دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۳:۲۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 15 فروردین 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 1 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 2 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 3 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 4 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 5 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 6 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 7 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 8 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 9 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 10 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 11 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 12 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 13 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 14 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 15 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 16 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 17 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 18 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 19 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 20 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 21 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 22 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 23 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 24 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 25 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 26 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 27 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 28 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 29 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 30 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۶    
طلابی که علاوه بر مدرک سطح سه دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده و یا در مقطع دکتری و یا سطح 4 در حال تحصیل هستند می توانند در رشته های اعلام شده با مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی همکاری کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۸ - ۱۷:۱۱    
اختلاف و تفاوت بین زوجین، امری کاملاً عادی و طبیعی است. زن و شوهر باید نسبت به حل این اختلافات آگاهی داشته باشند و بتوانند آن را منطقی و با آرامش حل کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۲:۲۰    
مراسم تشییع پیکر شهدای مستشار سپاه در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، همزمان با راهپیمایی روز قدس آغاز شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۲    
فریادهای ضد استکباری مردم قم در روز قدس همزمان با سراسر کشور در شهر مقدس قم از حرم حضرت معصومه (س) به سمت مصلی نماز جمعه این شهر آغاز شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۶:۴۲    
شماره 191 فصلنامه حوزه ویژه صدمین سال بازتاسیس حوزه علمیه قم منتشر شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۷    
اصفهان دکتر مرتضوی با اشاره به روحیه مجاهدت سردار شهید زاهدی گفت: دشمن با شهادت فرماندهان ما در تلاش است تا یأس و ناامیدی را در جبهه مقاومت و مردم ما شعله ور کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۱    
یک کارشناس صنعت خودرو با اشاره به اینکه سالانه یک میلیون و 500 هزار دستگاه خودرو در کشور نیاز داریم، گفت: در حالیکه سال گذشته مجموع تولید انواع خودرو یک میلیون و 400 هزار دستگاه بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۲    
اسماعیلی از انتشار کتاب شعر جدید خود با عنوان ایستاده با سنگ با موضوع فلسطین و انتفاضه خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۶    
ژیلبر لازار، ایران شناس نامدار فرانسوی، پس از دیدن "قرآن قدس" آن را پرتو نور جدیدی به روی چگونگی شکل گیری زبان فارسی توصیف کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۱    
سازمان بسیج اساتید کشور با صدور بیانیه ای از کلیه آزادمردان جهان، مسلمانان منطقه بویژه ملت شریف ایران دعوت کرد با حضور شکوهمند خویش در راهپیمایی روز قدس و زدن آخرین میخ ها به تابوت رژیم منحوس ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۲    
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مقدس قم با تشییع شهید صداقت در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر بانوی کرامت آغاز خواهد شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۷    
خانه مطبوعات استان قم به نمایندگی جامعه رسانه ای استان از اقشار مردم انقلابی شهر مقدس قم دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر اوحدی، معاون پیشین مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دارفانی را وداع گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۱    
حوزه آذربایجان شرقی، با صدور پیامی از همه ملت های جهان خواست حضور گسترده ای در راهپیمایی های روز جهانی قدس داشته باشند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۱    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پی شهادت سردار زاهدی و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سوریه بیانیه ای صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۵    
سردار علی پور گفت: پیکر مطهر شهید سید علی(عباس) صالحی روزبهانی با موافقت آیت الله مکارم شیرازی روز جمعه وارد خرم آباد می شود تا جهت تشییع به بروجرد منتقل شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۵    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی، در پی حمله رژیم جنایتکار صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه طی بیانیه ای بشدت محکوم نمود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۱    
توسط ستاد طرح شهید آرمان برنامه احیا ویژه نوجوانان در 450 مسجد تهران برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۱    
رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری با اشاره به برنامه های برگزار شده در بوستان های شهر تهران یکی از اصلی ترین این برنامه های را برپایی نماز جماعت معرفی کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۰    
نگاهی به سریال ها و برنامه های نوروزی و رمضانی نشان می دهد چرا برنامه هایی همچون محفل و زندگی پس از زندگی موفق شده اند و پایتخت و زیرخاکی هم هنوز محبوب اند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۰    
بسته فیلم ها و مستندهای منتخب با موضوع نقش مردم و مشارکت های مردمی در آبادانی کشور با نام برکت حرکت آماده اکران در جمع مردم شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۷    
مجموعه آیتم با آپاراتچی ها که توسط تیم رسانه ای فیلم آپاراتچی تهیه و تولید شده، به سراغ آپاراتچی های قدیمی سینما و خاطرات آن ها از سال های نه چندان دور سینمای ایران رفته است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۸:۵۷    
با توجه به اهمیت و حساسیت تحولات فلسطین، شبکه های تلویزیونی تدارک ویژه ای را برای روز قدس امسال درنظر گرفته اند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ۰۰:۳۶    
در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان سابق و فعالان اجتماعی و فرهنگی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۳۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به وجود ظرفیت های طبیعی و انسانی در کشور برای تحقق انتظارات اقتصادی مردم بر لزوم به میدان آوردنِ توان مالی، فکری و ابتکارات مردمی تاکید فرمودند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۵    
دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه جنگ 33 روزه، طرح خاورمیانه جدید و اسرائیل بزرگ را از بین برد، گفت که طوفان الاقصی هم اسرائیل را در لبه پرتگاه و سقوط نهایی و نابودی قرار داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۱۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در هر دو میدان سیاسی و نظامی با مشکلات بسیاری مواجه است، گفت: در میدان نظامی، غلبه اراده فلسطینی ها بر سامانه های پدافندی صهیونیست ها ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۲۱:۰۶    
معاون وزیر خارجه چین امروز در گفت وگوی تلفنی با علی باقری حمله اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را نقض فاحش کنوانسیون وین ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۷:۰۰    
منتخب مردم تهران در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دستاوردهای راهپیمایی روز قدس، گفت: راهپیمایی روز قدس می تواند رژیم کودک کش را پیش از آنکه به دست نیروهای حماس و نیروهای جبهه مقاومت از بین ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۴۵    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: هیچ گاه کارت آزاد به طور کامل از جایگاه های سوخت جمع آوری نخواهد شد و همواره جایگاه ها برای سوخت گیری اضطراری کارت آزاد در اختیار خواهند داشت و مردم ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۶    
اصفهان – نماینده ولی فقیه در کاشان در پیامی شهادت شهادت سرداران والامقام زاهدی و حاج رحیمی و همرزمانشان را تسلیت گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۶    
مازندران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران 18 تا 21 فروردین ماه در ساری برپا می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۳۰    
مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اعلام شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۷    
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس نشانه حمایت از عدالت و مظلومین و مردم فلسطین و نشانه انزجار از رژیم صهیونیستی است که ته مانده آخر عمرش را در جنایت سپری می ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۵    
اصفهان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان گفت: مردم دارالمومنین کاشان همزمان با سراسر کشور روز جمعه در مراسم راهپیمایی روزجهانی قدس شرکت خواهند کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۵    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه با محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی خصوصاً حمله به سرکنسولگری ایران در دمشق از مردم همیشه در صحنه و عموم طلاب و روحانیت بصیر برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۱۵    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسب روز جهانی قدس تصریح کرد: کسانی که در برخی کشور های به اصطلاح اسلامی دست در دست استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی دارند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۶    
مدیر حوزه های علمیه کشور شهادت شهید محسن صداقت در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت و تبریک گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۰    
ضرب شست جدی و سخت از جانب ایران به رژیم صهیونیستی با اعتماد به تدبیر فرماندهان صورت خواهد گرفت و تبعات غیرقابل جبران اقدام علیه منافع ملی ایران به ایالات متحده و دست نشانده هار آن در منطقه گوشزد ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۷    
صبح امروز دیوارنگاره جدید میدان فلسطین تهران با تصویری از سردار شهید محمدرضا زاهدی، یکی از فرماندهان ارشد سپاه رونمایی شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: از امروز با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب کشور بارش باران و احتمال وقوع تگرگ وجود دارد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۷    
رئیس جمهور آمار ارائه شده از سفرهای نوروزی و حضور گردشگران در اقصی نقاط کشور را امیدبخش و از نشانه های نشاط اجتماعی دانست و با تاکید بر تقویت زیر ساخت های لازم در حوزه گردشگری و اهتمام دولت به خدمات ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۶    
ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه ای به مناسبت روز قدس تاکید کرد: تنها راه حل مسئله فلسطین مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۵۷    
روحانی در تازه ترین ادعایش در جمع تحریریه روزنامه اعتماد به بیان مطالبی متناقض و مخدوش درباره فتنه بنزینی سال 98 پرداخته است ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۵    
مراسم احیا شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با حضور چشمگیر زائران و مجاوران حرم رضوی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی در صحن و سرای حضرت امام رضا (علیه السلام) برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۲    
آیت الله میرباقری با اشاره به ظهور حضرت حجت علائم زمانه امروز را عجیب و غریب توصیف کرد و با اشاره به آیات قرآن اظهار داشت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۶    
رمضان شریف از تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی کنسولگری ایران در دمشق در مراسم روز جهانی قدس تهران خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۰    
به طور کلی بررسی تاریخی مسأله مقاومت مردم فلسطین علیه نیروهای اشغالگر، تاریخ مقاومت آن ها را به دو بازه زمانی کلی پیش از انقلاب اسلامی ایران و پس از آن تقسیم می کند ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۵    
رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعة الزهرا(س) نحوه مواجهه حکمای حوزه علمیه قم با فلسفه اخلاق در سده اخیر را مورد تبیین قرار داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۱    
امام جماعت مسجد ارک با اشاره به اینکه اولین باری نیست که در پارک های تهران مسجد می سازند، گفت: مسجد رسالت و ثقلین در پارک های رسالت و لویزان دو نمونه معروف هستند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۱    
نویسنده لبنانی با بیان اینکه در مشهد مرقد امام رضا (ع) را زیارت کردم، اظهار داشت: به ایشان قول دادم کتابی بنویسم که در اروپا تدریس شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۶    
اصفهان –حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: استقامت ملت ایران در برابر دشمن سبب شده تا اسرائیل با زدن مرکز دیپلماتیک ایران ثابت کند به خط پایان عمرخود نزدیک شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۰    
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار با تأکید براینکه تبیین حجاب درجامعه نیازمند عزم عمومی است، گفت: حجاب بسیاری از مفاسد اجتماعی را ریشه کن می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۱    
او خواهد آمد؛ با لشکری از شهیدان همراه سردارانی که در راه او و در لباس سربازی او شهید شدند و در خاک و خون غلتیدند. او خواهد آمد...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ۱۲:۱۱    
اصفهان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برنامه های ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس استان اصفهان را تشریح کرد.