دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۳۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 25 فروردین 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 1 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 2 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 3 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 4 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 5 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 6 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 7 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 8 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 9 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 10 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 11 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 12 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 13 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 14 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 15 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 16 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 17 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 18 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 19 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 20 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 21 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 22 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 23 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 24 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 25 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 26 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 27 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 28 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 29 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 30 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۱    
کلیپی از سخنان امام خمینی (ره) در باره اشتباه مسلمین
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۱    
استاندار کرمان با اشاره به اینکه همه مشوق ها در بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری در استان کرمان باید عملیاتی شود، گفت: همه ظرفیت ها باید پای کار بیاید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۷:۵۲    
ثبت نام اصحاب رسانه برای حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 27 فروردین (1403) تمدید شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۷:۱۶    
سازمان بسیج رسانه استان قم برگزیدگان مسابقه رسانه و روز جهانی قدس را اعلام کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۶    
دفاتر و نمایشگاه داران خودرو با قیمت ها بازی می کنند تا بتوانند به سودهای میلیونی دست پیدا کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۵:۵۰    
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه تصریح کرد: همه کشورهایی که توانسته اند در حوزه اقتصاد موفق شوند از نقش مشارکت مردم به خوبی استفاده کردند و توانستند به این موفقیت دست یابند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۵:۴۱    
محفل دوباره توانست برنامه پربیننده ایام ماه مبارک رمضان باشد؛ برنامه ای که سلبریتی ندارد اما یک برنامه اش تنها به 100میلیون بازدیدکننده رسید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۱    
مدیر حوزه های علمیه با حضور در منزل پاسدار شهید محسن صداقت، شهادت این مستشار نظامی ایرانی در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی را به خانواده وی تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۱    
آیین افتتاحیه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد با حضور استاندار لرستان برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۰۱:۲۷    
حزب الله اعلام کرد در راستای اقدامات خود در حمایت از ملت فلسطین سایت های سامانه گنبد آهنین در منطقه تل نعمه را هدف قرار داده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۶    
حمله عمال رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه در دوم فروردین 1342 واکنش مراجع و علمای عراق را هم برانگیخت. با گذشت چند روز از حادثه تلگراف مهمی از سوی آیت الله العظمی سید محسن حکیم زعیم حوزه نجف خطاب به علمای ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۵    
حسین علاء دو بار در دو برهه حساس سیاسی کشور سمت نخست وزیری را بر عهده گرفت: نخست در سال 1329 ه.ش که بسیاری از تحلیلگران، از دولت او به کابینه محلل یاد کرده اند و بار دوم در 1334 ه ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۷    
ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده است که ارائه خدمات پس از فروش یا گارانتی به کالاهای قاچاق ممنوع است این در حالی است که همچنان شاهد جولان کالاهای قاچاق محرز مانند آیفون 14 و 15 در بازارها ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۶    
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار با بیان اینکه مسئولان کشور باید قبل از مردم دغدغه اجرای مسائل دینی را داشته باشند، بر لزوم مقابله با ناهنجاری های اخلاقی و فرهنگی تأکید کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۵    
ترکیب سرهای جنگی باقابلیت مانور و همچنین حمله دسته جمعی پرنده های بدون سرنشین انتحاری بحث دفاع موشکی را برای هر نوع سامانه شناخته شده ای تقریباً ناممکن کرده و دیمونا را به دژی بی دفاع بدل خواهد کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۲    
یکی از مقاطع زندگی شهید صیاد شیرازی در دوران جوانی ارتباط او با انجمن حجتیه بود. اما چرایی و چگونگی ارتباط صیاد شیرازی با حجتیه و پیوستن او و برخی از انجمنی ها به جرگه مبارزات انقلابی از جمله مواردی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۶    
به گفته ی رند پل، چندین نهاد فدرال و موسسه آمریکایی در جریان ساخت ویروس کووید 19 نه تنها کاملا از پروژه مطلع بودند که بعضا با آن همکاری فنی و مالی هم صورت دادند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۷    
شبکه شاد اعلام کرد: هرگونه پیام برای دریافت نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه مخاطبان کلاهبرداری و از سوی افراد متخلف است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۷    
مدیرعامل بنیاد عفاف و حجاب با اشاره به لازم الاجرا بودن قانون حجاب در کشور و لزوم مکانیزه بودن مواجهه با هنجارشکنان گفت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۲    
براساس آمارهای ثبت شده از میزان استقبال از فیلم های درحال اکران در تعطیلات پایان هفته قبل 353000 هزار نفر برای دیدن فیلم مورد علاقه خود در هفته سوم فروردین 1402 سینما رفتند و تمساح خونی همچنان ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۲    
افزایش نرخ ارز پس از دو هفته دامن بازار کاغذ را نیز گرفت، بر این اساس قیمت کاغذ تحریر در بازار افزایش 100 هزار تومانی را تجربه کرده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۶    
دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فعالیت دانشگاه بین المللی زاگرس را غیرقانونی اعلام کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۰    
عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه لازم نیست از مردم برای مشارکت در اقتصاد خواهش کنیم چرا که همیشه پای کار بوده اند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۲    
حوزه هنری انقلاب اسلامی از سال 93 تاکنون، فروردین هر سال مصادف با سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی را با توجه به شخصیت تأثیرگذار و جریان ساز در اشاعه و ترویج هنر انقلاب در ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۲    
آناتومی یک بحران ساختگی، تأمین طبقاتی و تمدید بیگاری، افزایش دستمزد به مثابه استراتژی توسعه، مسئله کارگران؛ مسئولیت همگانی و مولدسازی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۰    
در این خبر از باخت بزرگ سایت های شرط بندی گفته ایم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۰    
جانشین دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه های علمیه با بیان اینکه در بحث فرزندآوری مسائل اعتقادی مقدم بر مسائل اقتصادی و فرهنگی است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۵    
کتاب آموزش مقاله علمی ترویجی (از مسئله سازی تا نگارش مقاله) اثر محمدصادق فاضل منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۲    
معاونت معیشت و خانواده مرکز خدمات و معاونت تهذیب و تربیت حوزه به منظور همکاری در اجرای برنامه های مشاوره ای ذیل اردوهای فرهنگی، آموزشی و تربیتی مرکز خدمات تفاهم نامه امضاکردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۲    
حجت الاسلام والمسلمین همتیان، استاد اخلاق حوزه علمیه در جلسه درس اخلاق خبرگزاری رسا با اشاره به سیره عملی اخلاقی معصومین علیهم السلام گفت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۲    
مراسم شب های حرم مطهر از شنبه تا جمعه هفته پیش رو از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۶    
رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با دانشجویان در تاریخ 19 فروردین ماه 1402 با تبیین مؤلفه ها و بایسته های عدالت خواهی نکات مهمی را اشاره کردند. شما را به دیدن این کلیپ دعوت می نماییم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۶    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای با حمایت کامل از نیروهای فراجا در اجرای طرح عفاف و حجاب، تأکید کرد: حیازدایی، ترویج و عادی سازی بی حجابی و بدپوششی از مهمترین راهبردهای کنونی دشمن است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۰    
روانشاد از ابلاغ پیوست فرهنگی شعار سال در روزهای آینده خبر داد و گفت: اصحاب فرهنگ و هنر تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار خواهند گرفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۰    
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از حمایت از ایده های جهش تولید و نقش مشارکت مردم خبر داد و گفت: مقرر شد طی یک ماه این ایده ها شناسایی و از آن ها حمایت شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۷    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: مشتریان شبکه بانکی می توانند از طریق موبایل و نزدیک کردن آن به دستگاه های پوز، بدون استفاده از رمز، پرداخت های خود را انجام دهند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۱    
سلام از مراسمی است که در تاریخ ایران، پادشاهان و امرا یا شاهزادگان برپا می شده و درانواع مختلفی معمول بوده است: سلام پادشاهی یا خلافت؛ سلام عید که در عید نوروز ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۱    
قسمت های جدید پویانمایی شکرستان در حالی از امروز به آنتن شبکه یک سیما می رسد که محور اصلی آن حول محور محیط زیست است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۰    
حجت الاسلام جلالی با اشاره به ضرورت اجرای امربه معروف و نهی ازمنکر در کشور و آشنایی آمران از روش های تذکر دهی مناسب ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۰    
پس از سده نهم هجری شاعران متعددی با تخلص عطار ظهور کردند که اتفاقاً بسیاری از آثار منسوب به عطار نیشابوری، از برکات حضور آنهاست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۰    
مدیرعامل مجمع ایران نوشت صادرات نوشت افزار ایرانی اسلامی به برخی از کشورها را جزو مهمترین برنامه های این مجمع در سال جدید خواند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۷    
به همت پژوهشکده حج و زیارت همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب با حضور علماء و پژوهشگران برجسته داخلی و خارجی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هنوز تا رسیدن به آرمان های انقلاب فاصله زیادی داریم، گفت: همه ما مقصر هستیم و در حق این انقلاب کوتاهی کردیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۲    
کتاب اسرار جنگ تحمیلی به روایت اسرای عراقی نوشته مرتضی سرهنگی را می خوانیم. این کتاب، نخستین بار در سال 1363 توسط انتشارات سروش منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۶    
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را توقیف کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۰    
حجت الاسلام خورشیدی ضمن تبیین مثال هایی از عدم عمل جامعه به آیات قرآن و سیره اولیای الهی، گفت: جامعه گرفتار بسیاری از آداب ورسوم غلط است که جوانان را به تباهی می کشاند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۰    
دبیر اجرایی همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده گفت: ارسال چکیده تا 30 اردیبهشت و ارسال اصل اثر تا 30 تیر 1403 به دبیرخانه همایش تمدید شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۵    
دبیر ستاد انتخابات صداوسیما از برچیده شدن 200 شبکه انتخاباتی خبر داد و گفت: امکانات رایگان صداوسیما همچنان در اختیار نامزد های دور دوم می باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۶    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی برای نوار شرقی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز دوشنبه و تقویت آن در روز سه شنبه خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۶    
مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی نمایندهٔ دوره های چهارم و پنجم مجلس خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری های اجتماعی مانند حجاب با جدیت بیشتر دنبال خواهد کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۷    
فرمانده سپاه خسروشهر با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال رواج بی بندوباری و فروپاشی بنیان خانواده است، گفت: مردم باید این نقشه شوم دشمن را ناکام بگذارند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۱    
نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب باید حداکثر تا شهریور ماه اجرایی شود ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۷    
یک رسانه آمریکایی در گزارشی افشا کرد که علاوه بر دولت آمریکا، شرکت های جاسوسی و اطلاعاتی این کشور نقش بسیار پررنگی در ارائه تجهیزات از جمله برنامه های پیشرفته هوش مصنوعی به ارتش اسرائیل جهت کشتار ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۵    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی گفت: صهیونیست ها منتظر ضربات جبهه مقاومت و خروش مردم جهان باشند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۲    
حجت الاسلام کرمانشاهی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و معروف به عمو صادق رزمنده ها دار فانی را وداع گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۳۲    
مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دوره عمومی مهارت های پاسخگویی و مواجهه با پرسش ویژه اساتید، دانش آموختگان و طلاب خواهر را برگزار می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۲    
اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد با تأکید بر لزوم وحدت رویه در استان اصفهان، گفت: وحدت رویه و کلام مشترک می تواند باعث فائق آمدن بر مشکلات چند ده ساله استان اصفهان باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۲    
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ضمن تاکیدی که بر حمایت معنوی از غزه دارد، حق انتقام را برای خود محفوظ می داند ولی نوع عمل را متناسب با منافع خودش انتخاب خواهد کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۱    
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امیرمومنان(ع) می فرماید، خداوند چهار چیز را در چهار چیز مخفی است که یکی از آنها استجابت می باشد که در دعا مخفی شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۱    
نماینده طلاب و فضلای همدان گفت: هر ایرانی اصیل خواهان امنیت اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و دینی است و از نیروی انتظامی به صورت تمام عیار حمایت می کنیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۰۱:۰۰    
اولین نماز جمعه تهران پس از ماه مبارک رمضان به امامت آیت الله صدیقی و با حضور گسترده مومنان نماز گزار این شهر برگزار شد.