پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۳:۰۵Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 4 اسفند 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 2 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 3 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 4 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 5 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 6 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 7 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 8 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 9 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 10 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 11 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 12 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 13 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 14 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 15 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 16 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 17 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 18 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 19 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 20 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 21 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 22 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 23 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 24 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 25 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 26 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 27 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 28 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۱    
یک متخصص بیماری های اطفال گفت: اگر مطمئن نیستید که فرزندتان به بیماری آسم مبتلاست یا خیر، باید به دنبال نشانه های مشخصی باشید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۲    
12 ماه گذشته برای دانشمندان و مهندسان مریخ نورد پرسویرنس و هلی کوپتر اینجنیوتی، هیجان انگیز و در عین حال طاقت فرسا بود؛ اما این مأموریت تازه در آغاز راه است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۱    
ایلان ماسک می خواهد دارندگان سایبرتراک بتوانند سایبرپانک را در این خودرو بازی کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۷    
بازیکن تیم والیبال لبنیات هراز آمل شکست تیمش مقابل فولاد سیرجان ایرانیان را دور از انتظار دانست و گفت: بد کار کردیم و بازی از دست مان خارج شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۱    
کاپیتان تیم والیبال مقاومت شهداب یزد رقابت تیمش مقابل مس رفسنجان را سنگین، پراسترس و پرفشار خواند و گفت: تحت فشار بودیم، چون محکوم به صعود هستیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۵    
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با اشاره به متفاوت بودن شرایط بازی های پلی آف، گفت: شکست مقابل فولاد سیرجان ایرانیان تلنگری برای تیم لبنیات هراز بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۷    
اسامی برگزیدگان و شایستگان تقدیر شانزدهمین دوره جشنواره شعر فجر اعلام شد و نام محمدشریف سعیدی شاعر افغانستانی با کتاب سماع محشر در میان برگزیدگان این جشنواره دیده می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۲    
دو پسر جوان به اتهام حمله به یکی از کارگردان های معروف سینما و مجروح کردن او توسط پلیس امنیت عمومی بازداشت شدند؛ آن ها مدعی هستند از سوی مرد جوانی برای انتقام از این کارگردان اجیر شده بودند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۲    
با برپایی آیین پایانی شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر، برگزیدگان این رویداد ادبی در چهار بخش شعر بزرگسال (کلاسیک، نو، محاوره)، شعر کودک و نوجوان، هم زبان ها و درباره شعر، معرفی شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۶    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، 12 میلیون تومان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۱    
روز سه شنبه با ارسال یک پیامک به نمایندگان عضو کمیسیون طرح صیانت برای تشکیل یک جلسه و 45 دقیقه ای این کمیسیون، کلیات آن در مدتی کوتاه و با رأی 19 نماینده به تصویب رسید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۷    
مدیر کارگروه پیگیری مطالبات فرهنگیان قم می گوید که دولت روحانی با لایحه، بازی سیاسی کرده و برخی از نمایندگان فعلی مجلس نیز با تصویرسازی غلط از طرح باعث ایجاد تشنج شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۶    
یک نشریه المانی معتقد است شنبه بالاخره سردار آزمون برای بایرلورکوزن به میدان خواهدرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۶    
همه چیز درباره بلیت جام جهانی قطر که 17 اسفند نتایج قرعه کشی آن مشخص می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۰    
تیم ملی بسکتبال ایران امروز 5 اسفند1400، در نخستین بازی اش از پنجره دوم انتخابی جام جهانی2023 به مصاف قزاقستان خواهد رفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۷    
باشگاه استقلال بعد از کسب پیروزی مقابل فجر بیانیه ای را علیه حوزه نظام وظیفه صادر کرده است. استقلالی ها خواستار تجدید نظر درباره سربازان خود شده اند. آیا امکان پذیراست؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۰    
در پی درگذشت غلامرضا بایزان منش، بازیگر شصت و هشت ساله تئاتر و سینما، مسئولان و هنرمندان استان و مشهد، این فقدان را تسلیت گفتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۰:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: عامل اسیدپاشی بر روی سه نفر در کمتر از یک ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۴۶    
در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از رشد سه هزار و 466واحدی در ارتفاع یک میلیون و 288هزار واحدی قرارگرفت. شاخص کل هم وزن نیز 0/5درصد رشد کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۲    
در روزهای اخیر، ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که لحظاتی را پس از تصادف یک پراید با یک گاری دستی در شهر شیراز نشان می دهد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۲    
علی اصغر عنابستانی عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی در واکنش به انتقادها از نحوه تصویب کلیات طرح صیانت گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۱۶    
اختتامیه چهارمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی و آیین تقدیر از دست اندرکاران نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد دیشب با یادی از زنده یاد غلامرضا بایزانمنش، هنرمند فقید تئاتر و سینمای مشهد، برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۷    
وبگاه آکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شده تا زمانی که مسائل باقی مانده در مذاکرات رفع تحریم ها در وین حل نشوند توافقی حاصل نخواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۳:۰۱    
منابع فلسطینی خبر دادند که یک گروه هکری دوربین های مستقر در بندر حیفا و اشدود واقع در غرب سرزمین های اشغالی را به همراه اطلاعات کارکنان این دو بندر هک کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۳۱    
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: قرار است پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی جاده ای از 10 اسفند ماه آغاز و 50 درصد حداکثر ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی پیش فروش شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۲۲    
تیم های زنان گروه بهمن توانست از سد اکسون بگذرد و به فینال لیگ برتر بسکتبال راه یابد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۷    
فیلم خلاصه بازی استقلال و فجر که با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید را می توانید در ادامه مشاهده کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۷    
استقلال موفق شد فجر را هم در آزادی شکست دهد و صدرنشین بلامنازع لیگ باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۱:۰۷    
ارزش سهام عدالت، 0/3 درصد افزایش یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۵    
وزیر ارتباطات درباره طرح صیانت از فضای مجازی گفت: این طرح همچنان اشکالات اساسی دارد و باید برطرف شود از نمایندگان خانه ملت درخواست می کنم در بررسی جزئیات این طرح حتما به نظرات کارشناسی و دغدغه هایی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرایط صدور آنی 350 مجوز شغل خانگی در کشور فراهم شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۵    
علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران امشب در سفری کوتاه به تهران باز می گردد ولی هیئت کارشناسی ایران در وین حضور دارند و به رایزنی ها ادامه می دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۲    
علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران امشب در چارچوب ترددهای معمول در جریان گفت وگوها، در سفری کوتاه راهی تهران می شود ولی هیأت کارشناسی ایران در وین حضور دارند و به رایزنی ها ادامه می دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۲۰:۰۱    
اسامی فیلم های سینمایی و تلویزیونی پنج شنبه 5 اسفند و جمعه 6 اسفند برای پخش از شبکه های مختلف سیما اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۵۲    
بانکها موظفند در ارائه خدمات پایه به اشخاص حقیقی ایرانی، ضمن تطبیق مشخصات هویتی با اصل مدارک، به دریافت کد رهگیری از سامانه استعلام هویتی سازمان ثبت احوال کشور و نگهداری آن در پرونده شناسایی اشخاص ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۴۶    
یک رسانه آمریکایی در گزارشی به نقل از منابع نزدیک به دولت این کشور مدعی شد واشنگتن به رئیس جمهور اوکراین هشدار داده است که به احتمال زیاد روسیه ظرف 48 ساعت آینده به اوکراین حمله خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۲    
اولین تصویر از سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۲۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون مشکلات روزهای اخیر شبکه اینترنت گفت: طی روزهای اخیر بیش از 300 گیگابیت بر ثانیه به ظرفیت شبکه ی مخابرات اضافه و کمک کردیم تا مشکلات شبکه اینترنت رفع شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۷    
چند خرده روایت درباره آدم های این شهر که خاطره مشترک مشهدی ها هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۱    
پرسپولیس و گل گهر به تساوی 1 بر 1 رضایت دادند. ویدئو خلاصه بازی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۵    
پرسپولیس و گل گهر در هفته نوزدهم لیگ برتر به تساوی دست یافتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۳۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای مالیات خودرو های لوکس را در سال 1401 تعیین کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۵    
محرم نویدکیا به دنبال کسب نتایج ناامیدکننده با سپاهان از سمتش کناره گیری کرد. سرمربی سپاهان امیدوار است با استعفایش موافقت شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۰    
ترکیب هیات داوران سومین فصل عصر جدید متشکل از چهار هنرمند است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۸:۰۷    
نمایندگان مجلس در بررسی های بودجه ای امروز مجلس ابقای معافیت مالیاتی فعالیت های هنری را ابقا کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۵    
دیمیتری مدودف، رئیس جمهور سابق و معاون کنونی شورای امنیت روسیه طی توئیتی هشدار داد اروپایی ها به زودی مجبورند برای هزار مترمکعب گاز 2000 یورو (2200 دلار) بپردازند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۶    
کارشناسان معتقدند قیمت در بازار خودرو های خارجی متأثر از قیمت خودرو های داخلی است، با این حال خودرو های ایرانی در هفته گذشته چیزی بین یک تا چهار درصد کاهش قیمت داشته اند و به جز اندک افرادی که پول ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۷:۰۷    
علی رضایی که حالا کارگاه سفیدگری اش به سختی می چرخد، در گذشته صاحب کارگاه مسگری پررونقی بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۷    
اسحاق قویدل قهرمان پیشین پرورش اندام ایران و جهان، بعد از مدت ها مبارزه با سرطان، دارفانی را وداع گفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۷    
رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: با برنامه ریزی های دقیق، علمی و آکادمیکی که از سوی شهردار درحال انجام است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد در تحریریه شهرآرانیوز حاضر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۱    
شهردار مشهد گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام حتی با وجود انتقاد هایی که به آن داریم، به دلیل پیشرفت 70 تا 80 درصدی، در اولویت هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۱    
نمایندگان مجلس در بررسی های بودجه ای خود مصوب کردند بهای پیامک برای سال آینده 30 ریال افزایش پیدا کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۶    
بعد از برکناری عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال، حمید استیلی به جای مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی شد. قرارداد مهدوی کیا نیز نهایی شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۶    
سازمان نظام وظیفه عمومی اعلام کرد که دو مدافع استقلال می توانند در صورت دعوت به تیم ملی در اردوی ملی حاضر شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۰    
سرپرست فدراسیون بسکتبال آب پاکی را روی دست هیات ها ریخت و گفت اجازه برگزاری جلسه را به کسی نخواهد داد و با آنها برخورد خواهند کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۶    
طرح قرار زیارت ، در راستای رفاه زائران و مجاوران برای زیارت بارگاه مطهر رضوی آغاز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۶    
نظامی بازنشسته محله آزادشهر بعد از خدمت مسیر های متعدد داخلی و خارجی را با دوچرخه رکاب زده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۱۰    
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از ابتدای شروع کار شورای شهر، بنای شورا و مدیریت شهری بر سیاه نمایی نبوده و نخواهد بود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۴:۰۱    
کودتای سوم اسفند 1299 و آغاز حکومت پهلوی مردی را بر سر کار آورد که خراسان را به خاک وخون کشید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۵    
حمید مداحی، فعال رسانه
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۵    
هدیه خواجوی باوجود دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته برق، هنر سفالگری را رها نکرده است و می گوید: یک سفالگر متبحر باید توانایی ارتباط برقرارکردن با مشتری را داشته باشد و سلایق و نیاز های آن ها را بشناسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز نامه رهبری درخصوص تسهیلات بانکی را قرائت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۲    
شهرآرامحله از روند ساخت و مرمت 8 مسجد در اطراف حرم مطهر گزارش می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۶    
جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بخش مراقبت های ویژه کودکان مبتلا به کرونا با عنوان پی. آی. سی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۰    
هدف دارالقرآن یحیی بن زید (ع) در بولوار توس، پرورش کودکان و نوجوانان محله است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۷    
فرونشست، بلایی که ما به جان زمین انداخته ایم، هر روز ریشه می دواند. قسمتی از زمین فرومی رود و ترک برمی دارد؛ اتفاقی که با برداشت زیاد آب، پر شدن خلل وفرج خاک ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
گزارش پیش رو روایتی است مختصر بر ایجاد آرامستان های حرم امام رضا (ع) و یادکردی از معروف ترین مدفونان آن.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۱    
کمپانی فرام سافتور دو روز مانده به انتشار بازی الدن رینگ Elden Ring آخرین تریلر این بازی را منتشر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۵    
رمز و راه یک بازی تعاملی مناسب بزرگسالان در سبک ماجراجویی و حل مساله است که در بستر شهر و در تعامل با المان ها و عناصر واقعی شهر مشهد انجام می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۵    
برای آگاهی مسئولان امر، نتایج پژوهشی را در نقشه های زیر آورده ایم که فقر شهری در مشهد را با بررسی هفده معیار مؤثر پهنه بندی در پنج طبقه بسیار مناسب، مناسب، متوسط ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۰    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران 0.27درصد و شاخص هم وزن در پایان معاملات امروز 0.5درصد رشد کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۵    
آیت الله جوادی آملی امروز در واکنش به موضوع طرح صیانت از حقوق کاربران اینترنت، توئیتی منتشر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۲    
اهدای هشت جایزه مراسم اسکار یک ساعت قبل از شروع پخش زنده تلویزیونی در سالن دالبی اهدا می شود، و سپس در پخش بعدی روی آنتن می روند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۰    
نماینده معلمان حق التدریس گفت: هر تعطیلی که در تقویم باشد، 200 هزار تومان از حقوقمان کم می کند. روز ولادت امام علی(ع) که روز پدر بود، بابت آن تعطیلی، 200 هزار تومان از معلمان حق التدریس کسر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۷    
منزل استاد سیدمحمود فرخ، نبش خیابان جهانبانی، کنار کوچه ای نزدیک به سه راه جم مشهد قرار داشت؛ خانه ای که به یقین نخستین مجمع عالی ادبای معاصر در شمال شرق ایران بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۷    
غلامرضا بنی اسدی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۱    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، 11 میلیون و 870 هزار تومان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۱    
علیرضا حیدری - شاعر و روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۵    
تقریبا این موضوع به عرف بین مسئولان به ویژه در شهر های کوچک تر تبدیل شده است که هرکاری دلشان می خواهد می کنند و هرطور هم که می خواهند رفتار می کنند و کسی جلودار آن ها نیست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۵    
خیلی ها هستند که از همین روز های آغازین ماه آخر سال، به فکر سبزی پلوماهی شب عید هستند؛ اما آیا با این افزایش قیمت نوبتی محصولات که این مرتبه به سراغ آبزیان رفته و دودستی یقه انواع و اقسام ماهی های ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۵    
استاندار خراسان رضوی: کمک دولت به خرید واگن و توسعه خطوط قطارشهری مشهد را پیگیری می کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۷    
سرانگشتان فضل احمد رستمی، دوتارنواز محله شهید بسکابادی که تجربه حضور در جشنواره های مختلف موسیقی را دارد از کار آجرپزی ترک برداشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۷    
کیلین مورفی ستاره سریال پیکی بلایندرز در فیلم جدید کریستوفر نولان نقش رابرت اوپنهایمر را بازی می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۱    
رئیسی با اشاره به سیاست دولت برای ارائه اینترنت با کیفیت و پرسرعت خاطر نشان کرد: وزارت ارتباطات مکلف است زیر ساخت لازم را برای استفاده مردم از مزایای اینترنت امن، با کیفیت و پرسرعت فراهم کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: هر گونه شایعه در خصوص برکنار نشدن سرپرست سابق فرمانداری رفسنجان کذب است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۲    
گران که شد، به این راحتی ها ارزان نمی شود. شنیدن همین جمله کوتاه از زبان فروشندگان لوازم خانگی برای خواندن آخر ماجرا کافی است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۶    
تیم های فوتبال استقلال و فجر سپاسی شیراز باید در ادامه رقابت های لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۰    
رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: حداقل 30 درصد از اعتبارات استقبال از بهار باید در حاشیه شهر هزینه شود تا بهار 1401 ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۰    
با وجود کاهش مراجعات سرپایی، تعداد بستری های افراد مبتلا و مشکوک در شهر مشهد همچنان رو به افزایش است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۷    
تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر در هفته نوزدهم لیگ برتر عصر امروز در سیرجان به مصاف یکدیگر می روند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۱    
مادرش که برای گرفتن سجل (سه جلد) رفت، رئیس ثبت احوال، سراغ همسرش را گرفت. زینب بانو بهتش زد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۱    
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با دیدار حساس و سرنوشت ساز شهرخودرو مشهد و هوادار تهران امروز آغاز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۱    
یکی از مهم ترین آثار سینمای ایران در جشنواره چهلم فجر فیلم موقعیت مهدی ، ساخته هادی حجازی فر بود که به شدت مورد توجه مردم و منتقدان قرار گرفت تا جزو بهترین فیلم های دفاع مقدس یک دهه اخیر سینمای ایران ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۵    
بنیامین یوسف زاده - دبیر تحریریه
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۵    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی از پرداخت سود سهام عدالت متوفیان به وراث خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۲    
منچستریونایتد امشب در لیگ قهرمانان به میهمانی اتلتیکو می رود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۲    
تیم ملی فوتبال امید درحالی با قرعه نسبتا دشواری در آسیا رو به رو شده است که شرایط و وضعیت این تیم چندان مساعد نبوده و مشخص نیست تا چهار ماه آینده وضعیت این تیم به سمت بهبودی می رود یا خیر ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۶    
با اعلام برنامه بازی های مرحله جدید لیگ دسته یک بسکتبال بانوان مشخص شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۵    
دیروز حجت الاسلام حسن منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای شهر، و هاشم دائمی، رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد ...
  • ۱