دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۱۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 27 اسفند 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 2 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 3 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 4 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 5 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 6 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 7 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 8 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 9 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 10 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 11 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 12 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 13 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 14 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 15 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 16 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 17 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 18 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 19 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 20 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 21 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 22 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 23 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 24 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 25 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 26 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 27 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 28 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۵    
رئیس سازمان خصوصی سازی از پایان پذیره نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۷    
اولین شب از کنسرت گروه موسیقی نجم الدین افغانستان شامگاه پنج شنبه 26 اسفند 1400 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد. همچنین در حاشیه این کنسرت از آلبوم موسیقی خواهی آمد رونمایی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۶    
این احتمال وجود دارد که سرمربی پرسپولیس یکی از بازیکنان تیمش را کنار بگذارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۱    
حقوق اسفند ماه بازنشستگانی که تا 5 میلیون و 350 هزار تومان دریافتی دارند، به طور کامل پرداخت شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۰    
عوامل فیلم سینمایی مرد بازنده در اعتراض به نحوه تخصیص تیزر های تلویزیونی به این فیلم و بی عدالتی صداوسیما در حمایت از سینمای ایران، اطلاعیه ای صادر کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۲    
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه جمعه بار دیگر تأکید کرد که دولت جو بایدن ، همکاری روسیه با پروژه های هسته ای در ایران را تحریم نخواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۳:۳۵    
تساوی شهرخودرو مقابل تیم نساجی مازندان که یکی از تیم های استخوان دار لیگ بیست و یکم محسوب می شود، نشان داد این تیم مشهدی می تواند با امید های بیشتری به بقا درلیگ برتر فکر کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۳:۳۵    
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای از نادیده گرفته شدن یک پنالتی به سود این تیم در دربی 98 رونمایی کرده است. پیش تر نیز باشگاه پرسپولیس از داور دربی شکایت کرده بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۳:۳۵    
اسامی ملی پوشان فوتبال ایران برای بازی با کره جنوبی و لبنان از سوی اسکوچیچ اعلام شده و جالب توجه اینکه محمد حسین کنعانی زادگان نیز در لیست حضور دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۱    
سخنگوی سازمان جهانی بهداشت روز جمعه با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کرونا در آخرین داده های هفتگی، گفت که پایان همه گیری کووید-19 بسیار دور است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۲    
فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه مرز مهران برای تردد زائران همچنان بسته است، گفت: از زائران و گردشگران عزیز خواستاریم به مرز مراجعه نکنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۲:۵۰    
بر اساس جدیدترین گزارش وزارت بهداشت، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از 99 به 29 شهر کاهش یافت و تعداد شهرهای با وضعیت زرد و آبی، افزایش یافته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۲:۲۶    
قسمت اول مجموعه نمایشی مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادی دوم فروردین ماه ساعت 21 به صورت اختصاصی از نماوا و روبیکا پخش می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۲:۰۵    
دبیر کل حزب الله لبنان شایعات مربوط به حضور نیروهای این حزب را در اوکراین تکذیب کرد و گفت: هیچ فردی از حزب الله؛ چه جنگجو و چه کارشناس به این میدان یا هرگونه میدان جنگی از این دست نرفته اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۱:۲۶    
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: از 26 اسفند سال جاری تا 15 فروردین سال 1401 بیش از 150 هزار نفر از کارکنان انتظامی در آماده باش هستند تا ان شاءالله هموطنان عزیز با خاطری آسوده و در آسایش ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۱    
یکی از مذاکره کنندگان روسیه گفت: ما به توافق با اوکراین درباره وضعیت بی طرفی و عدم پیوستن کی یف به پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و خلع سلاح اوکراین نزدیک شده ایم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۵۶    
در بحبوحه مبارزه جهانی برای خروج از وابستگی به نفت روسیه، آژانس بین المللی انرژی امروز جمعه مجموعه اقداماتی را منتشر کرد که می تواند مصرف نفت خام را 2 ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۷    
بعدازظهر امروز گزارشی مبنی بر تصادف در جاده مهاباد- بوکان در محور برهان به مرکز 125 ارسال شد که بلافاصله نیرو های ایستگاە 2 این سازمان به محل اعزام شدند. در این تصادف 5 نفر کشته و 4 نفر مصدوم شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۰:۱۷    
جوزف وو وزیر خارجه تایوان گفت نمی تواند در خصوص صحت اسناد امنیتی روسیه که مدعی شده است شی جین پینگ رئیس جمهورص چین تصمیم دارد در پاییز سال جاری به تایوان حمله کند، اظهارنظر کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۵    
مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی شهرهای جایگزین برای سفر در هشت استان پرمسافر و پرازدحام را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۲    
درحالیکه چندی پیش استانداری و جهاد کشاورزی استان تهران قیمت میوه های تنظیم بازاری را 9 تا 12 هزار تومان اعلام کرده بودند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۰    
معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک پلیس راهور از اهدای جوایزی به رانندگان بدون تخلف و تصادف خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۵    
یک کارشناس بورس گفت: به نظر می رسد بورس بیشترین بازدهی را در سال آتی داشته باشد. با توجه به اینکه در 19 ماه گذشته بازارهای موازی رشد داشتند و بازار سرمایه ریزش داشته است احتمالا این سناریو کمی جابه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۰    
مهران غفوریان، بازیگر سینما و تلویزیون در ویژه برنامه شب های عید نوروز 1401 در شبکه پنج به سوالی در رابطه با تولد فرزند بازیگران در کشورهای خارجی واکنش نشان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۷    
روز گذشته خبری منتشر شد که با حکم بهمن نقی پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، حجت الاسلام حسین جلائی نوبری به سمت ریاست دانشکده پیراپزشکی تبریز منصوب شد اما این انتصاب با واکنش گسترده ی مردم در فضای ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۷    
میزان افزایش سایر سطوح مزدی در دستمزد 1401 به 38 درصد رسید در حالی که در سال های قبل این افزایش 26 درصد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۷    
جانشین پلیس راهور انتظامی طبق تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها، گفت: متأسفانه در 2 روز گذشته در تصادفات 60 نفر جان خود را از دست دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۲    
نخست وزیر و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خواستار باقی ماندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی آمریکا شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۱    
دایره شمول رتبه بندی معلمان در دو لایحه ای که دولت گذشته ارائه شده بود، بعضی افراد از جمله همکاران فرهنگی که از مدارس به ادارات آمده بودند را شامل نمی شد که بر اساس اصلاحات صورت گرفته و مصوبه شورای ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۲    
سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالا های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: همه کالا های اساسی به وفور در کشور وجود دارد و مردم از این بابت نگران نباشند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۵    
بعد از واریز یارانه نوروزی 150 هزار تومانی به گروه های هدف، برخی از عدم واریز آن برای تعدادی از اعضای خانوار و مبهم بودن جریان پرداخت خبر دادند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۲    
پست اینستاگرامی سیدعبدالله ارجائی شهردار مشهد درباره اهم اقدامات شهرداری در استقبال از بهار مهدوی (1401) متشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۵    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید با توجه به نرخ بالای تورم در سال های گذشته، فاصله قابل توجهی میان حداقل حقوق کارگران و هزینه های جاری زندگی به وجود آمده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۶    
هنوز صداوسیما مؤثرترین و همه گیرترین رسانه تصویری ایران است، اما ترکیب برنامه های نوروزی پلت فرم ها زنگ خطر را محکم تر از گذشته برای تلویزیون به صدا درآورده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۰    
اجتماع منتظران ظهور همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) با حضور جمعی از منتظران و دلدادگان آن حضرت روز جمعه در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۷    
فرماندار مشهد و رییس کمیته اجرایی این شهرستان در ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: 10 هزار ظرفیت پارکینگ خودرو در اطراف حرم مطهر رضوی با احتساب پارکینگ های موجود برای رفاه زائران نوروزی پیش بینی شده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: همه هیجان و توجه و حرکت های جهادی ما با توجه خاصه و وجود مقدس امام زمان (عج) است همه چیز را ایشان خودشان اداره می کنند و حال ما را نیز خودشان اداره می کنند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۲    
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقاومت ملت اسلامی در برابر استکبار و عدم خضوع در مقابل هر چه که آنان قصد دارند بر ما تحمیل کنند، از مصادیق صبر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۶    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: باید با تلاش و اقدامات جهادی در مسیر خدمت به مردم گام برداشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر دست دشمن را در میدان تحریف حقایق باز بگذاریم، جریان باطل و تزویر خودش را بر ما حاکم خواهد کرد همانگونه که در دوران امیرالمومنین علی (ع) این کار را کرد و حاکم شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۲    
بزرگترین استودیوی چند منظوره اعتاب مقدسه در حرم مطهر رضوی افتتاح شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۷    
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با تصویب بودجه 1401 شهرداری مشهد، بیش از 45 درصد اعتبارات عمرانی به حاشیه شهر تعلق گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۱    
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برخی می گفتند پروژه پل بولوار طبرسی به رسالت ضرورت ندارد، اما بسیار ضروری است، زیرا دو محور اصلی را به هم وصل می کند، باعث گشایش گره ترافیکی بزرگراه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۵    
آرای مردمی فینال مسابقه استندآپ کمدی خنداننده شو3 خندوانه مشخص شد و قهرمان و برنده این دوره اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۵    
شهردار مشهد گفت: مبنای ما حل کار ها به صورت زیربنایی، ریشه ای و عمیق با راه حل های منطقی و بلندمدت است، امیدواریم برای سال آینده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۶    
کمپانی آمازون اعلام کرد قرارداد خرید استوید فیلمسازی ام. جی. ام را نهایی کرد و حالا رسماً دارنده ی یکی از بزرگترین مجموعه های فیلم و سریال جهان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۵    
قدرت الله ایزدی، بازیگر و کمدین شناخته شده، معروف به آقا رشید مهمان ویژه برنامه نوروزی علی ضیاء در شبکه یک سیما شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۶    
داوود رفعتی در خصوص محرومیت یحیی گل محمدی به خاطر اعتراضات گسترده اش در دربی پایتخت صحبت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۱    
یک فرد معترض به استفاده از سوخت های فسیلی در جریان برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های اورتون و نیوکاسل خود را از گردن به تیر دروازه بست که این اتفاق سبب توقف بازی برای 15 دقیقه شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۵    
در روز های پایانی سال 1400 خبر هایی از لغو قانون تغییر ساعت رسمی کشور منتشر شد؛ اما این اتفاق نیفتاد تا برای همه سوال شود کدام قوه مسئول لغو یا تصویب این قانون است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۲    
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای دو مسابقه پیش رو برابر کره جنوبی و لبنان اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۱    
یحیی گل محمدی سرمربی سرخ ها پس از تساوی تیمش برابر تیم استقلال، با انتشار پیام خداحافظی از سمت خود کنارگیری کرد، اما این موضوع با مخالفت رضا درویش مدیرعامل باشگاه مواجه شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۱    
شیرینی شکری یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و ساده بین المللی است که معمولا در کنار چای سرو می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۵    
صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد، حقوق بازنشستگان به موازات تامین اعتبار لازم بصورت مرحله ای پرداخت می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۷    
مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی گفت: سهمیه نوروزی بنزین منتفی است و چیزی به نام سهمیه نوروزی بنزین در دستور کار نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۷    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران و رعد و برق در بعضی استان ها و افزایش دما خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: میزان گوشت مرغ و تخم مرغ در بازار روز های پایانی سال این استان مناسب است و هیچ بهانه ای از سوی عرضه کنندگان مبنی بر افزایش قیمت و فروش این کالا ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۷:۵۶    
حجت الاسلام و المسلمین حسین میرزایی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۷:۲۰    
برای بررسی زوایای وضعیت اجتماعی و سیاسی شیعیان در روزگار غیبت با دکتر حسن انصاری، پژوهشگر علوم اسلامی، گفتگو کرده ایم ...