دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۲۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 2 اسفند 1399 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 تیر 1399 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری آنا 30 مهر 1399 خبرگزاری آنا 19 آبان 1399 خبرگزاری آنا 30 آذر 1399 خبرگزاری آنا 30 دی 1399 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 2 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 3 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 4 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 5 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 6 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 7 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 8 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 9 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 10 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 11 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 12 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 13 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 14 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 15 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 16 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 17 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 18 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 19 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 20 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 21 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 22 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 23 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 25 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 27 اسفند 1399 
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۵    
مرحله هشتم اردوی تیم ملی کاراته کشورمان با رعایت پروتکل های بهداشتی از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۹    
برنامه زنده رادیویی عصر صبا با نگاهی طنز به موضوع شایعه می پردازد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۵:۱۲    
حکومت نظامیان میانمار سفیر این کشور در سازمان ملل را بدلیل درخواست برای الغای کودتای نظامی در این کشور، برکنار کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۴    
یک سال از همه گیری کووید-19در کشور می گذرد؛ اتفاقی که پیامد های مثبت و منفی متنوعی بر سلامت، محیط زیست و اقلیم ما داشته است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۶    
شهردار منطقه یک تهران گفت: مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند با هدف بسترسازی برای کاربردی کردن نوآوری و فناوری در منطقه یک و شناسایی نخبگان و صاحب نظران این حوزه ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۱    
در گزارش زیر با حقایقی جالب درباره ی زندگی مردم مصر باستان آشنا می شویم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۳۸    
حذف دفترچه های کاغذی درمانی و صدور نسخه های الکترونیکی، با چالشهای زیادی برای داروخانه ها و بیماران همراه شده است و در این بین، بیمه ها خیال خود را از هزینه ها آسوده ساخته اند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۵    
مسابقات 6 جانبه فوتسال گرامیداشت دهه مبارکه فجر و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با قهرمانی تیم فوتسال گردان رزمی امام حسین(ع) سپاه ملکان به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۴    
تشخیص به موقع گرفتگی رگ ها می تواند منجر به تغییر در سبک زندگی و درمان های پزشکی شود که شروع حمله قلبی را به تأخیر می اندازد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۵    
شاخص قیمتی خوراکی ها و آشامیدنی ها در بهمن ماه نسبت به ماه مشابه سال قبل 67.2 درصد و در دوازده ماه منتهی به ماه جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل 34.7 درصد رشد داشته است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: عده ای در کشور صحبت از رانت می کنند که اگر زندگی شان را بررسی کنیم جز رانت چیز دیگری آن ها را به اینجا نرسانده است و شایستگی دیگری نداشته اند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۹    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به موضوع نقدینگی گفت: از ابتدای سال تاکنون با وجود تمام فشارها به خاطر کنترل های بانک مرکزی رشد نقدینگی در حد 30 درصد بوده است .
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۷    
نیم فصل اول بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، روز گذشته (جمعه) با شکست تحقیرآمیز گل گهر سیرجان مقابل پرسپولیس و صدرنشینی سرخپوشان پایتخت در نیم فصل به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۷    
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: بنده به ابراهیم اصغرزاده یکی از اصلاح طلبان آن جمع گفتم که شما سمبل مشارکت در انتخابات هستید ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز سوم اسفند ماه 1399 بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 7 هزار و 931 مورد جدید ابتلا به کووید-19 در کشور شناسایی شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۰    
عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: مردم در آینده نزدیک واقعیت هایی را از ارتباط مزدوران جریان الاصلاح با نهادهای جاسوسی دشمن صهیونیستی، آمریکا و متحدان منطقه ای خواهند دانست.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۰    
در ششمین روز از سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر روز یکشنبه سوم اسفند ماه اجرای پنج گروه موسیقی در فضای مجازی پخش می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۹    
سعدالله زارعی طی یادداشتی نوشت: آمریکا می خواست جنگ را به نفع سعودی و به ضرر یمن به پایان برساند و گریبان دو رژیم اسرائیل و سعودی را از دستان پرقدرت یمنی ها برهاند ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۶    
با صدور رأی قطعی در دادگاه تجدید نظر استان فارس، شهردار سابق صدرا در یکی از پرونده های جرائم ارتکابی مربوط به دوران تصدی مسئولیت به 6 سال حبس تعزیری محکوم شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۷    
محمد معتمدی نوشت؛ امروز و در دهه پنجم عمرم شاید صلاح بر این باشد تا از اجرا با ارکسترهای دولتی، بدون داشتن حق و حقوق و بیمه برای خودم اعلام بازنشستگی و این عرصه را به جوان ترها واگذار کنم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۵:۲۹    
کنفدراسیون فوتبال آسیا جواب نامه مدیران پرسپولیس در مورد شرکت آل کثیر در تمرینات پرسپولیس را نداد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۴:۵۹    
زنان عضو گروه تروریستی داعش، ناکامی سوئد در بازگرداندن آن ها از اردوگاه های پناهجویان در سوریه را مصداق نقض حقوق بشر اعلام کردند و دستمایه شکایت علیه این کشور قرار دادند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۳:۱۴    
وزیر ارتباطات به دنبال مطلب کنایه آمیزی که منتشر کرده بود گفت:کری خواندن من ربطی به فوتبال ندارد، من نظر ورزشی ام را در کمال احترام گفتم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۳:۰۸    
دبیر شورای آموزش دندانپزشکی گفت: کسی که بیماری لثه دارد احتمال ابتلایش به کرونا بیش تر می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۲:۵۶    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در خصوص آخرین وضعیت بازار خودرو توضیحاتی داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۲:۰۸    
معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: امروز نسبت به هفته گذشته قیمت هر شانه تخم مرغ به طور متوسط، 3 هزار تومان کاهش داشته است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۱:۵۵    
وزیر امور خارجه آمریکا با رئیس شورای عالی آشتی ملی افغانستان تلفنی گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۰:۵۲    
نخست وزیر کانادا اولین دیدار خود با رئیس جمهور آمریکا را هفته جاری برگزار خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۰:۳۲    
دولت بایدن با تلاش برای دستیابی به فرصت بیشتر به منظور رایزنی با طرفهای حاضر در برجام،راهبرد ائتلاف سازی و بدست گیری رهبری بازیگران اصلی این توافقنامه بین المللی را برای افزایش فشارها به ایران دنبال ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۰۰:۱۱    
رافائل گروسی با ادعای تلاش برای آنچه مسئولیت آژانس در حوزه امنیت هسته ای جهان خوانده می شود راهی تهران خواهد شد که علی رغم موافقت ایران با این سفر ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۳:۵۱    
دورتموند در یک بازی جذاب و پر گل رقیب سنتی خود را گلباران کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۹    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: بایدن اعلام آمادگی برای مذاکره با ایران در قالب 1+5 کرد و به نظر می رسد هنوز نتوانسته اند به تنش های داخلی خود فائق بیایند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۱    
به نظر می رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه نرسیده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۰    
تیم فوتبال لیورپول در ادامه ناکامی های خود مقابل اورتون هم شکست خورد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۷    
جروزالم پست در گزارش امروز اعلام کرد ساکنان سرزمین های اشغالی برای سی وپنجمین هفته دست به اعتراض علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر صهیونیست ها، زدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۹    
مدیرعامل شرکت پویا زرکان در خصوص واگذاری بخشی از سهام این شرکت به کارگران و کارکنان عنوان کرد: ما اعتقاد داریم نیروی کار بازوی ما محسوب می شود و هیات مدیره واگذاری سهام ترجیحی به کارگران و کارکنان را ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۹    
تولیت آستان قدس رضوی در دیدار های جداگانه نمایندگان، ولی فقیه در بنیاد شهید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر لزوم توجه و رسیدگی به خانواده معظم شهدای مدافع حرم بویژه شهدای فاطمیون و رفع مشکل مسکن ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۳    
امام جمعه شهرستان تکاب گفت: شهرستان تکاب در سطح کشور یکی از کم برخوردارترین شهرستان ها محسوب می شود و این در حالی است که سرمایه های کلان مادی، نیروی انسانی تحصیل کرده ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۹    
فرماندار شهرستان تکاب گفت: در مورد حضور شرکت پویا زرکان در بورس گفت: این شرکت جزء شرکت های فعال منطقه است و در راستای سیاست های کلی دولت باید هر چه سریع تر و تا آخر سال سهام خود را در بورس عرضه کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۳    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید در گام دوم انقلاب به دنبال پیرایه زدایی از انقلاب اسلامی باشیم و تشریفات را کنار بگذاریم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۹    
آخرین وضعیت شرکت پویا زرکان در زمینه تولید، طرح های توسعه و عرضه سهام در بورس در بازدید نماینده تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار تکاب و مدیران شرکت بررسی شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۸    
معاون فنی اداره کل محیط زیست خراسان شمالی گفت: سر یک قلاده توله پلنگ در ارتفاعات پلنگ دره بجنورد پیدا و تحویل این اداره کل شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۳    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی و گفت وگو درباره آخرین تحولات در فعالیت های هسته ای ایران در چارچوب کاهش تعهدات برجامی وارد تهران شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی دولت گفت: به جای پول پاشی از گروه های اجتماعی خاص حمایت اقتصادی کردیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۸    
هیئت مدیره باشگاه پس از بررسی برنامه گزینه های مدنظر سرمربیگری تیم تراکتور، با رسول خطیبی به توافق رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۳    
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: برنامه ریزی شد بر مبنای مصرف مردم کشتار انجام شده و در اختیار میادین میوه و تره بار قرار بگیرد ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۸    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با هشدار نسبت به شکل گیری پیک جدید کرونا در اسفندماه از افزایش ابتلای جوانان به این بیماری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۱    
منابع عراقی از اصابت چند راکت به یک پایگاه هوایی در جنوب استان صلاح الدین این کشور ، خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۷    
معاون اول رئیس جمهور از آمادگی کامل دولت برای حمایت از ایجاد خانه های امن برای بانوان بی سرپناه در سطح کشور به ویژه کردستان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۷    
هفته بیست و چهارم لالیگا با شکست خانگی صدرنشین این رقابت ها همراه شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۷    
زلزله ای با شدت 3.7 ریشتر چغابل لرستان را لرزاند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۹    
نماینده روسیه در نهادهای بین المللی در وین به سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) به ایران واکنش نشان داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۳    
رئیس قوه قضائیه گفت: با اشاره به ترک فعل های صورت گرفته که منجر به آسیب های پس از زلزله شده است، گفت: مسئولان بدانند که اگر وظیفه ای را ترک کنند و در اثر این ترک فعل ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۶    
تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان هفته بیست ودوم بوندس لیگا را با شکست آغاز کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۶    
جلد نخست کتاب راهنمای فیلم سینمای ایران تألیف سیدحسن حسینی از سوی انتشارات روزنه کار روانه بازار نشر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۶    
جلسه هم اندیشی ساترا با سایت های توصیه گر محتوا در فضای مجازی در مرکز نوآوری صوت و تصویر آومیک برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۶    
داریوش یزدی به عنوان سرمربی جدید تیم نفت مسجد سلیمان انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۶    
تیم فوتبال لاتزیو با شکست حریف خود توانست در جایگاه چهارم جدول اسکودتو قرار بگیرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۶    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توییتر نوشت: اسرائیل در حال توسعه دیمونا، تنها کارخانه بمب هسته ای منطقه است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۶    
نماینده تهران گفت: پرونده شرکت نیشکر هفت تپه در ایستگاه آخر که همان قوه قضائیه بوده قرار گرفته است و قاضی باید رأی خود را در این رابطه صادر کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۵    
بانک مرکزی اعلام کرد واحد های تولیدی که بدهی معوق داشتند، برای استفاده از مهلت پرداخت بدهی تا شهریور 1400 فرصت دارند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۵    
نتایج نمایندگان ایران در مسابقات مارپیچ کوچک اسکی آلپاین جهانی مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۵    
وزیر امور خارجه انگلیس در صفحه توئیتر خود مدعی شد در جریان الحاق غیرقانونی کریمه به روسیه، لندن از اوکراین حمایت می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۳    
با اجرای طرح مدیریت و ساماندهی سواحل جزیره کیش، 388 هزار متر مربع از سواحل ارزشمند این منطقه آزاد کشور از دسترس بخش خصوصی خارج و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۱    
وزیر بهداشت از واردات 250 هزار واکسن کرونای چینی طی هفته آتی خبر داد و گفت: کانون شیوع کرونای انگلیسی مسافران عراقی وارد شده به استان خوزستان بودند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۴    
ستاد عالی بازی های المپیک در نشست تخصصی کاروان اعزامی به المپیک توکیو، از پرداخت پاداش مالی به ورزشکاران تنیس روی میز خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در حال حاضر تلاش آمریکایی ها بیشتر حرکت نمادین و جبران اشتباهاتشان است، زیرا هنوز گام اساسی که از دید ما لغو مؤثر تحریم ها، فروش نفت ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۴    
رئیس سازمان زندان های کشور در نشست پرسش و پاسخ با کارکنان زندان یاسوج از جذب 5 هزار پرسنل پاسیار در سازمان های زندان های کشور خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۴    
سفر یک روزه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور با حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان و افتتاح طرح های مختلف آغاز گردید ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۲۰    
مسئولان برتر ستاد امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از سوی رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و تجلیل شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۹    
برنامه سینما معیار با موضوع سهامداران و مالکان اصلی فیلم های سینمایی، در ارتباط تلفنی با سعید خانی (تهیه کننده سینما) از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۵:۰۹    
بر اساس آمارهای سازمان جهانی بهداشت، سالانه 4.3 میلیون نفر در اثر آلودگی هوا در محیط های بسته جان خود را از دست می دهند ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۹    
جلسه ستاد امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با حضور مسئولان مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۹    
مربی پیشین تیم استقلال گفت: پرسپولیس به این خاطر قهرمان نیم فصل شد که رقبای این تیم لیاقت کسب چنین عنوانی را نداشتند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۹    
بازیکنان تیم پرسپولیس پیش از استراحت دو روزه تمرین ریکاوری برگزار کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۹    
رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رسیدگی به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در اولویت است و باید با جدیت مسائل و مشکلات آنان پیگیری شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۹    
سومین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی بعلت تشدید شیوع ویروس کرونا در بوشهر تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۷    
مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند گفت: توافقات اولیه با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در خصوص تعیین تکلیف املاک شهروند صورت گرفته و طی هفته جاری 9 فقره از املاک به صورت رسمی و شفاف به ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۸    
هادی ساعی با وجود اینکه با حکم کمیته انضباطی به مدت یک سال از تمامی فعالیت های ورزشی محروم شده بود اما امروز در جریان مسابقات لیگ برتر تکواندو در سالن حاضر شد!
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: تالاب گمیشان پس از سال ها خشکی، آبگیری شد که این مهم با انتقال آب مازاد زهکش آلاگل صورت پذیرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۸    
با تأکید کمیته ملی پارالمپیک و به دلیل کاهش سهمیه اعزام از طرف ستاد برگزاری بازی های پارالمپیک توکیو، سرمربیان اعزامی به این بازی ها مسئولیت سرپرستی را هم بر عهده دارند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۸    
تمرین استقلال در شرایطی برگزار شد که بازیکنان به مرور تاکتیک پرسینگ و حفظ توپ در فضای کوچک پرداختند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۸    
وزیر کشور گفت: اولویت تزریق واکسن فقط و فقط با وزارت بهداشت است و هیچ نهاد دیگری نمی تواند برای تزریق واکسن کرونا، اولویتی ارائه دهد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۰    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در برنامه رو در رو -Face to Face- شبکه پرس تی وی به صورت زنده با مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار ارشد شبکه پرس تی وی گفت وگو می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۷    
محدودیت استفاده از حداکثر 60 درصد ظرفیت هواپیما در پروازهای داخلی به درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با دستور سازمان هواپیمایی کشوری از ابتدای آبان ماه ابلاغ شده و همه ایرلاین ها موظف به ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل پرداخت هدیه به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد را ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۷    
قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید به سمت توسعه اقتصاد دانش بنیان، توسعه کسب و کار و ایجاد شرکت های زایشی حرکت کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۷    
گزارش نهایی کمیسیون تلفیق از لایحه اصلاحی بودجه 1400 را منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۷    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: تمدن نوین اسلامی مردم را جذب می کند و لازمه مأموریت تشکل های دانشجویی در این عرصه جامعه پردازی است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۷    
یک تحلیلگر عراقی در واکنش به شایعه واردات محرمانه واکسن از امارات برای تزریق به مسئولان عراقی، آن را ننگی برای مسئولان خواند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۷    
دادگاهی در پایتخت روسیه، درخواست اعتراض الکسی ناوالنی مخالف غرب گرای دولت این کشور برای رد حکم حبس او را رد کرد اما 6 هفته زمان زندان وی را کاهش داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۷    
محققان نانومهره های حاوی دارویی توسعه داده اند که توانایی سفر در جریان رو به بالای خون را دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۶    
آثار برگزیده و شایسته تقدیر سی و هشتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست و هشتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۶    
در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر تکواندو دو تیم شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن با برتری مقابل حریفان خود به فینال راه پیدا کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۶    
نیروهای سازمان حشد الشعبی و پلیس فدرال عراق در عملیات جداگانه خود شماری از سرکردگان گروه تروریستی داعش را در شمال بغداد و استان دیاله کشتند و شمار دیگری را دستگیر کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۳    
شهردار تهران گفت: هوشمندسازی شهرها امروز یک الزام است و تهران هوشمند مگاپروژه ما در این دوره مدیریت شهری است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۳    
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: هیچ تماسی و مراجعه ای از سوی کانون های بازنشستگی در خصوص ارائه خدمات بیمه ای به بازنشستگان انجام نمی شود و درخواست وجه برای دریافت خدمات ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۶    
نمایش شمارش معکوس به کارگردانی محمد کاظم تبار اجرای خود را از 4 اسفند در حوزه هنری آغاز می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۶    
یک متخصص تغذیه ضمن توصیه به خوردن میوه کیوی، آن را یک روش طبیعی برای بالا بردن ایمنی بدن در مقابل ویروس کرونا دانست.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۶    
تیم ملی جوانان هندبال ازبکستان به منظور شرکت در تورنمنت بین المللی چند جانبه یزد بامداد امروز وارد کشور شد.