چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۰:۲۱Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۶    
مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متقاضیان می توانند عرصه مسکن مهر خود را اینترنتی خرید کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۴    
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اطلاعیه ای را در خصوص ممنوعیت استفاده از متانول برای ضدعفونی کردن محیط صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۴    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: استانداران مکلف به صدور مجوز جابجایی محموله های الکل و ژل ضدعفونی کننده به خارج از استان شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران گفت: قطعاً ورود تعزیرات و حتی در نظر گرفتن سنگین ترین مجازات ها هم برای برخورد با متخلفان کافی نیست بلکه راه چاره رفع این معضلات افزایش عرضه به دنبال افزایش تقاضاست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۵    
سعید روستایی کارگردان جوان فیلم سینمایی متری شیش و نیم در قالب یک دلنوشته، ضمن اشاره به لزوم چشم بستن بر بمباران یاس این روزها، از قطعیت پیروزی زندگی بر مرگ نوشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای مقابله با شیوع کرونا همه رسیدگی های هیئت های حل اختلاف و مجامع تشکل های کارگری و کارفرمایی و ضرورت حضور و غیاب کارگرانی که از بیمه بیکاری استفاده می کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۵    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: به دلیل انجام اقدامات پیشگیرانه مقابله با شیوع ویروس کرونا تاکنون هیچکدام از محیط بانان ما دچار این بیماری نشده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۱    
یکی از راه های بسیار مهم و انتقال غیر محسوس ویروس کرونا به داخل منازل نان های سنتی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۳    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تعداد 258 نفر که در بیمارستان های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران وبیدگل بستری شده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
شهردار دماوند گفت: طرح ضد عفونی کردن سطح شهر دماوند با هدف پیشگیری از شیوع بیماری های مسری به ویژه ویروس کرونا از آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۳    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در شهر تا پایان نوروز تعلیق شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۴    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس انتشار تصاویر و فیلم های رفتارهای نامتعارف اخیر در زیارت بقاع متبرکه را مصداق نشر اکاذیب و امر خلاف واقع علیه تصمیم نهادهای رسمی کشور دانست و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد در آخرین توئیت خود از شیوع ویروس کرونا در شرق و غرب عالم گفت و آرزو کرد با وجود این ویروس مردم دنیا بیشتر کنار هم جمع شوند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۶    
شهردار گرگان از توزیع سه هزار بسته بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۰۳    
سرپرست شهرداری بندرکیاشهر از تعطیلی بازار هفتگی این شهر در هفته پیش رو خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۴    
معاون اول رئیس جمهوری در صفحه توییتر خود نوشت: کادرهای درمانی همچنان استراحت را بر خود حرام کرده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۱    
تحولات امروز، فعالیت و اظهار نظر چهره های سیاسی در خصوص اتفاقات جاری کشور را در بسته خبری سیاسی امروز ایمنا دنبال کنید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۷    
با تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ساعت کاری ادارات استان اصفهان تا پایان هفته کاهش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۸    
چین از آمادگی کشورش برای کمک به ایران در مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داده و اعلام کرده است که تیمی متشکل از پنج متخصص از انجمن صلیب سرخ چین در تاریخ 29 فوریه وارد تهران شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۲    
فرماندار شهرستان قشم گفت: در راستای حفظ سلامت قشموندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هر گونه تردد غیرساکنان به این شهرستان ممنوع است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۷    
با تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ساعت کاری ادارات استان اصفهان تا پایان هفته کاهش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۹    
15 بیمار مبتلا به ویروس کرونا که دارای آزمایشات مثبت بودند، از بیمارستان بوعلی قزوین ترخیص شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۱    
مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که کارشناسان این سازمان تاکنون مشکلی در آمارهای اعلام شده از سوی ایران درباره شیوع کرونا مشاهده نکرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۳    
بیژن ترقی ترانه سرای آتش کاروان و برگ خزان 12 اسفند 1308 متولد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۷    
وزارت دفاع روسیه شامگاه دوشنبه از استقرار نظامیان این کشور در شهر سراقب سوریه خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۸    
در این بسته خبری از تامین 22 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده برای فضاهای عمومی تا کاشت 560 اصله درخت در پایتخت و لغو فعالیت های ورزشی شهرداری گرگان را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۵    
محمد جواد ظریف در پیامی در توییتر خود خشونت های سازمان یافته علیه مسلمانان هند را محکوم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۷    
سوئد تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در ایران، پرواز هواپیماهای ایران ایر به مبدأ و مقصد این کشور را به حالت تعلیق درخواهد آورد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۸    
مهلت بازپرداخت اقساط تسهیلات بانک کارآفرین در اسفند 98 و فروردین 99 تمدید شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۲    
شرکت بیمه تجارت نو تخفیف 60 درصدی برای بیمه نامه های بدنه اتومبیل، حوادث انفرادی و آتش سوزی منازل مسکونی پزشکان و پیراپزشکان تا پایان اردیبهشت 1399 در نظر گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۶    
رئیس اداره بهداشت و سلامت اجتماعی شهرداری کرمانشاه از ضد عفونی و گند زدایی محیط کاری مجموعه شهرداری مرکز، مناطق هشت گانه و سازمان های تابعه آن خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۸    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که با مثبت شدن نتایج آزمایش 12 نفر دیگر، تعداد مبتلایان قطعی کرونا در این استان به 45 نفر رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۲    
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: به نظر می رسد مجلس شورای اسلامی از هویت خود فاصله گرفته و باید به آن بازگردد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۳    
عضو شورای عالی بورس گفت: اجرای سیاستی همچون افزوده شدن حجم مبنا در راستای کاهش ریسک معاملات در بازارهای فرابورس بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۹    
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان اعلام کرد: تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در منطقه کاشان هفت نفر قطعی است که پیش تر این آمار 9 مورد گزارش شده بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۳    
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: بازی مقابل مس سخت است و باید همه انگیزه تیم ما برای قهرمانی باشد
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۱    
سرمربی تیم سن ایچ ساوه گفت: تیم ما جوان است و در این چند روز تحت فشار بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۸    
تحویل کمک های ارسالی صلیب سرخ چین به هلال احمر ایران، دستگیری 8 نفر از عاملان آتش سوزی مرکز بهداشت در بندرعباس ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۷    
کاپیتان تیم گیتی پسند گفت:از تیم مس شناخت خوبی داریم اما زمان برگزاری این دیدار هنوز مشخص نیست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۰    
گلمرادی تسویه بدهی های وزارت نفت به بانک ها، با تحویل نفت خام را راهکاری برد-برد دانست و گفت: با این کار از میزان نقدینگی های سرگردان در بازار نیز کاسته خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۵    
رئیس جمهور سوریه امروز با هیأتی از شرق لیبی به ریاست عبدالرحمن الاحیرش معاون نخست وزیر و عبدالهادی الحویج وزیر خارجه و همکاری بین المللی دولت شرق لیبی دیدار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۲    
تیم فوتبال ستاره سرخ کاشان در هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال مرحله نهایی لیگ سه باشگاه های کشور مقابل تیم ویستا توربین تهران شکست خورد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۳    
سخنگوی دولت پویش سراسری "دست یار" را فرصتی برای تکمیل حلقه پیشگیری از این بیماری دانست و از همه دعوت کرد یاری کنند جمعیت هلال احمر در گسترش خدمات این پویش در مناطق محروم و آسیب خیز ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۱    
نیکنام حسینی پور از برگزاری طرح عیدانه کتاب 99 بعد از نوروز خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۴    
تیم گیتی پسند توانست با یک بازی حساب شده تیم سن ایج را شکست دهد و به فینال این دوره رقابت ها برسد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۹    
نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: عبور از بحران کرونا نیاز به گره زدن توان و تلاشمان به یکدیگر دارد و بخش خصوصی و فعالان اقتصادی هم زیر چتر کمپین نفس یک صدا و همگرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۹    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در هفته جاری وارد فاز دوم اقدامات خود برای مقابله با این ویروس شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۴    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: در جلسات آتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، مصوبه کمیته تخصصی بهداشت ستاد در خصوص لغو سفرهای نوروزی بررسی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۵    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی اعلام کرد شرکت های بیمه، هزینه درمان افرادی که دارای بیمه درمان تکمیلی بوده و به بیماری کرونا مبتلا شده اند را پرداخت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۲    
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: در کل استان اصفهان یک کارخانه تولید مواد شوینده و ضدعفونی با 8 خط تولید وجود دارد که اگر الکل در اختیار داشته باشد می تواند نیاز استان اصفهان و بقیه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۹    
رئیس فدراسیون کاراته گفت: عباسعلی امروز از اتریش به آلمان می رود و در همان کلینیکی که سهراب مرادی جراحی شد، معاینه دقیق خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۰    
نماینده کاشان از استقرار بیمارستان صحرائی در شهرستان کاشان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۱    
سخنگوی دولت در نشست رسانه ای که به صورت ویدئو کنفرانس برگزارشد، از راهکارهای دولت برای کاهش ضرر و زیان برخی کسب و کارهای متاثر از شیوع ویروس کرونا در کشور سخن گفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۹    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان این که گردشگری برپایه تعاملات انسان ها با یکدیگر بنا شده است از اعلام آمادگی گردشگران چینی برای اهدای 100 هزار ماسک به ایران خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۹    
در جدیدترین رده بندی فیده در ماه مارس سال میلادی جاری، علیرضا فیروزجا با ریتینگ 2704 در رده 21 برترین شطرنج بازان جهان قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۶    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین با اشاره به بالا بودن احتمال خطر ابتلای افراد ضعیف به ویروس کرونا، گفت: اقتصادهای بیمار و ضعیف بیشتر در خطر مرگ هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۶    
شهردار یاسوج گفت: شهروندان از ترددهای غیرضروری در معابر و خیابان های سطح شهر خودداری کنند و در خانه بمانند تا این وضعیت را پشت سر بگذاریم، نمایشگاه بهاره و غرفه های عیدانه نیز برگزار نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۴    
استاندار اصفهان با اشاره به جلسات خود با تولیدکنندگان محصولات حفاظتی و بهداشتی از جمله الکل و مواد ضدعفونی کننده ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۰    
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: کل فضای کتابخانه ها و ستادهای کل استان که حدود 200 کتابخانه است در دو مرحله با همکاری شبکه های بهداشت به طور کامل ضدعفونی شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۴    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مبلغ پنج میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز 20 دستگاه آمبولانس و خرید تجهیزات مورد نیاز پزشکان و پرستارانی که مستقیم با مبتلایان به کرونا در ارتباط هستند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۵    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه گفت: به دلیل وجود خطر شیوع کرونا ویروس لازم است شهروندان در آخرین جمعه سال از مراجعه به باغ فردوس و بهشت زهرا (س) خودداری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: گرانفروشی ماسک و مواد شوینده ضدعفونی کننده را در اکثر کشور داشتیم همچنین عرضه گوشت قرمز گاهاً تا کیلویی 30 یا حتی تا حدود 50 هزار تومان مازاد بر قیمت معمول دیده ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۵    
شهردار ملایر از آغاز کاشت گل بنفشه در فضای سبز این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۳    
کارگردان و مجری برنامه عصر جدید با اعلام توقف موقت ضبط این برنامه، به ارائه توضیحاتی درباره بخش هایی پرداخت که پیش از شیوع ویروس کرونا با حضور تماشاگران ضبط شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۳    
رئیس جمهور با تسلیت درگذشت آقای سیدمحمد میرمحمدی، از درگاه خداوند سبحان برای این فقید مرحوم علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۳    
مردم در سراسر جهان با یکپارچگی و همکاری با هم می توانند غول ویروس کرونا، که باعث وحشت عمومی شده است و تعداد زیادی از مردم در سراسر جهان را قربانی کرده است، را از پای درآورند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در هفته جاری وارد فاز دوم اقدامات خود برای مقابله با این ویروس شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۴    
دبیر انجمن اقتصاددانان ایران گفت: هنوز تأثیر ویروس کرونا بر زنجیره تأمین روشن نیست اما می تواند تأثیر مخربی بر بازارها داشته باشد و در بسیاری از کالاها، عرضه و تقاضا را بهم بزند!
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۱    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه _12 اسفندماه_ با رشد بیش از 13500 هزار واحدی به کار خود پایان داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۱    
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: باهدف صیانت از سلامت میهمانان نوروزی، شهروندان کرمانشاهی و شرکت کنندگان، دومین جشنواره "کرمانشاه پایتخت نوروز" در بهار 99 برگزار نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۸    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: وزش باد و گرد و خاک امروز در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی استان اصفهان پدیده غالب است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۰    
خانه سینما در بیانیه ای از جامعه پزشکی کشور که در این شرایط سخت در کنار مردم هستند قدردانی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی دولت درباره تدابیر لازم برای تعطیلی مدارس تا پایان سال 98 گفت: بر اساس تماس های تلفنی با وزیر آموزش و پرورش و مسئولان مربوطه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۷    
معاون وزیر بهداشت آخرین آمار افراد مبتلا، بهبود یافته و جان باخته کرونا تا ظهر امروز را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۵    
شهردار ساری در پستی که در صفحه اینستاگرام شهردای ساری منتشر شد، نوشت: در شش ماه دوم سال 98 در راستای اجرای ماده 8 قانون نحوه تملک و با توافق مالکان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۹    
پس از شیوع بیماری کرونا و انتشار اخبار روش های پیشگیری از ابتلا به این بیماری، هجوم گسترده مردم برای تهیه مواد ضدعفونی کننده و ماسک آغاز شد و تا جایی پیش رفت که همچنان در هیچ فروشگاه آنلاینی نیز یافت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۹    
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: برخی از ابتدا به دنبال این بودند که تیم پرپولیس را قهرمان کنند از همین رو برای تحقق این هدف برخی بهتر است بازی ها برگزار نشود تا تیم پرسپولیس قهرمان و استقلال ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۹    
تصاویر ماهواره ای ناسا نشان می دهد شیوع ویروس کرونا باعث کاهش قابل توجه مشکل آلودگی هوا در نقاط مختلف چین شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۴    
مدیر گالری اکنون گفت: در شش ماه اخیر هر مسئله سیاسی اجتماعی که در کشور رخ داده تأثیر مستقیم روی برنامه های ما داشته چراکه هر نمایشگاهی که برگزار می شود حداقل از سه ماه قبل پیش بینی و هماهنگی ها شده ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۴    
معاون شهردار مهریز گفت: عملیات ضدعفونی اتوبوس ها، مینی بوس ها و آژانس های بین شهری و درون شهری با همکاری مردم و بخش خصوصی آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۱    
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: بودجه این منطقه برای سال آینده 100 میلیارد تومان پیش بینی شد که نسبت به بودجه سال جاری حدود 25 درصد افزایش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۸    
رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه شهروندان با رعایت مسایل بهداشتی باید به حقوق سایر افراد احترام بگذارند، گفت:شهروندان باید دستمال کاغذی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۳    
اثرات منفی و فزاینده اقتصادی ناشی از شیوع کووید 19 با وارد آوردن ضربات شدید و آسیب های فراوان به صنعت خوردرو ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۳    
معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش آخرین مصوبات دبیرخانه ستاد پیشگیری و کنترل بیماری کرونا را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۳    
شهره سلطانی، بازیگر تئاتر و تلویزیون، در پی درگذشت علی ابوالحسنی، بازیگر تلویزیون، در صفحه شخصی خود از این بازیگر گفته است:
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۰    
ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک فراخوان ملی برای تولید کیت های تشخیصی ایرانی منتشر و امروز اعلام کرده است که دو طرح دانش بنیانی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۷    
شهردار شهریار گفت: قولنامه ای بودن املاک شهرک امیریه مشکلاتی را در زمینه صدور پروانه، ساخت و سازهای غیر مجاز و سایر مشکلات به همراه داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۱    
مدیر ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه توقف تولید و راه اندازی مجدد در ذوب آهن هزینه های سنگینی به این شرکت وارد می کند و از نظر فناوری نیز ممکن نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۸    
وزیر بهداشت گفت: افزایش آمار بهبودیافتگان بیماری کووید 19 به گونه ای است که 175 نفر در بین حدود 950 بیمار شناسایی شده بهبود یافته اند و هر روز این روند رو به افزایش است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۴    
یک عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت: به نظر شیوع بیماری همه گیر و ویروس COVID-19 محرک قوی برای توسعه اقتصاد دیجیتال است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۹    
آخرین وضعیت شیوع کرونا و جزئیات میزان افزایش حقوق کارمندان دولت در لایحه سال 99 از مهمترین عناوین روزنامه های امروز _دوشنبه 12 اسفندماه_ است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۷    
رئیس قوه قضائیه خطاب به دادستان های سراسرکشور گفت: به احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و دارویی رحم نکنید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در صفحه توییتر خود نوشت: از صبح یک شنبه 11 اسفند، ضدعفونی کردن پیاده روها، اماکن درمانی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره ادعای مقامات آمریکا برای کمک به ایران در مقابله با کرونا گفت: به نیت آمریکایی ها شک داریم و خیلی روی این کمک ها حساب نمی کنیم. آماده دریافت کمک های لفظی هم نیستیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۶    
در زمانی که بسیاری از شهروندان از شیوع ویروس کرونا در شهرهای ایران نگران و دچار استرس شده اند چالشی به راه افتاده با عنوان چالش لبخند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۳    
شمار تلفات کروناویروس در جهان از 3000 تن فراتر رفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۳    
شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با دو گل ال کلاسیکو را به رئال مادرید واگذار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۸    
رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج از ضدعفونی و گندزدایی مستمر آرامستان این شهر خبر داد و گفت: شهروندان تا عادی شدن شرایط جهت زیارت اهل قبور مراجعه نکنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که به بیماری کرونا مبتلا شده بود، صبح امروز در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۴    
رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: شهرداری با بکارگیری تمام امکانات خود آمادگی لازم جهت هرگونه همکاری به منظور مقابله با ویروس کرونا را دارد و استمرار عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و ...
  • ۱