چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۲:۵۱Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 12 اسفند 1399 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1399 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری آنا 26 خرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 تیر 1399 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری آنا 30 مهر 1399 خبرگزاری آنا 19 آبان 1399 خبرگزاری آنا 30 آذر 1399 خبرگزاری آنا 30 دی 1399 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 2 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 3 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 4 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 5 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 6 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 7 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 8 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 9 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 10 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 11 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 12 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 13 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 14 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 15 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 16 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 17 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 18 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 19 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 20 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 21 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 22 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 23 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 25 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 27 اسفند 1399 
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۹    
تیزر سومین فصل از سریال نون خ که نوروز سال 1400 پخش خواهد شد، منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۸    
همان طور که رهبر انقلاب در بیانات بهمن ماه تاکید کردند، مهم ترین موضوع در هر انتخاباتی، مشارکت گسترده مردم است و این نکته ای است که به هیچ مقطع زمانی خاصی محدود نیست.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۶    
مراسم اختتامیه جشنواره صنایع روستا دوست با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزارشد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۵    
طبق تفاهم نامه ساخت 50 هزار واحد مسکونی ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد، 150 میلیون تومان وام کم بهره به واجدان شرایط پرداخت می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۱    
در شرایطی که حقوق و مزایای بسیاری از شهروندان جامعه مثل کارگران و قشرهای حقوق بگیر افزایش حدود 20 درصدی داشته، نرخ تورم اکنون به حدود 50 درصد رسیده و مشکلات اقتصادی را برای آنها افزایش داده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۷    
دبیر شورای عالی سیاسی یمن نوشت: به زودی در مأرب شاهد بازگشت بخشی از خاک وطن به آغوش مردم خواهیم بود و این شهر از تسلط نیروهای اشغالگر و حضور مزدوران و تروریست های القاعده و داعش پاک سازی خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۷    
هفدهمین مجمع عمومی و سومین کنگره سالانه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها با حضور محمود صادقی دبیرکل انجمن به صورت وبینار در محل دایمی این انجمن برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۹    
رایزن فرهنگی ایران در لبنان گفت: سلیمان کتانی اثر فاخر خود را با نام امام خمینی، شرارة باسم الله و احترق الهشیم به رشته تحریر درآورد و دل عاشقان رهبر کبیر انقلاب اسلامی را در تهران شاد کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۱    
در این مطلب با هم به 12 حقیقت در مورد طلا نگاهی می اندازیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۳    
در کنیا، کتاب ها را روی کوهان کاروانی از شتران می گذارند، در کتابخانه ساحلی بلغارستان، می شود حین آفتاب گرفتن، کتاب هم خواند!
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۱    
حسین شریعتمداری طی یادداشتی نوشت: کشور سوئیس در شاخص پنهان کاری مالی (FSI) رتبه اول جهان را در سال 2018 و رتبه سوم را در سال 2020 داشته است ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۱    
محمدکاظم انبارلویی طی یادداشتی نوشت: دستگاه قضا با آمدن حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تحول چشمگیری پیدا کرده است ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۱    
تکیه کردیم، به نیروی مردم تکیه کردیم و حاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم؛ نگاه کنید شما از اول انقلاب تا حالا، هر جا ما مردم را آوردیم وسط کار، به نام خدا شروع کردیم و حرکتمان جهادی بود ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۹    
وزارت خارجه اعلام کرد، برخی از رسانه ها با استناد به اخبار نادرست، زمینه حمله به این وزارتخانه را فراهم کرده اند و این در حالی است که سازمان توسعه تجارت در حال پیگیری حل مشکل اعزام و افزایش تعداد ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۴:۲۰    
محکومیت نیکولا سارکوزی، رئیس جمهور محافظه کار پیشین فرانسه به زندان با اتهام فساد و اعمال نفوذ غیرقانونی، رخداد مهم و بی سابقه ای در دوره پس از جنگ دوم جهانی در این کشور به شمار می رود ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۳:۴۱    
مرحله سوم طرح پیش فروش تارا ایران خودرو ، از امروز (سیزدهم اسفندماه) آغاز می شود و به مدت چهار روز ادامه دارد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۲:۵۸    
وزیر امور خارجه قطر و دبیرکل سازمان ملل متحد درباره احیای توافق هسته ای ایران رایزنی کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۲:۳۶    
معاون کل وزیر بهداشت افزود با بیان اینکه سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، گفت: فعلاً برنامه ریزی جدی برای سفرهای نوروزی نداشته باشید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۱:۱۱    
سهامدارانی که در تاریخ امروز ارزش پورتفوی آنها 10 میلیون تومان یا کمتر است و ورود آنها به بازار سرمایه در سال جاری تا به امروز اتفاق افتاده است ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۰:۵۱    
انتخابات هیئت مدیره شرکت های استانی سهام عدالت بیستم اسفندماه برگزار نمی شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۰:۳۰    
توئیتر می گوید حساب هایی را که اطلاعات گمراه کننده درباره بیماری کووید-19 منتشر می کنند برچسب گذاری کرده و از سیستم اخطاردهی می کند
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۰:۱۰    
ما در حال از دست دادن فرصت هایی هستیم که می توانیم با برنامه ریزی و بهره گیری مناسب از آن ها، از بحران پیش رو عبور کنیم و در آینده با جمعیتی پویا و فعال مواجه باشیم نه با سیل سالمندانی که قاعدتا قادر ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۳:۵۶    
بایدن که پرونده ای پر از اشتباهات متفاوت دارد، در جمع مقامات تگزاس بار دیگر آنقدر واضح از گاف جدید خود رونمایی کرد که وب سایت کاخ سفید هم نتوانست آن را سانسور کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۳    
مجلس مصوب کرد تخلفات و جریمه های رانندگی از طریق پیامک به مالکان خودروها اعلام و هزینه آن در قبوض تلفن همراه آنها لحاظ شود
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۷    
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان با اشاره به خبر انتقال امیر قلعه نویی به استقلال، از منتفی بودن جدایی قلعه نویی از گل گهر سیرجان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۷    
الریان و الدحیل با پیروزی برابر حریفان خود به نیمه نهایی جام امیر قطر راه پیدا کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۳    
وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل بر لزوم پایان جنگ، رفع محاصره و ارائه کمک های انسان دوستانه به مردم یمن تأکید کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۶    
برنامه های انتخاباتی سازمان صدا و سیما از هفته آخر اسفند ماه سال جاری شروع و تا پایان شمارش آرا و اعلام نهایی نتایج ادامه خواهد داشت ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۶    
وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی در پی تحریم مقامات انصارالله، ایران را به تشدید تنش در خاک یمن متهم کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۶    
روابط عمومی قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه در پی حمله تروریستی امروز به نیروهای مهندسی این یگان بیانیه صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت دادگستری را مجاز به اختصاص 350 میلیارد تومان برای تأمین کسری اعتبارات دیه محکومان جرائم غیرعمد کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۵    
ورود جهاد دانشگاهی به طرح های منتخب به منظور انتقال دانش فنی در یک صد و چهل و ششمین جلسه از سلسه جلسات شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۵    
جشنواره رفیق خوشبخت ما با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیانی عصر امروز با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس به کار خود خاتمه داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی بیشتر پیشنهادات، با ارجاع موضوع افزایش حقوق کارکنان به کمیسیون تلفیق موافقت کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۰    
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان مرودشت از کشف اشیای تاریخی منحصربه فرد توسط یگان حفاظت میراث فرهنگی این شهرستان و با همکاری دوستداران میراث فرهنگی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۵    
آلبوم اول پروژه امواج نوی ایران: آنتولوژی موسیقی معاصر ایران برای فلوت از راه رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۵    
رئیس جمهور در گفتگو با رئیس جمهور فرانسه گفت: هرگونه اقدام یا موضع غیرسازنده در شورای حکام می تواند به بروز چالش های جدید و پیچیده شدن وضعیت جاری منجر شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۴    
با تلاش مأموران پلیس فتا استان، عامل انتشار کلیپ علیه ماموران انتظامی کلانتری بهارستان شیراز، شناسایی و دستگیر شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اصلاح و صدور احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی در اسفند ماه جاری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۴    
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال انجام هر گونه مذاکره با گزینه های نامبرده شده برای هدایت آبی پوشان را تکذیب کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۴    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور به فرودگاه ابها در جنوب عربستان سعودی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۳    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت: پس از مرکل، ⁧ مکرون⁩، دومین رهبر تروئیکای اروپایی است که در دور جدید کوشش های دیپلماتیک، با ⁧ روحانی⁩ گفت وگو می کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۳    
گزینه سرمربیگری تیم فوتبال استقلال در تازه ترین پست خود چهار قلب آبی و صحنه شادی خود را منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۳    
گروهک تروریستی جیش الظلم به خودروی سپاه پاسداران در شهرستان سراوان حمله ی مسلحانه کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۲    
مدیر روابط عمومی معاونت سیما با اعلام خبر بازپخش خلاصه 7 قسمتی پایتخت 6 از عید مبعث از پخش دو قسمت جدید در روزهای 29 و 30 اسفند خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۲    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای ممنوعیت کشت برنج در مناطق مختلف کشور در سال آینده را لغو کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۲    
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم دو فرمانده انصارالله یمن خبر داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۲    
در حادثه ترور کارمندان یک شبکه تلویزیونی در جلال آباد افغانستان، 3 نفر کشته شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۲    
مهاجم پرسپولیس در نیم فصل اول به جمع شاگردان مهدی پاشازاده اضافه شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۲    
نخستین همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض الحسنه به صورت وبینار همزمان با سراسر کشور در ساختمان مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار و از تعدادی از خیرین تجلیل شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۲    
آیین رونمایی و افتتاحیه مراکز ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی و ایجاد شبکه نیکوکاری، با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و محمد حاتمی رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و برخی ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۲    
فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران زمان بندی و جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورا های اسلامی شهر را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۲    
باشگاه پرسپولیس از طراحی جدید لباس های خود در سال 1400 رونمایی خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۲    
هفته دوم از سی امین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو ایران، امروز در استخر ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی 19 بر 2 مقابل نفت امیدیه به پیروزی رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۱    
منابع خبری اعلام کردند دولت آمریکا هفت مسئول بلندپایه روسیه را در ارتباط با مسئله ناوالنی تحریم کرده است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۱    
تیم ملی کشورمان طبق برنامه بازی افتتاحیه مسابقات بسکتبال المپیک توکیو را برگزار خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۱    
وزیر کشور گفت: نه تنها مرزهای خوزستان بسته است بلکه مرزهای بین استانی با استان های ایلام، کرمانشاه و کردستان هم بسته است و محدودیت ها در این سه استان هم اعمال می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۰    
مراسم رونمایی از طرح خانه ووشو امید بشاگرد امروز به میزبانی آکادمی ملی ووشو و با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۹    
بنا بر آمارهای رسمی تا روز سه شنبه 2 مارس (12 اسفند) بیش از 115 میلیون و 76 هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا و گونه های جهش یافته آن مبتلا شده اند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۰    
هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی ، صنایع ، تجهیزات و خدمات وابسته از فردا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود .
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۰    
یک مقام مسئول در بانک مرکزی اعلام کرد: بانک ها موظفند از ابتدای سال1400 دسته چک های با قالب جدید را در اختیار متقاضیان دسته چک قرار دهند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۰    
وزیر تعاون گفت: با طرح اورژانس کسب و کار می خواهیم حداقل 50 درصد از این واحدهای تعطیل شده را نجات دهیم و از تعطیل شدن جلوگیری کنیم.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۷    
نخستین دوره لیگ برتر روئینگ بانوان کشور با قهرمانی تیم آرتمیس و نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسه دریایی شهید محلاتی بوشهر با حضور مدیرکل آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی این دانشگاه منعقد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: گزارش نهایی تیم بررسی کننده سانحه هواپیمایی اوکراین همراه با نظرات فنی کشور های دخیل تا پایان سال منتشر خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
اعضای کنسرسیوم انرژی های نو و تجدیدپذیر دانشگاه آزاد اسلامی از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۰    
تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت های لیگ برتر کشور، مقابل نفت امیدیه به پیروزی قاطع رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۰    
تیم های مس کرمان و شهرداری آستارا در پایان هفته شانزدهم لیگ دسته یک (آزادگان) در رده های اول و دوم باقی ماندند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۰    
مدیرکل آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی حضور تمام نهادها در کنار صنایع کشور را ضروری برشمرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۳    
اعضای کنسرسیوم انرژی های نو و تجدیدپذیر دانشگاه آزاد اسلامی از بخش های مختلف مؤسسه دریایی شهید محلاتی بوشهر بازدید کردند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۰    
قائم مقام وزیر صمت و رئیس اتاق اصناف با بیان این که هیچ کمبودی در بازار نیست، گفت : با اصلاح نظام توزیع و توزیع کالا های شب عید در شبکه منتخب، اجناس با قیمت هدف و مصوب به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۹    
نمایندگان مجلس وزارت ورزش و جوانان را مکلف کردند که 30 درصد منابع حاصل از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی را به وزارت ورزش و جوانان برای کمک به فدراسیون های ورزشی اختصاص دهند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۹    
تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و اداره کل امور عشایر این استان با حضور مسئولان منعقد شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۹    
ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری و مزیّن شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۹    
دفتر بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان پس از تجهیز با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیرجان گشایش یافت.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۱    
کلنگ ساخت آموزشگاه 12 کلاسه شهر گرمسار با حضور معاون آموزش های فنی و حرفه ای، مهارتی و کاربنیان سازمان سما به زمین زده شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۹    
سعید عزیزیان تصمیم گرفته از رشید مظاهری به کمته اخلاق و دادسرا شکایت کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۹    
نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان مشخص شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۹    
امام جمعه نیشابور گفت: دانشگاه پایگاهی ارزشمند و محیطی زنده، پویا و کالبدی برای حیات بخشی به جامعه است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۷    
با توجه به شرایط موجود اقتصادی و به منظور جلوگیری از بروز اختلال در روند تولید و اشتغال، مدت زمان تقسیط بدهی بنگاه های تولیدی غیردولتی، از سه سال به پنج سال افزایش می یابد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۱    
دومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار و بر ضرورت ادامه راه شهدا تأکید شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۱    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان میزبان 778 نفر از داوطلبان آزمون دکتری Ph.D سال 1400 ورود به دانشگاه ها و آموزش عالی کشور است.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
نمایندگان مجلس وزارت آموزش و پرورش را مکلف کردند اعتبارات مربوط به تامین سرانه دانش آموزی را بدون کسر هر گونه وجهی به حساب مدارس سراسر کشور واریز نماید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش 4 هزار و 646 واحدی معادل 0.39 درصد به یک میلیون و 186 هزار و 287 واحد رسید.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
200 سایت در 76 شهر و روستای استان سیستان و بلوچستان تا پایان خرداد سال 1400 توسط همراه اول نوسازی می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۵    
شرکت خودروسازی ولوو قصد دارد با کنارگذاشتن خودورهای با سوخت فسیلی تا سال 2030، فقط خودروهای الکتریکی تولید کند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۹    
رئیس فدراسیون کشتی، صبح امروز آشیل پای چپ خود را مورد عمل جراحی قرار داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۹    
طی احکامی جداگانه از سوی رئیس فدراسیون هندبال مربیان تیم های ملی هندبال بانوان معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۹    
مسابقات قهرمانی آسیا از 24 تا 28 خردادماه به میزبانی بیروت لبنان برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۵    
مامور پلیس 38 ساله شهر نیواورلئان آمریکا بعد از ممانعت از ورود یک فرد به مسابقه بسکتبال به دلیل نداشتن ماسک، هدف تیراندازی قرار گرفت و کشته شد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۵    
وزارت بهداشت ژاپن اعلام کرد یک زن مسن در این کشور که هیچ بیماری زمینه ای نداشته، چند روز بعد از دریافت واکسن آمریکایی فایزر جان خود را از دست داد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۸    
خیریه همت فراخوانی جهت تهیه بسته ارزاق برای نوروز 1400 منتشر کرد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۸    
ترن های هوایی نیز همانند بسیاری از وسایل موجود در جهان تاریخچه ای دارند که مرور آن ها می تواند بسیار جالب باشد.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۸    
با موافقت نمایندگان مجلس موضوع ممنوعیت کشت برنج در کشور بنا بر تشخیص شورای آب استان ها لغو می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۸    
نمایندگان مردم در مجلس مصوب کردند تا درآمد ناشی از اخذ عوارض استفاده از چاه های آب فاقد و دارای کنتور برای حفظ و احیای آبخیزداری هزینه شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۸    
نمایندگان مجلس، منبع اعتباری را برای کاهش آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی در سکونتگاه های غیررسمی در نظر گرفتند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت سوم سه شنبه هفته گذشته و در ادامه بررسی جزئیات لایحه بودجه سال 1400 ...
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۸    
سومین کنگره ملی خانواده به اهتمام مدیریت خانواده و ازدواج نهاد رهبری کل کشور در دانشگاه ها در تاریخ 12، 13 و 14 اسفندماه برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۷    
دستیاران محمود فکری با اعلام باشگاه استقلال به کار خود با تیم فوتبال این باشگاه پایان دادند.
آنا   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۷    
شفافیت و یکپارچه سازی مهم ترین دستاورد سامانه آموزشیار برای دانشگاه آزاد اسلامی است که نیاز دارد بیشتر به آن توجه شود.