دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۴۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۱    
زعفران و از بین رفتن اختلالات خواب، فواید آب هویج، معجزه سبزیجات در مقابله با کرونا، خواص لوبیا سبز و توصیه های طب ایرانی و سیستم ایمنی بدن در برابر کرونا را در بسته خبری سلامت ایمنا بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۱    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف سه هزار و 72 محلول ضد عفونی و پنج هزار سرنگ یک بار مصرف در عملیات ویژه و ضربتی مأموران این فرماندهی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۸    
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران با اشاره به حذف فرآیند پسماند با توجه به شیوع کروناویروس گفت: از روز یکشنبه فرایند تفکیک و بازیافت در ایستگاه های میانی پسماند و آرادکوه متوقف و همه کارگرانی که ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۷    
فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران طی نامه های جداگانه ای به مقامات مربوطه در استان تهران، درباره ساعت کاری کارکنان و همچنین مرخصی استعلاجی افراد دارای بیماری های زمینه ای دستور داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۳    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: 2860 زندانی در سطح استان از اعطای مرخصی رئیس قوه قضائیه بهره مند شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلویزیون های اینترنتی، ارائه خدمات رایگان خود را تا پایان سال ادامه خواهند داد و ترافیک مصرفی این تلویزیون ها نیم بها محاسبه خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۶    
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: این سازمان با هدف ارتقای فرهنگ پیشگیری جامعه، طی فراخوانی از پزشکان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۸    
شرکت ال جی دیسپلی، به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در کره جنوبی به طور موقت تعطیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تمدید دو ماهه مهلت ارائه اسناد پزشکی بازنشستگان به شرکت بیمه آتیه سازان حافظ خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۷    
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر برقرار بودن برنامه های آموزش درسی در رسانه ملی از دانش آموزان خواست تا فراگیری دروس خود را از این طریق پیگیری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از الکترونیکی شدن صدور مجوزهای مشاغل خانگی به صورت کامل خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۲    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در اطلاعیه ای دستورالعمل مقابله با انتشار ویروس کرونا در جایگاه های عرضه سوخت را ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۱    
سخنگوی ستاد تنظیم بازار گفت: در راستای مدیریت تقاضا و تأمین نیاز بازار داخلی و با توجه به صرفه واردات، گوشت وارداتی با ارز نیمایی در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار عرضه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۳    
شهردار شیروان گفت: ضدعفونی خیابان ها و بوستان های این شهر خراسان شمالی به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله با شیوع ویروس کرونا از شنبه شب آغاز شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۵    
اعضای شورای شهر شهرکرد با اکثریت آراء، شهردار جدید این شهر را انتخاب کردند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۲۴    
تحولات امروز، فعالیت و اظهار نظر چهره های سیاسی در خصوص اتفاقات جاری کشور را در بسته خبری سیاسی امروز ایمنا دنبال کنید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۲۴    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: انتظار می رود فیک نیوزها حداقل در این روزهای سخت مواجهه کشور با کرونا ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۰۰:۲۴    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: دوری از اجتماعات و رفت و آمدهای غیر ضرور در شهر مهمترین فاکتور در کاهش شیوع و ابتلا به این ویروس است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود نسبت به جدایی مسعود تابش از این تیم واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۸    
ماجرای عیادت بدون ماسک مسئولان از معصومه ابتکار،نیاز گیلان به پزشک عمومی و پرستار بیشتر برای مقابله با کرونا، ابتلای 4 نفر در لرستان به کرونا ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۴    
مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی به دلیل نقص فنی ایجاد شده در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی تا 16 اسفند ماه 98 تمدید شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص 200 میلیارد تومان به وزارت بهداشت برای مبارزه با کرونا ویروس خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۴    
ممنوعیت تجویز دگزامتازون برای مبتلایان به کروناویروس، اختصاص ناوگان ویژه حمل پسماندهای کرونا، واریز مرحله چهارم سبد معیشتی بیش از 19 میلیون خانوار ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۴    
مهران احمدی در جشن تولد ساده ای که دیگر بازیگران پایتخت برای او گرفتند، ضمن آرزوی سلامتی برای مردم ایران، تاکید کرد او و دیگر عوامل این سریال ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۳    
در این بسته خبری از آغاز تولید آسفالت گرم در تبریز تا پرداخت نخستین یارانه صرفه جویی مصرف سوخت به مترو شیراز و ضدعفونی کرمانشاه با 35 دستگاه خودرو سبک و سنگین را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۱    
شهردار یزد با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور از احداث فوری اولین مرکز مدیریت بحران زیستی در شهر یزد خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۹    
عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نظر به اینکه ساعت کاری شهرداری کاهش داشته است لازم است برای کمک به مردم عوارض شهرداری تا پایان اردیبهشت با نرخ سال 98 محاسبه شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۹    
غلامرضا شهبازی گفت: 15 واحد صنفی بدهکار در خیابان اشک تلخ توسط اداره اجراییات احکام شهرداری پلمپ شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۳    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر کرمانشاه از توزیع بیش از 4 هزار بروشور نکات بهداشت فردی بین ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۹    
شهردار نیشابور گفت: اگرچه به صورت دوره ای تمامی اماکن و وسایل عمومی سطح شهر نیشابور ضد عفونی می شود، اما در تامین مواد ضد عفونی با مشکل مواجه هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۹    
معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور در خصوص ممنوعیت استفاده از پیام رسانه ای خارجی اطلاعیه ای صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۷    
قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در برنامه رادیویی سلام اصفهان گفت: با تشکیل ستاد ویژه در شهرداری از امروز اقدامات بیشتری را برای نظارت در فضاهای عمومی شهر انجام خواهیم داد .
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۹    
رئیس اتاق بازرگانی ایران طی نامه ای دستور تشکیل ستاد مرکزی مبارزه با کرونا در اتاق بازرگانی را صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۴    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل از تعطیلی مجموعه گردشگری کویر مرنجاب و سیازگه در محور گردشگری شمال استان اصفهان در راستای حفظ سلامت گردشگران خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۹    
سرمربی تیم سن ایچ ساوه گفت: بازیکنن ما عملکرد فوق العاده ای را به نمایش گذاشتند و من شرمنده بازیکنان تیمم شدم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۹    
سرمربی تیم گیتی پسند گفت: تیم سن ایچ در ضد حملات خوب ظاهر شد و توانست به تیم ما گل بزند
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۱    
ستاد شبانه روزی ارتباطات کنسولی در محل وزارت امور خارجه به منظور ساماندهی و تسریع در روند خدمت رسانی و پاسخگویی به ایرانیانی که با توجه به توقف برخی پروازها از مبدا و به مقصد کشورمان از سوی تعدادی از ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: تلویزیون های اینترنتی، ارائه خدمات رایگان خود را تا پایان سال ادامه خواهند داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۹    
تیم سن ایچ ساوه در یک بازی سخت و برابر توانست در وقت اضافه تیم گیتی پسند را شکست دهد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۳    
معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: با فدراسیون فوتبال در حال مذاکره هستیم تا ببینیم پول ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از کجا تأمین شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۹    
بروز استرس و ترس فراوان در زمان شیوع بیماری های همه گیر، خصوصاً از نوع عفونی پدیده ای رایج است ولی ناتوانی برای مقابله با آن علاوه بر درگیر کردن ذهن و روان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۷    
عضو شورای شهر بوشهر از مرخصی برای افراد دارای بیماری های خاص و بانوان باردار که در شهرداری این شهر شاغل هستند، خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۴    
با برگزاری جلسه مشترک بین معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، شهردار اصفهان و مدیران شهری، اقدامات انجام شده و فعالیت هایی که باید طی روزهای آینده در راستای مقابله با ویروس کرونا صورت گیرد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۸    
مدیر روابط عمومی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده آخرین وضعیت جسمانی معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری پس از مثبت اعلام شدن تست کرونایش را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۸    
سخنگوی ستاد واکنش سریع مبارزه با کرونا با تائید ابتلای یک پرستار در بیمارستان غرضی گفت: موارد درگیری بیماری به جز شهرهای کاشان و آران و بیدگل تعداد 23 مورد مثبت قطعی بوده است که با احتساب 9 مورد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۰    
ساعات کاری ادارات استان طبق مصوبه کارگروه ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و تصمیم ستاد استانی پبشگیری و مقابله با بیماری کرونا، روزهای یکشنبه و دو شنبه 11و 12 اسفند از 8 تا 12 می باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۳    
شهردار گناباد از ضدعفونی بوستان ها و مراکز تجمع این شهر برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۴    
شهردار کلیشاد و سودرجان در پست اینستاگرامی خود نوشت: آنچه امروز اهمیت دارد حفظ آرامش و دوری از استرس های بی هوده است. این اولین گام مبارزه فردی و اجتماعی با ویروس کرونا است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۴    
نشست مشترک مدیران شهری اصفهان و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در راستای مقابله با شیوع کرونا برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۴    
رئیس فدراسیون اقتصاد سلامت ایران با اشاره به تصمیم وزارت بهداشت مبنی بر ممنوعیت فروش ماسک در داروخانه ها و واگذاری خرید این اقلام به هیأت امنای صرفه جویی ارزی می گوید ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۸    
استادیار گروه مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: پس از شیوع ویروس کرونا نگرانی بسیاری در خانم های باردار به جهت انتقال ویروس از مادر به جنین ایجاد شد در حالی که تا این لحظه هیچ موردی از ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۸    
آلبوم جدید استاد محمدرضا شجریان به زودی منتشر می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۶    
برنامه روز یکشنبه 11 اسفند دانش آموزان دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه در شبکه اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۴    
باشگاه العین امارات در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان تعویق بازی با تیم السد قطر در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۸    
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران خودرو از تولید و عرضه 9 محصول جدید این خودروساز به بازار طی سه سال آینده خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۹    
جمعیت صلیب سرخ چین در پاسخ به کمک های ایران و با هدف کمک به کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در ایران دستگاه تنفسی، کیت های تشخیصی و تقویتی و سواب دهانی به جمعیت هلال احمر ایران اهدا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۶    
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: تمامی فعالان حوزه های اینترنتی در بخش حمل و نقل باید پیمایش های خودشان را در این سامانه سماس ثبت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۹    
تمامی فعالیت های شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و رعایت موارد بهداشتی تا روز شنبه 17 اسفندماه لغو شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۸    
بسیاری از دانشمندان و پژوهشگران پس از روزها تلاش برای نابودی ویروس کرونا به نتایج جدیدی در این خصوص رسیده اند؛ احتمال تبدیل کرونا به ویروس فصلی وجود دارد اما این نشانگر خطرناک بودن آن نیست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۸    
مسابقات بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا در 9 روز برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۰    
معاون خدمات شهری شهردار و جانشین ستاد مدیریت بحران شهراصفهان گفت: کنترل ویروس کرونا در اصفهان بر عهده دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با کرونا است و مدیریت شهری با بکارگیری تمام امکانات خود آمادگی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۸    
گوشی سامسونگ گلکسی A51، یکی از جدیدترین گوشی های سری A سامسونگ بوده که جایگزین گوشی A50 شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۹    
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: ساماندهی صنوف تخصصی به صورت اولویت دار در دستورکار این سازمان قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۸    
مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی ساعت 16 امروز، شنبه 10 اسفند پایان می پذیرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۸    
گسترش اپیدمی ویروس عفونی کووید 19 باعث می شود که همه چیز ترسناک به نظر برسد؛ بنابراین به کارگیری اقدامات احتیاطی برای محافظت روانی و فیزیکی در برابر ابتلاء به آن و آمادگی روحی برای پذیرش شرایط ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۴    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا به کرونا در کشور را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۸    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت مخابرات اصفهان از اضافه شدن سرویس مکالمه سه نفره به خدمات تلفن های ثابت کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: هر روزه تمامی مراکز اقامتی استان کرمان ضدعفونی می شوند و تمهیدات لازم برای اقامت گردشگران و مسافران در این مراکز اندیشیده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۸    
شهردار ایرانشهر گفت: با توجه انتشار ویروس کرونا به منظور پیشگیری از انتشار این ویروس با اولویت، ضد عفونی اماکن و فضاهای عمومی در سطح شهر صورت گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۶    
مدیرعامل پایانه های مسافربری شهرداری تبریز از ضدعفونی ترمینال مرکزی تبریز از هر هشت ساعت یک بار خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۸    
شهردار اصفهان در صفحه توییتر خود نوشت: از هفته گذشته ضدعفونی مرتب مترو، اتوبوس ها، پایانه ها و تاکسی ها، خودروهای حمل پسماند و زباله ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی شورای شهر یزد از آغاز فرایند خرید دستگاه تشخیص کرونا به منظور تجهیز بیمارستان شهید صدوقی (ره) خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۲    
عضو شورای شهر تبریز گفت: غلامحسین بنان با ترانه های ماندگاری که خواند سال ها در حافظه موسیقایی چهار نسل از مردمان این سرزمین جای گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۱    
نماینده مردم رشت در صفحه توییتر خود آورده است: اعمال مجازات های جایگزین حبس، تعویق اجرای مجازات، تعلیق تعقیب و تعلیق مجازات از صمیمات انسان دوستانه رئیس قوه قضانیه برای پیشگیری از کرونا است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۱    
شهردار روانسر گفت: بودجه سال 98 شهرداری این شهر 190 میلیارد ریال است که تاکنون 63 درصد آن محقق شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۹    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: غبار آلودگی یکشنبه نیز به دلیل پایداری جو در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان می ماند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۸    
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان به طور کامل لغو شد و موضوع رزرو حضوری اسکان فرهنگیان در مدارس استان هم به احتمال زیاد لغو خواهد شد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۸    
پژوهشگران اخیرا اعلام کرده اند با کمک سی تی اسکن می توان بیماری کروناویروس را چهار روز زودتر تشخیص داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۳    
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: پرستاران در بیمارستان های مرجع در کشور قرنطینه شده اند و تنها افراد دارای شرایط خاص اجاره رفتن به منزل را دارند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۸    
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد به انتشار اخبار نادرست از کرونا در صفحه توئیتری خود واکنش نشان داد و نوشت: انتشار و یا بازنشر اطلاعات و خبر کرونا که از صحت آن اطمینان نداریم ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۷    
نشست خبری سخنگوی دولت به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۴    
این روزها پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی چهارم و تاریخ سازی نزدیک تر شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شرایط مناطق زلزله زده باید بررسی شود و در صورتی که نیاز به کمک شهرداری ارومیه بود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
تصاویر پس از رانده شدن آدم و حوا از بهشت را درون ذهنت متصور می شوی با نت های موسیقی و شعری که آن زمان را سروده است هزاران هزار تصویر ذاتی از یک رویداد که تو را به زمان آفرینش خلقت در زمان می برد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۰    
شرکت هیوندای به دلیل ابتلای یکی ازکارگران کارخانه خود در شهر اولسان کره جنوبی، این کارخانه را تعطیل کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۸    
عضو شورای شهر رشت از مردم خواست بدون دلیل به بیمارستان ها مراجعه نکنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۷    
شهردار فردیس از انعقاد تفاهمنامه ای با شرکت توزیع برق برای مشارکت در تأمین روشنایی معابر تاریک این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۹    
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از تعطیلی مراکز فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۶    
نماینده مردم اصفهان گفت: کیت های تست کرونا به اصفهان رسیده اما استفاده از آنها نیازمند آموزش است که در حال حاضر چندین پزشک آموزش های لازم جهت استفاده از کیت های تشخیص کرونا را گذرانده اند و از این به ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۰    
شهردار تهران گفت: به مدیران مربوطه اعلام کردیم که در مورد طراحی برنامه های نوروزی دو سناریو تهیه کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۸    
پس از گذشت یک هفته از چالش تعطیلی مدارس اصفهان به دلیل شیوع ویروس کرونا، سرانجام شامگاه جمعه وزیر بهداشت اعلام کرد که مدارس سراسر کشور به مدت سه روز تعطیل است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۲    
مدیر گروه مهندسی بهداشت محیط استان اصفهان گفت: تا زمانی که وضعیت انتشار ویروس و بیماری کووید 19 مشخص شود و وضعیت به حالت عادی برگردد، تمام عروسی ها در اصفهان کنسل و برگزاری عروسی ممنوع خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۲    
در حالی که این روزها شهر و شهروندان به مقابله با کرونا برخاسته اند و امید دارند تا با آغاز سال نو بر این ویروس غالب شوند شهرداری همچون سالهای گذشته ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۹    
شیوع ویروس جدید کرونا باعث ایجاد ضربه های جبران ناپذیری در اقتصاد فرانسه بخصوص در بخش هتل ها، رستوران ها و فروشگاه های پاریس شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۷    
معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در سال جاری 60 میلیارد تومان اعتبار برای روکش معابر اصلی و فرعی شهر، لکه گیری و درزگیری و آسفالت تراشی در نظر گرفته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۴    
معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: دستورالعمل ضدعفونی همه مراکز بهزیستی مانند مراکز شبانه روزی یا مهدهای کودک را ابلاغ کردیم همچنین هزینه مواد ضدعفونی کننده به مراکز دولتی شبانه روزی کودکان بی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۰    
قیمت طلا در بازارهای جهانی در مبادلات روز جمعه با افت شدیدی روبرو شد و بدترین عملکرد خود را از سال 2013 میلادی ثبت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۰    
رئیس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای شهر مشهد گفت: در صحن شورا به شهردار تذکر دادم و درخواست کردم پیوست زیست محیطی مروژه چپ گرد شهید ناصری در هنگام مطالعات تهیه شود اما بدون آنکه این ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۸    
رئیس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آماری از مدارسی که ضدعفونی را انجام دادند نداریم و نمی توانیم در این زمینه آمار دهیم اما در اکثر 41 منطقه آموزش و پرورش ما در استان این کار ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۲    
تیم گیتی پسند و مس سونگون اگر بتوانند در بازی پیش روی خود مقابل سن ایچ ساوه و ستارگان ورامین به تساوی برسند، در فینال رو درروی یکدیگر قرار می گیرند.
  • ۱