دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۲۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۷    
آزمایش کووید 19 با استفاده از کیت تست ویروس کرونا همراه اسکن قفسه سینه، تنها راه قطعی برای تشخیص این بیماری است، اما مراحل آزمایش چیست و کیت تست چگونه کار می کند؟
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۷    
تحولات امروز، فعالیت و اظهار نظر چهره های سیاسی در خصوص اتفاقات جاری کشور را در بسته خبری سیاسی امروز ایمنا دنبال کنید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
شهردار شهربابک گفت: به دلیل پیشگیری از سرایت بیشتر کرونا عرضه خدمات و اقامتگاه رسمی و غیررسمی به مسافران نوروزی در شهربابک لغو شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۹    
سرپرست انتظامی شهرستان کاشان از ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی و با پلاک دیگر استان های کشور به این شهرستان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۶    
شهردار همدان با بیان اینکه در نوروز 99 به منظور تأمین سلامت عمومی جامعه، پذیرای مسافران و میهمانان نوروزی نخواهیم بود، گفت: البته برای فضاسازی شهری طبق رسم هر ساله برنامه هایی را در نظر گرفته ایم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۹    
کانون پرورش فکری در پی شیوع بیماری کرونا از آغاز طرح جدیدی با عنوان پیک امید مجازی خبر داده است تا برخی از فعالیت ها و تولیدات آموزشی داوطلبانه و جهادی مربیان خود را از طریق سایت های اینترنتی و صفحه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۹    
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت گفت: به دنبال تصمیم نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۰    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: بیماران تالاسمی که از مصرف کنندگان مستمر خون هستند در خصوص کیفیت و کمیت خون مورد نیاز خود چه قبل از شیوع کرونا ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۴۹    
رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران، گفت: بهترین راه حل قطع زنجیره انسانی انتقال ویروس کووید 19، قرنطینه خودخواسته در منزل است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۳    
عضو شورای شهر بوشهر گفت: اغلب نانوایی های شهر هنگام بازدید، موارد بهداشتی را رعایت نموده و در همین زمینه چهار نانوایی نیز پلمب شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۷    
صندوق بازنشستگی کشوری شماره تلفن 91324645 (021) را برای شناسایی و برنامه ریزی اقدامات بعدی برای بازنشستگان کشوری مبتلا به کرونا راه اندازی کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۹    
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در نامه ای خطاب به شهردار خواستار اتخاذ تمهیداتی در صیانت از حق حیات شهری در مقابله با کرونا شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۰    
مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با تاکید شهردار و تامین ساز و کارهای مناسب، قابلیت ارسال گوشت به در منازل در کشتارگاه تبریز ایجاد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۳    
معاون مسکن و ساختمان با اعلام این مطلب که مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از 10 صبح امروز 17 اسفند آغاز و تا 12 شب 18 اسفند ادامه دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۶    
سرپرست شهرداری زنجان با بیان اینکه هم اکنون مزار پایین و بالای شهر زنجان ظرفیت اموات را ندارند، گفت: در این دو مزار معضلاتی از قبیل تردد مردم ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۳    
پرویز پرستویی در واکنش به انتشار چت هایی که از او و مجری یکی از شبکه های فارسی زبان خارج از کشور منتشر شد در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۲    
گروهی از جراحان چینی برای نخستین بار عمل پیوند دو ریه به یک بیمار مبتلا به کووید 19 را انجام دادند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۰    
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: با توجه به لغو رویدادهای اجتماعی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، برنامه های دوازدهمین نکوداشت روز بوشهر در فضای مجازی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۶    
معاون صدای رسانه ملی از راه اندازی رادیو اعتکاف در ایام البیض ماه شریف رجب خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۲۳    
معاون امور توانبخشی و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار سازمان بهزیستی کشور گفت: معتادان متجاهر پرخطر هستند و به دلیل سو مصرف مواد مخدر سیستم ایمنی ضعیفی دارند و ممکن است یکی از آنها دچار ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: از امید و همت بلند ملت ایران به ویژه مردم شریف استان های قم ، گیلان و تهران در مقابله با شیوع کرونا قدردانی می کنم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۸    
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با اشاره به آغاز ساخت احداث بیمارستان صحرایی در لاکان رشت از وزیر بهداشت خواست با توجه به کمبود کادر درمانی و پرستاری در گیلان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۴    
با گذشت بیش از سه ساعت از مذاکرات فشرده اوپک پلاس، به دلیل پافشاری روسیه بر موضع خود و مخالفت با کاهش بیشتر تولید نفت، هنوز هیچ نتیجه ای حاصل نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
کرونا ویروس همچنان حاشیه و متن جلسات شورای شهر را در کشور تشکیل می دهد و هفته ای که گذشت این موضوع عکس های جالبی را خلق کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۱    
رئیس شورای شهر مشهد از عدم پذیرش مسافران نوروزی در این شهر با تایید ستاد ویژه پیگیری و مقابله با ویروس کرونا مشهد خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۵    
یک رسانه عراقی از موافقت ایران، عراق و قطر در جلسه با AFC درباره تعویق بازی های انتخابی جام جهانی 2022 خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۳    
فرماندار رودبار گفت: در پی دستور استاندار گیلان آزاد راه و جاده رشت - قزوین در ورودی گیلان، لوشان برای مسافران مسدود شد و تعدادی از مسافران که اصرار به سفر به استان داشتند را منصرف کرده و مجبور به ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۷    
سه سابریست ایران به جدول اصلی انفرادی جام جهانی لوکزامبورگ صعود کردند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی از ممنوعیت دریافت عوارض به صورت نقدی در آزادراه ها خبر داد و گفت: برای مقابله با شیوع کرونا در گیت های عوارضی آزادراه ها دستگاه پوز نصب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۱    
عملیات ضد عفونی ماشین های سواری شخصی و عمومی توسط گروه های داوطلب مردمی و بسیجیان اصفهان به مدت ده روز و در ده نقطه شهر اصفهان انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
از دیدار کی روش با جهانبخش و درگذشت سیامند رحمان، تا قرعه کشی جام ملت های فوتبال اروپا و جدایی احتمالی راموس و بازگشت رونالدو به رئال، بخشی از مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشت است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۶    
برای مقابله با ویروس کرونا بسیاری از شرکت های دانش بنیان و صنعتگران کمر همت بسته اند و خطوط تولید ماسک و ژل های ضدعفونی ایجاد کرده اند تا سهمی در این جبهه سلامت ایفا کرده باشند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۱    
ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد ضمن اعلام معذوریت این استان از پذیرش مسافران، از هموطنان خواست تا استان یزد را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۷    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، اعلام کرد : مقررات صدور روادید الکترونیک جمهوری اسلامی ایران برای اتباع همه کشورها به غیر از دارندگان گذرنامه های انگلیسی، آمریکایی و کانادایی یکسان است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۴    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حال حاضر 157 نفر به علت ابتلا به کووید 19 در بیمارستان های اصفهان بستری و 15 نفر ترخیص شده و 11 نفر نیز جان باخته اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی با رد هرگونه نگرانی از هجوم نقدینگی به بازار ارز تاکید کرد بازار ارز با حضور و مدیریت بانک مرکزی همچنان ریسک بالا برای سرمایه گذاری دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۲    
مدیر کل ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: با توجه به ضرورت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در جامعه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۴    
شبکه چهار سیما از شنبه برنامه آموزشی برای دانش آموزان خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۴    
انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی اعلام کرد: شرکت های هواپیمایی به دلیل کاهش تقاضا برای سفرهای هوایی ناشی از شیوع ویروس کرونا بین 63 تا 113 میلیارد دلار ضرر خواهند کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۸    
یک مهندس حوزه فضا موفق شده تلفن همراهی برای خود ابداع کند که به شماره گیر چرخشی تلفن های قدیمی مجهز است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۰    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور با صدور پیامی از خدمات و زحمات شبانه روزی شهرداران و کارکنان شهرداری ها و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۹    
پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی بیمارستان های عیسی بن مریم(ع) و خورشید اصفهان با همت خویش و فداکاری در خط مقدم مبارزه علیه کرونا ایستاده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان روز جمعه در توییتی از دیگر کشورها خواست تا به هموطنان مان در خارج از کشور کمک کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی ستاد شناسایی مشولان حمایت معیشتی، گفت: نمایندگان مجلس، با مبنا قرار دادن خوداظهاری افرادی که بسته حمایت معیشتی را دریافت نکرده بودند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۱    
اپیدمیولوژیست و عضو ستاد مدیریت کرونا با اشاره به اینکه سرعت انتشار بیماری کرونا در کشور کمتر شده است، گفت: این موضوع در تهران نیز مشاهده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ضمن دریافت گزارش آخرین تحولات، نیازمندی ها و تدابیر انجام شده برای مقابله با این بیماری در سطح کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۳    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا امروز، 1234 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و در مجموع تعداد این بیماران در کشور به 4747 نفر رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۲۹    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: برای مشخص شدن اکران نوروز 99 باید منتظر جلسه ستاد مبارزه با کرونا در 22 اسفند بمانیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نجات دو نفر در حوادث جداگانه سقوط در چاه و گیر کردن زیر اتوبوس خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۸    
محققان تلاش دارند با فناوری های مختلف واکسن هایی برای کرونا تولید کنند. همچنین آزمایش هایی برای تأثیرگذاری داروهای ایدز و ابولا انجام می شود اما تا تولید یک واکسن واقعی چقدر فاصله داریم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۸    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز جمعه (16 اسفندماه) با سکون هوا شاهد افزایش غلظت آلاینده های هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهیم بود اما پیش بینی شده که اواخر وقت امروز سامانه بارشی جدیدی از غرب و ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۵    
کلاس های آموزش مجازی واحد علوم و تحقیقات در 4 مدل از فردا آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۰    
در این هفته بازارهای دلار و طلا با نوساناتی همراه بود به طوری که قیمت دلار از 15.250 تومان در اول هفته به قیمت 15.010 تومان در آخر هفته کاهش یافت و قیمت هر گرم طلا هم از 567.200 تومان به 591 ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۲    
سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در خصوص مسائل مختلف این روزهای فوتبال توضیحاتی داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۹    
وزیر بهداشت اعلام کرد که مبتلایان به ویروس کرونا بعد از ترخیص باید در محلی غیر از خانه نگهداری شوند و هتل ها یکی از این اماکن هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۸    
رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از خرید 120 هزار عدد لباس یکپارچه ایزوله برای کادر درمان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۵    
به مناسبت هفته درختکاری سه هزار اصله درخت در سطح شهر خوانسار کاشت می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۹    
وجود سیستم پرداخت بهینه در اقتصاد باعث می شود مبادلات به ویژه مبادلات کلان به آسانی انجام شود و در نهایت کارایی نظام اقتصادی افزایش پیدا کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۵    
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد که جاده کرج - چالوس برای پیشگیری از گسترش کرونا بسته شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۲    
مطابق بند الحاقی 7 لایحه بودجه سال 99، در سال آینده واردات خودروهای سبک و سنگین (با اولویت خودروهای ترکیبی (هیبریدی) و ماشین آلات معدنی و راهسازی با ارز منشأ خارجی طبق قوانین و مقررات مجاز است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۹    
بخشنامه توزیع نظامند دستکش معاینه و جراحی توسط اداره نظارت بر تأمین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی ابلاغ شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۶    
با توجه به تصمیم فدراسیون جهانی (FIBA) برای قرعه کشی مسابقات جام جهانی نوجوانان، تیم ملی ایران شانس حضور در این رقابت ها را از دست داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۵    
رئیس پلیس راه درباره محدودیت تردد بین استان های مازندران و گیلان گفت: بر اساس تدابیر کمیسیون قرارگاه مبارزه با کرونا و شورای تأمین، این تصمیم گرفته شده و پلیس فقط مجری است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۲    
شهردار منظریه از عملیات ضدعفونی این شهر در برابر ویروس کرونا خبر داد و گفت: در این شهر نمونه ای از ویروس مشاهده نشده است، اما باید مسئله را جدی گرفت و مانع ورود ویروس به شهر شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۰    
سقوط بهای نفت در بازارهای جهانی موجب ریزش بیش از دو دلاری قیمت نفت سبک و نفت برنت شده و گازوئیل به عنوان پرچمدار این روند کاهشی بیش از 15 دلار کاهش را تجربه کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۱    
عضو هیات علمی گروه میکروبیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: هر ساله احتمال شیوع ویروس های جدیدتری وجود دارد و همین کروناویروس جدید حتی اگر امسال دوره آن تمام شود سال آینده مجدداً مانند سایر ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۴    
یک نوزاد از مادر مبتلا به بیماری کرونا شب گذشته در قم متولد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۴    
عارف غلامی مدافع استقلال در اقدامی عجیب با انتشار پستی سه ماه پس از دیدار با تیم سابقش از هوادارن سپاهان به خاطر رفتارش عذر خواهی کرده است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۹    
حالا که 14 روزه به خاطر کرونا قرنطینه خانگی شدیم همسر گرامی هم از این فرصت کمال استفاده را کرده، به اسم ضدعفونی و شستن و تمیز کردن خانه، کل برنامه خانه تکانیش را انجام داده ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۶    
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش با تاکید بر تصمیم این ستاد برای تعطیلی اماکن ورزشی و تمرینات تیم ها تا پایان سال گفت: با هر گونه اقدام خلاف این موضوع برخورد خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۴    
ناسا تصویری از تنها فضانورد زن مستقر در فضا منتشر کرد که "جسیکا میر" را در حال تحقیق نشان می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۲    
پرهیز از سفر تردد داخل شهر و دوری از محل کار ممکن است خیلی از افراد را به این فکر وادارد که کارهایی که هیچوقت زمانی برایشان نداشتند حالا داوطلبانه سر فرصت انجام دهند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۲    
عضو انجمن ملی پسته ی ایران گفت: قیمت پسته برای بازار شب عید با توجه به مازاد تولیدات نسبت به سال گذشته کاهش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۷    
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: با خرید دستگاه تست کرونا توسط شهرداری و شورای شهر امکان انجام روزانه 90 تست تشخیص کرونا در بیمارستان شهید صدوقی یزد فراهم شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۴    
رئیس شورای شهر مشهد از توزیع اقلام بهداشتی برای ساکنان مناطق کم برخوردار و مشاغل پرخطر ساکن مشهد خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۳    
عضو شورای شهر تهران از شهرداری خواست با استفاده از ظرفیت محلات، زنجیره شیوع کرونا ویروس را قطع کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۸    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار مطلبی در توئیتر، از دیگر کشورها خواست تا برای مقابله با ویروس کرونا همکاری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۸    
درحالی مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن فردا آغاز می شود که مدیرکل راه و شهرسازی تهران از عدم امکان ثبت نام این طرح در تهرانسر خبر داد و گفت: دولت واحدهای تهرانسر را در بازار می فروشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۷    
با شیوع کروناویروس در سراسر جهان، بسیاری از افراد در کشورهای درگیر این بیماری، دچار هراس و وحشت شده و برای خرید اقلام مختلف مانند مواد غذایی و مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده به فروشگاه ها هجوم برده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۷:۵۵    
شهردار گرماب گفت: این شهر یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور در ایام نوروز است و امیدواریم با رفع مشکلاتی که در اثر شیوع بیماری کرونا ایجاد شده ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۱:۰۵    
تیم فوتبال العین با پیروزی خانگی در هفته هجدهم لیگ امارات به دو امتیازی صدر جدول رسید.