دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۶:۲۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 17 فروردین 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 1 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 2 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 3 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 4 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 5 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 6 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 7 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 8 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 9 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 10 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 11 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 12 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 13 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 14 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 15 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 16 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 17 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 18 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 19 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 20 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 21 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 22 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 23 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 24 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 25 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 26 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 27 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 28 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 29 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 30 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۶    
دانشجویان و اساتید دو دانشگاه علوم اسلامی رضوی و امام رضا(ع) امسال نیز همچون سال های گذشته در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس شرکت کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۶    
اسرائیل در صحنه هلاکت دست و پا می زند و خواسته مردم و رهبر معظم انقلاب برخورد قاطع و پشیمان کننده علیه اسرائیل است و تصمیم مسوولان باید با تدبیر، قاطعانه و دشمن شکن باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۱    
رئیس کل دادگستری استان کرمان از عموم مردم و خیرین جهت شرکت در جشن های گلریزان دعوت کرد و گفت: نوزدهم فروردین ماه جشن گلریزان شهر کرمان در تالار برق برگزار می شود
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۲    
میراحمدی با بیان اینکه امسال با توجه به اتفاقات اخیر شاهد کم نظیرترین راهپیمایی در حداقل 10 سال گذشته بودیم ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۱    
استاندار آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از حضور پرشکوه مردم استان در راهپیمایی باشکوه روز قدس پیام مشترک صادر کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۰۴:۵۰    
آیت الله رئیسی در پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی و تاکید کرد: مردم آگاه و بصیر ایران صحنه های ماندگاری از یکپارچکی و انسجام ملی در حمایت و همدلی با ملت مظلوم و مقتدر ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۵    
کرمانشاه ماموستا مرادی گفت: 75 سال از کشتار و قتل عام و آوارگی و نابودی اراضی مردم فلسطین می گذرد و سال گذشته این جنایات در غزه به اوج خود رسید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین دژکام گفت: حق مسلم مردم فلسطین است که کشورشان به دست خودشان باشد و حکومت سیاسی آن را تعیین کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۵    
راهپیمایی حماسی روز جهانی قدس و تشییع شهدای حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق با حضور گسترده مردم انقلابی تهران برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۶    
همزمان با روز قدس علما و شخصیت های اهل سنت کشورمان با تحسین وفاداری مردم به ارزش های اسلامی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین، روز قدس را یک روز مهم در جهان اسلام ارزیابی کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۶    
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس علما، روحانیون و مردم همیشه در صحنه شهر مقدس قم با حضور در حماسه بزرگ راهپیمایی روز قدس لبیک دیگری به آرمان های امام راحل و فرامین مقام معظم رهبری ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۲    
روز قدس امسال منحصر به ملت ایران و چند کشور اسلامی نبود بلکه آزادگان و ملت های هوشیار دنیا علیه رژیم صهیونیستی و جعلی اسرائیل فریاد انزجار برآوردند و در کنار مردم مظلوم فلسطین تا آزادی نهایی ایستاده ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۱۰    
اجتماع 30 هزار نفری نوجوانان آرمانی تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در میدان انقلاب اسلامی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۷    
اصفهان –حجت الاسلام والمسلمین حسینی به برخی جنایات رژیم جعلی اسرائیل اشاره کرد و گفت: طوفان الاقصی عکس العمل 75 سال جنایات صهیونیست ها است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۷    
آیت الله فاضل لنکرانی با تشکر از حضور با شکوه مردمی در راهپیمایی روز قدس، شرکت در این مراسم را وظیفه ای انسان دانست و بیان داشت: این مردم در حمایت از حماسه آفرینی های مردم ستمدیده غزه حضور پیدا کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۱    
حجت الاسلام ملکوتی گفت: رژیم صهیونیستی هیچگاه به هیچ قانونی پایبند نبوده و این مسئله را بارها ثابت کرده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۱    
فرمانده سپاه عاشورا از مردم استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی بخاطر حضور پرشور و گسترده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه تشکر و قدردانی کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۵    
کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین غفوری گفت: امروز روز جهانی قدس نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز با شور و اشتیاق خاصی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۷    
فرمانده سپاه عاشورا دفاع از مظلوم را وظیفه دینی عنوان و بیان کرد: حمایت از مردم غزه حمایت به دین و باورهای مذهبی ما بر می گردد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۷    
امام جمعه تبریز گفت:راهپیمایی روز قدس امسال در فضایی متفاوت و فصلی نو با تحولات بین المللی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۱    
راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در قم با حضور پرشور مردم ولایتمدار این شهر مقدس برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۵    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اینگونه اقدامات را در مسیر احیای قدرت بازدارندگی رژیم صهیونستی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۵    
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه از لزوم حمایت همه جانبه مسلمانان از مظلومان غزه سخن گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۶    
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، احیاکننده مسئله فلسطین است، گفت: حقوق بشر، افسانه ای مضحک است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۰    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کرد: به آمریکا به عنوان متهم اول اداره جنگ غزه و حمایت از صهیونیست ها هشدار می دهیم از پرداخت هزینه های بیشتر پرهیز کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۷    
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه، بیان داشت: هرچه این رژیم جنایات بیشتری کند به سقوط خود نزدیک تر خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۱    
سردار کوثری با تأکید بر اینکه اگر آمریکا و انگلیس به کمک اسرائیل نیامده بود کار اسرائبل یکسره شده بود، گفت: یک گروه کوچک رزمنده به نام حماس گنبد آهنین اسرائیل را فرو ریخت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۵    
مازندران - امام جمعه ساری گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۵    
کرمانشاه صحرایی گفت: فلسطین مسأله جهان اسلام بوده اما اکنون غزه نمایشگاهی از جنایات است که جهانیان باید از آن مطلع شوند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۵    
فرمانده کل ارتش جنایات اسرائیل را نشان دهنده عجز آن دانست و گفت: ارتشی که 6 روزه ارتشهای کشورهای عربی را شکست داد 6 ماه است در مقابل مجاهدان فلسطینی درمانده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۶    
مازندران - استاندار مازندران با بیان این که امسال شاهد بین المللی شدن روز قدس هستیم، گفت: امسال 156 کشور دنیا اعم از مسلمان و غیرمسلمان شعار آزادی قدس را سر می دهند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۰    
استاد دانشگاه رضوی پیرامون وارونه جلوه دادن تجاوز اسرائیل تا بایکوت روز قدس از سوی رسانه های غربی، افزایش حمایت فلسطینی ها از مقاومت و لزوم دفاع از آرمان فلسطین سخن گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۷    
حجت الاسلام عیدی بیرانوند با تاکید بر اینکه باید دشمن شناس باشیم، گفت: فرد انقلابی، مومن، مجاهد و مبارز با بهره مندی از تعالیم قرآن باید دشمن شناس باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۷    
در روز جهانی قدس بانوان متدین ، انقلابی و همیشه در صحنه شیرازی با روی دست گرفتن پیکر های نمادین کودکان غزه با مادران این سرزمین ابراز همدردی کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۷    
کلیمیان و زرتشتیان شیراز نیز ضمن حضور در راهپیمایی روز قدس ، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم و از مردم فلسطین حمایت کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۱    
امام جمعه خرم آباد گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین اولویت نظام جمهوری اسلامی بوده و هست و روز قدس تیری به قلب توطئه های دشمنان است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۲    
عضو دفتر رهبر معظم انقلاب در قم حضور مردمی در راهپیمایی روز قدس را باشکوه دانست و در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۷    
آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه ترس بی سابقه ای در رژیم صهیونیستی در اثر پیام تهدید آمیز رهبر معظم انقلاب ایجاد شده است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۲    
حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور گفت: به زودی فلسطین پیروز می شود، ما به مسجد الاقصی راه پیدا کرده و در آنجا نماز می خوانیم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۲    
نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: مدعیان زندگی و آزادی جهان، دفاع از جنایات رژیم صهیونیستی را سرلوحه برنامه خود قرار داده اند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۰    
استاندار لرستان گفت: نهضت مقاومت تبدیل به یک نهضت بین المللی شده است و تمام انسان های آزاده جهان از رژیم غاصب اسرائیل اعلام انزجار می کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۷    
همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور چشمگیر مردم استان فارس در بیش از 120 نقطه برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۵    
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله(ع) گفت: اسرائیل دو شکست بزرگ را از ناحیه محور مقاومت متحمل شده است که اولین آن شکست اطلاعاتی و دومین آن، عدم دستیابی به اهدافش در غزه است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۵    
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما از مردم غزه تا نابودی رژیم صهیونیستی حمایت می کنیم، راهپیمایی روز قدس امسال را سبب دلگرمی مبارزان جبهه مقاومت عنوان کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۲    
علما و شخصیت های برجسته حوزوی از جمله آیات حسینی بوشهری، خاتمی، اراکی، رجبی، سعیدی، آملی لاریجانی، محمدی عراقی رمضانی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۰    
فرمانده تیپ امام صادق با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، این حضور را مقدمه و نشانه نابودی رژیم صهیونیستی دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۵    
مردم روزه دار دیار علویان همزمان با سراسر ایران اسلامی در حدود 60 نقطه از مازندران فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۵    
اصفهان- همزمان با سراسر ایران اسلامی و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم دارالمومنین و شهید پرور کاشان برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۲    
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار رکن و ستون سلامت جامعه را اعتماد دانست و گفت: امانت داری سبب ایجاد اعتماد بین مردم است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما هشدار می دهیم هیچ عملی از هیچ دشمنی در مورد نظام مقدس ما بدون پاسخ نخواهد ماند و هنر ملت ایران شکستن قدرت امپراطوری ها است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۲    
همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز قدس با حضور گسترده و دشمن شکن مردم در سراسر استان آغاز شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۶    
اصفهان – محمود زاده از اجرای همزمان طرح مشترک آرامش بهاری وطرح ضیافت الهی در 60 بقعه متبرکه شهرستان کاشان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۰    
سخنگوی سپاه پاسداران باتاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به معنای واقعی کلمه از هم پاشیده شده است، الگوبرداری از راهبرد انقلاب اسلامی را موجب پیروزی جبهه مقاومت و آشکار کردن چهره دروغین غرب و استکبار در ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۷    
راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در تمام شهرهای ایران اسلامی با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا برای رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهانیان برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۵    
فرمانده سپاه قم با اشاره به پرشورتر بودن راهپیمایی روز قدس امسال نسبت با سالیان گذشته از حضور پرشور ملل غیرمسلمان در سراسر جهان ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۱۱    
شخصیت های کشوری و لشکری در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران همراه با مردم همیشه در صحنه، حضور پیدا کردند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۱:۲۱    
آیت الله حسینی در پیامی ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باید منتظر دریافت پاسخ خشن و پشیمان کننده جمهوری اسلامی ایران و جوانان مقاومت باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۰۲:۴۵    
مردم انقلابی و وفادار شهر مقدس قم با حضور در مراسم وداع با شهیدالقدس مهندس محسن صداقت در حرم کریمه اهل بیت(ع) صحنه های بیادماندنی از عشق و دلدادگی به شهدا را به نمایش گذاشتند.