سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۲:۵۳Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 22 اسفند 1399 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 تیر 1399 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری آنا 30 مهر 1399 خبرگزاری آنا 19 آبان 1399 خبرگزاری آنا 30 آذر 1399 خبرگزاری آنا 30 دی 1399 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 2 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 3 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 4 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 5 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 6 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 7 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 8 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 9 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 10 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 11 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 12 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 13 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 14 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 15 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 16 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 17 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 18 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 19 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 20 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 21 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 22 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 23 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 25 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 27 اسفند 1399 
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۳:۳۴    
سفیر ایران در مسکو در پیامی توئیتری نوشت: پیام راهبردی مقام معظم رهبری به رئیس جمهور محترم روسیه و پاسخ متقابل ایشان ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۳    
محمد صرفی طی یادداشتی نوشت: جمله ای مشهور که برخی آن را به معماری آلمانی منسوب می کنند، می گوید؛ شیطان در جزئیات است ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۶:۱۵    
به نظر می رسد که به دلیل حیاتی بودن موضوع واکسن، نظام سلطه با محوریت رسانه های فارسی زبان معاند و شبکه های اجتماعی هم سو حالا حالاها برای آن برنامه داشته باشد تا از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف خود ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۴:۱۰    
مدیرعامل اتحادیه تعاونی مسافربری های کشور: نرخ بلیت اتوبوس های بین شهری از 25 اسفند ماه در قالب فروش بلیت های نوروزی 20 درصد افزایش می یابد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۳:۳۸    
شرکتی در فجیره ادعای دولت آمریکا مبنی بر توقیف محموله حاوی 2 میلیون بشکه نفت ایران را به چالش کشید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۳:۲۴    
یک روزنامه انگلیسی خبر داد که لندن طی روزهای آتی اعلام خواهد کرد که قصد دارد تعداد کلاهک های هسته ای خود را افزایش دهد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۳:۱۳    
بانک مرکزی در واکنش به این انتقادات اعلام کرد: وقتی به دلیل مشکلات ساختاری متوسط رشد نقدینگی در 20 سال گذشته 27 ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۳:۰۸    
اکونومیست در سرمقاله شماره جدید خود، بسته محرک اقتصادی 1.9 تریلیون دلاری دولت جدید آمریکا را را قماری سنگین دانسته که ریسک بالایی برای اقتصاد آمریکا و جهان به دنبال دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۲:۰۶    
سخنگوی هیئت مذاکره کننده یمن پیشنهاد آتش بس ادعایی واشنگتن را توطئه ای توصیف کرد که هدف آن وارد کردن یمن به مراحل خطرناک تر است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۲:۰۶    
معاون کل وزیر بهداشت گفت: رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور برای سفرهای نوروزی شنبه اعلام می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۱:۵۱    
جلسات مشترک بورس با قوه قضاییه آغاز شده و بر اساس صورتجلسات آن، بورس بالغ بر 400 پرونده تخلف دستکاری در بازار سرمایه را ارسال کرده که احتمال افزایش شکایت ها به 2 هزار پرونده هم وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۱:۳۴    
احتمال کاهش قیمت طلا در آخرین روزهای سال بالا گرفت. امروز اونس جهانی با یک گام بلند حدود 21 دلار عقب نشست و ریزش دیگری در بازار طلا رقم زد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۱:۲۱    
ناسا اعلام کرد که بزرگترین سیارکی که امسال از کنار زمین می گذرد در تاریخ 21 مارس (یک فروردین 1400) با فاصله دو میلیون کیلومتری از نزدیکی آن عبور می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۰:۴۳    
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، گزارش تجمیعی ثبت نام انتخابات شوراها از آغاز ثبت نام تا ساعت 18 امروز را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تأکید کرد: اظهارات مطرح شده از سوی آقای حسام الدین آشنا در مصاحبه با روزنامه الاخبار، اظهار شخصی ایشان است و با وزارت خارجه و یا آقای ظریف هماهنگی نشده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۴    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که وزیر خارجه سابق آمریکا در جایگاهی نیست که دولت بایدن را در رابطه با ایران نصیحت کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، خواستار مساعدت مجلس شورای اسلامی برای راه اندازی رشته های تحصیلی جدید و پرجاذبه در این دانشگاه شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۸    
نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی دانشجویان تأثیرگذاری خود را نشان دهد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۸    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تعداد نهایی نام نویسی کنندگان استان تهران تا این ساعت برای حضور در ششمین دوره شورای اسلامی شهرها در این استان هم اکنون به یک هزار و 760 نفر رسیده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از تعویض ها تیم ما سردرگم بازی کرد. در 20 دقیقه آخر مس نسبت به ما خوب بازی کرد و به گل رسید این بازی تجربه بزرگی برای من بود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۷    
سرمربی تیم والیبال سیرجان گفت: بازیکنانم هنوز متقاعد نیستند در فینال بازی می کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۱    
زلزله ای به بزرگی 3.2 ریشتر ساعت 20 و 22 دقیقه جمعه گمیش تپه در گلستان را لرزاند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۷    
چهارمین سایت شبکه 5G همراه اول به عنوان سریع ترین شبکه اینترنتی کشور، فردا در مجموعه باغ کتاب تهران به بهره برداری می رسد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۶    
تیم فوتبال سپاهان در وقت های اضافه موفق به شکست تیم مس رفسنجان شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۶    
بازی نخست سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال، از ساعت 17 بین تیم های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۶    
نشان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در المپیک 2020 توکیو با الهام از موتیف مشعل که از نقش های جام ارجان استخراج و با رنگ های پرچم تلفیق شده، طراحی گردیده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۶    
تیم فوتبال لاتزیو برد سختی را در آغاز هفته بیست و هفتم کسب کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۶    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس فردا جلسه علنی ندارد و رفع ایراد های بودجه در دستور کار کمیسیون تلفیق قرار می گیرد و قطعاً می توانند در جلسات سه نوبته ایراد ها را رفع کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۶    
تیم لیگ برتری با شکست مقابل خیبر خرم آباد از جام حذفی کنار رفت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۵    
انگلیس در نخستین ماه پس از پایان دوره گذار برگزیت و از سال 1997 میلادی به این سو، شدیدترین افت تراز تجاری با اتحادیه اروپا را ثبت کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۴    
نماینده آمریکا در امور یمن امروز بدون اشاره به لزوم توقف حملات عربستان سعودی به یمن اعلام کرد: طرح آتش بس را به انصارالله ارائه کردیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۴    
رئیس قوه قضاییه تبیین بیانات راهبردی مقام معظم رهبری در روز عید مبعث مبنی بر جریان تواصی در جامعه را برای همگان ضروری دانست و افزود: برگزاری کنگره شهدا جلوه حفظ زنجیره تواصی به صبر و تواصی به حق است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۲    
رئیس جمهور ارمنستان امروز در بیمارستان بستری شد و تحت معالجه قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال مس نوین کرمان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما در 38 روز 10 بازی انجام داده ایم و شرایط یک تیم لیگ دویی برای انجام این تعداد بازی در 38 روز مهیا نیست ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۴    
مربی پرسپولیس بعد از صعود سرخپوشان ایران به مرحله یک هشتم نهایی گفت: این همه در کرمان هزینه می شود ولی وقتی زمین اینجا را دیدم تعجب کردم. این زمین برای پیشرفت جوانان کرمان مناسب نیست ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۲    
تیم تنیس روی میز مردان دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی مقابل تیم مدعی شادروان اقبال لطف الله نسبی کردستان در مجموع دو مسابقه مرحله حذفی، به نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور راه یافت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۷    
شهردار تهران با تأکید بر اینکه خیابان ولیعصر (عج) خصیصه های خیابان کامل را دارد، گفت: این خیابان به جهت حفظ نوستالژی (خاطره انگیز) و کاربری های متنوع خصیصه اجرای ضوابط خیابان کامل را دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۴    
تیم فوتبال الومینیوم با شکست حریف تهرانی خود راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۸:۰۴    
عبدالناصر همتی در یادداشتی اینستاگرامی نوشت:بر اساس گزارش اداره حساب های اقتصادی بانک مرکزی رشد اقتصادی کشور، که از فصل دوم سال جاری مثبت شده بود، در سه ماهه سوم سال نیز مثبت بوده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۹    
شورای اتحادیه اروپا از تمدید تحریم های اقتصادی علیه روسیه به مدت 6 ماه دیگر خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۸    
صدراعظم اتریش با انتقاد از توزیع ناعادلانه واکسن کرونا و بدون نام بردن از کشوری اعلام کرد که برخی از اعضای اتحادیه اروپا قراردادهای سری با شرکت های داروسازی منعقد کرده اند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۳    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، فرا رسیدن 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا و همچنین سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۳    
بر اساس گزارش دریافت شده، پس از اصابت شئ انفجاری به بدنه کشتی، آتش سوزی مختصری در محل انفجار رخ داده که با تلاش به موقع فرمانده و خدمه کشتی آتش بلافاصله مهار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۳    
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل مس نوین کرمان راهی مرحله یک هشتم جام حذفی شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۰    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی گفت: تمامی فضایل و خوبی های عالم در پرتوی بعثت پیامبر گرامی اسلام صلی الله و علیه و آله و سلم بروز و ظهور یافته است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۷    
پادشاه عربستان با صدور دستوراتی، عزل و نصب های جدیدی در ساختار حکومت این کشور انجام داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۲    
وزارت امور خارجه روسیه در مورد بیستمین سالگرد امضای معاهده مبانی روابط متقابل و اصول همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، بیانیه ای را منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۳    
امام جمعه دامغان گفت: در بازدیدی که از دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان داشتیم، تمام شرایط برای ایجاد دانشکده پزشکی در این دانشگاه مهیاست و این درخواست مردمی باید ایجاد شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۶    
طرح سنجش سلامت دانش آموزان (کوچ) به صورت آنلاین در مجتمع پسرانه سمای بوشهر در سامانه سیناد با دعوت از کارشناس فوریت های پزشکی برگزار شد
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۴    
آمارها نشان می دهد فروش دوچرخه های الکتریکی در سراسر جهان در حال افزایش است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۲    
مدیرکل دفتر صادرات گمرک ایران ممنوعیت صادرات گوشت مرغ را به کلیه گمرکات اجرایی کشور ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۲    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی و حوزه سما به مناسبت هفته منابع طبیعی و به نام شهدا نهال غرس کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۰    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: استادان این دانشگاه خواستار اعطای امتیاز راه اندازی دبیرخانه مرکزی به این استان شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۸    
مسئول طرح اندیشه تمدن ساز دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشگاه آزاد اسلامی گلستان رتبه نخست کشور را از حیث مشارکت گروهی در طرح اندیشه تمدن ساز رقم زدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۴    
محققان عصای هوشمندی ساخته اند که خدمات مفیدی برای نابینایان فراهم کرده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۹    
روز شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کاشت نهال مزین به نام شهدا گرامی داشته شد و 3 هزار مترمربع از زمین های محوطه این دانشگاه توسط دانشجویان رشته گیاهان دارویی و معطر ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۹    
مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت عید مبعث در دانشگاه آزاد اسلامی زواره راه اندازی شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۹    
مسئولان و نمایندگان تشکل ها و کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد به یاد 75 شهید دفاع مقدس 75 اصله نهال مثمر غرس کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۴    
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات متحده عربی می گوید که در یک ساله کرونا، تنها کشوری که تجارت مشترکش با ایران را افزایش داده امارات بوده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۸    
نایب رئیس ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: او و هیئت رئیسه این کنفدراسیون نقشی در انتخاب میزبان مسابقات ندارند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۸    
تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و 4 برنز در تورنمنت بین المللی ترکیه شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۸    
دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت در روز بزرگداشت شهدا با حضور در منزل شهیدان خالقی پور از مقام شامخ و ایثارگری های شهدا تجلیل کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۸    
تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با اداره کل فنی و حرفه ای این استان به امضا رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۶    
هشتمین جلسه کمیسیون مرکزی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضورذمسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۶    
محققان دانشگاه ملبورن می گویند به این دلیل که سیستم ایمنی کودکان سریع به ویروس حمله می کند، آنها بیشتر از سایر افراد در برابر کرونا ایمن هستند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۶    
سرلشکر حسین سلامی در پیامی عروج آسمانی سردار سرتیپ کوسه چی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۶    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معتقد هستیم علاوه بر دانش تخصصی به دانشجویان، باید آن ها را از لحاظ اجتماعی تربیت کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۶    
سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: ویروس جهش یافته انگلیسی در اغلب استان های کشور در حال چرخش است و با توجه به قدرت سرایت بسیار بالای آن هرگونه اقدام به سفر می تواند تبعات جبران ناپذیری را به همراه داشته ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه گفت: عملیات اجرایی طرح خیابان کامل و پیاده راه خیابان شهرداری حد فاصل میادین قدس تا تجریش در نوروز 1400 آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۶    
علی جوادی سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: ندادن میزبانی به ایران ظلم آشکار است و اگر لازم باشد به CAS شکایت می کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به فوت 53 بیمار کووید19 در شبانه روز گذشته گفت: طی این مدت 8088 بیمار جدید شناسایی شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۶    
ترکیب 11 نفره سرخ پوشان پایتخت مقابل تیم مس نوین کرمان از سوی گل محمدی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۶    
نمایش هنگام قصاص جنایت که با حمایت انجمن قربانیان اسیدپاشی و با بازی این قربانیان یعنی محسن مرتضوی، مریم زمانی و الهام سلطانی و کارگردانی جواد رحیمی در تماشاخانه مهرگان به صحنه می رود قصه ای را ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۴    
ساعت کار بانوان شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی از شنبه 23 تا چهارشنبه 27 اسفند کاهش می یابد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۶    
برنامه دست در دست جمعه 22 اسفندماه میزبان محمد نادری، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای کشورمان است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۶    
سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان میزبانی بحرین در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 را حاصل تبانی AFC و فیفا دانست.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید در سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اشتغال و مهارت را به عنوان جدی ترین مسئله دنبال کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز اظهار کرد: امسال تعداد 120 اصله نهال توسط دانشجویان این دانشگاه با پلاک به نام خود آنان غرس شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۳    
گروه جهادی راه سرخ دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب به عنوان یکی از 16 گروه دانشجویی فعال در حوزه کرونا و دیگر مصادیق فداکاری در کشور انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۳    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه هر روز نظام اسلامی به جلوتر پیش می رود، گفت: اسرائیل امروز به دور خودش دیوار می کشد و مطمئن باشد که ما آن دیوار را هم خراب خواهیم کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۵    
همزمان با 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران با کاشت نهال به یاد شهدا، ایثار و فداکاری آنان را گرامی داشتند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بقای انقلاب اسلامی از اهداف بزرگ بزرگداشت شهداست.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان عید مبعث را عید انقلاب نفس به سمت تعالی و تکامل و دست یافتن به سعادت و کمال دنیوی و اخروی و عید استقرار عدالت فردی و اجتماعی و رفع ظلم وستم عنوان کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۲    
امام جمعه شهرستان ماکو با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات پایه های نظام را تقویت می کند، بیان کرد: مردم بر اساس مصالح نظام و انقلاب منتخبان خود را تعیین کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۲    
کارشناس مسائل مذهبی در حرم مطهر رضوی گفت: علم بدون تزکیه نه تنها مفید نیست و ما را به قرب الهی نمی رساند بلکه برای انسان حجاب می شود و او را از خدا دور می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۲    
دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار نشان داده اند که خیز بلندی به سمت علم آموزی برداشته اند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل ماکو گفت: مردم برای پی گیری مطالبات قانونی خود آگاهانه و به دور از طرفداری قومی و قبیله ای در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۲    
ایام تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای آشتی با کتاب و حضور در مسابقات کتابخوانی است. در همین راستا 2 مسابقه کتابخوانی در همین روزهای برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۲    
جانباز آزاده و راوی دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خاطرات شهدا را نقشه راهی برای تجلی انسانیت دانست.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۲    
وزارت کشور افغانستان از انفجار یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده و زخمی شدن یک نیروی نظامی افغان در ولایت میدان وردک این کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۲    
گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در میانمار، نظامیانِ کودتاچی در این کشور را به ارتکاب جنایت علیه بشریت متهم کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۱    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب در سالروز بزرگداشت روز شهدا با خانواده شهیدان مجید و حمید رستگار دیدار کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۱    
در جامعه ای که طی سال های اخیر به دلایل اقتصادی مختلف ازجمله فشار تحریم ها، افزایش تورم، کاهش نقدینگی و .. ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۱    
منابع عراقی گزارش دادند که عناصر سازمان تروریستی داعش 7 نفر از اعضای یک خانواده عراقی را در شمال این کشور کشته اند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۱    
دبیر جدید هم اندیشی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد در مراسمی با حضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۱    
دبیرکل کانون های دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید به قراردادهای برون دانشگاهی و مذاکرات اولیه برای درآمدزایی سراهای نوآوری توجه جدی شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۱    
آیین روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با غرس نهال به یاد شهدا و به منظور حفظ و حراست از محیط زیست در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۱    
پنج مأمور پلیس اوکلاهماسیتی، مرکز ایالت اوکلاهما در آمریکا به قتل غیرقانونی یک نوجوان 15 ساله به دلیل شلیک های بی مورد به وی متهم شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۱    
یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری تربیت مدرس سیستم های ثبت تخلف را بومی سازی کرده که از جدیدترین فناوری های حوزه حمل و نقل شهری به شمار می رود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۱    
رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی روز بزرگداشت شهدا را به خانواده های معظم شهدای گرانقدر و ایثارگران سرافراز تبریک گفت.
  • ۱