دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۰۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 1 اسفند 1399 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 تیر 1399 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری آنا 30 مهر 1399 خبرگزاری آنا 19 آبان 1399 خبرگزاری آنا 30 آذر 1399 خبرگزاری آنا 30 دی 1399 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 2 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 3 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 4 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 5 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 6 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 7 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 8 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 9 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 10 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 11 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 12 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 13 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 14 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 15 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 16 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 17 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 18 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 19 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 20 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 21 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 22 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 23 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 25 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 27 اسفند 1399 
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۳    
کارگاه ملاقات با خیابان (زندگی روزمره خیابان ولیعصر) توسط موزه و پایگاه میراث شهری خیابان ولیعصر برپا می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۹    
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران از برنامه ریزی فعالیت های مجازی انتخاباتی این شورا در شهر تهران در سال 1400 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۵    
جورج بوش پدر رئیس جمهور سابق آمریکا از نظم نوین در جهانی خبر داد که تنها قدرت برتر آن ایالات متحده آمریکا است اما دلایل بسیاری وجود دارد که این قدرت استعمارگر در حال افول است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۴    
در یک سال گذشته ده ها شایعه درباره کرونا در شبکه های اجتماعی منتشر شد اما در این میان شایعات و هجمه ها علیه ایران بیش از دیگر کشورها بود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۲    
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: می کوشیم با آنهایی که دچار دوگانگی شده ایم هم وحدت کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اتکای به گذر زمان، یک راه حل نیست بلکه آسیب است و احتمال ورود نااهلان و نامحرمان به اداره کشور را افزایش می دهد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۶    
یک کارآفرین برتر از اعطای فرانچایز فست فودهای زنجیره ای ایران از آمادگی و فراهم شدن زیر ساخن ها در کشورهای همسایه از جمله روسیه، عراق، کویت، گرجستان و ارمنستان خبر می دهد
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۶    
جمعیت چند میلیونی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به ویژه 60 درصد حداقل بگیران در وضعیت بغرنجی به سر می برند و در مسابقه وعده و وعیدهای توخالی و افزایش هزینه ها سرگردان و حیرانند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۵    
دومین عهدواره ملی هفته پیشرفت به عنوان بزرگترین رویداد رقابتی هسته های پیشرفت منطقه ای در کشور با حضور گروه های میدانی و کنشگران اجتماعی به عنوان بزرگترین رویداد رقابتی هسته های پیشرفت منطقه ای در ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۵    
کاوشگر مریخی استقامت ناسا بعداز سفری چند ماهه روی سطح سیاره سرخ فرود آمد. این مریخ نورد در "دهانه جیزرو" که یک دلتای باستانی در سطح مریخ است، فرود آمد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۴    
حسین شریعتمداری طی یادداشتی نوشت: درخواست پمپئو از شورای امنیت سازمان ملل، رسماً از سوی این شورا رد شده است! بنابراین آنچه آقای ریچارد میلز به عنوان امتیاز مطرح می کند، وجود خارجی ندارد!
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۵:۳۷    
کریم باقری، مربی پرسپولیس با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود قهرمانی این تیم در نیم فصل اول را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۱:۰۲    
متوسط قیمت هر متر واحد مسکونی در تهران در کمتر از دو سال 2٫5 برابر شده است. با این وجود در سال جاری پول کم تری به این بازار رفت، رقیب بازار مسکن کدام بوده است؟
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۰:۴۲    
مقتدی صدر ، رهبر جریان صدر عراق، روز جمعه خواهان برخورد با صداهای بعثی صدامی و فعال سازی کمیته ریشه کنی بعثی ها در این کشور شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۰:۲۱    
دبیرکل سازمان بهداشت جهانی تصریح کرد باید برابری در زمینه واکسیناسیون کرونا ایجاد شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۷    
کارشناسان بین المللی که درباره منشأ کووید-19 تحقیق می کنند، به طور یکپارچه این نظریه را که ویروس از یک آزمایشگاه در چین آمده است رد کرده اند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه جمعه گفت که این کشور به متقاعد کردن کشورها برای خودداری از فروش سلاح به ایران ادامه می دهد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۳۶    
تحلیلگر برجسته لبنانی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۶    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن پیشنهاد کشورهای اروپایی برای میانجگیری در گفتگوها با ایران را پذیرفته است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۱    
شرکت شاهد بعنوان یک هلدینگ که در حوزه های بازار سرمایه ، بازرگانی ، ساختمانی و کشت و صنعت فعال است طی چند ماه اخیر تحول گسترده ای در ساختار و مدیران انجام داده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۹    
مسابقات لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور از بیست و هشتم بهمن ماه در اهواز آغاز شد و امشب با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۹    
امام جمعه بغداد در سخنانی از اقدامات آمریکایی ها در عراق انتقاد کرد و گفت: هیچ نشانه ای دال بر اینکه آمریکا قصد دارد پایگاه های نظامی خود در خاک عراق را تخلیه کند، دیده نمی شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۷    
استاندار خوزستان گفت: منشأ گونه جهش یافته ویروس کرونا از خارج کشور است؛ لذا در مرحله اول مرزها در بخش مسافرتی به مدت یک هفته بسته می شوند و پس از یک هفته اگر شرایط کنترل نشود ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۸    
خط حزب الله با عنوان نور علی نور و با نگاهی به دو مولفه انتخاباتی در سخنرانی اخیر رهبر انقلاب مبنی بر شرکت پرشور و انتخاب اصلح در چارچوب معارف انقلاب اسلامی منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۸    
فعالانی که از راه پلتفرم های اجتماعی در انگلیس مشغول کار هستند از این پس تحت حمایت قوانین و مقررات کار قرار می گیرند و می توانند از مزایایی از جمله مرخصی با حقوق و ساعات استراحت در زمان کار بهره مند ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ با اشاره به برنامه هسته ای ایران گفت: ما آماده تعامل دوباره در چارچوب 1+5 در خصوص برنامه هسته ای ایران هستیم .
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۷    
مرکز آمار ایران اعلام کرد نرخ تورم نقطه ای بهمن ماه 1399 در مقایسه با ماه قبل 2،0 واحد درصد افزایش یافته است و نرخ تورم نقطه ای گروه عمده خوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیات با افزایش 6 ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۷    
رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ با اشاره به برنامه هسته ای ایران گفت: ما آماده تعامل دوباره در چارچوب 1+5 در خصوص برنامه هسته ای ایران هستیم .
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۷    
کارگزار استقلال قبول کرده مطالبات بودورف را پرداخت کند تا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۶    
رئیس جمهور بلاروس برای دیدار با پوتین به روسیه سفر می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۶    
رئیس جمهور آمریکا، عصر امروز جمعه در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ درباره مبارزه بین دموکراسی و خودکامگی سخن می گوید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۶    
رئیس صنف جایگاهداران سوخت دلیل صف های امروز برخی جایگاه های سوخت تهران را اختلال لحظه ای در شبکه شتاب دانست.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۵    
نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی درخواست اجرای ماده 234 آئین نامه مجلس شورای اسلامی در خصوص رسیدگی به عدم رعایت شئونات توسط حسن روحانی رئیس جمهور داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۵    
مربی تیم فوتبال گل گهر و دستیار امیر قلعه نویی بعد از باخت سنگین این تیم مقابل پرسپولیس گفت: از مردم سیرجان و هواداران گل گهر عذرخواهی می کنم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۵    
در شروع این فصل با مشکلاتی که برای پرسپولیس حادث شد، شاید بعضی امید بسته بودند که توقف قدرت نمایی و یکه تازی سرخپوشان ایران را شاهد باشند ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۱۵    
نماینده مجلس خبرگان رهبری در برنامه دستخط گفت: مردم دو دغدغه بیشتر ندارند، یکی مسئله دین و عقیده آنهاست دوم هم اقتصاد گاهی این ها جابجا می شود و برای برخی اقتصاد اهمیت بیشتری دارد ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۰۵    
سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی 5 بر صفر پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. در نیمه نخست هم بازی پایاپای و نزدیک بود ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۵۵    
کارشناس هواشناسی گفت: یک سامانه بارشی جدید هم از سمت غرب وارد کشور خواهد شد. استان های واقع در شمال غرب؛ غرب کشور غرب سواحل دریای خزر را تحت تأثیر فعالیت بارشی قرار خواهد داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۴    
علی داودی علاوه بر قهرمانی در فینال لیگ برتر وزنه برداری افزایش رکورد قابل توجهی را نیز داشت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۴    
پرسپولیس با کسب پیروزی پر گل و قاطعانه برابر گل گهر سیرجان به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد و قهرمان نیم فصل شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۳    
معاون وزیر بهداشت با حضور در جلسه مجمع انجمن های علمی پزشکی کشور در خصوص وضعیت همه گیری کرونا در روزهای اخیر و برنامه واکسیناسیون کشوری، توضیحاتی ارائه داد و به سؤالات حاضران هم پاسخ داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۱    
ترکیه برای بازگشت به پروژه ساخت جنگنده های اف35، با یک شرکت خدمات حقوقی در واشنگتن قرارداد بسته است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با بیان اینکه 2 هزار و 600 دانشجوی غیرایرانی در این دانشگاه تحصیل می کنند از افزایش 13 درصدی جذب دانشجو در مقایسه با سال گذشته در واحد دانشگاهی مشهد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۳    
مهلت شرکت در فرآیند تکمیل ظرفیت مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی فردا دوم اسفندماه پایان می یابد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی اتحادیه اروپا تصمیم آمریکا درباره تحریم های سازمان ملل علیه ایران را فراهم کننده شرایط بازگشت تهران به پایبندی به برجام دانسته و گفت تهران باید تعهدات خود را رعایت کند تا تحریم ها رفع شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
مس کرمان با کسب برتری برابر خیبر خرم آباد صدرنشین لیگ دسته یک (آزادگان) شد و پارس جنوبی جم در خانه چوکا تالش به تساوی رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی گفت: در پی وقوع زمین لرزه در مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد، با دستور رئیس بنیاد مستضعفان ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند گفت: با مزین شدن واحد دانشگاهی مرند به شهدای گمنام ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۳    
در نشست اعضای مجمع عمومی کنگره نوزدهم حزب مردم سالاری مصطفی کواکبیان به عنوان نامزد اختصاصی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۰    
پنل بین المللی مواد شکافت پذیر در تازه ترین گزارش خود از اقدام رژیم صهیونیستی برای توسعه سایت هسته ای دیمونا خبر داده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۳    
یک روانشناس کودک و نوجوان گفت: برای جداسازی محل خواب کودک، والدین در ابتدا باید وضعیت روحی فرزندشان را در نظر بگیرند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۲    
بهروز شعیبی پنجمین فیلم سینمایی خود را با نام بدون قرار قبلی کلید زد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۲    
یازدهمین دوره لیگ برتر تیر اندازی با کمان یادواره شهدای سلامت صبح امروز با حضور دکتر مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان، دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۲    
پنجمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد از روز سوم اسفند برگزار می شود و نفرات دعوت شده معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۱    
گزارش ها نشان می دهد تعداد پروژه های تولید سوخت هیدروژنی در 30 کشور جهان افزایش یافته است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۲    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: برخی به پدرخواندگی حمله می کنند ولی می خواهند خودشان مخفیانه این مدل را پیگیری کنند
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۶:۰۲    
تحقیقات در بریتانیا نشان می دهد 53 درصد از افرادی که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده یا شاغل هستند و یا اینکه مدام برای خرید به فروشگاه ها می روند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۲    
لیونل مسی شرط مهمی برای انتخاب تیم آینده اش دارد و این تیم می تواند منچسترسیتی باشد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۲    
شنبه دوم اسفند ماه موسیقی فیلم سینمایی جنگ و صلح با روایت مریم نشیبا تحلیل و از رادیو نمایش پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۱    
آیین اهدای جام و مدال قهرمانی لیگ برتر تیروکمان ریکرو مردان و بانوان کشور برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۷    
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نقل از او اعلام کرد این رژیم همچنان به ممانعت از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای متعهد است و موضعش در قبال برجام تغییر نکرده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از شهروندان در خواست کرد تا در صورت حضور در اماکن شلوغ از جمله مترو و حمل و نقل عمومی ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری از صحبت کردن پرهیز کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت:وام بلاعوض براساس برآورد ستاد بحران تدوین و در همین هفته پیش رو مصوبات را ابلاغ می کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۶    
دفتر اطلاعات ملی آمریکا هفته آینده گزارشی منتشر خواهد کرد که نشان می دهد محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دستور قتل جمال خاشقجی را صادر کرده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۱    
عضو جامعه محققین حوزه علمیه قم به ارائه گزارشی از دیدار خود با کروبی پرداخت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۷    
نشست کمیسیون تلفیق به منظور بررسی بودجه 1400 کل کشور عصر امروز پایان یافت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۹    
مدیر رصد و آمار شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در قرآن کریم، حضرت مریم (س) و حضرت آسیه (س) الگویی برای مؤمنان و همچنین همسران حضرت نوح و حضرت لوط نمونه هایی برای کافران معرفی ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۹    
فرمانده سپاه نینوای گلستان نیاز به دولت مؤمن و انقلابی را یکی از ضروریات سال 1400 بیان کرد و گفت: با تفکر انقلابی و جوانان مؤمن مستقل و مقتدر شده ایم و برای ادامه راه نیازمند دولت مؤمن و انقلابی ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توئیتی با بیان اینکه خیلی وقت است 1+5 وجود ندارد، نوشت: حرکات نمادین خوب است، اما برای احیای 1+5، آمریکا باید عمل کند و تحریم ها را بردارد ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
سرمربی تیم پرسپولیس 11 بازیکن تیمش را برای دیدار با گل گهر سیرجان انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۴    
وزیر خارجه ایران با بیان اینکه دولت جدید آمریکا متوجه شد که ادعاها درباره قطعنامه 2231 هیچ اعتبار قانونی ندارد، تأکید کرد واشنگتن باید تمام تحریم ها را بی قیدوشرط و به صورت مؤثر بردارد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۴    
سخنگوی کاخ کرملین با بیان اینکه تحریم های آمریکا مانع اجرای توافق هسته ای ایران بود، تصمیم واشنگتن برای اصرار نکردن روی اعمال تحریم های سازمان ملل را نشانه خوبی توصیف کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۰    
عضو اتاق تعاون ایران گفت: ثبت درخواست های فعالان اقتصادی متقاضی حمل مستقیم کالا از ایران به مقاصد آفریقای جنوبی و سپس امریکای لاتین و بهره مندی از این خط مستقیم و برنامه ریزی عملیاتی با شرکت ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۰    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار کهکیلویه و بویر احمد وضعیت امدادرسانی به زلزله زدگان این استان را پیگیری کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
تشییع و خاکسپاری پیکر پدر حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات کشورمان صبح امروز با حضور خانواده و بستگان آن مرحوم در لامرد استان فارس برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: سوپرجام برای هواداران دو تیم تراکتور و پرسپولیس نشاط و شادی فراهم می کند و این دیدار را حتما برگزار می کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۷    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: در 9 ماه گذشته مقالات علمی این واحد دانشگاهی به 57 مقاله رسیده و 11 جلد کتاب و 119 عنوان پایان نامه هم تولید و تألیف شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت تصمیمی جهت تأمین سبد کالای افراد کم درآمد برای شب عید در نظر نگرفته است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۵    
کتاب واژه نامه تخصصی اقتصاد از سوی انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۰    
تمرین استقلال در غیاب سه بازیکن برگزار شد و مهاجمان به صورت اختصاصی کار کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۰    
با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه 100 میلیارد ریال تنخواه برای زلزله زدگان سی سخت تخصیص یافت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۰    
یک فعال انجمن های علمی بر لزوم توجه بیشتر وزارت بهداشت نسبت به انجمن های علمی تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۵    
مارک زاکربرگ، جک دورسی و ساندرا پیچای به جلسه دادرسی کنگره آمریکا فراخوانده شدند تا در خصوص نشر اکاذیب در رسانه های اجتماعی پاسخگو باشند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۹    
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران ضمن تقدیر از رئیس فدراسیون ژیمناستیک نشان سردار شهید قاسم سلیمانی را به وی اهدا کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۹    
آزمون سنجش صلاحیت های بالینی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با شرکت 26 نفر از دانشجویانی که در آستانه پایان دوره تحصیل پزشکی خود قرار دارند، برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۹    
وزارت خارجه انگلیس با ادعای اینکه ایران طرفی است که توافق هسته ای را نقض می کند، از ایران خواست هرچه سریع تر به پایبندی کامل به تعهدات برجامی بازگردد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی در جمع مردم سی سخت گفت:امیدواریم با برنامه همه جانبه دولت کار بازسازی به سرعت شروع شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۹    
برنامه دست در دست جمعه اول اسفندماه میزبان ناهید امیریان بانوی پیشکسوت عرصه گویندگی و دوبله کشورمان خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۹    
وزیر امور خارجه آمریکا با بهانه تقلب در انتخابات بلاروس، برای بیش ازیک صد مقام این کشور محدودیت صدور روادید اعمال کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه در خدمات بیمه تکمیلی، شرایط بهتری برای کارکنان و اعضای هیئت علمی درنظرگرفته شده است ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۸    
پلیس برزیل در حال بررسی ادعاهایی است که بر اساس آن برخی از اعضای کادر درمان به مردم واکسنی زده اند که کرونا نبوده و به عبارتی آنها را فریب داده اند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۸    
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:وضعیت زندگی در مناطق زلزله زده رضایت بخش نیست و مردم در شرایط سختی به سر می برند و با کمبود برخی اقلام و امکانات روبه رو هستند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۸    
فرهاد مجیدی برای ارتقای دانش مربیگری خود در کلاس پیشرفته ای در ژاپن زیر نظر مدرسان برجسته فیفا شرکت خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۹    
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بر لزوم حمایت مشاوره ای روانی از کادر درمان تاکید کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۷    
کارشناس فوتبال گفت: از لحاظ فنی فوتبال ایران روندی رو به قهقرا را تجربه می کند و مهارتی از مربیان و بازیکنان نمی بینیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۷    
با توجه به تجربه موفق برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب، به نظر می رسد متولیان فرهنگی کشور با تعریف یک سایت یکپارچه و تقویت خرید اینترنتی به رونق طرح زمستانه کتاب کمک کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۷    
در اوج یورش برف و سرمای شدید به بسیاری از ایالت های آمریکا و سپس قطعی برق سراسری، شهردار شهر کلرادو آب پاکی را روی دست شهروندان ریخت و گفت یا خودتان شنا کنید یا غرق شوید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اینکه اصولگرایان به دنبال مشارکت حداقلی هستند، اتهامی کاملاً واهی، غیرواقعی و خلاف رویه اصول گرایان و نیروهای انقلابی در کشور است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
دیدارهای انتخابی جام جهانی قطر در قاره آسیا به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و این موضوع به تأیید AFC رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
دیابتی ها باید اهمیت ویژه ای به تغذیه شان بدهند زیرا حتی یک مواد غذایی مضر ممکن است سلامتی آن ها را به خطر بیندازد.
  • ۱