دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۴۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 10 اسفند 1399 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 تیر 1399 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری آنا 30 مهر 1399 خبرگزاری آنا 19 آبان 1399 خبرگزاری آنا 30 آذر 1399 خبرگزاری آنا 30 دی 1399 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 2 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 3 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 4 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 5 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 6 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 7 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 8 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 9 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 10 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 11 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 12 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 13 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 14 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 15 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 16 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 17 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 18 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 19 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 20 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 21 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 22 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 23 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 25 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 27 اسفند 1399 
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
بر اساس آداب و رسوم، مردم ایران هر ساله برای سفره عید با آجیل از مهمانان خود پذیرایی می کنند؛ اما چند سالی است که مردم قدرت خرید آجیل و خشکبار را از دست داده اند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۲:۳۷    
قرعه کشی 2 محصول ایران خودرو و پیش فروش تارا فردا برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۱:۵۶    
روزنامه هاآرتص گزارش داد که در 37مین هفته متوالی از اعتراض ها علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان به صورت خشونت آمیز حمله شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۰:۱۲    
دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار عنوان کرد: تفکر و دیدگاه برخی در رشته مهندسی کشاورزی، جایگاه این عرصه را در کشور به خطر می اندازد در حالی که باید کارشناسان کارآفرین کشاورزی با فعالیت های نوآورانه ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۵    
معاون فرهنگی، هنری و تربیت بدنی سازمان سما با بیان اینکه افراد در ایام کرونا برای تأمین اقتصاد ریل های حرکت خود را تغییر دادند، گفت: بخش فرهنگی کشور هنوز نتوانسته در فضای کرونا خود را پیدا کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۷    
در هفته های اخیر و همزمان با افزایش هیجانی قیمت بیت کوین در جهان، تعداد زیادی از مردم راهی بازار رمزارزها به خصوص بیت کوین شدند؛ موضوعی که سبب شده روز به روز ارز بیشتری از کشور خارج شود ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۷    
اولین اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوایان از 15 اسفندماه در تهران آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۳۲    
سرمربی تیم پرسپولیس 11 بازیکن تیمش را برای دیدار با سایپا انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۱    
خاورمیانه منطقه ای حساس که از پیچیدگی های خاص خود برخوردار بوده و همواره توجه خاص کشور های مختلف جهان از جمله آمریکا را به خود جلب کرده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۰    
همراه اول در مراسم افتتاح سایت 5G تهران موفق به ثبت رکورد 3.633 گیگابیت بر ثانیه روی شبکه واقعی شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۶    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: ما هیچ تفاهمی که مخالف قانون مجلس باشد را انجام ندادیم و در چارچوب سازمان و ترتیبات فنی با آژانس تفاهم کردیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۶    
نمایندگان مردم در مجلس، مصوب کردند تا مبلغ 10 هزار میلیارد تومان به منظور حمایت از نوسازی و بهسازی بنگاه های تعاونی و ایجاد اشتغال در نیمه اول سال 1400 تخصیص یابد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۵    
نمایندگان در مجلس، در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1400، بند (و) تبصره 2 این ماده واحده درباره بدهی های دولت به تامین اجتماعی را به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۴    
محمد ایمانی طی یادداشتی نوشت: اکنون دست جبهه مقاومت در منطقه، پُرتر از همیشه است و دست برتر را نیروهای مقاومت در چهار گوشه منطقه دارند؛ حتی اگر خواجه نقابدار ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۴:۴۱    
روز چهارشنبه 13 اسفند ماه، شرکت ریل پرداز نوآفرین 10 درصد از سهام خود را با نماد حآفرین از طریق عرضه اولیه وارد بورس می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۴:۲۷    
روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار، شایعه دستور سازمان بورس مبنی بر محدودیت خرید سهام را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۳:۲۹    
کارشناسان معتقدند که پیش از ورود به بازار سرمایه باید آگاهی لازم نسبت به این بازار توسط سهامداران آینده فرا گرفته شود ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۲:۱۹    
روغن در فروشگاه های زنجیره ای سهمیه بندی شد. به هر سبد خرید، فقط دو روغن تعلق می گیرد. رئیس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای با تأیید این خبر می گوید ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۱:۲۰    
دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: دیوان محاسبات کثرت تشکیل پرونده را برای خود افتخار نمی داند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۱:۱۶    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: سررسید اولین قسط هواپیماهای برجامی ایران ایر به مبلغ 330 میلیارد تومان است که توان پرداخت اقساط را نداریم و باید حاکمیت و دولت چاره ای بیندیشند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۰:۵۶    
جانشین وزیر راه در ستاد مدیریت بحران از ابلاغ دستورالعمل به روز شده پذیرش مسافران بین المللی هوایی و دریایی در شرایط شیوع کرونا و قرنطینه 14 روزه مسافران مشکوک خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۰:۳۶    
آژانس فضایی روسکاسموس روسیه اعلام کرد که نخستین ماهواره تحقیقاتی این کشور به نام آرکتیکا-ام(Arktika-M) با هدف نظارت بر آب و هوای قطب شمال از پایگاه فضایی بایکانور در قزاقستان به فضا پرتاب شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۰:۱۶    
در حالی که تکلیف نمایش و مالکیت فیلم مست عشق به عنوان آخرین ساخته فتحی روشن نشده، ساخت سریال جدید او یعنی جیران کلید خورده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۰:۱۶    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: به زودی برای بیت کوین صرافی هایی مشخص می کنیم که فقط برای مبادلات تجاری بتوان از آن استفاده کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۳:۵۸    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی گفت: باید آموزش های لازم برای انجام کارگروهی به دانشجویان داده شود و همواره به دنبال کوتاه ترین روش برای رسیدن به موفقیت باشیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۴    
درجلسه ویدئوکنفرانس که با حضور مقامات عالی قضایی و مدیرکل زندان های استان تهران، عصر روز شنبه برگزار شد، روند اجرای طرح پایش قضایی زندانیان و نتایج کمیسیون عفو استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۴    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: با فعال سازی احراز هویت الکترونیکی، اخذ اثر انگشت با استامپ در انتخابات حذف شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۴    
درست همان زمانی که خیلی از مردم گمان می کردند افراد محتاج برای 500 دلار حاضرند به سوریه بروند تصویر شهید احمد محمد مشلب که در سوریه شهید شده بود منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۹    
جلسه هیات دولت به ریاست رئیس جمهور برگزار و در این جلسه با تمدید مهلت استفاده پلیس راهور ناجا از درجه داران و کادر افسران وظیفه جهت تشخیص تخلفات رانندگی و صدور قبض جریمه موافقت شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۴    
تیم فوتبال ناپولی در بازی خانگی موفق به کسب پیروزی دیگری شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۳    
"سکینه پاک ذات عباسی"، مادر سردار شهید علی شفیعی دارفانی را وداع گفت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با توجه به مواضع و اقدامات اخیر آمریکا و سه کشور اروپایی، ایران زمان را برای برگزاری جلسه غیررسمی پیشنهادی توسط هماهنگ کننده اروپایی برجام مناسب نمی داند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۳    
طی بخشنامه ای از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، امکان ارائه خدمات غیرحضوری توسط کارگزاری های این سازمان فراهم شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۳    
نبرد تیم های فوتبال چلسی و منچستر یونایتد با تساوی خاتمه پیدا کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه حملات غیرقانونی و تجاوزگرانه نیروهای آمریکایی به مناطقی در شرق سوریه که نقض آشکار حقوق بشر و تجاوز نسبت به حقوق و قوانین بین المللی است را بشدت محکوم کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۳    
نشست خبری محمد گل فشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر در زمینه جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما عصر امروز در معاونت توانبخشی جمعیت هلال احمر برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۲    
نیروهای الحشد الشعبی و امنیتی عراق امروز در عملیات جداگانه خود در چند استان، سه عضو بقایای گروه تروریستی داعش را کشته و 9 نفر دیگر را دستگیر کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۹    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 236 هزار عدد انواع مواد محترقه و بیش از 463 هزار نخ از انبار مغازه متهم خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۱    
اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی زوریا با فراری دیدنی و پاس گل تماشایی زمینه ساز پیروزی تیمش در دقیقه 4+90 شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۱    
آخرین تمرین سرخ پوشان پیش از دیدار با سایپا در حالی برگزار شد که همه با آمادگی و روحیه بالا در این تمرین حضور داشتند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۱    
شرکت های دولتی مجازند نسبت به تأسیس صندوق ها با حداقل سرمایه ده میلیارد ریال به صورت نقد یا غیرنقد اقدام نمایند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۱    
عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: ادامه عملیات موشکی ما به توقف تجاوز، رفع محاصره بستگی دارد و پس از آن ما برای گفتگو و حل سیاسی بحران آماده هستیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۰    
شیخ محمود شحات قاری گفت :هر دو روز یکبار قرآن را ختم می کردم تا به مرحله روحانی رسیدم و در مواجه با هر چیزی زهد پیشه کردم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۸    
وال استریت ژورنال به نقل از دیپلمات های غربی نوشت: ایران پیشنهاد مذاکره مستقیم با واشنگتن درباره توافق هسته ای را رد کرد
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۸    
تیم والیبال شهرداری ارومیه با غلبه بر شهرداری گنبد جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
نماینده ایران در سازمان ملل متحد در سخنانی تأکید کرد تهران تمایلی به افزایش تنش با واشنگتن و انجام اقدامات تحریک آمیز ندارد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۷    
موزه هنر ایران در کاخ مرمر با نمایش حدود 400 اثر ایرانی با قدمت هفت هزار سال افتتاح شد. با این حال اظهارات متناقض مسؤولان بنیاد مستضعفان، زمان بازگشایی این موزه را در هاله ای از ابهام فرو برده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۷    
تاتنهام با کسب پیروزی مقابل برنلی در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس با امید بیشتری در دیدارهای آینده به مصاف حریفان می رود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۷    
آکادمی باشگاه استقلال با مهدی حب درویش قراردادی امضا کرد تا وی به صورت اختصاصی به آبی پوشان حرکات نمایشی و روپایی زدن بیاموزد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۷    
دونده ملی پوش کشورمان در دوی 60 متر داخل سالن قهرمانی کشور قهرمان شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۶    
کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی که روز جمعه در دریای عمان مورد اصابت قرار گرفت و انفجار در آن صورت گرفت در بندری در دبی پهلو گرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۶    
سخنگوی کاخ سفید در مصاحبه ای گفت که آمریکا روش های موثرتری از تحریم برای اقدام علیه ولیعهد سعودی در اختیار دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سخنان صالحی درباره روند نصب سانتریفیوژهای نسل جدید IR2M و IR6 در تأسیسات فردو و نطنز ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۴    
سفیر آنکارا در تهران در ارتباط با سخنان وزیر کشور ترکیه در خصوص حضور عناصر پ ک ک در خاک جمهوری اسلامی ایران، به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض رسمی کشورمان به وی ابلاغ شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۵    
در پی بی انضباطی رشید مظاهری دروازه بان استقلال در تمرین امروز این تیم، این دروازه بان به کمیته انضباطی باشگاه استقلال دعوت شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۴    
انفجار عصر امروز در شهر غزنی مرکز استان غزنی افغانستان یک کشته و یازده زخمی برجای گذاشت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: مشخصات 20 هزار کارت بانکی مورد استفاده سایت های قمار و شرط بندی پس از مسدود شدن به قوه قضائیه داده شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۵    
سالن بولینگ ایران مال با حضور رئیس کمیته ملی المپیک امروز (یکشنبه 10 اسفند) افتتاح شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۵    
سنگربان آبی پوشان تهرانی درباره مصدومیتش توضیحاتی ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۲    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای مقرر کردند برای حمایت از توسعه صادرات محصولات کشاورزی، هواپیماهای باری حامل محصولات کشاورزی سوخت ارزان تر دریافت کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۵    
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که 14 سال بلاتکلیفی فدراسیون فوتبال به پایان رسید گفت: مجمع امروز بدون دخالت های بیرونی به طور آزاد و شفاف برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۵    
وزیر نیرو گفت: ضمانت نامه بانکی حسن انجام کار برای استفاده از وام 1.2 میلیارد یورویی از سوی دولت روسیه، امروز به دست ما رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۹    
وزارت نفت مکلف است از طریق شرکت تابعه ذیربط، زیرساخت های فیزیکی و نرم افزاری لازم را جهت عرضه و انجام معامله حداکثر ده میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در بورس انرژی در سال 1400 فراهم کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۵    
سیدرضا صالحی امیری بعد از ظهر امروز با حضور در ایران مال از اردوی تیم ملی هاکی روی یخ بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
رئیس جمهور دومینیکن، گفت این جمهوری امسال ساخت دیواری در امتداد 376 کیلومتری مرز خود با هائیتی را برای جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی آغاز می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازوکار نظارت بر نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی را مشخص کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۴    
آرسنال با کسب پیروزی در خانه لسترسیتی جایگاهش را در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس بهبود بخشید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۳    
تیم پلیمر خلیج فارس (لرستان) قهرمان رقابت های لیگ برتر بوکس شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۹    
نیروی دریایی رومانی اعلام کرد بلغارستان در رزمایش ناتو در دریای سیاه موسوم به پوزیدون 21، شرکت نخواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۳    
معاون دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از بررسی توانمندی اساتید در حوزه پوشش های مقاوم رویه ای فلزی در برابر تغییرات شیمیایی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۳    
آتالانتا با کسب پیروزی در خانه سمپدوریا به رده چهارم جدول سری A ایتالیا صعود کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۵    
معاون امور آب وزیر نیرو از اجرای طرح گردشگری آبی در 30 سد خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۲    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فدراسیون چیزی در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به ما اعلام نکرده است
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۲    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هیئت رئیسه ای انتخاب شد که برآیند فدراسیون است و امیدوارم بتوانیم از این بحران عبور و فوتبال را توسعه دهیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۲    
چهارمین قسمت از مجموعه ویدئویی کافه پهلوی با روایت داوود مرادیان، توسط فرهنگسرای ارسباران منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۲    
سعید مهری پس از جدایی از تراکتور به استقلال پیوست.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۲    
پیکر 2 شهید گمنام روی دست پرمهر دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس به خاک سپرده شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۱    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر امروز میزبان دو شهید گمنام بود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۱    
پس از یک سال و نیم بلاتکلیفی بالاخره مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار و اعضای جدید هیئت رئیسه مشخص شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه فعالیت های حوزه عمران این دانشگاه در سال 1399 را در اداره های تعمیرات و نگهداری و طراحی و اجرا و بخش املاک و مستغلات تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۱    
تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی، رقابت های لیگ برتر سال 99 را با پیروزی آغاز کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۱    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هیئت رئیسه ای انتخاب شد که برآیند فدراسیون است و امیدوارم بتوانیم از این بحران عبور و فوتبال را توسعه دهیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۱    
دستیار کارلوس کی روش دست به خودکشی زد تا این مربی پرتغالی از عذاب وجدان بنویسد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: از اهدای 250 هزار واکسن کرونا به عنوان نماد جدیدی از دوستی دو ملت ایران و چین قدردانی می کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۱    
علی کریمی در فضای مجازی واکنش تندی به اظهارات مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان نشان داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۱    
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه جلسه 826 شورای عالی انقلاب فرهنگی با عنوان ماده واحده تعیین الزامات اجرایی مربوط به بهبود عوامل مؤثر در پیشرفت علمی کشور را ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۱    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تکذیب نقش دولت در اتفاقات اقتصادی را شبیه جوک و شوخی قلمداد می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۱    
بعضی از پرندگان کوچک و حشرات، جهان را به صورت اسلوموشن مشاهده می کنند، زیرا سرعت پردازش اطلاعات در آن ها بسیار بالا است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۰    
عضو هیئت علمی گروه فیزیولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: کارگاه تخصصی کار با حیوانات آزمایشگاهی به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد دانشگاهی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۰    
متخصصان بر این باورند که احتمال کابوس دیدن در نوزادان بسیار کم است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۱    
نمایندگان مجلس مصوب کردند که دستگاه های اجرایی مجاز به استفاده از منابع سه درصدی "مناطق نفت خیز، گازخیز و توسعه نیافته" نیستند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۱    
معاون مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر از خرید 350 کتاب کمک آموزشی و کنکور برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی سما خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۰    
فردا اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور اعلام می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۱    
رزرو بهترین هتل های کیش مانند هتل مارینا پارک کیش را می توانید با بهترین قیمت از سایت معتبر کیشلندیار به راحتی انجام دهید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۱    
مرتضی شایسته با اعلام فیلم های نوروز در هفته آینده اعلام کرد؛ در نوروز سه فیلم روی پرده سینما خواهیم داشت که هرکدام نیز 200 میلیون کمک هزینه برای تبلیغات خواهند گرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۸    
رئیس آموزشکده سمای ملایر بیان کرد: برای تدریس دانش آموزان سما علاوه بر نرم افزار شاد از سامانه ال. ام. اس استفاده می کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۰    
بار آخری که داشت به سوریه اعزام می شد، نزدیک ایام فاطمیه بود. مهدی می دانست مادرش در این 10 روز که روضه می گیرد به کمک پسرش نیاز دارد، به همین دلیل قول داد تا آن زمان برگردد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۰    
گزارش فعالیت ورزشی مناسب در ایام کرونایی به همت مدیریت امور ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال تدوین شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۰    
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در حال حاضر دانشجویان ما در ساخت تجهیزات دفاعی موردنیاز مشارکت دارند
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از ایجاد 2 مرکز تحقیقاتی جدید با محور فعالیت دریا و دریانوردی و مطالعات فرهنگ و تمدن خلیج فارس در این دانشگاه خبر داد.