دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۰۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 9 فروردین 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 1 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 2 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 3 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 4 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 5 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 6 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 7 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 8 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 9 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 10 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 11 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 12 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 13 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 14 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 15 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 16 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 17 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 18 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 19 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 20 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 21 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 22 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 23 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 24 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 25 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 26 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 27 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 28 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 29 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 30 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ - ۰۳:۳۱    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت 12 فروردین در مساجد مختلف از برگزاری مراسم محوری این رویداد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۷    
نماینده رهبر انقلاب در شهرستان ورامین گفت: روحانیون باید در تمام زمینه ها به ویژه در حوزه عملکردی و رفتاری مراقب باشند تا اجازه سوءاستفاده به دشمن داده نشود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۰:۴۲    
گوترش در سخنانی گفت نمی تواند غمی را که در دیدار با پناهندگان فلسطینی در سفرش به مصر و اردن تجربه کرده از بین ببرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۰:۳۶    
رئیس جمهور، از انفعال و بی عملی سران برخی کشورهای اسلامی در عمل به وظیفه خود در قبال ملت فلسطین گلایه و به ابعاد گسترده ایستادگی و مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی نیز اشاره کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۰:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره نسل کشی در غزه گفت: دولت های ملی و مجامع و نهادهای سیاسی و حقوقی بین المللی اکنون نه فقط در معرض قضاوت افکار عمومی جهان ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۶    
به گفته ی نصرالدین عامر، انصارالله یمن آماده ی درگیری طولانی با ائتلاف غربی به رهبری ایالات متحده هستند، یعنی حتی برای شرایطی که جنگ در نوار غزه بین حماس و اسرائیل برای سال ها ادامه یابد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۶    
آیت الله اعرافی ضمن تبیین بایسته های تولید علم گفت: دانشکده دین و رسانه می تواند زمینه ساز و پیشران توجه مراجع عظام و علما به موضوع رسانه باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۳۰    
استاد رفیعی ضمن تبیین تفاوت هدایت های عام و خاص الهی، گفت: هدایت الهی مشمول کسی می شود که دنبال کسب رضایت الهی باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۲۷    
آیت الله اعرافی تأکید کرد که مهم ترین مسئله در موضوع تربیت این است که امروز پل های ارتباطی ما با نسل جوان تقویت شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۲۷    
به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم "پویش روضه های خانگی" ویژه ایام شهادت امیرالمومنین علیه السلام و شب های قدر و دهه آخر ماه مبارک رمضان و اعزام مبلغین آقا (به صورت صلواتی) برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۲۱    
نخستین وقف سال جدید در استان قم با نیت کمک به فقرا و نیازمندان ثبت شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۲۱    
به همت بنیاد شیخ انصاری نشست ارائه و ارزیابی دومین پیشنهاده ی هسته های حل مسئله با موضوع بررسی فقهی قاعده ربح با ارائه حجت الاسلام مادرشاهی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۱۵    
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار نخستین شرط مومن واقعی را ارتباط قوی با خدا از طریق نماز دانست و گفت: نماز نماد ارتباط قوی با خدا است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۱۵    
طرح فرهنگی مذهبی انگیزشی و تشویقی تقدیراز حافظان خانه و خانواده، منادیان اخلاق و ایمان به همت شرکت ساخت و نگهداری آزاد راه اصفهان درآزادراه کاشان-اصفهان درحال اجرا است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۰۶    
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: گزارش عملکرد مصارف زکات و کفارات سال های گذشته به مردم ارائه شود و نسبت به مساله زکات فطره تبیین صورت گیرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۰:۵۱    
ارتش روسیه که از ابتدای نبرد تعداد کمی نسخه ارتقا یافته تانک تی90 با کد T-90M را وارد میدان کرده بود شروع به تولید انبوه این تانک و همچنین ارتقای سریعتر نسخه های قدیمی A به M کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۰:۱۲    
رهبر معظم انقلاب با اشاره به وحشی گری های رژیم صهیونیستی کشتار کودکان را نشان از این دانستند که این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آن ها نیست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۰:۰۶    
خلیل ثقفی مشهور به اعلم الدوله، فرزند حاج میرزا عبدالباقی اعتضادالاطباء از پزشکان و دانشمندان نامی دوره قاجار، در شعبان 1279 در تهران به دنیا آمد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۳۰    
باطبی به عنوان یک مهره سوخته به درجه ای رسیده که دنبال کارفرمای جدید است و ماحصل آن نیز عکسی می شود که پیام جالب توجهی از نتیجه و آخر و عاقبت امثال وی دارد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۵۱    
یک منبع آگاه از فضای مذاکرات غیرمستقیم حماس و رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیلی ها مانع اصلی توافق هستند و مشخصا شخص نتانیاهو نمی خواهد توافقی که منجر به توقف تجاوزات علیه غزه شود، به دست آید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس شورای اسلامی برگشت داده شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: ما در جمهوری اسلامی همگی در میدان هستیم و پشتیبانی خود را در مسیر دفاع از فلسطین و در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی همواره در دستور ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۲۱    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: کشته های تصادفات نوروزی به 585 نفر رسید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۶    
ثبت نام در دانشکده دین و رسانه تا 20 فروردین تمدید شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۵۱    
سوئد را بهشت گردشگران می خوانند اما یک هزار و 600 روز است که حمید نوری یکی از شهروندان ایران؛ غیرقانونی در این کشور بازداشت شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۴۵    
پیدایش مسایل و مشکلات مختلف در محیط نظام اسلامی از ناهماهمگی بین اضلاع یک مثلث ناشی می شود و حل مسایل هم در گرو بهینه سازی هر سه ضلع این مثلث است
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۶    
مسجد مقدس جمکران 1072 سال پیش به دستور امام زمان(عج) بنا شد و حتی ایشان نحوه به جای آوردن نماز تحیت آن را هم آموزش دادند، بنایی که این روزها مأمن دلدادگان امام عصر است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۰    
خانم جوشقانیان از بانوان شاعره حاضر در دیدار با رهبری، روایت جالبی از اشعار خوانده شده و حال و هوای این جلسه مطرح می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۰    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه هر کجا وحدت بوده است، کارها به سرانجام رسیده اند؛ اما هر کجا اختلاف وجود داشته است، انرژی ها صرف مسائل بی نتیجه و بی اثر شده اند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۵۷    
قرار بود نخستین دوره جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان تا پایان سال 1402 برگزار شود ، اما نه خبری از برگزاری شد و نه خبری از اعلام فراخوان.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بنا داریم طی امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن در طرح نهضت ملی در سراسر کشور داشته باشیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۰    
حجت الاسلام انصاری نژاد روایت گفت وگوی چند دقیقه ای خود با رهبر انقلاب در حاشیه دیدار شاعران و سخنان معظم له را تعریف کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۰    
به مناسبت سالروز رحلت رهبر بزرگ شیعیان جهان و زعیم حوزه علمیه قم حضرت آیت الله سیدحسین طباطبایی بروجردی (ره) به بررسی اقدامات انقلابی این مرجع عالیقدر در مواجهه با شبیخون فرهنگی رژیم پهلوی می پردازیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۰۰    
کتاب حماسه سجادیه مجموعه ای است به قلم سید مهدی شجاعی که انتشارات نیستان تاکنون 3 مجلد آن را منتشر و روانه بازار نشر کرده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۵    
رئیس پلیس راهور فراجا جزئیاتی از افزایش جریمه تخلفات حادثه ساز در سال جدید را اعلام کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۳:۴۵    
تحلیلگر مسائل غرب آسیا با اشاره به گردن کشی رژیم صهیونیستی در مقابل قطعنامه آتش بس سازمان ملل گفت: آزمونی بزرگ برای اعضای این سازمان پیش آمده است و پیشنهاد می شود اعضای حقوق بشر و حقوق کودکان سازمان ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۳:۳۶    
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با اشاره به ضرورت اصلاح قوانین به نفع تولید، بسیاری از قوانین را مانع تحقق تولید دانست و از ضرورت رفع موانع ایجاد شرکت تولیدی سخن گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۷    
مردم شریف ایران با حضور در راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار همبستگی و حمایت از غزۀ مقاوم و محکومیت جنایات وحشیانۀ صهیونیست ها را اعلام خواهند کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۳:۲۱    
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه آمار جرائم و تخلفات به لطف خدا در استان خراسان جنوبی کم است، گفت: کمترین تخلفات در این استان رخ می دهد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۳:۰۶    
در آبان ماه 1302 خورشیدی، هم زمان با خروج احمدشاه، آخرین پادشاه قاجار از ایران، جمهوریت در ترکیه اعلام و مصطفی کمال پاشا، آتاتورک بعدی، به ریاست جمهوری آن کشور انتخاب گردید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۲    
رئیس رسانه ملی معتقد است که دست رسانه ملی در تولید برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز پر است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۲    
آیت الله فقیهی در سفری به عتبات عالیات، با حضرات آیات فیاض و بشیر نجفی دیدار کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۰۹:۴۵    
حجت الاسلام کهوند با تاکید براینکه معمولا تحلیل های که براساس روایتگری دشمن از مسائل جمهوری اسلامی ایجاد فتنه می کند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۰۷:۴۵    
دین مبین اسلام با محور قرار دادن عقلانیت، هر آن چیزی را که به سعادت و اکمال آدمی منتهی بشود مورد تایید و استقبال قرار داده و هر آنچه را که به نوعی موجب فساد آدمی، خانواده و در نهایت اجتماع بشری بشود ...