دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۲۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 14 اسفند 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 2 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 3 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 4 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 5 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 6 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 7 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 8 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 9 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 10 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 11 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 12 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 13 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 14 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 15 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 16 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 17 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 18 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 19 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 20 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 21 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 22 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 23 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 24 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 25 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 26 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 27 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 28 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۶    
سریال کمدی اجتماعی دردسر های شیرین یکی از مجموعه های نوروزی تلویزیون است که قرار است در ایام نوروز 1401 از شبکه پنج سیما پخش شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۲    
در بخش هایی از سریال طنز خودخواسته، مو های ثریا قاسمی با بدسلیقگی سانسور شد که واکنش مخاطبان را در پی داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۷    
خانه-موزه اخوان ثالث علی رغم هشدارهایی که اهالی فرهنگ و کارشناسان داده اند، روزگار چندان مناسبی ندارد. تخریب خانه همسایه، منجر شده ترک هایی بر دیوار خانه اخوان ایجاد شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۷    
عکس هایی که منتشر می شوند، نشان می دهد که شهر هایی آرام و زیبا چگونه می توانند در یک فاصله زمانی کوتاه به مکان هایی جنگ زده و ویران تبدیل شوند. مثل این روزهای اوکراین که ویرانی شهرهایش را پرکرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۰    
عزت اللهی گفت: تجربه کار با سیمئونه فوق العاده بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۰    
شهرخودروی فانوس به دست امروز در مشهد میزبان تراکتور بحران زده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۰    
پنج بازیکن خراسانی به اردوی تیم می فوتبال بانوان دعوت شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۷    
با تلاش های صورت گرفته سیستم کمک داور ویدئویی به زودی وارد ایران خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۷    
مس سایه به سایه انزلی چی ها جلو می رود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۵    
تیم هاس از فسخ قرارداد با راننده روسی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۵    
تنیسور مطرح جهان از بازگشت به مسابقات در تابستان سال آینده خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۶    
بنا بر اعلام سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان ثبت نام آزمون استعداد های درخشان از 16 تا 25 فروردین 1401 انجام می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۲    
گروسی گفت که فکر می کند امیر عبداللهیان وزیر خارجه ایران برای پایان مذاکرات هسته ای به وین سفر خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۰    
یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان به تمجید از منصوریان پرداخت و او را بابت ساختن تیم خوبش ستود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۷    
سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهدالرضا (ع) اعلام کرد: در نوروز 1401 آمادگی استقبال از 2 میلیون زائر را تنها از طریق پایانه مسافربری داریم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۵    
جوان فیلم ساز مهاجر محله نیزه در جشنواره مشترک آب و انرژی یونسکو و وزارت نیرو افتخار دیگری را در کارنامه اش ثبت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۱    
مدیر نظارت بر بورس ها و ناشران گفت: مشمولان برای دریافت سود سهام عدالت خود اقدامی نکنند و سودها تا پایان هفته به حسابشان واریز خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۱    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی بیانیه ای مشترک صادر کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۰    
مرکز مثبت زندگی در محله کلاهدوز به نیاز های مددجویان بهزیستی توجه ویژه ای دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۷    
طی روز های گذشته انتشار گسترده یک فایل صوتی حاوی جملاتی موهن و نازیبا از سوی فردی که خود را فعال مجازی و رسانه معرفی می کند، باعث واکنش های زیادی از سوی زحمتکش ترین اقشار جامعه شهری شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۰    
شهردار مشهد، در حاشیه بازدید از فرایند ساخت المان های نوروزی بیان کرد: بیش از 14 پاویون، 18 میلیون قطعه گل و المان های مختلف زینت بخش فضای شهر خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۱    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از برقراری دومین پرواز برای بازگرداندن ایرانیان مقیم اوکراین از کشور لهستان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۱    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت عیدی جاماندگان با حقوق اسفند ماه خبر داد و گفت: احکامی که در نیمه دوم بهمن ماه تا قبل از تاریخ مصوبه هیئت وزیران به صورت قطعی و جاری تغییر پیدا کرده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۶    
مجلس به دولت اجازه داد تا در سال آینده از طریق شرکت ملی نفت ایران به اشخاص معرفی شده توسط دستگاه های اجرائی نفت خام و میعانات گازی صادراتی تحویل دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۷    
بر اساس مصوبه امروز مجلس معافیت مالیاتی فعالیت های مربوط به انتشارات کمک درسی حذف شد. همچنین مقرر شد درآمد بازیگران، اجرای صحنه خوانندگی (کنسرت) و تهیه کنندگی، نشر و تکثیر و پخش آثار موسیقیایی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۱    
نمایندگان مجلس موافقیت کردند که دولت سال آینده از محل باقیمانده سهام متعلق به دولت یا شرکت های دولتی در بنگاه های قابل واگذاری ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۵    
فروشنده لوازم کادویی محله مشهدقلی می گوید: دیگر مردم دنبال خرید لوازم تزیینی و فانتری نیستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۲    
همه چیز درباره بنگاه داری املاک، شغلی که از بیرون بی دردسر و پول ساز به نظر می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۲    
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک شعبان و اعیاد پیش رو به تشریح جزئیات ویژه برنامه های شب، روز و شام میلاد با سعادت امام حسین (ع) ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۰    
همزمان با شب میلاد با سعادت سید الشهدا امام حسین علیه السلام نقاره ها در حرم مطهر رضوی به صدا درآمدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۷    
این برای اولین بار است که نیروی هوافضای سپاه پاسداران از یک پایگاه زیرزمینی پهپادی رونمایی می کند. وجود پهپاد هایی با برد 2 هزارکیلومتر، سکو های پرتاب موشک های دو فروندی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۲    
محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد: شرکت مخابرات همچنان سود سهام عدالت سال گذشته را واریز نکرده که سازمان بورس در چارچوب قوانین و مقررات موجود اقدامات حقوقی خود را علیه این شرکت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۱    
پیش نماز مسجد حضرت زینب (س) که در نوجوانی نمازگزار همین مسجد بوده است، از اقداماتش برای جذب جوانان می گوید: در محله شهیدقربانی خانواده های کم بضاعت زیاد هستند و در امرارمعاششان مشکل دارند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۲    
ساسان یافته، در سال های اخیر با انتشار چند ویدئو و راه اندازی چند چالش و دعوت از کودکان و نوجوانان، برای همراهی با آثارش، تلاش کرد تا آن ها را مخاطب اصلی آثار خود قرار دهد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۰    
نمایندگان مجلس تصمیم گیری درباره خرید سربازی مشمولان مقیم خارج کشور را به ستاد کل نیروهای مسلح واگذار کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۷    
رئیس جمهور قانون انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان را که بهمن سال جاری به تصویب مجلس رسیده بود، ابلاغ کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۱    
وزیر امور خارجه گفت: اظهارات وزیر امور خارجه عربستان نشانگر تمایل آن ها برای برقراری روابط دوجانبه با ایران است و ما از آن استقبال می کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۲    
قیمت موز به بیشتر از 35 هزار تومان رسید. رئیس اتحادیه بارفروشان می گوید دلیل افزیش قیمت موز، افزایش قیمت جهانی آن است. هر کیلو موز برای تجار چقدر تمام می شود؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۷    
شاخص کل بورس امروز رشد بیش از 17 هزار واحدی داشت. کدام صنایع بورسی رشد خواهند کرد؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۱    
"فیلم سینمایی لامینور ساخته داریوش مهرجویی مشکل اقدام برای صدور پروانه نمایش ندارد اما این فیلم در اکران نوروزی نیست و بزودی با تعامل تهیه کننده پروانه نمایش فیلم صادر می شود."
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۲    
مصرف آب تهران در 12 اسفندماه 1400 به سه میلیارد و 173 میلیون لیتر رسید؛ به عبارتی، تهرانی ها هر روز به اندازه یک دریاچه چیتگر آب مصرف می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۷    
پوتین در دیدار خدمه شرکت هواپیمایی روسیه گفت: ما سعی کردیم همه تعهدات و توافقات را اجرا کنیم و از تشدید تنش در شرق اوکراین جلوگیری کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۷    
سفیر روسیه نزد سازمان های بین المللی و نماینده این کشور در مذاکرات وین با بیان اینکه متن توافق نهایی شده اما لازم است تا درباره چند مورد دیگر نیز حل و فصل شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۱    
پس از برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات قاتل شهید رنجبر در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور حکم قصاص برای متهم این پرونده یک ماه پس از وقوع جنایت خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۵    
قابله قدیمی محله شهید باهنر 2 نقطه مقابل تولد و مرگ را لمس کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۰    
کمتر از یک روز دیگر تا آغاز بازی حساس استقلال و گل گهر سیرجان باقی مانده است، جدالی که به دوئلی میان مجیدی و قلعه نویی تبدیل شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۶    
فرهاد مجیدی سرانجام قفل سکوت را شکست و درباره جدایی مدافعان تیمش حرف هایی به زبان آورد. مجیدی مدعی شد که مدیران استقلال به او گفته بودند مرادمند ویزدانی تا آخر فصل دراستقلال خواهند بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۰    
رضا هلالی درخصوص بنر متفاوت هیئت الرضا(ع)توضیحاتی ارائه کرد: ما با تبعیض بین ملت ها مشکل داریم؛ چرا کسی به چندین سال کشتار مردم یمن اشاره ای نمی کند؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۲    
وزیر خارجه روسیه امروز (شنبه) با بیان اینکه کشورش برای برگزار دور سوم مذاکرات با اوکراین آمادگی دارد، گفت که کی یف برای به تعویق انداختن این نشست "بهانه تراشی" میکند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۱    
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده به بی بی سی گفته است که متقاعد شده اوکراین می تواند در جنگ با روسیه پیروز شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که تا این لحظه خطوط قرمز در مذاکرات وین کاملا حفظ شده و در آستانه تسلیم آمریکا و اروپا هستیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۵    
در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال گرگانی ها در برابر کاله شکست خوردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۶    
دستورالعمل آزمون های ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم مدارس استعداد های درخشان سال تحصیلی 1402-1401 از سوی سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان به ادارت کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
همیشه در مورد مزیت های درختکاری شنیده ایم. ولی مسئله این است اگر کاشت درخت به صورت اصولی و صحیح انجام نشود ممکن است درخت زنده نماند و یا دچار بیماری شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۰    
تیم بسکتبال مهرام با نتیجه 87 بر 82 از سد خانه بسکتبال خوزستان گذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۵    
محمدحسین مأموریان، سازنده 30 مجسمه شهری، می گوید: داستان زندگی امام رضا (ع) ظرفیت های هنری خوبی برای خلق آثار مجسمه سازان دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۲    
سارق سابقه داری که یکی از افسران یگان ویژه مشهد (شهید احسان پای خسته) را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود پس از 7 روز تلاش شبانه روزی در یکی از روستا های سرخس به دام افتاد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۲    
در هفته های گذشته، زباله ای فضایی به جرم سه تن که احتمالا مرحله دوم راکتی چینی بود، سر و صدای زیادی به پا کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۲    
برخی تیم های اروپایی برای جذب قایدی از خود تمایل نشان داده اند، اما باشگاه الاهلی امارات آخر فصل اجازه حضور این بازیکن را در تیم های اروپایی صادر خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۲    
بعد از ماجرای اعزام یزدانی و مرادمند به خدمت سربازی روابط فرهاد مجیدی و مصطفی آجورلو به تیرگی گرویده و ممکن است با ناکامی های احتمالی در آینده این اختلاف ها علنی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۲    
اگر استقلال در بازی فردا مقابل گل گهر سیرجان نیز شکست نخورد با رکورد بیست و یک هفته شکست ناپذیری سپاهان در لیگ برتر برابری خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۲    
احتمال اینکه در بازی با گل گهر استقلال با تغییراتی در خط حمله وارد میدان شود بسیار زیاد است. گفته می شود شاید سرمربی آبی ها از آمانوف در خط حمله استفاده کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۰    
قرار است فردا سرخابی ها در فرابورس پذیره نویسی شوند. به گفته رئیس سازمان خصوصی سازی این عرضه موجب شفافیت مالی استقلال و پرسپولیس می شود. اما کارشناسان می گویند که این پذیره نویسی عامل شفافیت نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۷    
در هفته های گذشته، زباله ای فضایی به جرم سه تن که احتمالا مرحله دوم راکتی چینی بود، سر و صدای زیادی به پا کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۵    
در آستانه فرارسیدن روز پاسدار، دو پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه با حضور فرمانده کل سپاه رونمایی و وارد چرخه عملیاتی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۵    
2 مامور حفاظت فیزیکی شاغل در بیمارستان قائم (عج) مشهد در حین خدمت و انجام وظیفه توسط همراهان بیمار بوسیله چاقو مضروب شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۲    
تنها چند ساعت تا فرو ریختن ابر کاخ جاده چالوس به دستور رئیس دستگاه قضا باقی مانده است، این کاخ بر فراز یک ملک متعلق به دوران پهلوی بنا شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۶    
در آستانه فرارسیدن روز پاسدار، دو پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه با حضور فرمانده کل سپاه رونمایی و وارد چرخه عملیاتی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۰    
میلیاردها نفر در سراسر جهان از واتساپ استفاده می کنند، اما تعداد کمی هستند که راه درست کار با این پیام رسان را می دانند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۷    
تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا با نتیجه 90 بر 79 از سد خانه بسکتبال خوزستان گذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۲    
جزئیاتی از عفو و تخفیف مجازات محکومین به مناسبت عید مبعث اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۶    
ساعت کار در واحد های شماره گذاری و مراکز تعویض پلاک استان ها افزایش یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۰    
جزییات جدول ساعت کار سال 1401 کارگران (ساعات کاری روزانه هفتگی و ماهانه مطابق قانون کار) اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۷    
مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال از سیزدهم تا هفدهم اسفندماه با حضور چهار تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پیکان تهران، فولاد سیرجان ایرانیان و مقاومت شهداب یزد پیگیری خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۷    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه تکیه گاه ما سلاح نیست، بلکه عزم، اراده و ایمان است، گفت: با این وجود بحمدلله به اندازه کافی سلاح های موثر با دانش بومی داریم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۱    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۵    
رئیس جمهور با اشاره به ایام و اعیاد پیش رو اظهارداشت: حضور در گردهمایی ها و جشن ها، رفتن به مسافرت و حضور در کاروان های راهیان نور با رعایت اصول بهداشتی بلااشکال است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۶    
سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: قدرت آتش موشکی وشلیک های همزمان ما بیش از 6 تا 7 برابر شده است و زمان آمادگی ها و فاصله آمادگی برای شلیک هم بسیار کاهش پیدا کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۶    
حجت الاسلام روح ا... آقایی زاده - مشاور خانواده و استاد حوزه علمیه
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۱    
طرح پرداخت کرایه اتوبوس از طریق کیوآرکد ((QR code) اپلیکیشن شهرمن در راستای هوشمندسازی ناوگان حمل ونقل عمومی به صورت آزمایشی اجرا می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۵    
رعایت الزام قانونی داشتن نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) به عنوان مجوز فعالیت کسب و کارهای اینترنتی جهت دریافت درگاه پرداخت توسط دیوان عدالت اداری ابلاغ شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۵    
روایت هایی از برادران سزاوار رحمت محله نوغان؛ واقفان چندین باب مدرسه، مسجد، خانه و درمانگاه و ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۵    
در ادامه آزادسازی سواحل، کاخ ویلای حاشیه رودخانه چالوس که به صورت غیرمجاز در حریم رودخانه کرج قرار داشت، امروز شنبه 14 اسفند ماه 1400در اجرای طرح آزادسازی اراضی ملی تخریب شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۲    
روسیه در اقدامی تلافی جویانه در پاسخ به محدود شدن رسانه های این کشور در شبکه های اجتماعی، دسترسی به فیسبوک را به طور کامل مسدود کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۶    
پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص، آموزگاران، شاغل در مناطق کمترتوسعه یافته و محروم کشور از پرداخت مالیات سالانه معاف شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۶    
سری Mi Band شیائومی همچنان بهترین و مقرون به صرفه ترین گجت تناسب اندام بازار است و خبر از راه رسیدن آخرین مدل این سری، شیائومی می بند 7، می تواند علاقه مندان را هیجان زده کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۶    
سامسونگ با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که عرضه تمامی محصولات خود به روسیه را متوقف می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۰    
موجودی واکسن کرونا در مشهد + آدرس مراکز واکسیناسیون (14 اسفند 1400)اطلاعات مراکز و پایگاه های تجمیعی تزریق واکسن کرونا در مشهد را در ادامه مشاهده می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۷    
جنگ روسیه با اوکراین در حالی امروز شنبه وارد دهمین روز شد که ارتش اوکراین اعلام کرده است که حملات نیروهای روسیه به کی یف و خارکیف - دومین شهر بزرگ این کشور - ادامه دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۵    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: شهروندان شهر بهشت با اهدای یک نهال به طبیعت در هفته درختکاری به پیشواز بهار می روند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۵    
روسیه در اقدامی تلافی جویانه در پاسخ به محدود شدن رسانه های این کشور در شبکه های اجتماعی، دسترسی به فیسبوک را به طور کامل مسدود کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۲    
بی احتیاطی یک راننده موجب بروز حادثه و مصدومیت 2 کارگر خدمات شهری شهرداری مشهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۶    
رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی مشهد گفت: مرکز حمایت، پیشگیری و آموزش مادر، کودک و زنان آسیب دیده و در معرض آسیب اجتماعی در منطقه شهید مفتح جانمایی شده و مراسم رونمایی از ماکت و کلنگ ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۶    
شیرینی فروش محله نوید می گوید بعد از 2 سال برای نوروزی پرفروش آماده می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۰    
سلجوقی از شغلی می گوید که کارشناسان کشاورزی می توانند در صورت علاقه به آن مشغول شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طراحی بسته معیشتی عید خبر داد و گفت: موضوع این بسته را با معاون اول رییس جمهور مطرح کرده ایم و مردم منتظر خبر های خوش باشند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۷    
گفتگو با جوان محله طرق که با بیرون گذاشتن شیلنگ تنظیم باد دعای مردم را با خود همراه کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۱    
رییس سازمان انرژی اتمی پس از دیدار با مدیر کل آپانس بین المللی انرژی اتمی گفت: مسایل باقی مانده که در سفرهای گذشته ایشان و در وین گفت وگو شده بود را مرور کردیم و جمع بندی کردیم تا مبادله مدارکی که ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۱    
پلیس راهنمایی و رانندگی با ارسال نامه ای به روسای پلیس راهور استان ها، صدور پلاک 1401 خودرو های تولید داخل را با رعایت شروطی مجاز اعلام کرد.
  • ۱