    
یکی از دیدارهای مهم هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، بازی تیم های سپاهان و پرسپولیس است که بلیط فروشی آن آغاز شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۸    
وزیر بهداشت گفت: سه شب پیش گزارشی از استان قم به دست ما رسید که دو مریض با حالت مشکوک به بیمارستان مراجعه کردند و نتایج آزمایش آنها در خصوص ابتلا به کرونا ویروس مثبت اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۱    
وزارت خزانه داری آمریکا تحریم هایی علیه چند عضو شورای نگهبان اعمال کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۸    
جلسه اضطراری در استانداری تهران برای مقابله با شیوع کروناویروس در پایتخت،توقف انتقال کرونایی ها از قم به تهران و لغو پرواز تهران - خرم آباد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۵    
بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت شستن دست ها یکی از بهترین روش ها برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۲    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر ابتلای دو نفر به ویروس کرونا در یکی از بیمارستان های این استان را تکذیب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۵    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروازهای مسافری به چین متوقف شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۶    
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل مرگ دو فرد مشکوک مبتلا به کرونا در این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: حال آن ها مساعد است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۳    
مدیر منطقه دو شهرداری سنندج با بیان اینکه تعدادی افراد سودجو با هدف ساخت و ساز غیرمجاز در تپه های واقع در محله قشلاق اقدام به حفاری کرده بودند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۶    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از تصویب طرح جامع ریلی شهر تهران با هدف خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان تهرانی در صدوپنجاهمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور که 30 بهمن ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۵    
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در حال حاضر مجموعه ای یک میلیون نفری در کل کشور آماده اخذ رای از مردم ایران هستند. امید این است با حضور پرشور و حداکثری مردم، روز باشکوهی را در کشور رقم بزنیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۲    
آغاز آخرین ماه از سال 98 را با گالری های اصفهان سپری کنید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۱    
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو درباره آبگرفتگی ورودی ایستگاه میدان صنعت توضیحاتی ارایه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۹    
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق شایعه مربوط به لغو تردد کامیون های ایرانی به عراق به علت ویروس کرونا را تکذیب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۳    
تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در کشور، ضدعفونی کردن اتوبوس های پایتخت از امشب، آماده باش 280 هزار نیروی پلیس برلی برگزاری انتخابات و واکنش وزیر آموزش و پرورش به افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۰    
رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: وانت بارهای شهری بنزینی ساماندهی شده دارای پروانه معتبر و اسناد حمل از ابتدای اسفندماه امسال از سهمیه سوخت مجزا برخوردار می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۹    
مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی گفت: 15 تولید کننده ماسک در کشور، روزانه یک میلیون و 500 هزار عدد ماسک تولید می کنند که پاسخگوی نیاز کشور است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۶    
رییس سازمان اورژانس کشور در نامه ای خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی، انتقال بیماران مشکوک به کرونا به وسیله آمبولانس های خصوصی را ممنوع اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش همزمان با انتشار خبر فوت دونفر بر اثر ابتلاء به کرونا ویروس از تعطیلی تمام مدارس استان قم در روز شنبه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۳    
مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان گفت: در اسفندماه سال جاری این منطقه اقدام به کاشت پنج هزار درخت در بوستان مهر می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: از لحظه انتشار خبر ابتلا افرادی به ویروس کرونا در کشور، با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور بارگذاری تجهیزات لازم پیشگیری از کرونا در مدارس ابلاغ شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۰    
فیلم سینمایی آبادان یازده 60 به دلیل توجه به سوژه جنگ رسانه ای و نمایش عزتمندانه از مقاومت مردم ایران، فیلم برگزیده نهمین جایزه سینمایی ققنوس شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۰    
"بهمن جاویدان بازار سرمایه" اصطلاحی بود که یکی از کانال های فعال در فضای مجازی برای توصیف روند مثبت بازار در این ماه از آن استفاده کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۸    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 16 خود زمان آغاز اخذ رای در انتخابات دوم اسفند ماه را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۲    
رییس قوه قضاییه حضور مردم در صحنه انتخابات را هم یک وظیفه الهی، سیاسی و تکلیفی و حاوی پیام قدرت و اقتدار برای دوستداران انقلاب دانست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۱    
رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: فدراسیون کار داشت و اداره کل نیز به جمع بند نمی رسید. در نهایت وزارت خانه به یک جمع بندی رسید و در اولین فرصت این مجمع را تشکیل دادیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۹    
سرپرست شهرداری قصرشیرین گفت: چهره سطح شهر باتوجه به تبلیغات گسترده نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری پاکسازی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۶    
تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 تغییر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: تابلوی تصویر سیمای شهید سردار سلیمانی با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ساخته و در بلوار مزین به نام این شهید بزرگوار، نصب شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۳    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه بارش زا در ساعات آینده، گفت: بارش برف و باران و وقوع رعد و برق در مناطق غرب، جنوب و شمال استان اصفهان در این مدت پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۶    
وزیر کشور با بیان اینکه رای دادن از ساعت 12 شب به بعد به دلیل شروع روز دیگر غیرقانونی است از مردم خواست فردا (جمعه) اول وقت برای رای دادن به حوزه های راگیری مراجعه کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۱    
مدیرعامل باشگاه پاریس سن ژرمن به دلیل نقض قوانین در کشور سوئیس متهم شناخته شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۸    
دبیر نوزدهمین جشنواره ادبی "شهید حبیب غنی پور" نامزدهای بخش رمان بزرگسال این جشنواره را معرفی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۶    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرووید 19(کروناویروس) در کشور گفت: بر اساس شواهد آزمایشگاهی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۳    
حسین یار محمدیان با کسب 10 رأی از 17 رأی ماخوذه به عنوان رئیس هیئت بدنسازی و پروش اندام استان اصفهان انتخاب شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۷    
خبرنگاران رسانه ها از مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی برای مدتی اخراج شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۱    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی از تعطیلی مدارس مشهد و منطقه تبادکان در روز شنبه سوم اسفند 98 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۸    
شهردار شوشتر در صفحه رسمی این شهرداری نوشت: با تلاش شبانه روزی مدیران و پرسنل شهرداری، پرداخت عیدی و پاداش کارکنان و کارگران رسمی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۸    
یک کارشناس حوزه آب از پیش بینی ورود یک سامانه بارشی در سرشاخه های حوضه آبریز زاینده رود خبر داد و نوشت: براساس مدل ECMWF هواشناسی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۸    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: هیچ مورد قطعی مبتلا به کرونا در اصفهان گزارش نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۵    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آمادگی کامل تمام نیروهای سازمان در روز برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۲    
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از تهیه دستورالعملی برای مقابله با شیوع کروناویروس در وسائل حمل ونقل عمومی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۷    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با تمام توان در تلاش است که امنیت انتخابات را در راستای حضور باشکوه مردم در این روز مهم تأمین کند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با دعوت از ملت شگفتی ساز ایران برای حضور حماسی و حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه، تحقق راهبرد "ایران قوی" را نیازمند "مجلسی قوی" و برخوردار از اراده ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۲    
مدیریت شهری کاشان در صفحه رسمی این شهرداری از راه اندازی مجموعه بازی درمانی در فرهنگسرای شهر آرزوها خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۶    
معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: پروژه ادامه بلوار فرزانگان پیشرفت 83 درصدی داشته و طبق برنامه ریزی ها تا پایان سال جاری تکمیل و بهره برداری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۳    
برخی والدین در لندن خواهان افزایش فضاهای سبز مدارس فرزندان خود هستند تا از این طریق تنفس هوای پاک را برای آن ها تضمین کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۷    
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، قانون شفافیت بر منابع مالی انتخابات برای تمامی کاندیداها لازم الاجرا بوده و از طریق فرمانداری ها به آنها ابلاغ شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۱    
از مسئولین خواهشمندم برای سال آینده ولنتاین را به کل ممنوع کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۸    
چهارصد و دهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۲    
شیکاگو بزرگترین شهر ایالت ایلینوی در ایالات متحده آمریکا، یکی از پرشورترین شهرهای جهان است که به دلیل وجود فضاهای عمومی پویا، زندگی برای ساکنان را خوشایند کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۲    
عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: بودجه سال آینده شهرداری 303 میلیارد تومان است که 53 میلیارد تومان نسبت به سال جاری رشد داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۶    
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد گفت: باید از تمام ظرفیت ها برای تحقق توسعه استفاده و دانشجویان را در رشته های منطبق با نیاز بازار کشور فارغ التحصیل دانشگاه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۷    
ترس های ناشی از استرس خصوصاً در محیط های کاری مدرن با عوارض ناخوشایندی همراه است که نه تنها منجر به بروز مشکلات جسمی و روحی بسیار برای فرد می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۴    
لری تسلر، مخترع کات، کپی و پیست در رایانه ها، در سن 74 سالگی درگذشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۱    
نمایشگاه نقاشی نسترن آزادی در گالری آس تهران افتتاح می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۱    
معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: مرتفعترین آبشار مصنوعی غرب استان سبزوار در پارک شهدای گمنام راه اندازی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
شهردار خلخال گفت: پس از گذشت 10 روز از آغاز عملیات اجرایی بازگشایی معابر پوشیده از برف سنگین ،در حال حاضر 15 درصد از سطح کوچه های این شهر کامل برف روبی و بازگشایی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۵    
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، قانون شفافیت بر منابع مالی انتخابات برای تمامی کاندیداها لازم الاجرا بوده و از طریق فرمانداری ها به آنها ابلاغ شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از قطع شدن پنج انگشت دست پسر دو ساله بر اثر فرو کردن در چرخ گوشت خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۴    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: روند تکثیر و تولید گل های فصلی و اقلام گیاهی تولید شده در سایت های گلخانه ای سازمان در راستای آمادگی برای استقبال از بهار تداوم دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۱    
معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: در این استان حدود 370 خانواده دارای فرزندان سه قلو داریم و حمایت از خانواده چند قلوها تا سن شش سالگی آن ها است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۸    
رئیس سازمان فضایی و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور گفت: با تلاش، جدیت و پشتکار متخصصان این پژوهشگاه، مراحل ساخت ماهواره ها و بلوک انتقال مداری با سرعت در حال پیشرفت است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۵    
سازمان مواد غذا و دارو هشدار داده است که مصرف داروی کاهش وزن بلویک، ممکن است خطر ابتلا به انواع سرطان را افزایش دهد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۵    
مهاجم مصدوم تیم فوتبال استقلال به ایران بازگشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۲    
سخنگوی دولت در صفحه توئیتر خود از تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا به دستور رئیس جمهور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۴    
داستان قلقلک که به نویسندگی سپیده خلیلی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده بود به خط بریل برای کودکان نابینا منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۴    
قیمت انواع مدل های مختلف تلفن همراه برند اپل در بازار نسبت به هفته گذشته ثابت مانده و تغییر محسوسی نداشته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۴    
طراح زیرسیستم ماهواره پیام کنترل امیر کبیر گفت: ایران چندین ماهواره در نوبت برای ارسال دارد و در این راستا قرارداد ماهواره پیام دو که قرار است تصاویری با رزلوشن یک متر دریافت کند، منعقد شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
امروزه یکی از موضوعات مهم در آرامش بصری و چشم نوازی محیط، توجه به منظر و سیمای شهری بوده و خوشایند مردم هر جامعه حضور در فضایی زیبا و عاری از هر گونه اغتشاش محیطی است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۰    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: نیروهای این سازمان به منظور تامین ایمنی در روز انتخابات، با تمام توان آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۱    
روزانه در کشور 400 تن زباله بیمارستانی، 80 تن ویژه بیمارستانی، بیش از 90 هزار تن صنعتی و 380 تن پسماند لجن اسیدی و خاک رنگ بر در کشور تولید می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۱    
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز با میانگین ساعتی 76 در وضعیت سالم است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
شیوع ویروس کرونا به صنایع اقتصادی آسیب زیادی وارد کرده و به نظر می رسد صنعت تلفن همراه بیشترین آسیب را متحمل شده باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۵    
بعد از موفقیت نسبی یحیی و فرهاد روی نیمکت سرخ ها و آبی ها حالا برخی موفقیت این دو را نتیجه استمرار برنامه های استراما و کالدرون در این دو تیم می دانند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۲    
20 فوریه روز جهانی عدالت اجتماعی نامیده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۹    
"زبان های بدون مرز" شعاری است که امسال از سوی یونسکو برای روز جهانی زبان مادری انتخاب شده است، روزی که به منظور کمک به شناختن تنوع زبانی و فرهنگی انجام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۹    
رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: اجرای پویش حمل و نقل پاک و اطلاع رسانی ها و فرهنگ سازی ها در این بخش موجب تغییر نگاه شهرداری ها در این عرصه و توجه آن ها به ابعاد مختلف انسان محوری به ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۶    
حجم زیادی از آلاینده های خطرناک کلانشهر بانکوک، پایتخت کشور تایلند را در برگرفته است و سلامت ساکنان آن را جدی تهدید می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۰    
ورود کرونا ویروس جدید با داشتن دو فوتی در قم و تأثیر مشارکت گسترده مردم در انتخابات بر آینده کشور، از مهمترین عناوین روزنامه های امروز _پنجشنبه یکم اسفندماه_ است.
  • ۱