دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۴۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۲    
رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در مشاغلی همچون نانوایی که با تغذیه مردم به شکل مستقیم ارتباط دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۰    
شهردار لاهیجان گفت: شهرداری اقدام به تولید و توزیع ماسک رایگان برای مقابله با کرونا در بین مردم کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص استفاده از مواد ضدعفونی کنننده با توجه به افزایش مصرف این مواد با شیوع کرونا توصیه هایی را ارائه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس جمهور گفت: با هدف حمایت مؤثر از فعالان حوزه بهداشت و درمان به ویژه برای پرداخت معوقات کارانه کادر پزشکی و مطالبات بیمارستان های دانشگاهی و دولتی و ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۱    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور طی نامه ای از مقام معظم رهبری موافقت ایشان برای ادامه سرپرستی کشاورز تا زمان کسب رای اعتماد وزیر جدید جهاد کشاورزی را کسب کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۳    
در پی شیوع بیماری ویروسی کرونا و لزوم دسترسی به مواد ضدعفونی کننده دست، محققان مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس موفق به تولید کارگاهی ژل ضدعفونی کننده دست شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۲    
شهردار شیراز در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا 500 میلیون تومان به آزمایشگاه تشخیصی ویروس کرونا اهدا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۲    
سرپرست شهرداری سقز از ضدعفونی بازار سنتی این شهر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۹    
رؤسای جمهور ترکیه و آمریکا شامگاه جمعه تلفنی درباره تحولات در ادلب سوریه و ضرورت اتخاذ گام هایی درباره آن گفت وگو کردند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۹    
به دلیل بسته شدن فرودگاه ها و لغو پروازها به عنوان اقدام پیشگیرانه از انتشار ویروس کرونا، بیش از 300 ماهیگیر هندی در بندر چیرویه در استان هرمزگان گرفتار شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۳    
هفته ای که کرونا بیشترین حواشی را ساخت، دستگیری، استعفا شهردار و صدور کیفرخواست نیز دیگر حواشی شوراهای شهر کشور را تشکیل می داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۸    
معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور گفت: بر اساس قوانین و مقررات کشور و مصوبات شورایعالی فضای مجازی هر گونه استفاده دستگاه ها از شبکه های اجتماعی خارجی ممنوع بوده و تخلف است و در برخی موارد جرم محسوب ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۰    
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: کلیه باشگاه ها و اماکن ورزشی در سطح استان اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است و فعالیتی در آن ها انجام نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۷    
سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقابله با بحران جهانی شیوع ویروس کرونا را، همدلی و همراهی همه مردم دانست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۷    
سفیر ایران در پکن گفت که دومین محموله کمک های چین شامل انواع کیت های تشخیص، دستگاه های تنفس مصنوعی و برخی ملزومات مقابله با کرونا امشب راهی ایران می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۳    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کاهش 2 ساعته کار ادارات به علت شیوع ویروس کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۸    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، گفت: لبنان ورود پروازهای ایران، چین، کره جنوبی و ایتالیا را به این کشور ممنوع کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۸    
در این بسته خبری از آغاز ضدعفونی اماکن عمومی شهر یاسوج تا کمک 5 میلیارد ریالی شهرداری به آزمایشگاه تشخیص کرونا و تعطیلی بازار هفتگی ساری را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۵    
رئیس شورای تأمین شاهین شهر و میمه، از لغو تجمعات، فعالیت های گروهی، تعطیلی بازارهای روز و شب و فلافل فروش ها برای پیشگیری از ابتلاء به کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۶    
اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در هفته گذشته در استان اصفهان و پیش بینی های هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب در برخی نقاط استان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۸    
کلید زنگ متصل به پایه صندلی ای که رهبر انقلاب روز گذشته برای پزشکان و پرستاران پیام تشکر داده بودند، مورد توجه و البته هجمه جدید رسانه های ضدانقلاب قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۹    
معاون بهداشت، درمان و امور پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمامی بیمارستان های ارتش برای کنترل و مقابله با ویروس کرونا در آماده باش کامل هستند و بسیاری از بیمارستان های ما در حال همکاری با وزارت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۹    
سعید نمکی ،وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه درباره مصوبات پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا با شبکه خبر گفتگو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۲    
سهراب مرادی با رکورد 370 کیلوگرم قهرمان مسابقات گزینشی المپیک غرب آسیا شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۳    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: طبق تصمیم هیأت رئیسه، مجلس شورای اسلامی تا اطلاع ثانوی جلسه ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۷    
جدول پخش تلویزیونی دروس دوره تحصیلی ابتدایی در هفته آینده اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۳۳    
مهدی اخوان ثالث متخلص به م.امید شاعر باغ بی برگی و پادشاه فصل ها پاییز در اسفند 1307 متولد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۷    
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان گفت: مدارس استعدادهای درخشان با توجه به تعطیلی مدارس، آموزش در فضای مجازی را آغاز کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۳    
فیلم بلند کیارستمی و عصای گمشده به کارگردانی محمودرضا ثانی و تهیه کنندگی بهروز نشان در بخش مسابقه جشنواره فیلم سانتیاگو در شیلی به روی پرده می رود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۲    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به 18 نفر خبر داد و گفت: تعداد بیماران فوت شده، یک نفر است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۳    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز (جمعه) برای اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می شود، بعد از ظهر شنبه (فردا) با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب کشور بارش باران و برف در این مناطق شروع خواهد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۷    
مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا دقایقی قبل قرعه کشی شد و تیم ها حریفان خود را شناختند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۱    
وزیر بهداشت، با اعلام اینکه نقطه اوج بیماری طی روزهای آینده خواهد بود و هفته سختی پیش رو داریم گفت: به قرنطینه شهرها اعتقاد نداریم اما کنترل بر رفت و آمدها افزایش خواهد یافت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۳    
علی ربیعی، سخنگوی دولت در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا از اتخاذ تصمیماتی برای اعمال محدودیت در ورودی ها و خروجی های استان های درگیر با کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت در تامین داروهای مورد نیاز مردم هیچ مضایقه ای ندارد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با کمک همه واحدهای تولیدکننده تلاش کنند تا هرچه سریع تر مشکل تامین ماسک و ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۳    
رئیس شورای تامین شهرستان شاهین شهر و میمه، از عدم ابتلای قطعی شهروندان به کرونا در شاهین شهر تا امروز، خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۷    
بیماران قلبی عروقی یکی از آن دسته افرادی هستند که خطر ابتلا به ویروس کرونا در آنها بسیار زیاد است و در صورت ابتلا به این ویروس می تواند برایشان خطرافرین باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۳    
رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در مشاغلی همچون نانوایی که با تغذیه مردم به شکل مستقیم ارتباط دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۲    
یک هنرمند چینی تصاویر پزشکان را برای ادای احترام به آن ها روی دیوارهای کلیسایی نقاشی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت؛ تنش های کنونی در ادلب باید به سرعت متوقف شود، خطر تبدیل شدن آن به یک درگیری نظامی نامحدود بین المللی، وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۲    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: بر اساس نتایج آزمایشگاهی تا پیش از ظهر امروز در مجموع 143 مورد قطعی جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران مبتلا به این بیماری ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۰    
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحولات جاری در ادلب، بیانیه ای صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۲    
مسدود شدن مرزهای سرخس، لطف آباد و باجگیران خراسان رضوی با کشور ترکمنستان توسط طرف ترکمنستانی به علت شیوع ویروس کرونا موجب شده است بیش از هزار دستگاه کامیون صادراتی و ترانزیتی در این مرزها متوقف و ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۱    
نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با حضور مردم و مسئولان در شهرستان های استان اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۲    
عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: تنها دو نفر از اعصای شورای شهر تست کرونا داده اند و دو نفر نیز در قرنطینه هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۹    
رئیس شورای شهر شیراز در پیامی خطاب به شهروندان این شهر از به کارگیری تمام توان مدیریت شهری برای مقابله با کرونا خبر داد و همدلی همشهریان در این راه را خواستار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۳    
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: نتیجه انتخابات باید بازتاب دهنده واقعیت و خواست عمومی باشد و دلیل اصلی این میزان اندک مشارکت، فقط وجود رد صلاحیت ها نیست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۷    
پیکر شهید حسن عمویی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس امروز با حضور اقشار مردم و خانواده های معظم شهدا در شهرستان اصفهان تشییع شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۸    
رییس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس گفت: امکان تعطیلی سراسری رستوران ها در سطح شهرها با توجه به شیوع ویروس کرونا وجود دارد اما هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۵    
فدراسیون هندبال بعد از برگزاری یک جلسه، کلیه بازیهای هفته چهاردهم لیگ برتر را لغو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۴    
سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی چند روز آینده در استان های مختلف تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۸    
پول یکی از مواردی است که شاید بسیاری از افراد، تعریف آن را ندانند اما در معاملات روزانه خود از آن استفاده می کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۷    
پس از شیوع کرونا و ایجاد جو روانی ناشی از آن، مردم به منظور پیشگیری از ابتلا به این بیماری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در آستانه عید نوروز ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۴    
جهانپور در یک پیام توئیتری از شیب صعودی نمودار ابتلا به کرونا در کشور طی روزهای آینده خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۶    
ثبت نام در کاروان های حج 99 از صبح امروز _جمعه_آغاز شد؛ هزینه این سفر از 32.5 میلیون تا حدود 41 میلیون تومان متغیر است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۹    
عضو شورای شهر تهران از مسئولان سازمان ثبت درخواست کرد برای لزوم استفاده از اثرانگشت در ثبت اسناد، تدبیری عاجل داشته باشند تا از این طریق بیماری کرونا ویروس گشترش پیدا نکند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۶    
باشگاه پرسپولیس به پرداخت 475 هزار یورو به مهاجم کروات و سابق خود محکوم شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۵    
عضو شورای شهر تهران از انتخاب تصویر تلاش نیروهای شهرداری برای ضدعفونی کردن اتوبوس های تهران به عنوان عکس روز گاردین اخبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۴    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان ها گفت: اگر برای این بی فرهنگی و عدم درک شرایط در بحران موجود تصمیمی گرفته نشود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تولید محلول آنتی سپتیک با برخورداری از آزمایشگاه ها و تجهیزات شرکت پژوهش و فناوری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۷    
قیمت طلا پس از جهش یک درصدی در روز گذشته، در معاملات روز جمعه که سرمایه گذاران به سودگیری پرداختند، کاهش یافت اما به دلیل نگرانیهای فزاینده از شیوع ویروس کرونا همچنان تقاضای بالایی برای خرید این فلز ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۰    
تردد در محورهای برون شهری در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل از آن 10.2 درصد کاهش داشته و این در شرایطی است که به دلیل شرایط جوی و بارندگی در کشور، 11 محور با ممنوعیت تردد مواجه هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به بیماری دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، دکتر سید حسین داودی را به عنوان دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از تلاش شبانه روزی بانک مرکزی برای ساماندهی بازار ارز تقدیر کرد و گفت: نرخ ارز به تدریج به تعادل ساختاری و ثبات نسبی می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۳    
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: باتوجه به اینکه قبل از بازی با سن ایچ ساوه برخی از بازیکنان گیتی پسند در اردوی تیم ملی بودند و با آن ها بدنسازی کار شده بود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۷    
سفیر چین در تهران با اعلام ورود اولین محموله کمک این کشور شامل 20 هزار کیت تشخیص کرونا به ایران گفت که کمک های بیشتر ارسال می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۰    
بازگشت تک درنای امید به سیبری پس از 129 روز زمستانگذرانی در فریدونکار، دو سال حبس تعزیری در انتظار شکارچی متخلف کرکس ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۵    
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز با میانگین ساعتی 102 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۹    
معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که موجودی کالاها در مقطع کنونی پنج برابر پارسال است گفت: در این ایام که خریدهای احساسی انجام شده است در هیچ فروشگاهی فقدان کالا نداشتیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: بی تفاوتی اروپایی ها در مقابل رأی داده شده در FATF نشان داد که دیپلماسی با ایران را به حاشیه رانده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۱    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی از نظر مثبت این کمیسیون نسبت به رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی کشاورزی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۰    
وزارت بهداشت چین بامداد جمعه در بیانیه ای رسمی از افزایش شمار تلفات ویروس کرونا به 2788 نفر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۸    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از ثبت نام 25 هزار و 323 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی خبر داد و گفت: این مهلت فردا دهم اسفند پایان می پذیرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۸    
اخبار ویروس کرونا این روزها زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داده است، برخی به حدی می ترسند که از منازل خود بیرون نمی آیند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۸    
اعطای تسهیلات خرید به بازنشستگان کشوری، راه اندازی سرویس شماره گیری سریع برای تلفن های ثابت، پیش بینی وقوع سیل در حوزه پایین دست کرخه و کارون ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۹    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت و فوت 71 نفر به دلیل آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در قم خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۲    
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون مشمولان طرح استخدام نهضت سوادآموزی در این استان همزمان با سراسر کشور روز جمعه 22 فروردین ماه 1399 برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۶    
کورش هلاکویی نائینی با بیان اینکه سیستم مراقبت سریع در ایران وجود ندارد، گفت: اگر با دید اپیدمیولوژیک به مسأله ای همچون کرونا نگاه می کردیم، در همان مراحل اولیه مشکل تشخیص داده می شد تا به نوعی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۷:۵۸    
در این هفته و پس از شیوع ویروس کرونا و همچنین قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF، بازار طلا و ارز دچار نوساناتی شد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۸    
نویسنده کتاب "آرام سازی ذهن مضطرب" استفاده از رویکرد "ذهن آگاه" را راهکاری مناسب برای آرام سازی ذهن و کاهش اضطراب جامعه عنوان می کند و معتقد است این رویکرد کمک می کند از گذشته و آینده رها شویم و به ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۷:۲۸    
تو این ایام کرونایی که وزارت بهداشت با پیام های پشت سرهمش پای ما را کشیده به دادگاه خانواده، آقای سفته که به گفته همسرجانشان درد مردم را می فهمه و حسابی به فکر راه چاره افتاده پنج میلیون ماسک احتکار ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۷:۴۶    
شهردار گوگد با بیان اینکه لایحه بودجه پنج میلیارد تومانی سال 99 شهرداری به شورای شهر تقدیم شد، گفت: سرانه هر نفر در بودجه سال آینده شهرداری گوگد 830 هزار تومان است که نسبت به سال گذشته حدود 38 در صد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۰:۱۵    
شاگردان گل محمدی در یک دیدار پر گل سه بر یک حریف مشهدی خود را بردند تا با اختلاف بیشتر به صدر تکیه بزنند.