دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۵۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 2 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 3 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 4 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 5 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 6 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 7 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 8 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 9 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 10 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 11 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 12 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 13 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 14 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 15 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 16 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 17 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 18 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 19 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 20 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 21 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 22 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 23 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 24 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 25 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 26 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 27 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 28 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۶:۱۷    
طبق آخرین استعلام ها از حوزه نظام وظیفه مشخص شد که سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند تا اردیبهشت ماه می توانند از مجوز نظام وظیفه برای تاخیر در اعزام به خدمت استفاده کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگویی اختصاصی با شبکه یورونیوز که مشروح آن به زودی منتشر خواهد شد، مواضع ایران را راجع به مذاکرات وین و دیگر موضوعات تشریح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: معتقدیم لایحه، پول به همراه دارد و رتبه بندی برای یک سال است که در سال 1400، برای 6 ماه اجرا می شود در نتیجه پول تعیین شده کفایت می کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۲    
نیم فصل دوم لیگ دسته یک، از امروز آغاز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۲    
فرشاد پیوس، بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی گفت: خوش حالم یک نفر از جنس فوتبال آمده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۲    
شاگردان مجیدی تا پیش از پایان سال باید در 5 مسابقه مهم و حیاتی به میدان بروند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۲    
گفته می شود اسپانسر فعلی باشگاه پرسپولیس تمایل دارد در صورت خصوصی شدن این باشگاه، اقدام به در اختیار گرفتن مالکیت آن داشته باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۶    
با توجه به اینکه میرشاد ماجدی کارمند رسمی وزارت ارتباطات است حضور او از لحاظ قانونی در فدراسیون فوتبال امکان پذیر نیست و سرپرست فدراسیون فوتبال باید به زودی از سمت خود کناره گیری کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۷    
جهاد تبیین موضوعی است که در ماه های اخیر در بیانات حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای بار ها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر معظم انقلاب، ابعاد مختلف آن را توصیف کرده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۲    
اسفند ماه شروع شده و برنامه واریزی ها شلوغ تر از ماه های دیگر است. چند واریزی در دهه سوم اسفند ماه انجام می شود که به نظر می رسد مهم ترین آن سود سهام عدالت است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۶    
از روز گذشته همزمان با اول اسفندماه طرح بازتوزیع یارانه بنزین در جزیره کیش آغاز شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۱    
مردی که 18سال قبل مرتکب قتل شده بود و در همه این مدت با کابوس چوبه دار دست و پنجه نرم می کرد وقتی شنید اولیای دم او را بخشیده اند از خوشحالی سکته کرد و ساعتی بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۱    
شبکه سی بی اس آمریکا گزارش داد، آمریکا اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می دهد نیروهای روسیه دستوراتی در زمینه آغاز حمله به اوکراین دریافت کرده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
دولت عراق اعلام کرد به زودی دور پنجم مذاکرات عربستان و ایران در بغداد برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۱    
سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی در اطلاعیه ای از دستگیری عامل پخش صوت سخیف و هنجارشکنانه علیه مسئولین نظام در بازار رضا (ع) مشهد توسط پاسداران گمنام امام زمان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۲    
سرفه نوعی واکنش دفاعی بدن به مواد محرک تنفسی یا آلودگی هوا یا برای دفع ترشحات در هنگام بیماری است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۶    
نشست روسای هیات های چین و ایران در ادامه رایزنی های دیپلماتیک هشتمین دور مذاکرات رفع تحریم ها، روز یکشنبه با حضور مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۱    
وزیر ارتباطات به اختلال در شبکه اینترنت کشور واکنش نشان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۰    
نایب رئیس مجلس گفت: فروش نفت از یک میلیون بشکه عبور کرده و کمیسیون تلفیق نیز هیچ جابجایی در ارقامی که مدنظر دولت بود، ایجاد نکرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۱    
هیات دولت بعدازظهر روز یکشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی تشکیل جلسه داد و در آن محمدحسن نامی به عنوان رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تعیین شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهور گفت: اولویت دولت مردمی در عرصه فرهنگ، حمایت از تولیدات فاخری است که عناصر هویتی و ارزشی ملت، یعنی اسلام، ایران، خانواده، عدالت خواهی، مسئولیت پذیری و فساد ستیزی را تقویت کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره مفاد توافقنامه های ایران و قطر در حوزه دریایی و بندری که در سفر رئیس جمهور به دوحه به امضا می رسد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۵    
طرح بازتوزیع یارانه بنزین از امروز (اول اسفندماه) در جزیره کیش آغاز شد و همه شهروندان دارای کارت کیشوندی اعم از مالکان خودرو و افراد بدون خودرو، واجد دریافت سهمیه بنزین 20 لیتری شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۲    
در حالی وارد ماه پایانی سال 1400 شده ایم که هنوز عیدی بازنشستگان پرداخت نشده است که با پیگیری های صورت گرفته، دلیل آن مشخص شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۰    
عضو کانون صرافان از تداوم کاهش نرخ ها در بازار ارز خبر داد و گفت: اکنون شاهد روند شدید کاهش نرخ ارز و سکه در بازار هستیم و با توجه به باور عموم مردم به کاهشی بودن روند بازار ارز ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۱    
رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که این کمیسیون قیمت هر بشکه نفت را از 60 دلار به 70 دلار و میزان فروش را به یک میلیون و 400 هزار بشکه در روز رسانده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۶    
جلسه دوجانبه علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان و انریکه مورا هماهنگ کننده گفت وگوهای وین برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۱    
عقاب از شکارچیان حرفه ای حیات وحش است و کمتر طعمه ای می تواند از چنگ او فرار کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۱    
به دنبال عزل 13 نفر از منصوبان شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس سابق فدراسیون فوتبال قرار است افراد دیگری نیز در روز های آینده از سمت های خود در فدراسیون فوتبال برکنار شوند...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۱    
باشگاه باریج اسانس کاشان در فکر تیمداری در بخش مردان در لیگ برتر والیبال است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۶    
سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: در نخستین سال حضورمان در لیگ برتر عملکرد فوق العاده ای داشتیم و مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان در مرحله نخست پلی آف نیز جوانمردانه می جنگیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۶    
شرکت بندای نامکو و استودیو فرام سافتور تریلر جدیدی از بازی Elden Ring پخش کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
تست کرونای ملکه انگلیس مثبت شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال مردان با چاشنی برتری طلبی مدعیان قدرت در مقابل یکدیگر آغاز خواهد شد
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: توافقی که مذاکره کنندگان در وین در حال رایزنی بر سر آن هستند نمی تواند مانع ایران شود و ضعیف تر از توافق هسته ای 2015 خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۷    
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: فشردگی مسابقات، بیماری کرونا و آمار بالای مصدومان به کیفیت لیگ امسال لطمه زد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۲    
با منوژ، دختر جوان و فوتبالیست افغانی از همهمه و و حشت کابل زیر سلطه طالبان تا ملبورن همراه شدم. او از خاک کردن کاپ و مدال هایش، از ترس و وحشت اسارت یا کشته شدن به دست طالبان می گوید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
بامداد امروز (یکشنبه 1400/12/1) تلاش برای سوء قصد به مسجد جمکران ناکام ماند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
40 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق معلمان بازنشسته لحاظ شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۶    
درکمپین ایجاد شده در فضای مجازی مردم خواستار شفاف سازی باشگاه استقلال و دیگر نهاد ها درباره وضعیت اعزام به خدمت سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۶    
یک ورزشکار ایرلندی به دلیل تولید کوکائین در آپارتمانش محکوم شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۶    
هواداران باشگاه استقلال توقع دارند مدیران این باشگاه به سرعت در راستای تمدید قرارداد بلند مدت حسین زاده قدم بردارند تا این بازیکن به راحتی از استقلال جدا نشود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۶    
برخلاف عجله هواداران پرسپولیس برای جذب بازیکن جدید خارجی، اما یحیی گل محمدی هیچ اصراری برای تصمیم گیری سریع درباره جذب بازیکن جدید ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۰    
شیرازه زندگی ابوالقاسم مهریزی، صحاف قرآن محله ایثار، محکم بسته شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
سیدحسین حسینی پاکبانی بود که سال 1390 هنگام انجام وظیفه بر اثر حادثه نخاعش آسیب دید و برای همیشه روی تخت افتاد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
در روزهای اخیر کاربران اینستاگرام از کندی این شبکه اجتماعی در ایران خبر داده اند و از همین جا برخی گمانه هایی درباره شروع فیلتر پنهان یا هوشمند اینستاگرام را مطرح کرده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۲    
قاسم هادیان روایت های زیادی از محله قدیمش دارد: از کاروان سراها، حمام قدیمی و ایستگاه های گاری گرفته تا وسایل نقلیه قدیمی.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۲    
مردم می گویند المان های دائمی منطقه 2 آن قدر بی رنگ هستند که نظرشان را جلب نمی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۱    
قسمت جدید بازی خدای جنگ (God of War Ragnar k) قرار است امسال برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود، اما هنوز هیچ صحبتی درباره زمان دقیق عرضه آن وجود ندارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۶    
وزارت بهداشت امروز (یکشنبه 1 اسفند 1400) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۷    
عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت اظهار داشت: همان هایی که می خواهیم در طرح صیانت از آن ها حمایت کنیم خودشان همه یک صدا گفته اند ما این طرح را به صلاح نمی دانیم و مخالفیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۱    
مرحله ی جدید فروش نقدی پیکاپ دوکابین دو دیفرانسیل کلوت از سوی شرکت مکث موتور اعلام گردید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۲    
نشست عجیب زمین در کرمان حادثه آفرید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۷    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی مجلس درباره بودجه و ارز ترجیحی گفت: دولت اعلام کرد که آمادگی لازم برای تامین معیشت اقشار کم درآمد جامعه در صورت حذف ارز ترجیحی را دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۶    
بررسی جزییات بودجه سال 1401 در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۰    
حسین امیرعبداللهیان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۷    
از آنجا که جنبه صنعتی و اقتصادی پویانمایی در دنیا از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است، در گفتگو با این هنرمند، نقش تولیدات پویانمایی در معرفی جهان شهر مشهد را بررسی کرده ایم که در ادامه می خوانید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۱    
به گواه کارشناسان، مشهد امروز قطب تولید انیمیشن در کشور است و هم دوش تهران توانایی تولید آثار سریالی و سینمایی پویانمایی فاخر را داراست و این مهم با تلاش حدود دو دهه ای چندین گروه و شرکت انیمیشنی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۲    
از آنجا که مشهدالرضا (ع) با برخورداری از انیماتور های حاذق و آثار موفق در سطح دنیا، قطب پویانمایی کشور به شمار می رود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۶    
ایرادات شورای نگهبان به لایحه نظام رتبه بندی معلمان در جلسه امروز (یکشنبه 1400/12/1) مجلس از سوی نمایندگان رفع شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۱    
محمدجواد قاسم پور - فعال فرهنگی، کارگردان پویانمایی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
در ساعات نخست معاملات روز یکشنبه (1400/12/1) اکثر رمزارز ها همچنان در محدوده قرمز قرار دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
چند روایت از کوچه شیرازی 19 که سه خاندان میرنقیب، عمید صفوی و بینش در آن ساکن بودند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۰    
وزارت جهاد کشاورزی امروز (یکشنبه 1400/12/1) قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۰    
مهدی یاراحمدی خراسانی - مدرس دانشگاه
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه در گزارشی از جمهوری های مردمی دونتسک و لوگانسک اعلام کرد که نیروهای اوکراینی در 24 ساعت گذشته بیش از 800 بار به مناطق دونباس حمله کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
دکتر سلمان ساکت، رئیس مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد، از وقتی ساخت موزه دانشگاه کلید زده شد تا زمان افتتاح آن در اردیبهشت 97، همراه آن بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
آب انبار قاجاری روستای اکبرآباد رشتخوار در سال 1384 به شماره 13862 در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده و طبق کتیبه سر در ورودی در دوره قاجار و به دستور ذوالفقارخان قرائی ساخته شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
بامداد امروز (یکشنبه 1 اسفند 1400) در پی گزارشی مبنی بر حادثه تصادف رانندگی خودرو 206 و پراید در بولوار خیام مشهد، آتش نشانان و تیم امداد و نجات به محل حادثه در تقاطع خیام - ارشاد اعزام شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
وزیر خارجه قطر تاکید کرد که رسیدن به توافق درخصوص برنامه هسته ای ایران به سود همه طرف ها خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
علی اکبر لبافی - رئیس دبیرخانه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت: به دنبال دستبرد های متعدد سارقان به چرخ خودرو های پارک شده مقابل منازل مسکونی یا کوچه های خلوت، پرونده هایی در مراکز انتظامی و کلانتری ها تشکیل شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
در راستای سیاست های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در خصوص برگزاری پویش ایران سرسبز، از اول آذرماه تاکنون در استان، 103 هکتار نهال کاری انجام شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
توجه به مسائل ترافیکی و حمل و نقلی نباید فقط بر دوش شهرداری ها باشد و مجموعه های دیگر نیز باید در این زمینه نقش آفرینی خود را به منصه ظهور برسانند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
براساس نظرات کارشناسان دادگستری، اتوبوس نقص فنی نداشته و سالم بوده و نیروی انتظامی نیز برای این وسیله نقلیه مجوز تردد صادر کرده است قرار صادره قابل اعتراض است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
بافت های اهداشدنی از پیکرشان برداشته و بعد از فراوری به بیماران چشم انتظار برای درمان، پیوند می شود. دریچه های قلب، تاندون ها، قرنیه چشم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
جعفر سروی - مدیر پروژه شهر ترمیمی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
عضو ایرانی الاصل تیم ملی صربستان با تأکید بر اینکه مردم ارزش مدالش را می دانند، گفت که از مبارزه با علیرضا عبدولی ناراحت بوده و در این باره از سعید عبدولی عذرخواهی کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
قهرمان ورزشی واقعی همان کسی است که بر نفس اماره اش غلبه کند. عباس از ورزشکاران واقعی و دوستداران والیبال بود و همواره در مسابقات والیبال شهرستان، پای تور می ایستاد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور روز گذشته در سالن الغدیر شهر ارومیه به پایان رسید و تیم اعزامی خراسان رضوی توانست در این پیکار ها عنوان ششمی را به دست بیاورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
شهرآورد مشهدی ها در لیگ برتر فوتسال پخش تلویزیونی نداشت، وگرنه به احتمال زیاد بسیاری را از صرافت نگاه کردن این بازی می انداخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
یکی از وزارتخانه ها با کمک مالی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به داد آنها رسید!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
وزیر امورخارجه عربستان گفت که ریاض در حال برنامه ریزی برای دور پنجم رایزنی های مستقیم با تهران است. این درحالی است که روز گذشته وزیر امور خارجه عراق در دیدار با همتای ایرانی خود از آمادگی برای ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
احتمالا تغییرات جدیدی در باشگاه پرسپولیس تا پایان سال رخ خواهد داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
سرمربی تیم استقلال پیام جالبی برای گلزن جوان تیمش داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
کمیته برگزاری بازی های المپیک زمستانی پکن آمار کرونایی ها را منتشر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
موزه دانشگاه فردوسی مشهد سال 97 زیر نظر مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه در ساختمان قدیمی تعاونی که برای کاربری جدید بازسازی شده بود، راه اندازی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
در این عکس که در ورزشگاه تختی مشهد گرفته شده است، مجتبی جباری هافبک آن زمان مشکی پوشان بین جواد نکونام و کیانوش رحمتی، دو مدافع پاسی ها، دیده می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
افزایش تخت های بیمارستانی، اولویت مقابله با موج ششم کرونا در خراسان رضوی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
انیمیشن محصولی هنری صنعتی با قابلیت صادرات گسترده است. طبیعتا اگر امکانی فراهم شود که انیمیشن های مشهدی در حجم زیاد و با کیفیت مطلوب تولید شوند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
ستاره هلندی تازه وارد بارسلونا گفته: بگذارید به لیون برگردم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
بعد از شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی، میراث فرهنگی هم برای مرمت ایوان طرق پای کار آمده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۷    
نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان طبیعت پنهان از 22 بهمن در نگارخانه رادین برپاست. در هر قابی درختان و طبیعت به تصویر کشیده شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۷    
سیدمهدی واعظ موسوی - مشاور خانواده
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۱    
در 2 سال 70 درصد طلاسازی ها و 30 درصد نقره سازی های مشهد تعطیل شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۲    
وزیر امورخارجه ایران خاطرنشان کرد: در صورت شکست مذاکرات وین، آمریکا و طرف غربی مسئول آن خواهند بود، چراکه ایران با جدیت برای حصول توافق در وین تلاش می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۲    
حوزه هنری خراسان رضوی جلساتی با محور تاریخ مشهد، برگزار می کند. برای باخبرشدن از چگونگی و کم و کیف این جلسات با محسن اسدی مسئول واحد هنر های تجسمی حوزه هنری خراسان رضوی و یکی از هماهنگ کنندگان و ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۶    
گزارش ها حاکی از آن است که شعبه شماره 4 تأمین اجتماعی در مشهد، از مراجعان هزینه های مختلف می گیرند، در حالی که این خدمات در کارگزاری ها و شعبه های دیگر، رایگان انجام می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۶    
نیم نگاهی به یکی از بازار های قدیمی مشهد که به دوران تیموریان بر می گردد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه کنفرانس مونیخ با شماری از رهبران و همتایان خود دیدار کرد.
  • ۱