یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۲۸Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۸    
مدیرکل گمرکات استان اصفهان میزان صادرات این استان را در 11 ماهه امسال شش میلیون و 755 هزار تن به ارزش دو میلیارد و 455 میلیون دلار اعلام کرد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۳    
شهردار ملارد گفت: در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تمامی اماکن عمومی و سطح معابر شهر ضدعفونی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۳    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا حدود 70 درصد مسافران این ناوگان کاهش یافت، اما سرفاصله حرکت قطارها بدون تغییر در حال فعالیت است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۹    
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه توییتر خواستار اشد مجازات محتکران اقلام مورد نیاز برای پیشگیری و درمان بیماری ⁧‫کرونا‬⁩ اعمال کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۹    
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد از فراهم شدن بستر استفاده از خدمات غیرحضوری به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۴    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی برای پیشگیری از گسترش کرونا و تشویق دورکاری، بازرسی از کارگاه ها را تا پایان سال متوقف کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۱    
وزیر آموزش و پرورش در صفحه توییتر خود نوشت: امروز در شرایطی که پیشگیری و کنترل کرونا اهمیت ملی دارد و سلامت دانش آموزان برای ما از آموزش حضوری در مدارس مهم تر است باید هر خانه را به یک مدرسه تبدیل ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۰    
مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سراسری سال 99 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به مدت چهار روز در پایگاه سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۴    
معاون سیمای رسانه ملی با اشاره به تدارک ویژه رسانه ملی برای پخش برنامه های پرنشاط در تعطیلات پیش بینی نشده کرونایی گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۲    
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از تامین زیرساخت و راه اندازی سرویس دسترسی از راه دور به رایانه های سازمان فاوا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۲    
رهبر انقلاب در پاسخ به استفتائی درباره انجام غسل و کفن بر میتی که بر اثر ویروس کرونا فوت کرده فرمودند: باید حداقل واجب در مورد غسل، حنوط، کفن، نماز میت و دفن انجام گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام بازار عرضه گوشت قرمز و مرغ را متعادل عنوان کرد و گفت: قیمت گوشت قرمز منجمد برای مصرف کننده در فروشگاه های زنجیره ای در محدوده 50 هزار تومان خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۹    
معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار بندر بوشهر گفت:مانور مشترک شهرداری و یگان ویژه نیروی انتظامی در راستای ضدعفونی سطح شهر برای مقابله با ویروس کرونا در خیابان های اصلی و معابر پرتردد بوشهر اجراء می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۸    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اخیراً قرارداد حدود پنج میلیون ماسک به کمک شرکت های دانش بنیان بسته شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به منظور رفاه حال بیمه شدگان و برای کاهش ضرورت خروج مردم از منزل، سازمان تأمین اجتماعی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۱    
شناسایی انبار الکل های احتکاری در آستارا،تصمیم درباره مسافران مشکوک به کرونا در یاسوج، شناسایی ناشران اخبار جعلی کرونا در شهرکرد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۴    
رئیس سازمان عمران شهرداری ساری از اجرای 20 عملیات عمرانی جدید در بوستان ملل این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۰۰    
معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهردار یزد گفت: از پانزدهم اسفند ماه، همه فعالیت های عمرانی دستگاه های خدمات رسان شهری در یزد ممنوع است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۴    
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در پاسخ به استفتائی درباره انجام غسل و کفن بر میتی که براثر ویروس کرونا فروت کرده فرمودند: باید حداقل واجب در مورد غسل، حنوط، کفن، نماز میت و دفن انجام گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۳    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: درمانگاه های فرهنگیان، به صورت سه شیفت و شبانه روزی، آماده ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان و سایر هموطنان است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۱    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت ناگهانی و تاسف بار وزنه بردار پر افتخار کشورمان، مرحوم سیامند رحمان، گفت: این پهلوان ملی و ورزشکار لایق و با اخلاق ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۵    
تحولات امروز، فعالیت و اظهار نظر چهره های سیاسی در خصوص اتفاقات جاری کشور را در بسته خبری سیاسی امروز ایمنا دنبال کنید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۰    
ریاست کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی جامعه ستاد ملی مبارزه با کرونا به وزیر ارشاد محول شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۳    
سرپرست معاونت راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از آغاز عملیات اجرایی نصب دو پل جدید با مشخصات فنی متفاوت نسبت به پل های قبلی در محدوده رودخانه کشکان در روز جاری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت سیامند رحمان را تسلیت گفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۸    
در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی، دستگاه های اجرایی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مربوطه برای مقابله با ویروس کرونا، به هیئت وزیران ارائه کردند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور نامه ارسالی از سوی وزیر بهداشت درمورد تخلفات صورت گرفته درمورد اقلام بهداشتی از جمله ماسک و لباس مخصوص برای محافظت در مقابل کرونا را برای پیگیری به وزارت اطلاعات ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۶    
نائب رئیس فراکسیون امید در صفحه توییتر خود نوشت: برخی دستگاه های امنیتی در روزهای کرونایی هم مشغول بازداشت سیاسی هستند؛ اما با عاملان فساد سازمان یافته احتکار 200 میلیون ماسک برخورد نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۳    
سازمان لیگ بیانیه ای را صادر کرد و به موجب آن کلیه مسابقات لیگ های فوتبال کشور را لغو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۳۳    
فرمانده پایگاه شکاری وحدتی گفت: در راستای حفظ سلامت هموطنانمان همه تجهیزات پزشکی به کار گرفته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۷    
سیامند رحمان قوی ترین مرد وزنه برداری معلولین جهان دقایقی پیش بر اثر ایست قلبی در بیمارستان نبی اکرم اشنویه درگذشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۷    
مدیر رسانه ای پرسپولیس گفت: همه جا ویروس کرونا با رنگ آبی است. شما سایت های جهانی را هم نگاه کنید فکر می کنم این ویروس به رنگ آبی باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۳    
سیامند رحمان قوی ترین وزنه بردار پارالمپیکی جهان سن 31 سالگی درگذشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۵۵    
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: در همکاری با وزارت بهداشت، مسافران ورودی و خروجی در ترمینال های برون شهری غربالگری می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۹:۳۱    
وزیر بهداشت گفت: برای شکست دادن بیماری کرونا در قالب بسیج ملی تحت همین عنوان قرار است با تشکیل 300 هزار اکیپ در کشور از دو روز آینده فعالیت خود را آغاز کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۶    
با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات لازم برای تسهیل استفاده شهروندان از درگاه های غیر حضوری و کاهش مراجعات حضوری به شعب و دستگاه های ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۷    
شهرداری در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی کردن تمام معابر و خیابان های سطح شهر اصفهان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۴    
کارمندهای ادارات از موقعی که از منزل خارج می شوند و در محل کار خود حاضر می شوند تا زمانی که به منزل برمی گردند باید همواره مواردی را رعایت کنند تا از ابتلا به کرونا مصون بمانند. ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۳    
مدیرکل دفتر حمل ونقل کالای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: بخشنامه های لازم درخصوص اقدامات مورد نظر در پایانه ها اعلام و خوشبختانه هیچ محدودیت و مشکلی در حمل و نقل کالا وجود ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۱    
با افزایش شیوع کرونا ویروس جدید و روند صعودی این بیماری در کشور، وزارت بهداشت سامانه تلفنی جدیدی را با شماره 4030 برای پاسخگویی به سوالات کرونایی مردم و ارائه مشاوره های تخصصی به آن ها راه اندازی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۴۴    
رئیس اورژانس کشور از برقراری روزانه 10 الی 15 هزار تماس در مورد پاسخگویی به سوالات کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۴    
شهرداری در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی کردن تمام معابر و خیابان های سطح شهر اصفهان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۸    
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 99 از مصوبه کمیسیون در مورد تکلیف دولت برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۲۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همچنان که از مردم برای رعایت اصول علمی و بهداشتی در مقابله با کرونا انتطار داریم، مسئولان نیز باید با عمل به شفافیت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۳    
عباس الیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور تبریز در نامه ای به علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما ضمن انتقاد از عملکرد این سازمان در پوشش رقابت های باشگاهی کشور و تبعیض میان تیم ها ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۱    
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهردار یزد از پایان عملیات عمرانی بیمارستان زیستی یزد با هدف مقابله با ویروس کرونا در سه روز آینده خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۵۶    
دیدار امشب رئال مادرید و بارسلونا را یک گزارشگر جوان گزارش خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۹    
نخستین جلسه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ریاست وزیر میراث فرهنگی و با حضور نمایندگان دستگاه های عضو از جمله وزارت ورزش و جوانان، وزارت آموزش و پرورش ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۰    
سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: شهروندان مرکز چهارمحال و بختیاری یکشنبه شب از تردد در خیابان های شهرکرد پرهیز کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۸    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حال حاضر 25 بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان اصفهان بستری هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۷    
یک عضو هیئت رئیسه اتحادیه کسب و کارهای مجازی گفت: بابت مالیات پیش بینی شده برای دریافت از تبلیغ کنندگان در گوگل، طی نامه ای به رئیس مجلس و رؤسای کمیسیون های مختلف ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۰    
شهردار بیرجند از تشکیل گروه مردمی دوام خاوران برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: این گروه داوطلب واکنش اضطراری محلات جهت مدیریت بحران و مقابله با کرونا است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۰    
با استفاده از سامانه خودارزیابی ابتلا به کرونا می توانید احتمال ابتلای خود به کرونا را بررسی کنید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۴    
کارگردان فیلم خورشید با انتشار متنی از زحمات کادر پزشکی و پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا قدردانی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، زنبورعسل و کرم ابریشم سازمان دامپزشکی کشور از مرگ 32 هزار پرنده مهاجر در پهنه تالاب بین المللی میانکاله خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۵    
مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی شهرداری تهران با اشاره به اینکه برای سال 99 حدود 53 هزار سهمیه طرح ترافیک خواهیم داشت، گفت: سقف سهمیه خبرنگاران حداکثر دو هزار و 100 طرح ترافیک است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۳    
میلان، دومین شهر پرجمعیت ایتالیا و مرکز ناحیه لومباردی در شمال این کشور که اکنون در حال مبارزه با کرونا است، در نزدیکی یکی از ایستگاه های پرتردد قطار شهر میزبان کتابخانه ای است که به جای کتاب ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۷    
لیورپول در دیدار شب گذشته خود برابر واتفورد با نتیجه صفر مقابل 3 شکست خورد تا پس از 422 روز طعم شکست را بچشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۲۲    
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز گفت: تست غربالگری از مسافران ورودی این ترمینال انجام شده و تا کنون شاهد هیچ نمونه مثبت در خصوص احتمال بیماری کرونا نبوده ایم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۲    
دانشمندان بر اساس نتایج یک تحقیق که در سال 2019 منتشر شد، پیش بینی کردند در آینده ویروسی از جنس سارس و مرس، اما قوی تر ایجاد خواهد شد که به احتمال زیاد منبع انتشار آن چین خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۹    
مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان از پیشرفت90 درصدی احداث خیابان بهستان (کمکی آتشگاه) خبر داد و گفت: میزان هزینه پروژه احداث خیابان 208 میلیارد ریال برآورد شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۶    
شهردار اندیمشک گفت: عملیات ضد عفونی اماکن و وسایل حمل و نقل عمومی این شهر علیه شیوع کرونا آغاز و با تلاش شبانه روزی کارکنان این شهرداری در چندین نوبت انجام شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۱    
وزارت کشور میزان مشارکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به تفکیک استان ها اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۵    
شهرهایی که از نظر جمعیتی متراکم است بیشتر در معرض شیوع بیماری قرار دارد؛ به همین منظور برنامه ریزان باید آن ها را از نو طراحی کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۶    
سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه ای نوشت: از همان روزهای اولیه شیوع کرونا در کشور ظرفیت ها و توانمندی های سازمانی و منابع متخصص انسانی خود در حوزه بهداشت و درمان را برای کمک به دستگاه ها و سازمان های ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۰    
به منظور کاهش مراجعات در مناطق شهرداری اصفهان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با توجه به افزایش جمعیت برای صدور پروانه ساختمان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۹    
معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از صدور موافقت اولیه تأسیس 16 مجموعه جدید گردشگری در استان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، کشته شده و بهبود یافته کرونا در کشور را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۴    
دروازه بان تیم فوتبال تراکتور استوری جنجالی را علیه قرمزهای پایتخت نشین منتشر کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۴    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از آغاز پایش سلامت رانندگان اتوبوس اصفهان با حضور متخصصان مراکز بهداشتی در پنج پایانه درون شهری اصفهان در راستای مقابله با شیوع ویروس واگیردار کرونا خبر ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۲    
کاهش 197 میلیون دلاری بودجه بهداشت و درمان فیلیپین در طرح بودجه 2020 و در شرایط شیوع جهانی بیماری عفونی کووید 19، باعث هراس کارکنان بهداشت و درمان این کشور شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۸    
شهردار شهرضا گفت: ضد عفونی اماکن عمومی، مذهبی و وسایل حمل و نقل عمومی شهرضا توسط شهرداری روزانه انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۲۸    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز خود موفق به ثبت افزایش تقریبا 10 هزار واحدی شد و افت سنگین روز گذشته خود را تا حدودی جبران کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۹    
رئیس اداره سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کرمانشاه از برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از ابتلای بیماری کرونا در ادارات و مناطق شهرداری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: اگر ما مقابل رئال مادرید پیروز شویم با پنج امتیاز اختلاف در صدر باقی می مانیم ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۹    
رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: چالش کرونا را تبدیل به فرصتی برای ارائه خدمات فناورانه به جامعه و سیاستگذاران کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۸    
با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، زمان ثبت نام و برگزاری یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو تغییر یافت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۱    
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامتی جامعه گیرنده خدمات از حوزه روابط کار را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۹    
این روزها شیوع بیماری کرونا در جهان، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله فوتبال را در سراسر جهان لغو کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۶    
مدیر مجموعه فرهنگی_مذهبی تخت فولاد از پاکسازی تکیه های مجموعه فرهنگی تخت فولاد برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۷    
شهردار بخش حسن آباد فشافویه گفت: کمیته ویژه پیشگیری از کرونا در شهرداری این بخش تشکیل شده است و چهار تیم روزانه برای ضد عفونی مراکز عمومی و پارک ها و مراکز پر جمعیت اقدام می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۳۹    
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: پسماندهای عفونی به هیچ عنوان وارد کارخانه پردازش نمی شود و در سایت سگزی اصولی دفن می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۶    
اجرای یک پژوهش توسط گوگل نشان می دهد که این شرکت به دنبال افزودن قابلیت های تازه ای برای کنترل وضعیت سلامت و بهداشت به سیستم عامل "ویر او اس" خود است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۶    
رئیس پلیس راهور استان اصفهان با توصیه این که شهروندان در هفته جاری برای حفظ سلامت خودشان به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۱    
در حالی که تمامی برنامه های هنری و سینمایی در سالن های سراسر کشور برای مدتی نامعلوم لغو شده اند، 23 صنف خانه سینما هم در نامه ای ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۸    
شهردار کوشک از تامین اعتبار و اجرای عملیات آسفالت معابر این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۵    
نماینده مجلس شورای اسلامی از تهیه و تدوین نامه ای خطاب به سران قوا خبر داد که در آن درخواست کرده اند دادگاه محتکران و گرانفروشان سریعتر و علنی برگزار شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۵    
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و فناوری اطلاعات شورای شهر اصفهان با بیان اینکه تجربه اجرای نرده در خیابان سعادت آباد باید الگویی برای استناد جهت اجرا در سایر معابر باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۹    
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در بخشنامه ای به روسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی بر ضرورت بهره گیری از انواع روش های "برخط" و "برون خط" و ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مجاز برای ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۴    
مدیرعامل باشگاه استقلال عادل فردوسی پور را مجرم شناخت!
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۳    
معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: در اولین جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۰    
شهردار اصفهان در صفحه توییتر خود نوشت: لایحه دو فوریتی تخصیص 100 میلیارد ریال اعتبار برای کنترل، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از سوی شهرداری اصفهان به شورا ارسال و صبح امروز در جلسه علنی با رأی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۵    
آخرین وضعیت شیوع کرونا و قیمت کالاهای اساسی در پی شیوع کرونا در کشور از مهمترین عناوین روزنامه های امروز _یکشنبه 11 اسفندماه_ است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۹    
معاون خدمات شهری شهردار مشهد از شروع عملیات مه پاشی و ضدعفونی تمامی معابر، مراکز درمانی و پرتردد شهر از شب گذشته جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۹    
در پی روند افزایشی شیوع بیماری کرونا ویروس جدید در کشور و ابهامات و سوالات متعدد مردم درباره آن، شماره تماس هایی برای پاسخگویی و ارائه مشاوره های تخصصی از سوی وزارت بهداشت و برخی دستگاه های دیگر ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۷    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک در مناطق شمالی و شرقی استان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۶    
شهردار گنبدکاووس گفت: چهار هزار بسته بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا از اواسط هفته جاری بین شهروندان توزیع می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۳    
رئیس اتحادیه عمده فروشان میوه و تره بار اصفهان گفت: تنها علت افزایش قیمت لیموترش در بازار شیوع ویروس کرونا نبوده بلکه صادرات این محصول به کشورهای دیگر نیز بر افزایش قیمت آن تاثیر داشته است که با بسته ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۷    
مدیرعامل سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی کرمانشاه گفت: برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهر کرمانشاه، از روز شنبه چندین اکیپ ضدعفونی در فرودگاه و ترمینال ها مستقر شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۴    
شهردار جیرفت از کمبود مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی اماکن و معابر عمومی شهر ابراز نگرانی کرد.
  • ۱