پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۲:۱۶Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 13 اسفند 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 2 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 3 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 4 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 5 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 6 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 7 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 8 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 9 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 10 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 11 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 12 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 13 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 14 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 15 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 16 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 17 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 18 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 19 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 20 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 21 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 22 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 23 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 24 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 25 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 26 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 27 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 28 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۲    
دانشمندان به تازگی معیار جدیدی در دست توسعه دارند که با استفاده از دانه های شن و ماسه می توان جزئیات بیشتری از این تحولات را آشکار کرد و درک درست تری از تاریخ زمین به دست آورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۶    
بازیکن تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: سیرجانی نبودیم که همه انتظار داشتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۵    
بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در تشریح علت بهم ریختگی تیمش مقابل پیکان، گفت: نتوانستیم اختلاف امتیازمان در ست های دوم و سوم را حفظ کنیم و قدر فرصت ها را ندانستیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۶    
رافائل گروسی در سومین سفر خود به تهران در دولت سیزدهم دیدارهایی با مقامات عالی رتبه کشورمان داشت، این سفر از آنجا اهمیت پیدا می کند که تیم مذاکره کننده هسته ای در وین در تلاش هستند تا حق ملت ایران را ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۷    
تحقق رونق اقتصادی در کشور، یک برنامه عملیاتی، عملگرایانه و هوشمند محسوب می شود، دولت سیزدهم تعامل حسنه و همکاری گسترده با همسایگان را در پیش گرفته است تا در راستای سیاست همسایگی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۷    
بانک جی پی مورگان پیش بینی کرد که قیمت نفت خام برنت در پایان سال 2022 میلادی به 185 دلار برای هر بشکه می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۶    
بازیکن پیکان تهران با اشاره به رقابت نزدیک تیمش مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال گفت: بازیکنان پیکان در امتیاز های حساس از تجربه خود استفاده کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۰    
تیم پیکان تهران در نخستین مسابقه مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال موفق به شکست فولاد مبارکه سپاهان شد تا برای صعود به دیدار نهایی تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۷    
کاپیتان تیم والیبال مقاومت شهداب یزد گفت: برای پیروزی انگیزه لازم را داشتیم و امیدوارم با بازی خوب در رقابت دوم، به حق مان برسیم و راهی فینال شویم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۷    
درحادثه ریزش آوار یک ساختمان درحال گودبرداری در بزرگراه خرازی، یک کارگر 22 ساله تبعه افغانستان در لحظات اولیه حادثه جان خود را از دست داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۷    
روسیه در واکنش به تحریم های بین المللی علیه خود می گوید فروش موتورهای موشک به آمریکا را متوقف خواهد کرد. این تصمیم بر برخی شرکت های آمریکایی تأثیر خواهد گذاشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۷    
گوشی های شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو در ماه دسامبر سال 2021 (دی ماه 1400) برای بازار چین معرفی و عرضه شدند و گفته می شود اواخر ماه مارس برای بازار های بین المللی دردسترس قرار می گیرند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۶    
آیین پایانی چهاردهمین جشنواره هنر های تجسمی فجر به دبیری سیدعباس میرهاشمی، شب گذشته (جمعه 13 اسفند) با معرفی هنرمندان برتر در رشته های گوناگون در تالار وحدت تهران برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۲    
مراسم افتتاح فروشگاه پاتوق کتاب در منطقه طلاب مشهد با حضور حجت الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه و دوستداران کتاب برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۶    
باشگاه استقلال امروز قرارداد مدافع برزیلی خود را نهایی خواهد کرد تا این بازیکن بتواند برای دربی آماده شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۶    
گزارش رسانه پرتغالی از انتخاب های اخیر مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را در ادامه می خوانید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۰    
رافائل سیلوا دا آرودا، مدافع برزیلی جدید استقلال در ادامه لیگ خواهد بود. این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد به ایران آمده و به زودی با استقلال قرارداد منعقد می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۰    
آبی و مشکی ها به خاطر مشکلات مدیریتی از سوپرلیگ جدا شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۰    
ارزش سبد سهام عدالت با کاهش ارزش مواجه شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۱    
با دستور اکید وزیر آموزش و پرورش، کار آئین نامه نویسی طرح رتبه بندی معلمان آغاز شده و با تلاش فراوان در حال انجام است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۵    
مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: در بسیاری از مناطق شهری شاهد بارش پراکنده و وزش باد خواهیم بود و از اواسط روز نیمه شمالی کشور کاهش دما را تجربه خواهند کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۳:۵۵    
رئیس جمهور با انتقاد از بی توجهی به ثروت بزرگی همچون خلیج گرگان، اظهار کرد: هیچ فرضی جز احیای این خلیج بزرگ و مهم در ادبیات و عمل دولتمردان نباید باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۷    
رئیس جمهور گفت: روحانیت همواره مورد اعتماد بوده و مردم همچنان برای رفع مشکلات خود به این جریان اعتماد دارند و باید از این اعتماد برای رفع دغدغه های مردم در بخش های مختلف اقتصادی و فرهنگی استفاده کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۴    
سازمان اطلاعات خارجی روسیه امروز (جمعه) در بیانیه ای گفت که آمریکا تروریست های داعش را در پایگاه التنف سوریه برای اعزام به اوکراین آموزش می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۸    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین اطلاعیه ای درباره فوت یک تبعه ایرانی در این کشور صادر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۳    
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: سود سهام عدالت از 21اسفند براساس اولویت های تعیین شده پرداخت خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۵    
هفته آینده بورس علاوه بر اخبار مذاکرات وین، تحت تاثیر بازگشایی منفی شستا و عرضه سرخابی ها نیز خواهد بود. این اتفاقات چه تاثیری بر بورس شنبه خواهد داشت؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی پدیده گرد و خاک در استان خوزستان به اورژانس این استان دستور آماده باش داد. شروع به کار تمامی ادارات استان نیز با 2 ساعت تاخیر خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۱    
زلزله ای به بزرگی 4.3 ریشتر چهارمحال و بختیاری - حوالی دشتک را لرزاند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۱    
جلسات شورای عالی کار از فردا جدی تر می شود و یکی از سناریوهای محتمل افزایش 60 درصدی است. اگر قرار باشد پایه حقوق 60 درصد افزایش یابد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۰    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به دنبال مذاکرات فشرده چند هفته اخیر مقام های سازمان انرژی اتمی ایران با آژانس راهی تهران شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۲    
بمباران بزرگ ترین نیروگاه هسته ای اروپا از سوی ارتش روسیه و آتش سوزی ناشی از آن وحشت از تکرار حادثه اتمی چرنوبیل را در میان جهانیان برانگیخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۶    
مذاکره کننده ارشد انگلیس با بیان این که مذاکرات وین به توافق نزدیک است، افزود مذاکره کنندگان تروئیکای اروپایی برای مدت کوتاهی وین را ترک می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۷    
مسجد رضویه، یکی از باغ انگوری های محله شهید شیرودی بود که 50 سال پیش وقف شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۱    
کلارنس سیدورف در اینستاگرام خود مسلمان شدنش را تایید کرد اما اعلام کرد که نامش را عوض نکرده است. او در پیامی اینستاگرامی دلیل مسلمان شدنش را همسر ایرانی اش سوفیا سپیده مکرمتی اعلام کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۶    
آیت الله علم الهدی گفت: انقلاب اسلامی ایران تجدید تجربه بعثت پیامبر اکرم (ص) است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۷    
لیندسی گراهام سناتور آمریکایی در توئیتر خود نوشت: آیا یک بروتوس در روسیه وجود دارد؟ آیا سرهنگ اشتافنبرگ موفق تری در ارتش روسیه وجود دارد؟ به نظر می رسد تنها راه پیش رو این است که کسی در روسیه این مرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: بر اساس تصمیم هیئت دولت تمامی هزینه های دوران بارداری و زایمان باید رایگان شود و لذا بانوانی که بیمه نیستند نیز حتما از سوی دولت بیمه خواهند شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۰    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: بر اساس جدیدترین به روز رسانی ها، 148 شهر در وضعیت قرمز قرار دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۵    
بررسی املاک در اختیار برخی مسئولان سابق و اسبق، اقدامی مهم در زمینه از بین بردن رانت های ایجاد شده است که با جدیت در دولت سیزدهم پیگیری می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۲    
رئیس دومای روسیه گفت، رئیس جمهور اوکراین کشورش را ترک کرده و به لهستان رفته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۰    
شمار شهدای حمله تروریستی امروز به نمازگزاران در مسجد شیعیان شهر پیشاور پاکستان از مرز 55 نفر گذشت و تعداد زخمی ها نیز 190 نفر اعلام شده که حال برخی از آنان وخیم گزارش شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۷    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن 10 نظامی این رژیم در یک مانور خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۱    
دبیرکل ناتو با رد درخواست اوکراین برای برقراری منطقه پرواز ممنوع از مشارکت سوئد و فنلاند در تمام مباحث مربوط به این سازمان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۳    
هنرمند محله امام خمینی (ره) برای اولین بار در کشور روی سنگ عقیق طلاکوبی انجام داد و معتقد است سرمایه اصلی هنر قلم زنی و طلاکوبی همان عشق سوزان هنرمند می باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۰    
درحالی که تصور می شد وریا غفوری بعد از اخراج از تمرین استقلال علیه مجیدی مصاحبه کند، اما کاپیتان استقلال از چنین اقدامی خودداری کرد وبی سروصدا به تمرین بازگشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۰    
آیا تجمعات اخیر ریشه در عزم برخی برای لاپوشانی اشتباه مدیرعامل و سرمربی استقلال درباره دو بازیکن جدا شده این تیم دارد؟ این سوالی است که دستگاه نظارتی باید پاسخ آن را پیدا کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۶    
امام جمعه مشهد گفت: جنگ در اوکراین رقابت قدرت ها و نشانه جاهلیت است، قبایل عرب در دوران جاهلیت آنقدر جنایت نکردند که امروز جاهلیت آمریکایی در دنیا جنایت می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۷    
امروز سیزدهم اسفند ماه مصادف است با یکصد و چهاردهمین سالگرد آغاز به کار آنچه در گذشته بلدیه خوانده می شد و امروز از آن به شهرداری یاد می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۱    
پیکر هنرمند پیشکسوت استان خراسان رضوی، مرحوم سید محسن مصطفی زاده در مشهد تشییع شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۲    
اگر مشهد را دوست دارید و علاقه مندید این دوست داشتن را به تصویر بکشید، مشهد 42 میزبان شماست. مشهد 42 مسابقه و برنامه ای تعاملی است که در چند گام برگزار خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۵    
دست نوشته قاب گرفته شهید مهدی محروقی، حکایت بی قراری روح نوجوان اوست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این استان هفته ای همراه با ناپایداری جوی و کاهش دمای هوا در پیش دارد که این ناپایداری از امروز (جمعه) آغاز شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی گفت: با تداوم همه گیری امیکرون احتمالاً شاهد لغو تعدادی از تورها باشیم و برای اتباع برخی از کشورها ویزا صادر نشود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۵    
رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص پرداخت عیدی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توضیحاتی ارایه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: فردا اولین پرواز فوق العاده برای بازگشت ایرانیان از رومانی انجام می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۲    
پرواز شماره 7072 شرکت هواپیمایی کیش که ساعتی پیش جزیره کیش را به مقصد مشهد ترک کرده بود در حال پرواز در اطراف جزیره است تا پس از کاهش وزن در اثر مصرف سوخت در فرودگاه مبدا به زمین بنشیند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: کسر عیدی کارگران ابلاغ دیوان عدالت اداری است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۰    
اختلال محدود اینترنت در تهران و کرج برطرف شد؛ اختلال در اینترنت که به دلیل مشکل فنی در یکی از مراکز دیتا به وجود آمده بود، برطرف شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۱    
علی آقاپور از 40 سال پیش همچنان عکاس پرتره مانده است و تصویر صد ها هزار نفر را در مجموعه اش دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۶    
در حالی که دولت بایدن مدعی است با حسن نیت و جدیت مذاکرات وین را پیش می برد، شب گذشته وضعیت اضطرار ملی در قبال ایران را تمدید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۱    
قاسم_رفیعا، شاعر، نویسنده، معلم، محقق و طنزپرداز، طرقبه ای است که همه ما او را با شعر بچه_محله_امام_رضا_ع می شناسیم. او این شعر را در یکی از دیدار شاعران با رهبر انقلاب خوانده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۲    
براساس آخرین مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مجوز واردات 70 هزار خودروسواری که پیش از این حذف شده بود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۲    
سید محسن مصطفی زاده نویسنده، شاعر، فعال عرصه انقلاب اسلامی و منتقد و نمایشنامه نویس تئاتر مشهدی عصر روز 11 اسفند 1400به دلیل عارضه قلبی درگذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۷    
با وجود گسترش فست فودها، حلیم نیشابوری همچنان از غذا های پرطرف دار مشهدی هاست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۲    
رئیس جمهور در بدو ورود به استان گلستان با اشاره به دغدغه مردم این استان در حوزه اشتغال، گفت: این اسنان قطب گردشگری و کشاورزی کشور خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۵    
با توجه به درگیری پیش آمده از سمت روسیه، سخنگوی آژانس فضایی اعلام کرده که به احتمال زیاد، سفر فضایی سال 2022 منتفی خواهد شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۸:۱۲    
حسن وظیفه رزمنده جنگ محله ارشاد با دوربینش 2 هزار عکس قدیمی گرفته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۷:۳۶    
وایکینگ ها، قوم مهاجم و دریانورد شمال اروپا، پس از حمله به انگلستان و غارت آنجا به دنبال جست وجو در سرزمین های مختلف آمدند و پای آن ها به شرق اروپا باز شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۰۷:۲۱    
ایلان ماسک چندی پیش از ایجاد شرایطی گفت که به موجب آن مردم اوکراین می توانند به اینترنت ماهواره ای دسترسی رایگان پیدا کنند ...