چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۳:۵۵Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر گزاری رسا 27 فروردین 1403 - rasanews.ir

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 1 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 2 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 3 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 4 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 5 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 6 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 7 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 8 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 9 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 10 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 11 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 12 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 13 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 14 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 15 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 16 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 17 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 18 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 19 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 20 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 21 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 22 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 23 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 24 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 25 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 26 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 27 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 28 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 29 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 30 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۵:۲۷    
جدیدترین بازی رسانه ای بسیاری از رسانه های غربگرا و پوچ پسند، جد و جهد برای بستن بازوبند پهلوانی بر بازوی عنکبوتی است که خانه اش از خانه عنکبوت سست تر است .
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۷    
رئیس قوه قضاییه در حکمی حجت الاسلام والمسلمین اکبری را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سمنان منصوب کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یا بیان اینکه سیلی ایران اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی تن دشمنان را لرزاند، گفت: این سیلی یک عید بزرگ است .
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۲    
سازمان هواشناسی از تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد: در 5 استان بارش های شدید روی می دهد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۱:۵۶    
پایگاه نواتیم در سال 2016 به منظور مرکز عملیات مدرن ترین و حیاتی ترین جنگنده های رژیم صهیونیستی یعنی F-35 های تازه خریداری شده از ایالات متحده امریکا انتخاب شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۷    
حضور و تقویت نمایشگاه های غیرمجاز در دولت گذشته سبب شده است، آنها روز به روز پا را فراتر گذاشته و عرصه خرید خودرو را بر مردم تنگ تر کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۱    
استاندار لرستان گفت: تاکنون هزار و 741 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) در استان تحویل داده شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۱    
شکارسری از انتشار 2 کتاب تازه خود که شامل نقدهایش بر شعرهای شاعران است برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۵    
علاقه مندان برای شرکت در دوره فشرده تربیت مبلغ زن و خانواده تا 5 اردیبهشت به سامانه شمیم مراجعه کنند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۲    
پربیننده شدنِ برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی در چند سال پیاپی نشان می دهد مردم علاقه مند آگاهی از دنیای برزخ اند و اصطلاحاً برخلاف برخی از گفتارها و تبلیغات غربی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۶    
در پی عملیات پیروزمندانه ی "وعده صادق" که به تحقیر شدن گنبد به اصطلاح آهنین رژیم صهیونیستی منجر شد، گروه جهادی و خیریه شهید شفیعی ده ها بسته گوشت گرم را توزیع کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۳:۲۶    
مدیر امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان از اجرای طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی با محوریت نهضت ملی زندگی با آیه ها در 71 آرایشگاه زنانه قم در کشور خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۷    
مراسم رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش در حوزه علمیه مروی برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۰    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای پاسخ ایران به جنایات رژیم صهیونسیتی، گفت: وعده صادق می تواند نقطه عطف عبور از چالش های مختلف باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۰:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در پیامی به مناسبت عملیات وعده صادق گفت: خدا را شاکرم که در این ایام، استجابت دعاهای مکرر در ماه رمضان و التجاء به محضر ربوبی برای نابودی هیمنه کفر و ظلم و نفاق و شکست ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۵۱    
حمله به سرزمین های اشغالی، از مهم ترین مصادیق حفظ تمامیت ارضی ایران است و علینژاد با وجود آنکه به این اقدام قانونی حمله می کند، مدعی شده که ایران خانه من است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۲:۱۵    
حزب الله لبنان از عملیات خود علیه نظامیان تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی با جنوب لبنان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۷    
همه اهدافی که باید ضربه می خورد ضربه خورده و پیام تمام و کمال منتقل شده است. این را امریکا و اسراییل بهتر از هر کس می دانند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۱۲    
سید افقهی وضعیت منطقه بعد از عملیات وعده صادق را تشریح کرد و گفت: دو مانع بر راه اسرائیل در حمله متقابل به ایران قرار دارد؛ یکی همراه نبودن آمریکا و دیگری پاسخ کوبنده ایران است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۵۷    
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه ای عملیات پیروزمندانه سربازان اسلام در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مردم مظلوم غزه را مایۀ سربلندی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۵    
وزیر امور خارجه ضمن قدردانی از برنامه ریزی، طراحی و اجرای دقیق عملیات وعده صادق تصریح کرد: این عملیات تعریفی نو از موازنه قدرت در منطقه غرب آسیا ارائه و بار دیگر توان بازدارندگی نیروهای مسلح را به رخ ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۵    
متهمان 18 تا 20 ساله دستگیر شده پرونده زورگیری در اتوبان صدر جزییاتی از نحوه وقوع سرقت تشریح کردند و یکی از آنها گفت که با مصرف قرص حس قدرت داشتم.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۵    
آیت الله آملی لاریجانی، حمله کوبنده نظام جمهوری اسلامی به رژیم غاصب، ظالم و ضدبشری اسرائیل که توسط سپاه پاسداران با کمک دیگر نیرو های مسلح صورت گرفت را کاری افتخارآفرین و غرورآفرین دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۶    
تلویزیون اسکای نیوز گزارش کرد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بامداد یکشنبه عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی را به طور زنده از کاخ سفید تماشا می کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۷    
براساس گزارش ها، هنگام حملات موشکی ایران، هواپیمای اختصاصی نتانیاهو به جای امنی منتقل شده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۴۵    
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا گفت: بررسی های لازم انجام شده و در نهایت تا نیمه اردیبهشت سامانه درخواست اینترنتی صدور کارت سوخت آماده می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۰۶    
پس از اعلام خبر عقب نشینی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از خان یونس، موج گسترده ای از انتقادات مخالفان نتانیاهو، علیه او در رابطه با این تصمیم به راه افتاده است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۱    
در نخستین جلسه کمیسیون در سال جاری جلسه یکصدوشصت ونهم کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای حوزوی برگزار شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۴۵    
کتاب فلسفه ایده اولیه داستان اثر شاکری در گروه ادبیات اندیشه پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه و توسط سازمان انتشارات به زیور طبع آراسته شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۷:۲۱    
کمتر از 10 روز به برگزاری نوبت نخست آزمون سراسری باقی مانده است که مسؤولان از ورود نسل سوم تقلب یاب های کنکور خبر می دهند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۲    
وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به انجمن جوجه یک روزه به گرانفروشان این نهاده که عاملی برای به هم ریختن بازار مرغ می شوند، هشدار داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۰    
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی درباره برنامه این بانک برای پاسخ به برخی نارضایتی های مردم از شبکه بانکی بابت اخذ ضمانت ها گفت ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۱    
حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: رسالت امروز حوزه علمیه خواهران این است که در مقابل تهاجم فرهنگی و اعتقادی دشمنان برنامه جدی داشته باشد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۵    
مدیر حوزه علمیه خواهران بنا بر تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت بعد تبلیغی، ارتقای سطوح سه و چهار حوزه علمیه با رویکرد ترویج و تبلیغ دینی را از اهم امورات دانست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۲    
طی حکمی از سوی مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور حجت الاسلام افتخاری به مدت دو سال به عنوان مدیر حوزه خواهران فارس منصوب گردید.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از اعزام دو کاروان این استان به نخستین دوره عمره مفرده پس یک دوره توقف خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از رشد 106 درصدی جمع آوری زکات فطریه در استان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۶    
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی روحیه جهادی است، گفت: تلاش کنیدفرهنگ جهادی به نسل های بعد منتقل شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۰    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در دفاع از اقدام تلافی جویانه ایران و تنبیه رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۷    
مجموعه 15 جلدی "سرگذشت استعمار" با استقبال مردمی برای دوازدهمین بار تجدید چاپ شد و در فهرست آثار پرمخاطب سوره مهر قرار گرفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۴۲    
روزنامه های شنبه 25 فروردین 1358 به موضوع بازداشت و آزادی دو پسر و یک عروس آیت الله طالقانی پرداختند که دو روز قبل یعنی پنجشنبه 23 فروردین ماه رخ داده بود و منجر به تعطیلی دفتر آیت الله طالقانی و ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۶    
به گفته یک کارشناس انرژی چاره ای جز این نداریم که با دیپلماسی فعال انرژی، خنثی سازی تحریم نفتی و صادرات خدمات فنی و مهندسی برای بازسازی پالایشگاه های مستهلک ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۷    
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری راهپیمایی جمعه خشم 31 فروردین در سراسر استان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۷    
نمایشگاه انجمن هنرهای تجسمی در هفته هنرهای تجسمی انقلاب با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشادی اسلامی افتتاح شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۲۵    
رسانه ها و کارشناسان رژیم صهیونیستی با ابراز حیرت از ابعاد عملیات تلافی جویانه جمهوی اسلامی ایران ضد این رژیم در عمق فلسطین اشغالی درباره عواقب مرگبار هرگونه حماقت جدید از سوی اسرائیل هشدار دادند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۶    
به دنبال عملیات نظامی ایران در پاسخ به حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق، شورای امنیت سازمان ملل متحد به درخواست اسرائیل تشکیل جلسه داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۵    
احساس تعارض و سردرگمی زوجین برای گذار به فرزند اول و دوم نشان دهنده پیچیده شدن ساختار نگرش به فرزندآوری است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۶    
به گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور، براساس حکم قانون 144 مالیات مستقیم، هیچ آستانه ای برای معافیت مهریه لحاظ نشده است و تا زمانی که قانون تغییر نکند این معافیت پابرجاست.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۱    
خانم برقعی با بیان اینکه تربیت بانوان تراز انقلاب اسلامی از هدف اصلی جامعه الزهرا(س) است، گفت: این نهاد حوزوی یک موسسه بین المللی علمی آموزشی ویژه بانوان است که از بیش از 80 کشور جهان دانش آموخته و ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۰    
عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) از رشد روز افزون فعالیت های قرآنی در حوزه علمیه قم در صد سال اخیر خبرداد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۷    
رئیس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در پاسخ به حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۷    
مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات (حوزه های علمیه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که پاسخ شجاعانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی به خباثت های رژیم جعلی اسرائیلی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۷    
معاون تهذیب حوزه های علمیه با بیان اینکه قدرت برای جامعه مسلمین از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید که دشمنان از این قدرت بترسند، تصریح کرد: اسلام ناب، اسلام مبارزه با طاغوت و ظلم است.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۱۱    
مدیر حوزه علمیه خراسان، ضمن قدردانی از اقدام شایسته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، این عملیات را، باعث در هم شکسته شدنِ هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۵    
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور، بارش های شدید و احتمال آب گرفتگی گسترده معابر، سرریز سدها، تخریب پل و خسارت به کشاورزان خبر داد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۰۲    
عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به گسترده، هوشمندانه، سنجیده، حکیمانه و قدرتمندانه بودن عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم جنایتکار صهیونیستی ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۶    
امام جمعه تبریز ضمن اعلام حمایت از اقدام نیروهای مسلح پیرامون تنبیه رژیم صهیونیستی، گفت: عملیات غرور آفرین سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی موجب شادی مسلمانان شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۱:۵۰    
مجلس خبرگان رهبری در پیامی ضمن حمایت و قدردانی از عملیات وعده صادق تصریح کرد: این اقدام ارزشمند و وعده صادق در وهله نخست، استفاده از حق قانونی دفاع مشروع جمهوری اسلامی در تنبیه متجاوز بود ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۷    
جشنواره نوآوری های تبلیغی جنّات با هدف تشویق مبلغان به سمت نوآوری در تبلیغ با جوایز ویژه برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۷    
مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه دوره ای جامع در فصل بهار با عنوان ماجرای امتداد حکمت را برگزار می کند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۷    
دوره بایدها و نبایدهای تحصیل در علوم عقلی اسلامی با دعوت از اساتید تراز اول حکمت و معرفت اسلامی به همت مؤسسه پژوهشی امام علی(ع) برگزار می شود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۷    
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در ماه رمضان امسال بالغ بر30 مسجدو کانون، فرهنگ سرا و خانه فرهنگ، مجری رویداد فرهنگی قرآنی شیعه کوچولو بودند.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۱    
مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه حوزه امروز و در عصر حاضر، حوزه ای پاسخگو و مطالبه گر است، گفت: ما برای تحقق این مهم اقدام به طراحی و عملیاتی سازی رشته های متنوع و متناظر با نیازهای جامعه بشری ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۱    
آیت الله اراکی در پیامی به سرلشکر باقری اقدام قهرمانانه سپاه پاسداران در هجوم عدالت طلبانه به مراکز نظامی و اطلاعاتی رژیم شرور و منحوس غاصب سرزمین پاک فلسطین را تبریک گفت.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۲    
یک رسانه آمریکایی به نقل از یکی از مقامات ارشد آمریکایی جزئیات جدیدی از رخنه موشک های ایران در سامانه دفاعی رژیم صهیونیستی و ضربه به دو پایگاه این رژیم فاش کرد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۱:۲۶    
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: هر اقدامی از سوی آمریکا و اسرائیل با پاسخ شدیدتر جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهند شد.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۹:۴۵    
حضرت آیت الله جوادی آملی در پیامی ضمن قدردانی از نیروهای مسلح در تنبیه رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: اسرائیل جنایتکار باید بداند اینها فتح قریب است از یک سو، فتح مبین است از سوی دیگر، این دو ...
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۰    
اصفهان – معینی گفت: تاریخ بداند که هیچ ظلم و ستمی در این عالم بی پاسخ نخواهد ماند و هیچ ظالم و ستمگری در امان نخواهد بود.
رسا   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۰۰:۰۰    
عضو هیأت علمی گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در برابر حجم حملات و هماهنگی دقیق سپاه پاسداران غافلگیر شده و اذعان کرد که هرگز پیش بینی این حجم گسترده از حملات را نداشتند.