چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۰:۴۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 16 اسفند 1399 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 تیر 1399 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری آنا 30 مهر 1399 خبرگزاری آنا 19 آبان 1399 خبرگزاری آنا 30 آذر 1399 خبرگزاری آنا 30 دی 1399 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 2 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 3 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 4 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 5 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 6 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 7 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 8 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 9 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 10 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 11 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 12 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 13 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 14 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 15 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 16 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 17 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 18 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 19 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 20 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 21 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 22 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 23 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 25 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 27 اسفند 1399 
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۰۱:۳۴    
معاون امور اقتصادی استانداری تهران گفت: میوه شب عید از هفته آینده در بازار عرضه می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۹    
مهلت حذف و اضافه واحدهای درسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فردا (چهارشنبه 20 اسفندماه) پایان می یابد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۱:۵۹    
منابع خبری بامداد سه شنبه از شنیده شدن صدای چند انفجار در نزدیکی پایگاه هوایی عین الاسد در عراق خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۹    
مسئول جمعیت امام رضایی ها از کمک بیش از 500 میلیونی خیرین به 250 خانوار در سی سخت زلزله زده خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۱    
ستاد ملی مقابله با کرونا اسامی شهرهای ممنوعه برای سفر در نوروز را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۲    
نمایش پدر به کارگردانی یوسف محمدی از 19 اسفند در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می رود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که مسئولیت اقتصاد کشور، بانک، بورس و کشاورزی و آب و برق را در اختیار دارند، بعضاً نشسته اند و به آسمان نگاه می کنند و منتظر لطف و شعار بایدن هستند!
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
جمعی از هنرمندان هنرهای نمایشی در بیانیه ای حمایت خود را از بازگشایی مجدد دفتر ادبیات نمایشی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو اعلام کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۵    
دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد برای تحصیل در مقطع دکتری سال 1401-1400 بدون کنکور دانشجو می پذیرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۵    
بر اساس ارزیابی محققان آلمانی، گیاهخواران به دلیل رژیم غذایی خاصی که دارند، بیش از سایرین در معرض یک بیماری خطرناک قرار دارند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۴    
یک نکته در نوع مواجهه سعودی ها با حملات یمنی ها وجود دارد و آن هم شلیک دیوانه وار موشک های پدافندی پاتریوت برای مقابله با موشک های بالستیک یمنی است!
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۳    
شهنام صفاجو پس از حدود 20 سال فعالیت در سمت مدیریت روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مدیر تولید این مرکز شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۳    
مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۳    
حسین شریعتمداری طی یادداشتی نوشت: اگر حضرت مسیح (ع) در میان ما بود، جنایات بی شمار آمریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی که داعیه پیروی از حضرت مسیح (ع) را دارند ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۳    
محمدکاظم انبارلویی طی یادداشتی در روزنامه رسالت نوشت: چندی پیش رئیس جمهور محترم در جمع اعضای هیئت دولت گفته بودند : ما حق نداریم با استفاده از تریبون خود با اعصاب مردم بازی کنیم. این حرف درستی است ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی بر اهمیت رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۲    
بورس، دلار، طلای داخلی و خارجی، سکه وبیشتر ارزهای مجازی در اولین روز هفته با افت قیمتی همراه بودند؛ ماجرا چیست؟
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۵:۳۴    
در حال حاضر تنها 60 میلیون نفر از جمعیت جهان هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده و در برابر این ویروس ایمن شده اند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۴:۴۲    
شرکت خودروسازی تسلا در وب سایت خود اقدام به راه اندازی یک بستر اجتماعی جدید کرده است که به این شرکت، مشتریانش و علاقه مندان به خرید خودروهای تسلا امکان می دهد به خوبی با یکدیگر در تعامل باشند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۳:۳۱    
رئیس فراکسیون سهام عدالت در مجلس از عدم واریز سود سهام عدالت برای گروهی از سهامداران تا پایان سال خبر داد و گفت: واریز سود سهام برخی از سهامداران به بعد از عید موکول می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۲:۵۳    
منابع خبری از ورود یک کاروان نظامی ترکیه متشکل از 25 خودروی نظامی حامل تجهیزات نظامی و لجستیک به استان ادلب از طریق گذرگاهی در شمال سوریه خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۱:۲۴    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای مقرر کردند که 20 درصد از 360 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای ساخت مسکن شهری و روستایی به خانواده های دارای سه فرزند اختصاص یابد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۱:۰۹    
بروکسل و واشنگتن توافق کردند تا تعرفه های وضع شده به عنوان بخشی از اختلاف های طولانی مدت بر سر شرکت های ایرباس و بوئینگ را به طور موقت متوقف کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۰:۵۵    
ناسا اعلام کرد که مریخ نورد پشتکار برای نخستین بار از زمان فرود بر روی سیاره سرخ چرخ های خود را با موفقیت روی سطح مریخ به حرکت درآورد و چندین متر جابجا شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۰:۳۴    
کشورهایی که به دنبال میانجی گری هستند باید به این امر توجه داشته باشند که طرف نقض کننده برجام غربی ها بوده اند لذا اگر وساطتشان دستوری نیست و وجدان حقوقی بر آن حاکم است ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۰:۱۴    
هم زمان با پیگیری مصوبه اخیر مجلس درباره توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی تحولات جالب توجهی رقم خورده است که نشان می دهد عزم جدی ایران بر دفاع از حقوق خود ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۳    
سنای آمریکا بسته یک تریلیون و 900 میلیارد دلاری برای احیای اقتصاد ایالات متحده آمریکا در دوران همه گیری کرونا را با یک رای بیشتر تصویب کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۲    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: بیست و پنجم اسفند 99، رنگ بندی نهایی شهرهای کرونایی کشور اعلام می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۱    
دربی جذاب و پرگل بوندس لیگا شش گل در پی داشت و با بازگشت بایرن به صدر جدول همراه بود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از یازده روز و 24 جلسه، بررسی لایحه بودجه سال 1400 کل کشور را به پایان رساندند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف به انجام اقدامات لازم برای افزایش حق آبه ایران از رودخانه هیرمند در سال 1400 کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۱    
مسابقات کشتی آزاد رقابت های بین المللی جام متئو پلیکونه ایتالیا از امروز و به مدت 2 روز در شهر رُم ایتالیا برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی لغو معافیت مالیاتی مؤسسات کنکوری را مقدمه ای برای حذف رانت های معمول و کاهش تبعیض های اجتماعی و اقتصادی دانست.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۴۱    
سفر پاپ به عراق، نتیجه تلاش های موفق محور مقاومت در مبارزه واقعی با تروریسم ساخته و پرداخته غرب است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۲۶    
رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس، از سرگردانی مردم تهران و کلانشهرها به دلیل عدم توسعه حمل و نقل درون شهری انتقاد کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۶    
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بازنگری و اصلاح قوانین و همچنین هوشمندسازی و اصلاح فرآیندهای همه بخش های زیر مجموعه را از اهداف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دانست.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۹    
یک شبکه روسی در یادداشتی آورده است، تعیین پیش شرط برای بازگشت آمریکا به برجام، تکرار اشتباهات پیشین است و نتیجه آن عدم حصول توافق با ایران خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۹    
نیمه دوم دیدار دو تیم ذوب آهن و ماشین سازی با اتفاقی عجیب آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند تا دولت نسبت به تسویه بدهی وزارت دفاع و نیروهای مسلح به بانک ها همچون سایر دستگاه ها بپردازد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۴    
مراسم تکریم مدیرکل سابق اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری و معارفه سرپرست جدید این اداره کل با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون فناوری، تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۸    
پاپ فرانسیس در کلیسای مار یوسف مراسم عشای ربانی را با حضور مسئولان عالی رتبه عراقی برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۸    
یونان اعلام کرد که به عنوان بخشی از برنامه تقویت نیروهای مسلح این کشور در بحبوحه تنش با ترکیه در مدیترانه شرقی، مدت خدمت سربازی را از 9 ماه به 12 ماه افزایش می دهد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: روی یک ضربه پنالتی گل خوردیم و بازی را باختیم، اما مشکلی نداریم. نه فحش می دهیم، نه بی احترامی می کنیم، نه استوری علیه کسی منتشر می کنیم و نه گریه می کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مشوق هایی را برای پرداخت اصل و سود تسهیلات بانکی در نظر گرفتند
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۱:۱۸    
مراسم خطبه خوانی خادمان با حضور آیت الله سعیدی و مداحی عباس حیدرزاده و همچنین مراسم شب شهادت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سید رضا نریمانی از جمله ویژه برنامه های شهادت امام موسی ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۶    
ایرانسل روش جدیدی را برای خرید غیرحضوری محصولات خود معرفی کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۶    
لایپزیک با کسب پیروزی در خانه فرایبورگ به صدر جدول بوندس لیگا صعود کرد و بالاتر از بایرن مونیخ ایستاد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:کاری که ما باید بکنیم این است که شخصیت استقلال را به این تیم برگردانیم و قبل از کسب عنوان قهرمان باید وجه واقعی این تیم را به دست آوریم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۶    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، از رونمایی سامانه مدیریت کرونا بر اساس هوش مصنوعی ریسک من خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۶    
مرحله پایانی سی وهفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۶    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: به دلیل مخاطره هایی که سفر های نوروزی می تواند از نظر گسترش شیوع ویروس کرونا برای مردم داشته باشد، بعید به نظر می رسد که شاهد تخصیص سهمیه نوروزی بنزین باشیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۱    
وزیر نیرو عنوان کرد: با کمک دولت در لایحه بودجه و مصوبه مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان که قانون بزودی ابلاغ می شود ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۳    
رئیس جمهور افغانستان در تلاش برای پیشبرد گفتگوهای صلح با طالبان اعلام کرد که دولتش آماده است تا در موضوع برگزاری انتخابات زودهنگام وارد بحث شود ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۵    
استقلال در اولین حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم در این فصل مقابل فولاد خوزستان به برتری رسید و کمی از بحران خارج شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مجبور است که از لایحه خود دفاع کند. در حقیقت تصلب و چسبندگی به متن لایحه منجر به مخالفت دولت با افزایش حقوق همه کارکنان شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۱    
نمایندگان مجلس براساس لایحه بودجه 1400 کل کشور حداقل حقوق برای کارکنان رسمی و پیمانی 3 میلیون و 500 هزار تومان تعیین کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۵    
نمایندگان با افزایش 7 برابر حداقل حقوق و مزایای شاغلین به عنوان سقف تعیین شده برای پاداش پایان خدمت کارکنان دستگاه های اجرایی موافقت کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۵    
نمایندگان مردم در مجلس دولت را مکلف به تامین نیروی انسانی دستگاه های دولتی شهرستان های تازه تاسیس کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۴    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه میلیاردها دلار ارز متعلق به ایران در بانک های عراق برخلاف قانون بلوکه شده و برغم قول های مکرر مسئولین عراق هنوز منابع متعلق به ایران آزاد نشده است ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۴    
طبق رسم هرساله پلتفرم نمایش خانگی فیلیمو با انتشار گزارش سالانه فعالیت های خود به استقبال سال جدید رفت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من دیروز هم گفتم ما در نیم فصل اول مقابل آلومینیوم بازی سختی داشتیم، اینها اتفاقات نادر فوتبال است و این گونه نیست آلومینیوم 6 گل بخورد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۴۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده کارخانه نخ در جاده خاوران خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۹    
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: بهادادن به نسل جوان و حضور این قشر در صحنه می تواند تحولات شگرفی را در حوزه پیشرفت و توسعه نصیب کشور کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۹    
نخست وزیر عراق به مناسبت دیدار پاپ با آیت الله العظمی سیستانی، روز ششم مارس را روز ملی تسامح و همزیستی در عراق اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۴    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه عملیات اجرایی 9 ایستگاه جدید مترو به اتمام رسیده است گفت: این ایستگاه ها به زودی به بهره برداری می رسند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۴    
مربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به رد درخواست مجیدی برای حضور در استقلال گفت: درست نبود که در میانه راه تیمم را رها کنم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط باد و وضعیت نامناسب زمین بازی پرموقعیت و جذابی را شاهد نبودیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۴    
رئیس فدراسیون جودو به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۴    
معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور با بیان اینکه زنده ماندن انقلاب نیز مستلزم نوآوری و تحول مستمر در عرصه های مختلف است، گفت: دوری از تحجرگرایی جامعه را به سعادت می رساند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۲۴    
سفیر روسیه در ایران پاسخ رئیس جمهور این کشور به پیام رهبر انقلاب را تقدیم دکتر علی اکبر ولایتی، مشاور امور بین الملل رهبر انقلاب تقدیم کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۳    
تیم فوتبال آرسنال در ادامه نتایج پر افت و خیزش مقابل تیم برنلی متوقف شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۳    
در حمله طالبان به نظامیان افغانستان در ولایت بلخ، 7 نیروی ارتش این کشور کشته شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۳    
نمایندگان مجلس ساز و کار افزایش حقوق کارکنان دستگاه های اجرایی همچون نیروهای مسلح، کارکنان کشوری و لشگری، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و سازمان انرژی اتمی، همچنین افزایش حقوق بازنشستگان را مشخص کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۳    
نماینده دولت در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام مخالفت با مصوبه کمیسیون تلفیق در مورد میزان افزایش حقوق کارمندان ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۵    
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حضور مسئولان این دانشگاه معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۳    
دیوارهایی که تا چند وقت پیش جز فرسودگی و آلودگی بصری چیز دیگری نداشتند، اکنون چنان چشم نواز و زیبا شده اند که هر رهگذری از دیدن شان به وجد می آید ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۳    
سپاهان با به راه انداختن جشنواره ای از گل مقابل آلومینیوم اراک برای پرسپولیس صدرنشین خط و نشان کشید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۲    
مدیر عامل راه آهن گفت: برای پشتیبانی از بندر چابهار سه نقطه به عنوان مرکز لجستیک پیش بینی شده و ایجاد آن در دستور کار راه آهن قرار گرفته است که مهم ترین آن مرکز لجستیک زاهدان است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۲    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گفت: چهارمین دور سلسله رقابت های تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع حکومت باید انتخاب پوشش را اختیاری کند در این ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۲    
فراز کمالوند خود را برادر فرهاد مجیدی دانست و از هواداران خواست تا حامی تیم باشند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۲    
مدیر حوزه ورزش دانشگاه آزاد اسلامی قم عنوان کرد: کارکنان و استادان این دانشگاه با حضور در چهارمین مسابقات المپیاد ورزشی به رتبه سومی رسیدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۲    
60 اصله نهال در سمای سیاهکل به مناسبت هفته درختکاری با حضور مسئولان غرس شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۲    
رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با توجه به حساسیت منطقه با هوشمندی و درایت لازم در راستای تقریب بین مذاهب اسلامی اقدام کرده و این موضوع را ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۲    
پرسپولیس در خانه صنعت نفت آبادان متوقف شد و نتوانست به روند پیروزی های متوالی اش ادامه دهد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۲    
مراسم کاشت نهال با حضور رئیس و جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و مسئولان استانی به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۲    
منابع انگلیسی گزارش کردند در این کشور سالانه صدها دختر در دوران کودکی به اجبار ازدواج می کنند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۱    
شرکت پتروشیمی غدیر با نماد "شغدیر" در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم گفت: اعضای هیئت علمی باید فعالیت فناورانه داشته باشند و براساس بخشنامه الف و ب و تحقق بعد مسئله محوری و کارآفرینی در دانشگاه حضور هیئت علمی ضابطه مند و مشخص می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۱    
سرمربی تیم استقلال 11 بازیکن تیمش را برای دیدار با فولاد خوزستان انتخاب کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۴۱    
شاخص بورس تهران در معاملات امروز با کاهش حدود 8 هزار و172 واحدی به سطحی بیش از یک میلیون و 169 هزار واحد رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۶    
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در بودجه 1400 افزایش خاصی در زمینه مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نداشته اما مجلس تلاش می کند تا از طریق کمیسیون تلفیق ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: عدم مدیریت منابع انسانی از مهم ترین دلایل تنزل کیفیت آموزش در کشور است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۱    
رئیس سازمان بورس گفت: در مورد هر عرضه ای از جمله سهام عدالت که پرتفوی بسیار بزرگی دارد باید به ظرفیت های بازار توجه کنیم. مشکل خریدوفروش سهام عدالت در حال برطرف شدن است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: شورای عالی بورس، آمادگی کامل دارد تا به بنگاه های اقتصادی برای سرعت بخشیدن به تأمین مالی از بورس کمک کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۱    
معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در نشست اولین همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی گفت: هدف ما از برگزاری این همایش معرفی توانمندی حکمت اسلامی برای نظریه پردازی در سطح جهانی است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۱    
مخالفان رژیم آل سعود که در خارج از عربستان زندگی می کنند، می گویند پس ازآنکه جو بایدن، محمد بن سلمان را از دست داشتن در قتل جمال خاشقجی تبرئه کرد، نگرانی آن ها افزایش یافته است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۱    
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل پرداخت هدیه به مناسبت فرارسیدن عید مبعث را ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۱    
پدر نوشاد و نیما عالمیان گفت: پسرانم سال هاست با درخشش در تیس روی میز پرچم ایران را به اهتزاز درآورده اند اما از کمترین امکانات برخوردار هستند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۱    
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: ما در کمیسیون تلفیق نه تحت تاثیر فضاسازی ها و جوسازی های افراد و شخصیت های سیاسی قرار گرفتیم و نه تحت تاثیر فشارهای دستگاه های اجرایی.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۱    
یک آسیب شناس اجتماعی گفت: در صورتی که دولت نتواند به وظایف خود به درستی عمل کند نهادها و مراکز خیریه ای و حمایتی نمی توانند در کمک به اقشار محروم جامعه موفق باشند.