دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۰۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 1 اسفند 1395 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1395 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1395 اقتصاد نیوز 29 تیر 1395 اقتصاد نیوز 30 آذر 1395 اقتصاد نیوز 30 دی 1395 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 2 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 3 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 4 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 5 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 6 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 7 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 8 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 9 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 10 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 11 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 12 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 13 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 14 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 15 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 16 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 17 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 18 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 19 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 20 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 21 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 22 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 23 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 24 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 25 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 26 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 27 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 28 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۶    
خبر کوتاه بود : حمید بقایی معاون اجرایی محمود احمدی نژاد در دولت های نهم و دهم برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۴    
به طور معمول مردم هرگاه قصد خرید یک گوشی همراه را دارند. به این موضوع دقت می کنند که امکانات دوربین آن چگونه است؟ دوربین و قدرت عکسبرداری آن در یک موبایل تبدیل به یکی از آیتم های جدا نشدنی کیفیت گوشی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۴    
بعضی از گوشی های موبایل برای ضبط تماس نیاز به نرم افزار ویژه دارند در حالی که در بعضی دیگر نیازی به انجام این کار نیست. روش ضبط تماس در مدل های مختلف گوشی به چه صورت است؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۶    
کاری که حمید فرخ نژاد با فراستی کرد، بمب اتم با هیروشیما نکرد. این را یک کاربر توئیتر پس از انتشار نامه سرگشاده حمید فرخ نژاد به مسعود فراستی نوشته است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۶    
بدهی دولت به بانک ها در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته و یکی از عوامل زمینه ساز ایجاد وضعیت بحران بانکی شده است؛ اما مسأله ای که این روزها در این زمینه به چشم می آید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۳    
علی بن همام بازیکن ذوب آهن شرایط تیمش مقابل العین را مساعد خواند و به پیروزی در بازی ابراز امیدواری کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۶    
همه ما آب ازشب گذشته را که روی میز، کنار تخت و میز آشپزخانه قرارداشته است، نوشیده ایم؛ حتی آب بطری را که در ماشین مانده؛ اما آیا نوشیدن این آب برای بدن مضر نیست؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۱    
فستیوال صنعت پلاستیک و پلیمر برای تجاری سازی ایده های برتر در این حوزه در تاریخ نهم اسفندماه برگزار می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۱    
رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: 20 تا 70 درصد علت اعتیاد ژن هایی هستند که زمینه این بیماری را ایجاد می کنند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۳    
اپلیکیشن Google Maps قابلیتی دارد که با استفاده از آن می توان فاصله بین دو یا چند نقطه را اندازه گرفت. در ادامه مطلب روش انجام دادن این کار را به شما نشان می دهیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۹    
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۹    
اگر به دنبال افزایش بافت عضلانی جهت کالری سوزی بیشتر و ظاهری جذابتر هستید باید لوازمی که بدن برای ساخت عضله نیاز دارد را در اختیارش قرار دهید و این یعنی پروتئین ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۵    
گرم شدن کره زمین باعث کاهش میزان برف در کوه ها شده و لذا فعال نگهداشتن پیست های اسکی بدون استفاده از ماشین های برفساز ممکن نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۰    
روزنامه جوان - صالح محسنی : خرید و فروش انواع برندهای مشروبات الکلی و سلاح گرم از 200 هزار تومان تا چند میلیون تومان در صفحات اینترنتی امنیت جامعه ایرانی را به خطر انداخته است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۵    
در سی امین نشست کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق تهران چگونگی جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی در ایران مورد بررسی قرار گرفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۶    
مینیم نام شلوار جدید همه کاره ای است که در برابر عرق و آب مقاوم است و هم برای استفاده روزمره و هم برای ورزش و تفریح کاربرد دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۳    
تیم الهلال آخرین تمرین آماده سازی خود پیش از مصاف با پرسپولیس در شهر ریاض را با صرف پیتزا به پایان رساند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۴    
محققان در زمینه مقابله با تغییرات جوی دست به ابتکار بی سابقه ای زده و باتریهایی را تولید کرده اند که با استفاده از آلودگی هوا کار می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۹    
عضو انجمن علمی طب سنتی ایران غذاهای مناسب برای افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی را تشریح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۷    
یک کارشناس طب سنتی با بیان اینکه مصرف مداوم بیسکویت از عوامل ایجاد غلظت خون, ضعف معده و کبد است, گفت: خوردن خاکشیر با شیر باعث روشن شدن رنگ پوست و تقویت میل جنسی می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۸    
پژوهشگران دانشگاه مازندران با بهره گیری از فناوری نانو، نانوسیمانی تولید کرده اند که می توان از آن در تعمیر و ترمیم بناهای ساختمانی آسیب دیده از جمله پل ها، سدها و چاه های نفت استفاده کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۸    
رئیس اتحادیه میوه و تره بار گفت: نرخ میوه، سبزی و صیفی در یک هفته گذشته به دلیل بارش شش روزه باران و توقف ورود این محصولات از جنوب کشور افزایش کاذبی یافته است اما از روز سه شنبه دوباره به نرخ قبلی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۳    
دانشمندان معتقدند ذرات کهکشانی تاثیراتی جدی روی زمین دارند، این ذرات به سقوط آزاد هواپیماها و خرابی و راه اندازی دوباره کامپیوترها منجر می شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۳    
پژوهشگران با ترکیب نانومیله و نانوکره هایی از جنس طلا موفق به ساخت نانوزیست حسگری شدند که به سرعت می تواند سرطان پانکراس را شناسایی کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۱    
محققان روش جدیدی ابداع کرده اند که انرژی دستگاه های الکتریکی را بدون اتصال آنها به منبع برق تامین می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۱    
همه کاربران اینترنت برای وب گردی از مرورگرهای اینترنتی از جمله مایکروسافت اج، گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس استفاده می کنند. بنابراین امنیت این مرورگرها و اینکه کدام یک امن تر است، اهمیت زیادی دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۱    
نور اهمیت بسیاری دارد و بهترین زمان و مکان برای گرفتن عکس های خوب، در روزهای آفتابی و در محیطی خارج از خانه است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۲    
پروژه فای گوگل به عنوان اپراتور مجازی وارد فاز تازه ای از تست فناوری تماس تلفنی از طریق 4G شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۰    
به تازگی رباتی ساخته شده که برای کمک به درمان کودکانی که با بیماری فلج مغزی دست به گریبان هستند، قابل استفاده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۰    
مشکل سندرم قطع تنفس، دلیل اصلی بی خوابی 5 ساله این مرد است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۰    
جویشگر بومی طی 5 سال آینده به عنوان برترین مجموعه خدمات اینترنتی کشور معرفی خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۲    
محققان دانشگاه وندربیت ایالت تنسی آمریکا دریافتند بارانی از ذرات زیراتمی که از فضا به روی زمین می بارد، به آرامی مدارهای الکترونیکی سطح پایین را در تجهیزات الکترونیکی شخصی تخریب می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۲    
کم کم به روزهای نوروز نزدیک می شویم. یکی از خوراکی هایی که در بیشتر خانه ها برای این ایام خریداری می شود، آجیل و میوه های خشک است. برای نگهداری بهتر آنها مقاله زیر را بخوانید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۱    
مدل های تقلبی تولیدات گران قیمت حالا در همه جا دیده می شوند از ساعت های رولکس گرفته تا کفش های ورزشی. اما باندی در ایتالیا بازداشت شده اند که خودروهای فراری و لامبورگینی تقلبی تولید می کردند!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۱    
یک متخصص فیزیولوژی با اشاره به خواص دانه هل و بیان برخی از فواید و مضرات آن گفت: مصرف هل در مقادیر کم به مصرف کننده آسیبی نمی زند، اما می تواند مخصوصاً در افرادی ایجاد سردرد کند که مزاج گرم دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۲    
دونالد ترامپ ناسا را نیز به هم ریخته است. قرار است برخلاف برنامه ریزیهای قبلی، مأموریت سرنشین دار ناسا به اعماق فضا زودتر آغاز شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۲    
صورتحساب مشمولان برای آگاهی آنها از ارزش سهام عدلتشان تا پایان سال در سامانه www.samanehse.ir قابل دسترسی خواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۲    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی 10 ماهه سال 1395 به بخش های اقتصادی مبلغ 4278.9 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 1294.7 هزار میلیارد ریال افزایش داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۲    
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی در جریان سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ بار دیگر به یاوه گویی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۹    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در گفتگو با یک شبکه عرب زبان اعلام کرد: در صورتی که طرف مقابل اقدام به لغو توافق هسته ای کند، همه چیز به خانه اول بازخواهد گشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۰    
شایعات در مورد ساخت شارژر بی سیم برای گوشی آیفون 8 روز به روز در حال تشدید است و اخبار تازه حاکی است این شرکت با برودکام در همین زمینه وارد مذاکره شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۰    
بیماری التهابی لگن اندام های تولیدمثلی زنان را مبتلا می کند که اگر به موقع تشخیص داده شود قابل درمان است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۰    
در مکاتبه سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با روسای دانشگاه های علوم پزشکی اهواز، دزفول، بهبهان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۰    
باران کوثری تصویری از نوشته فارسی جردن باروز در اینستاگرام گذاشت و از مردم کرمانشاه برای رفتار مهمان دوستانه با کشتی گیران آمریکایی تشکر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۰    
نمایندگان با 176 رأی مخالف استیضاح، به ادامه فعالیت عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم رأی مثبت دادند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۰    
معاون وزیر نفت ضمن اعلام آخرین میزان صادرات نفت خام ایران، ارزیابی ایران از تعهد اوپک مبنی بر کاهش تولید را تشریح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۲    
درگیری بر سر پرداخت پول با قاچاقچیان انسان در جنوب تهران تیراندازی خونینی را رقم زد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۲    
الهلال در دیدار برابر پرسپولیس نمی تواند از تمامی نفرات خود بهره بگیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۲    
محمد بحرانی صداپیشه شخصیت جناب خان، عکس یکی از برنامه های خندوانه که در آن امیرضا کودک مبتلا به سرطان حضور داشت را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ برنامه ای برای انتخابات ندارم و انتخابات پیش رو انتخابات منسجمی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در همدان گفت: تا سنین پنج و 6 سالگی صاف بودن کف پای کودکان طبیعی است و نیازی به نگرانی خانواده ها و مراجعه به پزشک نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
توماس پسکی،فضانورد فرانسوی حاضر در ایستگاه فضایی عکسی خارق العاده از ایران گرفته است. او در توضیح این عکس نوشته است: به نظر می رسد کوهی در ایران کلاهی از ابر به سر دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۲    
در حالی دستورالعمل بخشش جرائم و سود بدهکاران تا 100 میلیون تومان در فاصله حدود یک ماه مانده به پایان سال جاری به شبکه بانکی ابلاغ شده که ظاهرا تا پایان سال آینده تمدید خواهد شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۲    
روزنامه ساندی تایمز بریتانیا به نقل از برخی منابع آگاه دولت "ترزا می" از نگرانی دولت لندن از حملات تند لفظی دولت ترامپ علیه ایران و پیامدهای خطرناک آن بر امنیت و ثبات منطقه خاورمیانه خبر داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۸    
طبق نتایج یک مطالعه جدید افراد ساکن در مناطق دارای برف زمستانی در معرض افزایش ریسک حمله قلبی بعد از بارش سنگین برف قرار دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۸    
در یکی از آخرین تحولات بازار فن آوری شرکت اپل مجبور شد از تنها تامین کننده صفحات نمایش OLED یعنی سامسونگ 60 میلیون از این صفحات را سفارش دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۸    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به مهلت تمدید شده، داوطلبان تا ساعت 24 امشب اول اسفندماه 95 فرصت دارند در آزمون سراسری سال 96 ثبت نام کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۸    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش قیمت این نوع گوشت در بازار خبر داد و گفت: گوشت گوساله نیز در هفته جاری گران شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۸    
در حالی که هوای استان خوزستان را ریزگردها پر کرده اند، فوتبال این استان هم مشکلات زیادی دارد و بی پولی مثل ریزگردها در حال خفه کردن فوتبال این خطه شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۸    
رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان ضمن اینکه اجباری شدن بیمه برای مغازه داران را بسیار مناسب دانست، گفت: قانون سرقفلی می تواند باعث استثمار مالک از صاحب سرقفلی شود لذا این قانون نیاز به اصلاح دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۸    
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است اینکه سازمان بورس تا پایان سال جاری عرضه های اولیه را متوقف کرده اقدام مناسبی است او درباره توقف تعداد زیادی از نمادهای بورسی نیز می گوید نهاد ناظر می توانست برای ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۹    
شرکت والو از فناوری هوش مصنوعی برای شناسایی افرادی استفاده کرده که در جریان اجرای بازی ویدئویی ضدحمله یا کانتر استرایک کلک می زنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۹    
در حالی طبق قانون وزارت صنعت، معدن و تجارت ملزم به اقداماتی برای تولید خودروهای رقابت پذیر (با خودروهای خارجی) شده است که هنوز نشانه ای دال بر تحقق این هدف دیده نمی شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۶    
در حالی که دونالد ترامپ و دولت جدید وی، پس از یک چالش قضایی سخت با دادگاه های فدرال، مجبو به عقب نشینی از فرمان مهاجرتی سابق خود برای منع ورود مسلمانان به خاک آمریکا شد، قرار است، در روزهای آینده ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۳    
سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: حضور در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خاصی را می طلبد و بازیکنان و کادر فنی باید مراقب باشند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۳    
رئیس اقلیم کردستان عراق در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با معاون رئیس جمهور آمریکا دیدار و گفتگو کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۱    
با توجه به آنکه مسئولان تنظیم بازار طی سال از ثبات قیمت ها خبر می دهند و مردم انتظار دارند که با این وعده وعیدها آب از آب تکان نخورد اما دلالان در بازار حرفی دیگر برای گفتن دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۱    
مناظرات، معادلات انتخاباتی را به کلی به هم زد ؛ این جمله که همواره پس از پایان یافتن مناظرات مطرح می شود، به خوبی نقش تعیین کننده آن را در انتخابات ریاست جمهوری کشورهای مختلف جهان نشان می دهد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۹    
با تداوم اختلافات گمرک و سازمان توسعه تجارت در خصوص سامانه جامع، واردکنندگان خودرو با مشکلاتی در ترخیص خودرو در گمرکات جنوب کشور مواجه شده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۶    
600هزار تن پرتقال علاوه بر 100هزار تن پرتقالی که دولت برای تنظیم بازار به صورت قانونی قرار است وارد کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۶    
بر اساس مصوبه هیئت دولت، بخشی از دارییهای سازمان برنامه و بودجه به سازمان اداری و استخدامی کشور منتقل شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۳    
معاون وزیر ارتباطات از اتصال رایگان دیتاسنترهای غیردولتی و دولتی مطابق با مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، به مراکز ملی تبادل اطلاعات خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۳    
رئیس انجمن تالاسمی ایران گفت: افراد مبتلا به تالاسمی مینور به دلیل ماهیت گلبول قرمزشان بعضی از بیماریها را نمی گیرند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۳    
حسین عبده تبریزی، اقتصاددان و تحلیلگر با سابقه بازار مسکن، 18 اسفند ماه در همایشی که توسط دنیای اقتصاد تحت عنوان چشم انداز اقتصاد ایران در سال 96 برگزار می شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۴    
طرفدار تیم آبی هستی یا قرمز؟ سوالی که شاید بارها از شما پرسیده باشند اما شاید کمتر به اینکه فکر کرده باشید که ریشه این آبی و قرمز به کجا برمی گردد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۴    
رفع سوء اثر از چک های برگشتی، یکی از مهم ترین موضوعات حقوقی است که با ضمانت اجراهای قانونی نیز روبرو شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۴    
نماینده مردم ارومیه گفت: آقای وزیر راه، آقای محمدهادی احمد آخوندی با کدملی 0010311646 با شما چه نسبتی دارد؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۴    
بعد از اعلام نامزدی بقایی باید این سوال را مطرح کرد که آیا نامزدی بقایی برای انتخابات ریاست جمهوری واقعی است؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۹    
درصد بالایی از افراد روی پوستشان خال های رنگی سطحی یا برجسته دارند. همیشه هم این سؤال پیش می آید که آیا وجود این خال ها در پوست می تواند خطرناک باشد؟ آیا برداشتن آنها با عمل جراحی یا لیزر به صلاح است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۳    
شرکت آمازون با به روزکردن بلندگوی هوشمند اکوی خود پشتیبانی از حساب های تقویم مایکروسافت را بر روی این بلندگو ممکن کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۱    
پس از برد دلاوران ایرانی در کشتی آزاد تشکر های متفاوتی را از آمریکایی ها شنیدیم اما این بار پست فارسی یکی از کشتی گیر ها آمریکایی را ببنید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۱    
در حالی که همچنان پلاک شدن خودروهای بالاتر از 2500 سی سی حجم موتور ممنوع است ، تردد یک دستگاه خودرو بنتلی موجی از تعجب را به راه انداخته است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۵    
اپراتور اول ارتباطی کشور برای پرداخت بدهی های مشترکان خود به شکل اقساطی، شرایطی را در نظر گرفته است. طبق آنچه بر روی سایت این اپراتور اعلام شده مشترکان تلفن همراهی که در وضعیت نرمال یا قطع هستند و یا ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۲    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از آسیب های جبران ناپذیر به مادران باردار توسط برخی از متخصصان زنان خبر داد و گفت: وزارت بهداشت به جای نظارت دقیق ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۶    
روزنامه آرمان- محمد صادق جوادی حصار : انتخابات ریاست جمهوری عرصه پیچیده ای است و بر همین اساس درباره اینکه حضور کاندیداهای مختلف به چه اندازه می تواند صحت و بقا داشته باشد و چه اندازه این کاندیداها ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۳    
روزنامه آرمان - فریبا نهاوندی: موج جدید سرما در کشور که با بارش شدید برف در چند استان، لغو برخی پرواز ها، بسته شدن برخی محور های مواصلاتی و.. ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
رئیس جمهور ترکیه تأکید کرد که عربستان از طرح ایجاد منطقه امن در سوریه حمایت می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
روزنامه آرمان - مطهره شفیعی: برخی تصور می کنند بهارستان به آنها چشمک می زند اما غافل هستند که این نور نشات گرفته از نبود آنها در مجلس است و اینکه بهارستان از پایان بگومگوهای سیاسی و جناحی خرسند است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال که از همراهی کاروان این تیم به امارات جا مانده بود پیگیری اتفاقات اردوی آبی پوشان است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۴    
روزنامه آرمان - یاسمین طالقانی: حمید بقایی نبود. حتی دیگر در تصاویر سفرهای استانی احمدی نژاد اثری از او دیده نمی شد. حتی معلوم نشد چرا در اواخر سال 94 بازداشت شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
یک فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد گفت: میان سایز شکم و میزان چربی کبد رابطه مستقیم وجود دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
مقامات کره ای در حال تحقیق در مورد فعالیت های گوگل در این کشور هستند تا مشخص شود آیا این شرکت برای جلوگیری از توسعه سیستم عامل تایزن سامسونگ اقدامات تخریبی داشته یا خیر.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
پس از گذشت چند هفته از سقوط بهمن در منطقه آبعلی جسد راننده ای که از سرنوشتش خبری در دست نبود پیدا شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۱    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت این بانک سعی کرد در سال های 92 و 93 پایه پولی و نقدینگی را کنترل کند که این اتفاق هم افتاد اما در سال 94 و 95 شرایط تغییر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۷    
استیضاح وزیر راه و شهرسازی را نباید نه یکسره سیاسی فرض کرد و نه یکسره فنی و کارشناسی. در تبارشناسی انگیزه ها هر دوی این عوامل دخیل بوده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۱    
شرکت های نفتی آمریکایی برای پنجمین هفته متوالی تعداد دکل های حفاری خود را افزایش دادند تا به این ترتیب چرخه بازیابی دکل های حفاری به لطف قیمت بالای 50دلار بر بشکه، وارد نهمین ماه خود شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۱    
پرسپولیس برای انجام اولین بازی خود در لیگ قهرمانان در حالی راهی عمان شدند که ایرانی های ساکن در مسقط به استقبال آنها رفتند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۸    
پرتیراژترین خودروی تولیدی کشور، در شرایطی ارزان ترین خودرو موجود محسوب می شود که کارشناسان همواره بر قیمت به عنوان اصلی ترین عامل موثر بر تقاضای بازار تاکید دارند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۲    
پهپادها حالا به شکلی رایج و کاربردی برای مصارف شخصی و تجاری به کار گرفته می شوند. به همین دلیل هم بازار این محصولات به سرعت در حال رشد است و انتظار می رود در سال های آینده درآمد قابل توجهی از فروش ...
  • ۱