دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۲۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 19 فروردین 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 1 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 2 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 3 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 4 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 5 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 6 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 7 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 8 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 9 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 10 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 11 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 12 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 13 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 14 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 15 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 16 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 17 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 18 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 19 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 20 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 21 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 22 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 23 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 24 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 25 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 26 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 27 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 28 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 29 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 30 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۵    
آیین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک سرباز عملیات تروریستی هجدهم فروردین ماه کورین زاهدان امروز در جیرفت برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۲:۳۲    
جمعی از دانشجویان در ماه مبارک رمضان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۶    
سامانه خودنویس جایگزین سامانه ثبت معاملات و املاک کشور شده است و مطابق با ماده 18 قانون جهش تولید مسکن، امکان تنظیم قرارداد بین موجر و مستأجر بدون هیچ گونه وجهی در این سامانه فراهم شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۱    
معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به تشریح برنامه های این حرم مطهر در دهه کرامت پرداخت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۵    
مازندران - مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران از تدوین تقویم فعالیت های قرآنی اداره کل ارشاد استان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۱۲    
نشست ارائه و ارزیابی سومین پیشنهاد هسته های حل مسئله با موضوع خلق پول در ساحت موضوع شناسی؛ راهکارها و حکم فقهی به همت بنیاد شیخ انصاری برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۶    
دکتر ایمانیه در نشست مقدماتی گفتمان سازی سند راهبردی سومین حرم اهل بیت(ع) بر تسریع بخشی این سند تاکید کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۳:۰۶    
نشست مقدماتی گفتمان سازی سند راهبردی سومین حرم اهل بیت(ع) با حضور جمعی مسئولان شیراز برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۱:۵۲    
تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: ما با وجود اینکه ظرفیت های عظیمی مانند اهل بیت (ع) و خاندان با برکتشان را داریم از الگوسازی و فرهنگ سازی غافل هستیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۷    
شهیدالقدس مهندس محسن صداقت قبل از اعزام به سوریه به قرآن مراجعه می کند تا با بهره مندی از انوار کلام الهی مسیر را انتخاب کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۱۱:۰۱    
جمعی از دانشجویان عصر روز یکشنبه در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان 1403 با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۰:۵۰    
آیات حسینی بوشهری و خاتمی و حجج الاسلام والمسلمین آقایان: عباسی رییس المصطفی العالمیه، سید حسن خمینی تولیت مرقد امام(ره) و شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ۰۰:۱۱    
حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار حجت الاسلام روانبخش، گفت: امروز همه در مقابل مردم وظیفه داریم و باید به آن عمل کنیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۳:۱۱    
آمریکایی ها با شعله ور کردن درگیری ها در جنوب یمن در تلاش هستند فشار را بر رزمندگان افزایش دهند تا صهیونیست ها را در دریای سرخ نجات دهند و مسیر را برای رسیدن کالا به سرزمین های اشغالی باز کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۲    
قرار است جریمه تخلفات رانندگی افزایش پیدا کند و حتی جریمه تخلفات حادثه ساز 5برابر شود اما، آیا این افزایش جرائم به تنهایی برای کاهش تعداد جان باختگان تصادفات کافی است؟ و آیا نباید زخم کهنه عدم ایمنی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۵۶    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۶    
رهبر انقلاب دانشجو را عنصری جوان، پرتوان، پرانگیزه، اهل علم و فکر و اندیشه و آینده دار توصیف کردند و گفتند: با توجه به این خصوصیات از دانشجویان توقع می رود نسبت به آینده، فعال و حساس باشند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۷    
وزیر امور خارجه گفت: حمله تروریستی و موشکی رژیم اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق صفحه جدیدی از جنگ افروزی های این رژیم و تلاش برای توسعه جنگ و کشیدن پای دیگران به درگیری بیشتر در ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۱    
رئیس جمهور تصریح کرد: دولت ایجاد آرامش و رفاه مردم را از اهداف اصلی خود می داند و همه مسئولان باید در این مسیر بدون استراحت و با تمام توان پای کار باشند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رمضانی دولت و مجلس گفت: بی شک بار اصلی امیدآفرینی بر دوش دولت است و مجلس با تقنین درست این مسیر را هموار می کند. مجلس و دولت باید برنامۀ مشترک امیدآفرینی داشته باشند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۶    
سخنگوی سپاه گفت: هر رفتاری که موجب تعرض به حریم جمهوری اسلامی ایران شود با پاسخ پشیمان کننده مواجه خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۴۵    
اخیراً در فضای مجازی قطعه فیلمی از یکی از سخنرانان مذهبی منتشر شد که در آن ادعا شده؛ امام خمینی در زمانی که در تبعید و خارج از ایران بوده است(یعنی سال 1343 به بعد) به واسطه آقای عراقی(یکی از مبارزین ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۵    
با آغاز حراج شمش طلا و سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه آغاز شده است؛ کشتی آرای می گوید: آغاز حراج ها موجب تخلیه حباب سکه شده و خریدهای هیجانی هم متوقف شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۵    
حزب الله لبنان از حمله موشکی خود به یک مقر فرماندهی و یک پایگاه موشکی ارتش صهیونیستی خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۱    
وزیر راه و شهرسازی از توافق برای راه اندازی سرویس حمل ونقل مسافری بین دو بندر ایران و عراق برای جابه جایی زوار اربعین خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۷:۰۷    
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه های مختلف برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۵    
در روز های اخیر در محافل مجازی پیرامون صحبت های حجت الاسلام علیرضا پناهیان مطالبی مطرح شده که باید ریشه یابی کرد و دلیل این هجمه های هماهنگ را جویا شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۷    
اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در 21 اردیبهشت برگزار می شود، اعلام شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۲    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی برای وقوع بارش های سیل آسا در 24 استان کشور خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۶    
ضیافت افطاری روزه اولی ها به همت سازمان بسیج مداحان و هیأت های مذهبی کشور برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۶    
در دهمین نشست صد کتاب ماندگار قرن و معرفی کتاب مفاتیح الجنان، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی به صورت سرزده به این برنامه آمد و از ترجمه برخی دعا ها و زیارت ها به زبان فارسی خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۶    
کتاب سیمای سلیمانی خاطراتی از زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی به قلم حجت الاسلام علی شیرازی است که سال 1400 برای اولین بار منتشر شد. این کتاب با اقبال مخاطبان روبه رو بوده و اکنون به چاپ سی ام رسیده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۰    
استاندار لرستان ترویج و توسعه فرهنگ ایثار را نیاز جامعه خواند و گفت: مسئولان در این زمینه رسالت خطیری بردوش دارند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۰    
رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران با اشاره به برنامه های نماز عید فطر با شعار عید بندگی و همبستگی به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۰    
مهرابی از آغاز پذیرش حوزه علمیه خواهران استان لرستان خبر داد و گفت: ثبت نام داوطلبان از اول اردیبهشت ماه آغاز می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۰    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه همه ما امت پیامبر(ص) هستیم و باید اختلاف را کنار بگذاریم، گفت: وظیفه همه ما اخوت ایمانی و پشتیبانی از جبهه حق است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۷    
معاونت آموزش حوزه علمیه قم جزئیات امتحانات سطوح عالی و برگزاری امتحانات اختصاصی دروس فقه و اصول نیمسال اول را اعلام کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۶:۰۱    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه روزه حقوقی دارد که رعایت حقوق آن در افزایش خاصیت این عمل مؤثر خواهد بود، از لزوم تبدیل به فرهنگ شدن رعایت حق و حقوق سخن گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۶    
رئیس مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه با اشاره به تولید 70 اثر در قالب های مختلف از توجه به نشریات و آثار آثار مکتوب سخن گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۶    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به تشریح عوامل رشد سیاسی حوزه علمیه قم در سده اخیر پرداخت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۶    
همزمان با افزایش احتمال حمله ایران به اهداف متعلق به رژیم صهیونیستی در پی شهادت فرماندهان و اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موجی از ترس و نگرانی جامعه و دولت صهیونیستی را فرا گرفته است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۱    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تأکید بر اینکه قم یک شهر فرهنگی است و همه چیز در قم باید از دید فرهنگی و زیارتی دیده شود، حل معضل گرانی و مسکن را جزء اولویت های کاری مسئولان دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۶    
آیت الله کعبی با بیان اینکه ایمان عمیق و اندیشه توحیدی مهمترین شاخصه های انسان قرآنی است، تصریح کرد: محافل انس با قرآن بسترساز تحول اجرایی در جامعه باشند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۰    
حجت الاسلام اصغر اسلامی تنها در یادداشتی به بررسی ظرفیت واژه ها در تولید ایده های نوین و دانش و معرفت بشری، همشناسی (تعارف) و همستیزی (تناکر) می پردازد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۰    
دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی (گرامیداشت یاد و خاطره شهید سیدمرتضی آوینی) از 20 تا 27 فروردین ماه 1403 با مجموعه ای از برنامه های هنری در سراسر کشور برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۰    
کتاب خاطرات "رضای انقلاب" به قلم حجت الاسلام والمسلمین فخرزاده از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسید و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۷    
همزمان با ماه مبارک رمضان بیست و هشتمین محفل ضیافت قرآنی در شب های آسمانی به یاد شهیدان علی و علیمراد امینی و علیرضا اسحاقی به صورت حضوری و مجازی در شیراز برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۶    
ثابت گفت : پیش بینی می شود سفرها به استان فارس در تعطیلات عید فطر با افزایش چشمگیری همراه شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری گفت: بعد از طوفان الاقصی همه پی برده اند که رژیم صهیونیستی، هرچه بیشتر دست و پا زده است، بیشتر در باتلاق غزه فرو رفته است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۱    
حجت الاسلام اسلامی تبار بر نهادینه شدن امانتداری، اعتماد سازی و وفای به عهد و پیمان در جامعه تأکید کرد و گفت: امانت داری به هر قیمتی که هست در جامعه باید حفظ شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۵    
جشن بزرگ دانش آموزان دختر روزه اولی، به همراه مادرانشان در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس احمدی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۱    
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هر جمله ای را باید در فضای سخن تفسیر و تحلیل کرد، گفت: اگر ما بخواهیم جمله ای را جدا کرده و بر اساس آن حکم کنیم اشکالات زیادی بر آن وارد می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۰۴:۰۵    
از آن ساعت 1:20 که تو را از ما گرفتند لحظه به لحظه در دل ها و خاطره ها با شکوه تر ظاهر شدی. تو از غالب یک پیکر بیرون رفتی و در قلب و جان میلیون ها آزاده نشستی ...