دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۳۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 30 فروردین 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 1 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 2 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 3 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 4 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 5 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 6 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 7 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 8 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 9 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 10 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 11 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 12 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 13 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 14 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 15 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 16 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 17 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 18 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 19 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 20 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 21 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 22 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 23 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 24 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 25 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 26 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 27 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 28 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 29 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 30 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۶    
معاون سیمای سازمان صدا و سیما گفت: برنامه های ویژه شبکه های تلویزیونی برای نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درحال تدارک است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۶    
قرار است هفته فیلم های ایرانی، پویانمایی کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس و صنایع دستی ایران در سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین از چند روز آینده آغاز شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۱    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور ضمن اشاره به ضرورت دریافت مالیات جهت پیشبرد امور کشور بر دریافت عادلانه مالیات تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۱۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه مالت ضمن هشدار درباره هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۱۲    
معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدامات این نیرو برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۴۲    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تلاش کشورهای رقیب برای جذب نخبگان کشور گفت: کادر پزشکی ما نباید جذب کشورهای دیگر شوند و این عزیزان سرمایه های کشورند که از دست دادن آن ها خسارت بزرگی برای ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۳۰    
سردار حق طلب گفت:اگر اسرائیل بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته ای برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده کند، تجدید نظر در دکترین هسته ای و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۳۰    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به مدیران سازمان امور مالیاتی گفت: باید عمدتا تمرکز شما بر روی موارد فرار مالیاتی باشد و مصارف مالیات در شهرهای مختلف نیز برای مردم به خوبی تبیین شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۲۷    
به دنبال صدور مجوز تغییر قیمت پژوپارس به نظر می رسد طی روزهای آینده قیمت جدید سایر خودروهای داخلی هم توسط خودروسازان اعلام شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۵    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با تأکید بر اینکه تنها راه جلوگیری از گسترش فاجعه در منطقه غزه، برقراری آتش بس فوری و گسترده است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۰۶    
رسانه های عبری زبان گزارش دادند که رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون مجبور به فروش 3میلیارد دلار اوراق خزانه شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۲۱    
پس از اصابت دو پهپاد به محل مورد نظر نیز به نظر آتش سوزی ثانویه در این منطقه رقم می خورد و انهدام یا دست کم آسیب شدید به سامانه گنبد آهنین فوق قطعی به نظر می رسد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۶    
فرمانده پلیس فتا از اقدامات تقنینی و مجازات سنگین برای مجرمان آزمون سراسری خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
نخستین همایش تجلیل از فرهنگ سازان حضور با تقدیر از 180 نفر از فعالان عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات 1402 در خانه معلم قم برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۰۶    
استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه اصل مقابله به مثل در کلام فقهای شیعه با استناد به آیات و روایات مورد تأکید قرار گرفته ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۵۷    
افزایش فروش نفت در دهه پنجاه رویاهای محمدرضا پهلوی درباره ارتش و خریدهای نظامی بیشتر و بیشتر می کرد. داگلاس مک آرتور دوم سفیر وقت امریکا در ایران در خاطرات خود درباره اشتباهات شاه در این رابطه می ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۵۷    
کمال اکبری رئیس دانشکده دین و رسانه در نشست مبانی مشروعیت عملیات وعده صادق گفت: صهیونیست ها در خط خبری خود انکار توان عملیاتی ایران، برجسته سازی هزینه های ایران در این عملیات، هراس افکنی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید مقامی عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین و استاد درس خارج حوزه علمیه قم در نشست مبانی مشروعیت عملیات وعده صادق گفت: همه عقلاء مقابله به مثل را فطرتا قبول دارند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
یک کارشناس مذهبی با اشاره به سالگرد تخریب قبور بقیع درمورد دلایل این اتفاق توضیحاتی داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۴۲    
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را عملیات بسیار مقتدرانه ای دانست که به نفع جبهه مقاومت تمام شد و ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین هدایت در بیان مراحل نصرت خداوند گفت: صبر نسبت به فرمان و عملکرد ولی از مراحل اولیه این نصرت است؛ مثال ساده این مسأله در انقلاب اسلامی بسیار زیاد است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
نماینده مجلس خبرگان رهبری قدرت موشکی امروز ایران را نتیجه راهبرد صحیح رهبر معظم انقلاب دانست و با اشاره به توصیه های ایشان در خصوص مقابله دولت های اسلامی با رژیم صهیونیستی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۱    
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تبریک به جهان اسلام در پی عملیات وعده صادق ، این عملیات را حرکتی در جریان مبارزه جهان اسلامی با صهیونیست ها دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۲۱    
عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در کل دنیا ایجاد ناامنی کرده و سبب دردسر مردم دنیا است، از پشتیبانی مردمی نیروهای مسلح سخن گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۵    
حجت الاسلام احتشام با تأکید بر اینکه اجتناب از طاغوت در آموزه های اسلامی در کنار عبودیت خداوند به عنوان یک اصل دینی ذکر شده است، در خصوص مبنای فقهی تنبیه متجاوز ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۵    
قائم مقام مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه یاران شهید سلیمانی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زدند، حوزویان را از پرچم داران مبارزه با این رژیم دانست و بیان داشت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه دولت با اتکا به شعار ما می توانیم شبانه روزی به دنبال حل مشکلات است، تصریح کرد: دیروز برخی می گفتند روی موشک ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم که باعث حساسیت دشمن می شود ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۵۵    
حمایت اردن از اسرائیل در زمان حمله ایران به سرزمین های اشغالی باعث تعجب صهیونیست ها شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۳۱    
مهم ترین مسئله ای نیز که پس از بروز و ظهور قدرت جبهه باطل و از بین بردن این ظهور توسط رهبران الهی در نفوس منظلمه ملت ها به وجود می آید امید و ایمان است که از بین برنده ترس و وحشتی است که جبهه کفر ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل زده کشور را تشریح کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۷    
مهندسی معکوس ابزاری قدرتمند در زمینه جنگ و درگیری است، زیرا می توان از آن برای تحلیل و درک فناوری های پیچیده دشمن و استراتژی های آن استفاده کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۷    
پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاون اول دولت نهم، به رحمت ایزدی پیوست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۵    
حجت الاسلام احتشام با اشاره به اینکه حجاب قانون جمهوری اسلامی است و همه باید قانون را رعایت کنند، گفت: دشمن در پشت پرده بی حجابی است تا آن را تبدیل به چالش کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۷    
نشست علمی مبانی مشروعیت عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خبرگزاری رسا برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۵    
گروه مردمی بهشت بقیع با همکاری اداره هنرهای تجسمی و نگارستان اشراق معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی نمایشگاه تصاویر تاریخی بهشت بقیع را برگزار می کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۵۲    
درباره ارتباط ارتش و قدرت سیاسی و جایگاه آن در دوره پهلوی اول و دوم مقالات مختلفی به رشته تحریر درآمده اند. اما کمتر توجهی به عکس ها به عنوان سند صورت گرفته است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین ملکی با بیان اینکه سربازی امام زمان(عج)، در این روزگار هزینه دارد، گفت: هر کسی ذائقه آمدن به حوزه را ندارد، ورود به حوزه علاقه می خواهد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۲    
اصفهان- حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد حجاب و عفاف را به عنوان مسأله نخست کشور مطرح کند، گفت: حجاب و عفاف نباید به عنوان مسئله نخست کشور مطرح شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۳۲    
آیت الله رمضانی با صدور پیامی ضمن تقدیر از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران، تصریح کرد: در این میان نقش اساسی و تعیین کننده نیرو های مسلح و جان بر کف سپاه و ارتش جمهوری اسلامی غیر قابل انکار است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۶    
نماینده ولی فقیه در کاشان استفاده از فرصت ها را ضروری دانست و گفت: تهدید های حوزه فرهنگ عمومی را باید تبدیل به فرصت کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بقیع را یکی از مهم ترین مکان های تاریخی و هویتی اسلام عنوان و بر لزوم معرفی آن به جهانیان تأکید کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در پی ارتحال حجت الاسلام هادی قدس امام جمعه سابق کلاچای و از اساتید اخلاق حوزه های علمیه پیام تسلیت صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۷    
معاون شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر تقویم آموزشی و احتمال آغاز فعالیت مدارس از شهریورماه در سال های آینده توضیحاتی داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۱    
به منظور ارائه خدمات مشاوره به کارکنان مرکز مدیریت حوزه تفاهم نامه ای میان معاونت منابع انسانی و معاونت تهذیب و تربیت حوزه به امضاء رسید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
110 نفر از پیشکسوتان حوزه علمیه معصومیه قم با صدور بیانیه ای حمایت خود از طرح نور نیروی انتظامی را اعلام کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۵    
در آئین خطبه خوانی خادمین حرم مطهر بانوی کرامت از خادمینی که سی سال خدمت شایسته و خالصانه انجام داده، مبتنی بر آیات و روایات، خادمان حرم امن الهی بودند، تقدیر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۲    
رئیس قوه قضاییه از مسؤولان قضایی خواست که در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۶    
رییس جمهور، سمنان را استانی معدنی، صنعتی و گردشگری و برخوردار از ظرفیت های متنوع دانست و تصریح کرد: تمام همت مسئولان در دولت سیزدهم این است که طرح های استان سمنان آن طور که وعده داده شده، اجرایی شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به نیویورک گفت: با توجه به تحولات منطقه و اینکه وضعیت در غزه به نقطه جوش رسیده است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۷    
اکبری با بیان اینکه آمریکا سعی داشت رژیم صهیونیستی را در منطقه غرب آسیا تبدیل به هژمون کرده و نظم جدید خاورمیانه را با این محور قرار دهد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۶    
حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی با بیان نگاه رهبر معظم انقلاب به صبر و مقاومت، گفت: این مقاومت با تمام مؤلفه های خود به اجزای جبهه مقاومت صادر شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۳۲    
حجت الاسلام قدس از اساتید پیشکسوت حوزه پس از عمری مجاهدت علمی و تبلیغی دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.