دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۰۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۲    
شیوع بیماری کووید -19 ناشی از کروناویروس اولین بار در اواخر ماه دسامبر در شهر ووهان چین گزارش شد و با گذشت سه ماه، در حال حاضر 132 کشور و منطقه در جهان با این بیماری درگیر هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۷    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: مردم باید از حضور و ازدحام در آرامستان باغ رضوان در این ایام به طور جدی پرهیز کرده و زیارت اموات را به بعد از عبور از بحران کرونا و زمان مناسب دیگری ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۸    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در پی شیوع کرونا در کشور یکی از رویکردهای معاونت توجه بیشتر به معضلات زنان سرپرست خانواری است که تحت پوشش هیچ طرح حمایتی نیستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۴    
ژونگ نانشان، دانشمند سرشناس چینی روز پنجشنبه گفت که شیوع ویروس جدید کرونا در سطح جهان احتمالاً تا ماه ژوئن (خرداد / تیر) به پایان می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۷:۵۰    
سخنگوی شورای شهر تهران از شهرداری خواست تفکیک زباله را تا پایان شیوع کرونا متوقف کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۶    
شهردار مشهد در پست اینستاگرامی خود نوشت: موضوع سفر نکردن در این روزهای کرونایی، برای همه شهرهای ایران صدق می کند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۱    
شهردار خرم آباد از اقدام مشترک شهرداری و دادستانی این شهرستان در جهت جمع آوری دست فروشان و عوامل سد معبر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۰    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل بیمه قالیبافان سراسر کشوربا دستور "محمد شریعتمداری " وزیر تعاون ، کارورفاه اجتماعی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۳    
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از معافیت 100 درصد پرداخت اجاره اسفند و فروردین شهربازی های روباز داخل پارک های سنندج ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیام توئیتری خود به دستور رئیس جمهور مبنی بر حمایت ویژه از اقشار کم درآمد اشاره کرد و نوشت: به تمام کسانی که شغل خاص با درآمد ثابت ندارند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۰    
مقام های ارشد پنتاگون پنجشنبه گروه های مرتبط با ایران در عراق را به حمله راکتی علیه پایگاه التاجی در عراق که بر اثر آن دو نظامی آمریکایی کشته شده اند متهم کردند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه وضعیت اضطراری در قبال ایران به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۰    
تولیت آستان احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در نامه ای به وزیر بهداشت، با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز به ویژه هنگام تحویل سال و خطر جدّی حاصل از تراکم جمعیت، طبق مصوّبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۵    
رئیس جمهور پس از دریافت گزارش کارگروه مدیریت آثار اقتصادی شیوع ویروس کرونا از اقشار کم درآمد و صاحبان کسب و کارهایی که بر اثر شیوع این بیماری دچار آسیب و لطمه شده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۶    
رئیس مرکز هماهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش هایی در حال انجام است تا شبکه اجتماعی دانش آموزان تحت عنوان شاد راه اندازی شود و دانش آموزان در محیطی فراگیر، ارزان و امن به فراگیری دروس خود بپردازند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۰    
مرکز راهنمای تلفنی ستاد مبارزه با کرونا استان اصفهان " 3113 " به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مرتبط با ویروس کرونا شهروندان اصفهانی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۱    
فرمانده معظم کل قوا با صدور فرمانی به سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بر لزوم سازماندهی خدمات در قالب یک قرارگاه بهداشتی و درمانی برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری تأکید کردند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۸    
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، از آغاز توزیع گسترده ژل و محلول ضدعفونی کننده در داروخانه های کشور خبر داد و با اشاره به افزایش عرضه آن در روزهای آینده گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد که ممکن است ویروس کرونا را ارتش آمریکا وارد چین کرده باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۱    
استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس سیاست های ستاد ملی کرونا، در زمینه ورود زائران و مسافران در ایام تعطیلات نوروز به خراسان رضوی محدودیت هایی اعمال می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۰    
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: هرگونه خروج کالاهای مرتبط با بیماری کرونا از کارخانجات، بدون حواله های وزارت بهداشت و فرایند توزیع در شبکه های منتخب ممنوع است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۱    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: از سوی مدیریت کلان شهر و استان هنوز تصمیمی برای تعطیلی خطوط اتوبوسرانی گرفته نشده است و در این راستا تابع تصمیم گیری مسئولان هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۳    
تمامی مسابقات لیگ های فوتبال باشگاهی در لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم فصل 99-98 به تعویق افتاد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۵    
نزدیک به فصل بهار می شویم هر چند امسال با سال های دیگر متفاوت تر است و مردم و شهر در تب و تاب عید نوروز نیستد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۱    
مرکز راهنمای تلفنی ستاد مبارزه با کرونا استان اصفهان " 3113 " به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مرتبط با ویروس کرونا شهروندان اصفهانی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۷    
رئیس جمهور در حکمی "کریم همتی" را به عنوان "سرپرست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران" منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد نوشت: تحریم های آمریکا بر تجارت قانونی و پیش شرط های اخیر مقامات ایالات متحده برای ممانعت از فروش دارو ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۸    
شهردار گنبدکاووس گفت: با تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان و با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس، فعالیت تمامی اتوبوس ها و مینی بوس های ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر تا اطلاع بعدی تعطیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۳    
مسابقات جام جهانی ژیمناستیک برای کسب سهمیه المپیک تابستانی توکیو -2020 روز پنجشنبه با حضور ایران در سالن فدراسیون ملی ژیمناستیک جمهوری آذربایجان در باکو آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۳    
وزیر امور خارجه ایران در حساب توئیتر خود در پیامی با قید فوری لیست فوری ترین نیازهای کادر درمانی کشور را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۴    
شهردار اصفهان با انتشار پیامی در حساب توییتر خود از تعطیلی متروی اصفهان از روز شنبه_24 اسفند خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از مردم درخواست می کنیم کمتر به شعبه های بانکی مراجعه کنند و فعالیت های خود را در صورت امکان با استفاده از روش های غیرحضوری انجام دهند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۰    
انسان، فراتر از کلام و ظاهر، جوهره وجودی اش را دارد که به نام شخصیت شناخته می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۸    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تعطیلی متروی اصفهان در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان برای تصمیم گیری نهایی مطرح می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۳    
دانمارکی ها برای مقابله با بیماری کرونا برگزاری مسابقات باشگاهی را به حالت تعلیق درآوردند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۲    
شهردار روانسر گفت: در راستای کمک به کسبه و بازاریان شهر روانسر اجاره بهای مستاجران واحدهای تجاری این شهرداری بخشیده شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۸    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: 164 هزار و 384 ساعت خدمات آموزشی، پرورشی، توان بخشی و مشاوره ای برای هفت طیف دانش آموز با نیاز ویژه از طریق فضای مجازی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۲    
با پیگیری دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مراکز گردشگری و خدماتی مربوط به این وزارتخانه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۸    
تحریم های آمریکا و افزوده شدن نام ایران به لیست سیاه FATF علاوه بر محدودیت های صادراتی، از عوامل مؤثر بر افزایش نرخ ارز و به تبع آن افزایش قیمت مواد اولیه و کاهش موجودی مواد اولیه بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انجام عملیات مهپاشی و ضدعفونی معابر شهر با استفاده از هشت دستگاه خودروی تجهیز شده این سازمان خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: نتیجه آزمایش 380 مورد ابتلا به کرونا ویروس جدید در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل مثبت بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۴    
رئیس شورای شهر رشت گفت: دفن متوفیان بر اثر ویروس کرونا در گورهای دسته جمعی به هیچ عنوان صحت ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۸    
سوال اینجاست که آیا مقررات و دستورالعمل های من درآوردی منجر به حرفه ای تر شدن بورس و بازار سرمایه می شود؟
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۰    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با استانداران چهار استان کشور، ضمن دریافت گزارش دقیق از فعالیتهایشان در ارتباط با اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۶    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از تعطیلی بازارچه های موقت عرضه صنایع دستی در استان اصفهان ویژه نوروز 1399 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۴    
رئیس انستیتو پاستور ایران با تاکید بر انجام روزانه 1200 تست تشخیص کرونا، گفت: در راستای افزایش ظرفیت تشخیصی و با تحویل آزمایشگاه جدید تشخیص کروناویروس ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۱    
این روزها سلیقه شخصی در استایل هر فرد، حرف اول را می زند و خیلی قوانین محکم و مشخصی در دنیای مد وجود ندارد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۱    
شهردار گلپایگان گفت: تا پایان امسال هشت پروژه عمرانی در شهر اجرا می شود و در راستای توسعه فضای سبز، در 10 محله شهر ایجاد پارک محله ای تعریف شده که تا پایان دوره پنجم شورای شهر احداث خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۳    
شهردار منطقه دو شهر یزد گفت: یک ایستگاه تمام اتوماتیک بهداشت دست در شهرداری منطقه دو شهر نصب شد البته در تمام مناطق شهرداری یزد این کار انجام خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۰    
دبیر اولین مسابقه بین المللی کارتون ما کرونا را شکست می دهیم از ارسال آثار توسط هنرمندان 46 کشور جهان با گذشت یک سوم زمان از فراخوان این مسابقه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۷    
مسابقات اسنوکر آزاد جبل الطارق که جز رنکینگ جهانی محسوب می شود، بیست و یکم تا بیست و پنجم اسفندماه برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۱    
در این شرایط که به خاطر کرونا جلسات دولت و مجلس برگزار نمی شود و مسئولین نمی توانند تصمیمی بگیرند، خیلی شرایط مردم بهتر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۸    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی مصرف سبزیجات، مکمل ها، میوه ها، ویتامین ها و مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان برای تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۸    
یک روانشناس گفت: رفتارهای ایذایی و بعضاً سادیستیک برخی افراد می تواند آگاهانه یا نا آگاهانه باشد و از آن جا که در حال حاضر تنش در جامعه وجود دارد نباید مستقیماً با آن ها درگیر شد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۶    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار ضعیف به این استان از روز شنبه خبر داد و گفت: بارش پراکنده برف و باران، رگبار و رعد و برق، کاهش محسوس دما ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۳    
رئیس مجلس گفت: تمام توان مجموعه ها در دولت و دیگر بخش ها باید هماهنگ شده و در خدمت کمک به جلوگیری از شیوع و ریشه کنی بیماری کرونا در آید و اقدامات انجام شده به مردم داده گزارش شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۴    
شرکت آمازون به کارمندان خود در نیویورک و نیوجرسی اعلام کرده است که حداقل تا پایان ماه در منزل بمانند و وظایف خود را دورکاری انجام دهند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: جمعی از داوطلبان مردمی در راستای کمک به پرسنل حوزه سلامت، مقابله و کنترل کرونا ویروس جدید ثبت نام کردند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۱    
مقامات رسمی وین، پایتخت کشور اتریش با هدف کاهش انتشار گاز CO2 به کسانی که از انتشار 20 کیلوگرم گازی دی اکسید کربن جلوگیری کنند، یک ژتون فرهنگی هدیه می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۱    
مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این منطقه با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و امکانات پشتیبانی و مدیریت مقابله با بحران کرونا به حالت آماده باش درآمده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۵    
مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: مادر باردار کاشانی مشکوک به بیماری کرونا در این مرکز زایمان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۲    
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: جشنواره مجازی "زیباترین سفره هفت سین" ویژه نوروز 99 در قزوین برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۷    
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از تمدید تعطیلی بازارهای سیار تا 23 اسفند ماه 98 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: ایجاد منطقه صنفی فروشندگان سنگ با هدف انتقال سنگ فروشی های سطح شهر با اولویت واحدهای جاده بعثت در دستور کار قرار گرفته ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۵    
رئیس شورای اسلامی شهرستان خوانسار گفت: بسیاری از خوانساری ها مقیم شهرهای بزرگ هستند و از همه این عزیزان درخواست می کنیم به خوانسار سفر نکنند و در فرصت های آینده پذیرای آنها خواهیم بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۲    
رئیس اتاق بازرگانی ایران در نامه ای به رئیس اتاق بازرگانی بین المللی ICC، خواستار مساعدت این نهاد بین المللی و جامعه جهانی برای ارسال تجهیزات پزشکی به ایران در شرایط تحریم های ظالمانه شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۹    
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اعلام اینکه میزان خسارات سیل در روزهای پنجم و ششم اسفند ماه لرستان برآورد شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۸    
چهارصد و بیست و ششمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۶    
عضو هیئت رئیسه اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی گفت: چند درصد مردم بابت امور رمز پویا در این شرایط کرونایی به بانک ها مراجعه می کنند؟ ما که هیچ، لااقل به فکر حفظ جان مردم باشید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۳    
سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تبعات بی اعتنایی به هشدارها درباره خودداری از سفرهای نوروزی هشدار داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۱    
شهردار فردیس از راه اندازی کمپ های نوروزی در ورودی های این شهر برای نظارت بیشتر بر ورودی های شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز با میانگین ساعتی 148 در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۸    
رییس سازمان آرامستان های شهرداری سبزوار گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، زیارت اهل قبور تا اطلاع بعدی در آرامستان های سبزوار ممنوع شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۷    
مالزی به پیروی از توافقنامه پاریس در خصوص تغییرات آب وهوایی، در تلاش است میزان انتشار گاز کربن خود را به حداقل برساند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: به این دلیل که با شیوع کرونا مردم امکان سفر در تعطیلات نوروزی را ندارند درحال تهیه طرحی برای به تعویق انداختن تعطیلات نوروزی سال 99 هستیم تا مردم تعطیلاتی پس از رفع بحران ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۱    
رویا جمی، کارتونیست به دنبال شیوع ویروس کرونا در ایران و همزمانی آن با رسیدن نوروز این کارتون را طراحی کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۸    
در یکی از دراماتیک ترین بازی های این فصل لیگ قهرمانان اروپا، دروازه بانان دو تیم لیورپول و اتلتیکو مادرید با عملکردهای متضاد خود تفاوت هایی را رقم زدند که منجر به صعود اتلتیکو و حذف لیورپول شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۶    
مهم ترین اخبار هفت روز گذشته آموزش و پرورش را در بسته خبری آموزش و پرورش ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۰    
مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهری سیرجان از اجرای طرح زیباسازی شهری در سطح این شهر خبر داد و گفت: این طرح با صرف اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال اجرا شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۸    
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری در حوزه های عمرانی، فرهنگی، تفریحی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۸    
مرکز روابط عمومی شرکت ملی پست اعلام کرد: خدمت رسانی پست در ایام پایانی سال و نوروز متوقف نمی شود و مشتریان نباید از این بابت نگران باشند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۷    
مغازه خودکشی اثری از ژان تولی، توسط احسان کرم ویسی ترجمه و به همت انتشارات چشمه چاپ شد؛ علاقمندان می توانند نسخه الکترونیکی این کتاب را با بهای کمتر خریداری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۴    
دبیرمجمع فدراسیون فوتبال گفت: مجمع انتخاباتی فدراسیون به تعویق افتاد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۴    
شیوه زندگی بر چگونگی عملکرد سیستم ایمنی بدن در برابر میکروب ها، ویروس ها و بیماری های مزمن تأثیر زیادی می گذارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور گفت: برنامه ریزی سازمان برنامه وبودجه و تلاش آن بر این است که تا پایان امسال چهار هزار میلیارد تومان دیگر به سازمان بیمه سلامت پرداخت کنیم تا بتواند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۹    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر باید فرماندهی ستادهای مقابله با کرونا تقویت شود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۹    
لیگ نوزدهم در آستانه لغو قرار دارد موضوعی که با توجه به تقویم فشرده ملی و باشگاهی دور از انتظار نیز نیست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۳    
رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: با بالا بودن تردد امکان انتشار و مبتلا شدن به ویروس کرونا وجود دارد و در این راستا برای جلوگیری از تردد و ازدحام جمعیت در بازار شهر محدودیت ساعت کار بین 9 تا شش ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۰    
آخرین وضعیت شیوع کرونا و تصمیم گیری ناکارآمد در سیستم مدیریتی ایران از مهمترین عناوین روزنامه های امروز _پنجشنبه 22 اسفندماه_ است
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۷    
رئیس پلیس راهور استان اصفهان از افزایش ترددهای درون شهری در استان اصفهان علی رغم هشدارهای وزارت بهداشت در خصوص خارج نشدن شهروندان از منزل به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۷    
قیمت همه مدل های تلفن همراه ساخت برند اپل در بازار موبایل، نسبت به هفته گذشته هیچ تغییری نداشته و تحلیلگران بازار معتقدند توقف روند خرید و فروش موبایل در بازار به دلیل کاهش تردد ناشی از شرایط قرنطینه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۴    
تام هنکس ستاره سرشناس سینمای جهان و همسرش ریتا ویلسون به ویروس کرونای جدید مبتلا شده اند. بازیگر فارست گامپ در استرالیا به این ویروس مبتلا شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۸    
تفریحات شبانه روزی، چشم اندازهای فرهنگی بی نظیر و تاریخ غنی، برلین را در میان پرشورترین شهرهای جهان جای داده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۲    
دبیر کانون انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل اصفهان گفت: بسته های حمایتی باید توسط دولت در جهت صیانت از حقوق فعالان حمل و نقل عمومی تهیه و اعمال شود که رانندگان پس از تعطیلی این صنف حداقل از حقوق اداره ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۰    
عضو شورای شهر تهران به شهردار پیشنهاد داد از محل اعتبارات نوروز، منابع مالی برای سالم سازی شهر علیه کرونا را تامین کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۰    
شهردار شهرضا گفت: برای راه اندازی شهرک سفال نیاز به آزاد سازی زمین است و امیدواریم مسئولان استانی در این زمینه همکاری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۰    
گوشی گلکسی M11 سامسونگ، یکی از محصولات ارزان قیمت این شرکت با مشخصات فنی میان رده و مجهز به سیستم عامل اندروید 10 است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۱    
به رسم هرسال از مهم ترین اتفاقات سال 1398 در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رخ داد لیستی گردآوری کردیم؛ در این این سال قطعا پر التهاب ترین روزها برای این سه حوزه بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۰    
عضو هیئت علمی اقتصاد دانشگاه اصفهان گفت: چین در یک دهه اخیر از رشد اقتصادی بالای 10 درصد برخوردار بوده است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۵    
وینگر برزیلی پاریس سن ژرمن تا آنجا در این دیدار تحت فشار بود که پس از ارائه بازی خوب و کامل، با چشمانی اشکبار بازی را به پایان رساند.
  • ۱