دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۴۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 6 فروردین 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 1 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 2 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 3 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 4 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 5 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 6 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 7 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 8 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 9 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 10 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 11 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 12 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 13 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 14 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 15 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 16 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 17 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 18 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 19 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 20 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 21 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 22 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 23 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 24 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 25 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 26 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 27 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 28 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 29 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 30 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۶:۱۰    
مدیر حوزه های علمیه با اشاره به فقدان یک الگوی نو و مدل شهرسازی مطلوب در کشور، مسؤولیت هوشمند سازی شهر را با شهرداری دانست و از لزوم طرح پیوست و برنامه برای این امر سخن گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۳۷    
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودک ونوجوان گفت: در حال حاضر در بازار نشر، ترجمه بر تألیف غلبه دارد اما در کانون این وضعیت عکس است و 70 درصد تولیدات تألیف و 30 درصد ترجمه هستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۳۱    
دبیر انجمن علمی پژوهشی علوم شناختی و هوش مصنوعی جامعه الزهرا (س) گفت: با استفاده آگاهانه و هدفمند می توان تهدیدات هوش مصنوعی را به فرصت تبدیل کرد و به جای یکسان سازی فرهنگ جهانی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۰۱    
محسن برمهانی معاون سیما اعتقاد دارد مردم در سال 1402 خودشان را در تلویزیون دیدند اما به تحول ساختاری در سیما می اندیشد که در سال جدید آغاز می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۵    
سازمان بسیج اساتید کشور در بیانیه ای تأکید کرد: تمامی ملت های مسلمان و دولت های اسلامی برای پایان بخشیدن به این همه ظلم و جنایت بی سابقه به حداقل وظیفه انسانی و دینی خود عمل نموده و به هر نحو ممکن ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۵۵    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه طی بیانیه ای با محکومیت حمله تروریستی مسکو و تسلیت به بازماندگان این حادثه دلخراش، متهم اول در این جنایات را صهیونیسم و دولت آمریکا دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۴۶    
صهیونیست ها با اشغال کامل نوار غزه و کوچ اجباری مردم جنگ زده به صحرای سینا به دنبال احداث یک کانال دریایی جدید هستند که اقتصاد دولت مصر را هم به چالش می کشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۰۱    
سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۱:۵۵    
امام جمعه تبریز گفت: معادلات استکبار جهانی در جنگ تحمیلی با حضور مردم به نفع ایران به هم خورد و کشورمان در دفاع مقدس پیروز شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۱:۴۶    
سخنران حرم حضرت معصومه با تأکید بر این که معاد هم روحانی است هم جسمانی، با استناد به آیات قرآن معاد جسمانی را تبیین کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۱:۴۶    
جامعه الزهرا (س)، جنایت رژیم صهیونیستی در حمله غیرانسانی و غیراخلاقی به زنان و نوامیس مظلوم و بی دفاع غزه را محکوم کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۱:۴۶    
آیت الله اعرافی طی دو پیام به رئیس کلیسای ارتدوکس و رئیس اداره مسلمانان روسیه، حادثه تروریستی مسکو و جان باختن جمعی از شهروندان روسی را محکوم کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۱:۴۰    
رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی فرمودند: امروز در دنیا چالش ها و درگیری ها، چالش های رسانه ای است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۰:۴۵    
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۰:۱۵    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه را محکوم و آن را ناشی از بی عملی و سکوت مجامع موثر بین المللی دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۰۰    
جنبش حماس تشدید تجاوزات وحشیانه اشغالگران علیه بخش بهداشت و بیمارستان های غزه را دلیلی آشکار بر جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین دانسته از امت عربی اسلامی و همه آزادگان جهان خواست برای ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۲:۱۲    
حضرت آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی، جنایت دردناک روز گذشته رژیم صهیونیستی در غزه و بیمارستان شفاء را محکوم و از حکام به ظاهر مسلمان و مدعیان حقوق بشر به خاطر بی توجهی در قبال این جنایت ها ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۴۵    
جبهه مقاومت عراق در هشتمین عملیات خاص پهپادی خود این بار وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را در شهر تل آویو پایتخت خودخوانده صهیونیست ها به صورت دقیق هدف قرار داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۶    
یک روزنامه آمریکایی گزارش داد پیشرفت در اتحاد سه کشور ایران، چین و روسیه به کابوس کشور های اروپایی و آمریکا تبدیل شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۵۵    
خواهر شهید شیرودی گفت: تلفنی با آقای کی مرام صحبت کردم و از او تشکر کردم و گفتم؛ "من در سینما بارها به گریه افتادم و بازی شما مرا به یاد برادرم انداخت."، حسّم را به او گفتم و از او قدردانی کردم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۱۶    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از جان باختن 469 نفر از شهروندان در تصادفات نوروزی خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۴۰    
سازمان هواشناسی از بارش باران، برف، وزش باد و کاهش نسبی دما طی امروز در 31 استان خبر داد و برای برخی استان ها هشدار سطح قرمز بارش های سیل آسا صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۵۵    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اسرائیل در این مدت و در میان سکوت سران کشور های اسلامی وحشیانه غزه را بمباران و مدارس و بیمارستان ها و مساجد را ویران کرده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۶    
کلیات لایحه کاهش ساعت کاری کارکنان دولت به 40 ساعت در هفته و افزایش تعطیلات پایانی آخر هفته به تصویب مجلس رسیده است و هم اکنون نمایندگان باید دراین باره تصمیم گیری کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۶    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به نقش مردم و وظیف مسئولان در تحقق شعار سال و رونق تولید در کشور بر لزوم همدلی مسئولان و مردم در تحقق شعار سال و رونق اقتصادی تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۷    
حجت الاسلام سید یاسر موسوی امام جماعت یک مسجد در جنوب تهران با گلایه از اظهارات حاج محمود کریمی گفت: حاضرید جذابیت هایی که این سالها از مسجد بیرون بردید و دست امام و مسجد را خالی کردید به مساجد باز ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۵    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در مسیر تحقق شعار سال ضروری است که بیش از گذشته به امر خطیر رفع موانع تولید اهتمام داشته باشیم ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۲    
حجت الاسلام محمدی در نشستی علمی به تبیین تأثیر حوزه علمیه قم بر دانشگاه تهران در گسترش رشته های دینی پرداخت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۰۷    
هلال احمر با صدور اطلاعیه ای، جزئیات حوادث و سوانح نوروزی سال 1403 را تشریح و به امدادرسانی به 1851 متاثر از سیل و آبگرفتگی در 9 استان اشاره کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۰۱    
بعد از ماجرای ادامه دار تخم مرغ های رنگی، این بار ویدئوهایی از رقص دختران بی حجاب در مقبره الشعرا و یکی از مراکز تجاری مهم در فضای مجازی منتشر شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۴۶    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه روایاتی درباره اهمیت و نقش تفکر در تقرب الی الله و صفای باطن آمده ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۴۰    
معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: صهیونیست ها با شدت بخشیدن به جنایت علیه بشریت، راه میان بری برای نابودی خودشان گشوده و زمینه را برای وقوع حادثه ای مهیب تر از طوفان الاقصی فراهم کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به تقلای آمریکا در سرپوش گذاشتن بر اقدامات اوکراین، دست داشتن داعش در حمله تروریستی مسکو را زیر سوال برد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۳۱    
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در منبر مجازی بمناسبت 15 رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) ضمن اشاره به سجایای اخلاقی ایشان گفت: سفره های کریمانه مومنین در طول سال به تاسی از کریم اهل بیت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۲۵    
اصفهان -حجت الاسلام اسلامی تبار به برخی تابلوهای راهنمایی صراط مستقِم اشاره کرد و گفت: هریک از یا ایها الذین آمنوهای قرآن یک تابلو راهنمای صراط مستقیم برای انسان است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۱۶    
حجت الاسلام عبدالله جلالی پژوهشگر ارشد رسانه در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری رسا ضمن توصیه به ایجاد مراکز آموزشی مهارت های امربه معروف و نهی از منکر گفت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۱۶    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: علاوه بر تکریم و پذیرایی مهمانان نوروزی در کاشان هنگام خروج از کاشان نیز با اهدای بسته فرهنگی بدرقه کنید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۰۷    
حجت الاسلام فلاح شیروانی استاد حوزه در گفتگو با خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت پوشش و حجاب زنان در کشور اسلامی و تلاش بی وقفه دشمنان در این زمینه اظهار داشت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۰۱    
شاهدان جنایات صهیونیست ها در بیمارستان الشفاء و اطراف آن می گویند فجایعی که اشغالگران در اینجا انجام دادند غیرقابل تصور بوده و نیروهای دشمن بعد از رها کردن سگ های وحشی به سمت غیرنظامیان ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۵۲    
درحالی که بسیاری از جامعه شناسان هالیوود را بستری برای ترویج مفاهیم ضد اسلامی می دانند؛ بازیگر مطرح هالیوودی از نور قرآن می گوید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۵۲    
بنا به سنت هر ساله در شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن(ع) شاعران و استادان ادبیات فارسی با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد تا در محضر ایشان شعرخوانی کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۴۶    
مدیر حوزه های علمیه کشور با ابراز تأثر از حادثه ی سوء قصد به معاون پژوهش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۲۵    
حضرت آیت الله خامنه ای: مسئله ی اسراف؛ یکی از مشکلات کشور ما الان مسئله ی اسراف است. در آب اسراف میکنیم؛ در نان اسراف میکنیم؛ در بازمانده ی غذا اسراف میکنیم؛ در وسایل زندگی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۲۵    
رئیس جمهور گفت: شعار سال مبتنی بر نیاز جدی کشور است و بحث اقتصاد، مسئله ی محوری است. تولید باید جهشی دنبال شود؛ نیاز است در این زمینه یک حرکت پرشتاب و ارتقای قابل توجهی رخ دهد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۳:۲۲    
هرگاه خداوند برای قومی اراده خیری کند، به سویش هدیه می فرستد و آن هدیه مهمان است؛ میهمانی که روزی را نازل می کتد و گناه اهل خانه را می برد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۲:۲۵    
معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه مقاومت ضامن استقلال و کرامت لبنان بوده و یک ضرورت اصلی محسوب می شود تاکید کرد: پاسخ تجاوزات دشمن به غیرنظامیان لبنانی را با معادله چشم در برابر چشم می دهیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۶    
منابع وابسته به مقاومت فلسطین با تکذیب ادعاهای صهیونیست ها درباره نرمش این رژیم در مذاکرات تأکید کردند که اشغالگران به کارشکنی ادامه می دهند و اساساً به دنبال رسیدن به هیچ توافقی نیستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۲:۰۷    
منابع رسانه ای و دولتی در نوار غزه از ادامه محاصره بیمارستان های این منطقه توسط نیروهای اشغالگر صهیونیست خبر داده و اعلام کردند که ارتباطات با بیمارستان امل به طور کامل قطع شده و امکان برقراری تماس ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۸:۰۰    
امت حزب الله قم برای همدردی و حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت های جدید صهیونیست ها در فلسطین، جهت اعلام انزجار از رژیم منحوس اسرائیل تجمع کردند.