یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۱۲Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 5 اسفند 1399 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 تیر 1399 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری آنا 30 مهر 1399 خبرگزاری آنا 19 آبان 1399 خبرگزاری آنا 30 آذر 1399 خبرگزاری آنا 30 دی 1399 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 2 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 3 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 4 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 5 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 6 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 7 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 8 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 9 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 10 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 11 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 12 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 13 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 14 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 15 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 16 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 17 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 18 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 19 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 20 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 21 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 22 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 23 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 25 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 27 اسفند 1399 
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۷    
طرح رعد پلیس پیشگیری با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت امروز صبح در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقرر کردند 10 درصد افزایش حق الامتیاز و حق السهم دولت از کارورهای (اپراتور) ارائه دهنده خدمات مخابراتی صرف حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۷    
نمایندگان مردم در مجلس وزارت اقتصاد را موظف کردند در راستای هدفمندسازی معافیت های مالیاتی و گمرکی و شفاف سازی حمایت های مالی ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۶    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت:اگر آذری جهرمی دلسوز است به مناطق محروم برود و مشکلات آنها را برطرف کند و نگران کم شدن سود چند هزار میلیاردی برخی از شرکت ها و اپراتورها نباشد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۵    
نمایندگان مجلس، وزارتخانه نیرو و نفت را مکلف به ارائه گزارش مبالغ پرداختی شرکت های بیمه ای به کمیسیون های برنامه و بودجه و انرژی کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۳:۱۹    
طبیعی است که با بالاتر رفتن سن، تغییراتی را در بدنتان تجربه کنید و به همین دلیل علائم غیرمعمول معمولا نادیده گرفته می شوند؛ اما برخی از علائم را نباید نادیده گرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۱    
در اینفوگرافیکی قصد داریم چند توصیه تغذیه ای سالم برای کودکان را به شما آموزش دهیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۵    
تخفیف عدم خسارت در بیمه شخص ثالث و حوادث راننده متعلق به مالک و صاحب پلاک انتظامی وسیله نقلیه است و مالک می تواند بعد از انتقال خودرو، تخفیفات خود را به وسیله نقلیه دیگری از همان نوع منتقل کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۱    
اگر آیت الله رئیسی در انتخابات حضور پیدا کند قاعدتا شورای وحدت هم از او حمایت تمام قد خواهد کرد، حال با توجه به عدم حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات رد پیشنهاد مجلس خبرگان از سوی آیت الله رئیسی جای ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۱    
مرز شمسر شهرستان سراوان هفته گذشته با تحریک و فضاسازی گروهک تروریستی جیش الظلم و تحرکات برخی سودجویان در حوزه شهرستان سراوان، درگیری مرزی به وجود آمد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۵    
مهلت خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور دکتری امروز (جمعه 8 اسفند) به پایان می رسد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۹    
معاون آموزش های مهارتی و رئیس سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: امیدوارم دانشگاه آزاد اسلامی با سرعت بیشتر منشأ تحولات عمیق در حوزه تولید دانش و آموزش عالی کشور باشد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۹    
جزئیات برگزاری آزمون های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و جامع داروسازی و ارتقای دانش آموختگان داروسازی اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۰:۵۰    
گرچه اتفاقات این سفر به برخی سوء تفاهم ها منجر شد و نگرانی هایی را در میان برخی دلسوزان ایجاد کرد، اما آنچه در عمل اتفاق افتاد چیزی جز حرکت در راستای قانون مصوب مجلس نبود و طرف غربی هم کاملا پیام ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۲۱:۱۱    
در آستانه میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر حرم نورانی امام رضا (ع) گل آرایی وچراغانی شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۵    
جنگنده های ترکیه امروز بار دیگر مناطقی در شمال عراق را بمباران کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۵    
شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش 2 هزار و 719 واحدی معادل 0.22 درصد به یک میلیون و 211 هزار و 763 واحد رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۲    
در چهار سال جنگ جهانی اول سلاح ها و ماشین های جنگی عجیب و غریب زیادی تولید شد که بسیاری از آن ها در جنگ نیز به کار گرفته شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۰    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: صنعت گردشگری داخلی با کنترل کرونا، آماده جهشی بزرگ است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۰    
اولین استارت آپ (نوآفرین) تحلیل نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 1400 بر مبنای داده های شبکه های اجتماعی با عنوان ایران پرزیدنت رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۸    
با مصوبه جنجالی مجلس، افزایش قیمت اینترنت در سال آینده ممنوع شد واکنش دولتی ها به این مصوبه چه بود و نمایندگان مجلس چه گفتند؟
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۵    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز نقش مهمی در توسعه آموزش و پرورش دارند، گفت: در 8 سال اخیر سهم خیرین در مدارس مشارکتی 40درصد و در مدارسی که خودشان ساختند حدود 20درصد است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۴    
مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: یکی از سیاست های نظام آموزشی، توسعه مشارکت مردم و اولیا در برنامه ها و فعالیت های مختلف مدارس است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۳    
کمال احمدی طی یادداشتی نوشت: اگر اعتقاد قلبی و عملی رایج مردم و خصوصاً مسئولان ما می توانیم باشد، بی شک می توان میزان تولید را که رافع بسیاری از مشکلات اقتصادی از جمله گرانی هاست به چند برابر وضعیت ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۲    
محمد کاظم انبارلویی طی یادداشتی نوشت: منشأ دو صدایی در دولت و مجلس روی فهم غلط یکی از دو طرف در مورد کیستی دشمنی و چیستی مطالبات آن ها و چرایی خصومت ورزی آن هاست؛ مصوبه مجلس مثل روز روشن است ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۲    
وحید جلیلی در برنامه جهان آرا گفت: از درون جناح اصولگرایی، یک نوع تاکتیک گرایی ظهور کرده است، می گویند چرا باید حضور فراگیر مردم دغدغه ما باشد؟
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۲    
در این مطلب، راه های موثر در لاغری را معرفی خواهیم کرد که بتوانید با اندامی ایده آل به استقبال سال جدید بروید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۲    
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: یادداشت دیروز نگارنده با عنوان بُرد قطعی ما و باخت حتمی حریف بازتاب های گسترده و متفاوتی داشت. این بازتاب ها را با کمی اغماض می توان در سه طیف خلاصه کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۵:۴۸    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با هماهنگی مستقیم با کادرفنی کارها را جلو می بریم و امیدوارم هواداران عزیز هم به مدیریت و هم به گل محمدی و کادر ایشان اعتماد داشته باشند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۴:۵۳    
تعدادی از قانونگذاران آمریکایی در نامه ای به رئیس جمهور این کشور نسبت به لغو تحریم ها علیه ایران ابراز نگرانی کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۴:۳۶    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اتریش در پیامی در توییتر ابراز امیدواری کرد که توقف اجرای پروتکل الحاقی توسط ایران زیاد طول نکشد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۳:۵۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار اخذ مالیات از خودروهایی که بالای یک میلیارد تومان ارزش دارند را در سال 1400 تعیین کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۲:۵۳    
بر اساس مصوبه امروز نمایندگان، درآمدهای کاربران دارای بیش از 500 هزار دنبال کننده رسانه های کاربر محور از محل تبلیغات مشمول مالیات بر درآمد خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۲:۳۶    
منابع سوری از ورود یک کاروان نظامی دیگر آمریکا به سوریه از خاک عراق خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۱:۵۷    
شهردار تهران با اشاره به اقدامات نهاد متبوعش در مقابله با کرونا گفت: این ویروس ماهانه به صورت مستقیم حدود 100 میلیارد تومان برای ما هزینه تراشی می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۱:۲۴    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: فرآورده های نفتی توزیع شده، به مواد افزودنی یا مکمل و یا اکتان افزا از قبیل محلول، قرص و ... نیازی ندارد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۱:۱۱    
محققان فرانسوی از ذرات ریز پادتن استخراج شده از حیواناتی مانند شتر و لاما برای انجام آزمایشی استفاده می کنند که به گفته آن ها می تواند بیماری کووید-19 را نسبت به روش های موجود سریع تر و دقیق تر تشخیص ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۰:۵۰    
سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک تا پایان سال جاری میلادی دو برابر خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۰:۳۹    
اگرچه ایران یک سال پس از خروج آمریکا از برجام به دلیل نشان دادن حسن نیت و اتمام حجت با طرف های حاضر همچنان و بدون دریافت هیچ امتیازی به اجرای تعهداتش ادامه داد لیکن این رفتار نجیبانه موجب شکل گیری ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۹    
فینال جام حذفی بسکتبال با ویلچر مردان امروز با حضور تیم های شهروند آمل و هیات خوزستان برگزار شد که این رقابت ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۱    
پیش بینی می شود که یک سیارک، هفته آینده از فاصله نزدیکی از کنار زمین عبور کند اما کره خاکی از برخورد با آن مصون خواهد ماند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۸    
یک محقق ایرانی موفق به شبیه سازی و ساخت نمونه اولیه الکتروموتور خطی شده که در صنایع حمل و نقل ریلی و ساختمان سازی کاربرد بسیاری دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۶    
یک تحلیلگر امور بین الملل با اشاره به انزوای انگلیس در پسابرگزیت و علاقه این کشور به همکاری با آمریکا تصریح کرد کاخ سفید در بعضی از مأموریت های غرب آسیا از توان لندن نشینان بیشتر استفاده خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۸    
دقایقی پیش شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد لرزید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۷    
بیست ودومین جشنوارۀ خیرین مدرسه ساز، از ایرانسل برای کمک به امر مقدس مدرسه سازی، تقدیر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۶    
نخست وزیر عراق گفت: ذخایر ارزی عراق رو به افزایش است و پیش بینی می شود که تا پایان ماه جاری و از زمان آغاز اصلاحات و تغییر نرخ ارز چیزی در حدود چهار میلیارد دلار افزایش یابد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۴    
شرکت ارتباطات سیار ایران در بیست ودومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و در جمع مسؤولان کشوری مورد تقدیر قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۳    
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: جو بایدن از بابت اعتراضات آمریکا در زمینه مسائل حقوق بشری عربستان برعکس سلف خود یعنی دونالد ترامپ "پایبند به سکوت" نخواهد بود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۳    
مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال در شرایطی از امروز در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد که در اولین مسابقه سایپا و فولاد سیرجان مقابل هم صف آرایی کردند ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۲    
وزرای خارجه سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان با صدور بیانیه ای خواستار بازگشت از تمامی اقداماتی شدند که به گفته آنها منجر به کاهش شفافیت فعالیت های هسته ای ایران خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: با مذاکرات مسئولین کشور با مقامات کشورهایی که پول های ایران در آن کشورها مسدود شده است زمینه آزاد شدن این پول ها در حال فراهم شدن است و امیدوارم دوره سختی و تلخی برای ملت ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۱    
ظهر امروز بزرگترین "مراسم گلریزان ملی کمیته امداد امام خمینی(ره)" به منظور حامی یابی، جذب و کمک حداکثری مدیران ارشد نظام به ایتام در سالن 600 نفری وزارت کشور برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۴    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز به موضوع گیری پیرامون مصوبه هسته ای مجلس شورای اسلامی ایران پرداخت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۵    
بیمه مرکزی طی بخشنامه ای بر عدم تأثیرگذاری انطباق مشخصات راننده، بیمه گذار و راننده مسبب حادثه در هنگام دریافت خسارت بیمه شخص ثالث تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۴    
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر به تاجیکستان، بعدازظهر امروز با وزیر امور داخلی این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۲    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای مقرر کردند معافیت های مالیاتی موسسات کنکور دانشگاه ها حذف شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۹    
وزیر آموزش وپرورش در جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: مدرسه نه یک مکان بلکه یک امکان و ظرفیت و محیط مناسبی برای پیگیری این اهداف بلند است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۲    
رئیس جمهور گفت: با استفاده از تجربه های موجود در کشورهای توسعه یافته می توان بخش خصوصی به ویژه مراکز دانش بنیان را وارد عرصه همکاری با نیروهای مسلح کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۹    
افغانستان از امروز مرحله نخست کارزار واکسیناسیون کرونا را به صورت رسمی آغاز کرد که طی آن قرار است دست کم 250 هزار نفر در این کشور بر ضد بیماری کووید19 واکسینه شوند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۸    
واحدهای صنفی برای مالیات بر عملکرد سال 1399 از پنج واحد درصد بخشودگی برخوردار می شوند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۳    
سخنگوی دولت گفت: در این دوره ها ما نیاز به با هم بودن داریم. به آدم هایی نیاز داریم که بشود به آن ها تکیه کرد. باید جامعه ای بسازیم تا فرزندان ما به درستی در آن زندگی کنند ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۰    
عضو تیم تیروکمان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با شنیدن خبر لغو برخی از مسابقات امید خود را از دست نمی دهم و تلاش خود را افزایش می دهم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۰    
برند های تایوانی از بهترین و معتبر ترین دستگاه های تصفیه آب نه تنها در ایران بلکه در دنیا می باشند. دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل با از بین بردن آلودگی های آب ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۰    
مدیر دبستان پسرانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز از درخشش معلمان مدرسه سما این دانشگاه در جشنواره الگوهای برتر تدریس خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۰    
برای خرید تور مشهد ارزان و یا رزرو هتل های مشهد با کمترین قیمت می توانید به راحتی از سایت معتبر پرشین هتل اقدام نمایید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۰    
کتاب روانشناسی زندگی (زندگی درمانی) از سوی رئیس هیئت اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تألیف و منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۰    
رزرو تور مشهد را با انتخاب هتل الماس مشهد انجام دهید تا سفری قیمت مناسب را تجربه نمایید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۰    
در مبادلات تجاری ایران با پنج کشور عضو اتحادیه اوراسیا در 10 ماه امسال، تراز تجاری ایران بیش از سایر کشورها به نفع روسیه بود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۹    
جلسه معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۹    
نمایندگان مجلس اجازه افزایش تعرفه اینترنت مصرفی را در سال 1400 را به کارورهای (اپراتورها) ارائه دهنده خدمات ندادند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۶    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بر ضرورت توجه بیش از پیش به اهمیت گفت وگو در فضای همدلی و مشارکت ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۸    
آکادمی بین المللی جودو سیزم با حضور فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۸    
مستند از چکمه تا فراک به تهیه کنندگی محمدرضا کریمی راد و کارگردانی محمد سمیع پور از امشب روی آنتن شبکه افق می رود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۸    
با موافقت نمایندگان، مالیات بر خرده فروشی سیگار در سال آینده افزایش یافت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۸    
نمایندگان مجلس قوه قضائیه را به منظور افزایش درآمدهای مالیاتی دولت از طریق ابطال تمبر مالیاتی مکلف به تکمیل سامانه تنظیم قرارداد الکترونیکی بین وکیل و موکل کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۸    
به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی در روزهای 6 و 7 اسفند ماه اجرا خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۴    
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای ساری و جویبار به عنوان نفرات برگزیده بیست وپنجمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۸    
در سال 98 فقط 8 هزار خودرو اسقاط شده و با این روند، تا سال 1404 با بیش از 8 میلیون خودروی فرسوده، اسقاط کردنشان هزار سال دیگر طول می کشد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۸    
مجید اخشابی همزمان با روز مهندس، قطعه آهنگ جدید خود را در قالب انیمیشن منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۸    
کمیته تعیین وضعیت فیفا شکایت زلاتکو ایوانکوویچ را از پرسپولیس مردود دانست.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: تمام امکانات دانشگاه اعم از سالن ها، کتابخانه، آزمایشگاه ها و ساختمان های مازاد و... در اختیار مجموعه سما قرار دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۸    
معاون جدید فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۸    
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، عوارض خروج از کشور برای اقشار مختلف را مشخص کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۴    
معاون بازرسی و تعالی مدیران کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: روشنگری و تبیین شاخص های نامزدهای اصلح و انقلابی در انتخابات 1400 منجر به تشکیل دولت اسلامی می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
یک چهره نزدیک به علی لاریجانی گفت: شورای وحدت با لاریجانی در مورد انتخابات ریاست جمهوری گفت وگو نکرده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
نمایندگان مجلس سازوکاری را برای افزایش سهم شهرداری ها از محل درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده، پس از اجرای قانون جدید مالیات های مستقیم در سال آینده تعیین کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
نمایندگان مجلس ساز و کار پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاملات کارفرمایی را مشخص کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از جذب و به کار گیری 8 هزار نیروی جدید تربیتی برای سال تحصیلی آینده خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۴    
دبیر دبیرخانه کنسرسیوم انرژی های نو و تجدیدپذیر دانشگاه آزاد اسلامی از تصویب برنامه اجرایی این کنسرسیوم در هفته آینده خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۷    
مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی ( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 1400-1399 روز جمعه برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۷    
عضو شورای شهر تهران گفت: وقتی طرحی را در شهر اجرا می کنیم باید به نسبت این طرح با طبیعت به تاریخ و جامعه محلی پاسخ دهیم در غیر این صورت مشخص نیست که بتوانیم به آرامش شهروندان کمک کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۷    
در یک گزارش بهداشتی، رژیم غذایی مناسب برای هر فرد با توجه به گروه خونی او مشخص شده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۷    
تمرین پرسپولیس پس از دو روز استراحت در هوایی سرد و زمستانی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۷    
نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی از مرکز تحقیقات بذر و گلخانه های تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) بازدید و بر رفع موانع طرح های تحقیقاتی این دانشگاه کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۷    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه آمریکایی ها با سرشکستگی از منطقه خارج خواهند شد، گفت: آنان باید در خصوص شهادت شهید حاج قاسم و ابومهدی المهندس پاسخگو باشند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از عنایت رهبر معظم انقلاب تأکید کرد که یکصدایی مد نظر رهبری با عمل به مرّ قانون و محترم شدن آن محقق می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۷    
آزمون های پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی در روز پنج شنبه 14 اسفندماه برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۷    
نمایندگان مجلس مجوز انتشار دو هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی جهت انجام پروژه های تحقیقاتی و دفاعی را به وزارت دفاع صادر کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده گفت: مهندسی رشته ای است که ابعاد و زوایای متعدد زندگی بشر را دربرمی گیرد و با توسعه کمی و کیفی مهندسی، بی تردید زندگی بشر نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۷    
نمایشگاه شمایل نگاری و نسخ خطی جلوه وجه فردا، 6 اسفند در موزه فلسطین فرهنگستان هنر افتتاح می شود.