دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۲۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 9 اسفند 1395 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1395 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1395 اقتصاد نیوز 29 تیر 1395 اقتصاد نیوز 30 آذر 1395 اقتصاد نیوز 30 دی 1395 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 2 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 3 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 4 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 5 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 6 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 7 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 8 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 9 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 10 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 11 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 12 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 13 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 14 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 15 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 16 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 17 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 18 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 19 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 20 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 21 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 22 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 23 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 24 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 25 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 26 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 27 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 28 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۶    
ابهامات سامانه جامع گمرکی برای انبارداران، هیاهوی زیادی را به پا کرده است، اما اکنون گمرک ایران می گوید که برخی سوءبرداشت ها و عدم اطلاع ذی نفعان، دلمشغولی هایی را ایجاد کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۸    
هوآوی در هر دو مدل این اسمارت واچ از GPS استفاده کرده که به کاربران این امکان را می دهد که حتی بدون همراه داشتن اسمارت واچ خود همچنان رکورد فعالیت های خود را داشته باشند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۴    
پوکی استخوان در وهله نخست باعث شکستگی کمر و بعد سر استخوان ران و در نهایت مچ دست می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح تبصره دو لایحه بودجه 96 به دولت اجازه دادند برای بازپرداخت مطالبات بخش های خصوصی، تعاونی و نهادهای عمومی غیردولتی برخی از بنگاه های اقتصادی دولتی را بفروشند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۳    
بدافزار کرایسیس که پیش از این در سال میلادی گذشته نیز در استرالیا و نیوزیلند توسط کلاهبرداران اینترنتی منتشر شده بود، با هدف سازمان هایی در سراسر جهان در حال گسترش است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۴    
دبیر اجرای نهمین کنگره استروک ایران با اشاره به اینکه سکته مغزی دومین علت مرگ و میر در کشور به شمار می رود، گفت: شناخت علائم خطر این بیماری توسط مردم می تواند در کاهش مرگ و میر موثر باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۷    
Moto Z اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از خدمات دستیار صوتی الکسا آمازون بهره مند می شود.شرکت لنوو با همکاری آمازون قصد دارد دستیار صوتی الکسا را به گوشی های هوشمند موتورلا اضافه کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۷    
بسیار مواقع پیش می آید که هنگام سفر و زمانی که در جاده هستید، گرسنه تان می شود و اولین چیزی که به فکرتان می رسد، خریدن خوراکی های مضری مانند چیپس و شکلات است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۷    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی گفت: تست ایدز برای خانم های باردار انجام می شود، اما در رابطه با قبل از ازدواج هنوز برنامه مدونی در هیچ کشوری وجود ندارد، همچنین ویروس ایدز از 7 طریق شایع منتقل نمی شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۲    
حمید بقایی گفت: درصورت تصدی ریاست جمهوری از دکتر احمدی نژاد درخواست خواهم کرد در بالاترین سطح حضور فعال و تعیین کننده داشته باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۸    
11 ماهه امسال تولید انواع خودرو 39 درصد افزایش یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۱    
محققان در جریان یک مطالعه متوجه شدند که با استفاده از تحریک الکتریکی مغز از روی جمجمه می توان عملکرد شناختی افراد مبتلا به ام.اس را تقویت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۷    
سخنگوی کاخ سفید در نشستی اضطراری گوشی های شخصی و غیر شخصی کارکنان دفتر خود را ضبط و کنترل کرد. این امر در پی درز پی در پی اخبار درون کاخ به بیرون و انتشار آن ها در رسانه ها صورت گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۷    
یک کارشناس شنوایی شناسی، چالش مهم حوزه شنوایی شناسی در کشورمان را تجویز سمعک عنوان کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۹    
محققان نشان دادند که طراحی سه بعدی جدید فراماده به طور نظری اولین ساختار برای رسیدن به محدوده نهایی سختی است. این فراماده که ایزومکس نام دارد دارای سختی زیاد، مقاومت بالا و در عین حال سبک است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۴    
یک قاشق نمک دانه درشت داخل یک پاکت بریزید و گل ها را بگذارید داخل پاکت و شروع کنید به تکان دادن، دانه های نمک آلودگی های سطح گل را جذب می کند و با سایش ملایم گل ها را شفاف و تمیز می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۳۴    
اگر خواب رفتن دست و پا مکررا اتفاق می افتد، یافتن علت اصلی آن بسیار مهم است زیرا اگر در ابتدای بروز مشکل آن را تحت کنترل خود درآورید از عواقب جدی آن در آینده در امان خواهید بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۲:۱۶    
کارشناسان انتظار داشتند که تلگرام نیز برای عقب نماندن در بازار رقابت این قابلیت را اضافه کند اما با این پیغام تویتری عملا این اتفاق صورت نخواهد گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۵    
به تازگی اخباری در مورد دوربین های تحت شبکه ای که هک شده اند و فیلم های خصوصی را محیط آنلاین اینترنت فروخته اند، منتشر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۵    
نمک را روی آب گریپ فروت بپاشید. آب میوه اجازه میدهد که نمک به آن بچسبد. شما تنها به 2/1 فنجان نمک برای همه وان خود نیاز دارید مگر اینکه بخواهید آن را زیاد به وسایل خود بمالید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۵    
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۴۶    
دانشمندان به روشی دست پیدا کرده اند که طی آن می توان خون را بع کمک آهن ربا تصفیه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۱:۱۶    
فیلتر جارو برقی را زیر آب با دقت بشویید و اجازه دهید کاملا خشک شود. توجه داشته باشید برای شستن صحیح فیلتر دستورالعمل دستگاه را مطالعه کنید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۶    
دکتر رضا کریمی: برای تشخیص بیماری دیابت، حتما باید آزمایش خون انجام شود و اگر در دو نوبت قند ناشتا از 126 بیشتر باشد، بیماری دیابت تشخیص داده می شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۶    
زمستان از راه رسیده و نرسیده، استرس برخی خانم های خانه دار برای خانه تکانی نیز شروع می شود. آنها دائماً به گوشه و کنار خانه زل می زنند و فکر می کنند زمان برای خانه تکانی کم دارند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۶    
نخستین تلفن هوشمند دنیا با صفحه نمایش4K HDR رونمایی شد. وجود صفحه نمایش با وضوح 4K به این معناست که وضوح تصاویر آن چهار برابر بهتر از صفحات نمایش باکیفیت بالای فعلی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۲    
چند مرحله پیش فروش خودروی ساندرو استپ وی از سوی شرکت سایپا با برخی حواشی همراه بوده است. در این زمینه برخی از مخاطبان ایسنا از مشکلات و خطاهای سیستم فروش اینترنتی این خودرو می گویند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۳    
نمایندگان مجلس مصوبه خود در خصوص کاهش سقف حقوق معاف از مالیات کارگران و کارمندان بخش خصوصی را اصلاح کردند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۷    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: مشمولین سهام عدالت، از اواخر سال 96 سود سال مالی 95 خود را دریافت می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۷    
عصر ایران- در پی انتشار نامه سرگشاده یا سرگشوده محمود احمدی نژاد به دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا واکنش های متفاوتی به این نامه ابراز شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۲    
به همین سادگی با دیپلماسی فرهنگ و ورزش توانستیم پاسخ خوبی به حمله ترامپ بدهیم. برای مقابله با تهدیدات یک قدرت الزاما احتیاجی نیست از ابزار سخت استفاده کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو، در مورد خبر توقف طرح کنترل برچسب اصالت، توضیحاتی ارائه داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۰    
یک تولید کننده قدیمی موبایل، تلفن هوشمندی ساخته که نوتیفیکیشن ها را با خاموش و روشن شدن چراغ های ال ای دی موبایل به کاربر اعلام می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۰    
امانی از دستگیری شخص مدعی نفوذ در دستگاه قضایی خبرداد و گفت: این فرد با ادعای توانایی لغو حکم اعدام محکومان مواد مخدر مبلغ 4 میلیارد ریال از خانواده های محکومان کلاهبرداری کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۰    
مسئولان بانک مرکزی از ورود اسکناس های هزار تومانی جدید به بازار از نیمه خرداد 96 خبر داده و می گویند: دلیل انتشار اسکناس جدید 10 هزار ریالی توسط بانک مرکزی حرکت به سمت همسان سازی اسکناس و ایران چک ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۶    
چندی پیش محققان دانشگاه هاروارد اعلام کردند ترکیب هیدروژن متالیک را ساخته اند اما این ترکیب به طور ناگهانی ناپدید شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۶    
رئیس جمهور برکنار شده مصر در جدیدترین جلسه محاکمه اش ضمن اشاره به عدم صلاحیت دادگاه برای رسیدگی به پرونده گفت: من هنوز رئیس جمهور مصر هستم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۶    
رئیس بخش جانوران سمی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت که تحقیقات در مورد امکان استفاده از نانوفناوری در تولید محصولات بخش جانوران سمی و نیز حوزه نانوفناوری و امکان ورود این فناوری در بحث تولید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۶    
عضو گروه برنامه کشوری ثبت و اپیدمیولوژی بیماری های مادرزادی وزارت بهداشت گفت: سازمان جهانی بهداشت برای پیشگیری از بیماری های مادرزادی 11 دستورالعمل را به کشورهای درحال توسعه اعلام کرده است که با ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۶    
یک متخصص پوست و مو با بیان اینکه اسکراب به معنای ساییدن و برداشتن لایه های سطحی پوست است، اظهار کرد: اسکراب روزانه به پوست آسیب می رساند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۶    
مسئولان و سازمان های سینمایی در پیام هایی موفقیت اصغر فرهادی در کسب دومین جایزه اسکار را تبریک گفتند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۶    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۶    
منابع رسانه ای در غزه از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطقی در مرکز این منطقه خبر دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۶    
آمریکا تنها کشوری است که تاکنون در دنیا از سلاح هسته ای استفاده کرده است، جرم او کشتار هزاران نفر از مردم ژاپن است، اما هیچگاه دست از تولید سلاح هسته ای بر نداشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۶    
چین برای مبارزه با آلودگی هوا خودورهای الکتریکی را جایگزین 70 هزار تاکسی بنزینی می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۲    
رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران گفت: برداشتن ابرو، خالکوبی، تاتو و سولاریوم خدماتی است که انجام آن در آرایشگاه های مردانه ممنوع است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۲    
توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات گامی در راستای تحقق حقوق شهروندی و وعده های دولت تدبیر و امید به مردم است که نمود آن را می توان در چهارمحال و بختیاری مشاهده کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۲    
مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان اعلام کرد که اطلاعی از محرومیتی که کمیته اخلاق برایش در نظر گرفته، ندارد!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۲    
مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران از تعیین 48 محور دستفروشی ممنوع در شهر تهران خبر داد و افزود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۲    
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۷    
رئیس انجمن طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران افزود: با ورزش های مناسب و تغذیه صحیح و اصولی، کاهش وزن و کمتر کار کشیدن از مفاصل می توان از شدت آرتروز جلوگیری کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۷    
بررسی نرخ سود در شبکه بانکی نشان می دهد، اغلب بانک ها برای سپرده های بیش از 100 و 200 میلیون تومان سودهایی با نرخ 20 تا 23 درصد پرداخت می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۸    
محققان ژاپنی هیدروژلی ساخته اند که قدرت آن 5 برابر فولاد کربنی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۸    
مشکلات مالی و بدهی کشور به بیمه های بزرگ صادراتی دولتی کشور های اروپایی باعث شده خط بیمه ای 10 میلیارد یورویی که برای ایران در نظر گرفته بودند، بلااستفاده بماند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۵    
برانکو ایوانکوویچ بعد از بی انضباطی دو بازیکن تیمش در تمرین روز گذشته، با تصمیم قاطع آنها را از لیست این تیم برابر الوحده خارج کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۹    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه درباره اسکار و فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی یادداشتی نوشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۳    
انوشه انصاری که به نمایندگی از اصغر فرهادی در مراسم اسکار شرکت کرده بود، بیانیه ای را به نیابت از این کارگردان سرشناس ایرانی خواند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۳    
مدیرعامل اسنپ می گوید: مهم ترین چالش ما بقاست. نه فقط ما، همه کسب وکارهای اینترنتی. به هرحال کسب وکارهای اینترنتی در ایران تازه است و پیامدهای خاص خودش را دارد اما فرصت های کمی هم ایجاد نکرده.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۰    
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می گوید هئیت مدیره باشگاه امیدوار است که تیم در شهرآورد اصفهان بتواند نتایج هفته های گذشته را جبران و هواداران را خشنود نماید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۰    
با وجود آنکه بخش عمده ای از تمرکز حوزه ریلی در ایام نوروز به جابه جایی مسافران اختصاص پیدا می کند، اما یکی از گزینه های موجود در کنار سفر مستقیم قطار بحث حمل خودرو با ریل و جابه جایی آن به مسیرهای ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۴    
اگر دوست دارید خانه ای کوچک داشته باشید، بهتر است این خانه هوشمند هم باشد و شرکت آلمانی LTG Lofts to Go می تواند این آرزوی شما را برآورده کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۴    
معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات با اشاره به تذکری که به اپراتورهای موبایل برای حل معضل پیامکهای تبلیغاتی که برای مشترکان ارسال می شود، داده شد، گفت: به زودی این مشکل حل می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۴    
محققان دانشگاه علم و فناوری نروژ دریافتند کودکان نوپایی که والدین آنها را بیش از هشت ساعت در روز به مهد کودک می سپارند، یک سوم بیشتر از سایر کودکان در معرض ابتلا به استرس هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۴۴    
نیوزیلند موافقتنامه ای را با ایران امضا کرده که مسیر را برای از سرگیری صادرات گوشت به ایران هموار می سازد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۷    
علی علیپور به فرودگاه رفت تا به ایران برگردد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۷    
دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: آقای رضایی به شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کرد قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آتی را ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۲    
رئیس اتحادیه قنادان نرخ شکر خریداری شده توسط تولیدکنندگان شیرینی را 2800 تومان اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۹    
آفتاب یزد- گروه سیاسی: دیگر وقتش رسیده. زمان ناز و عشوه سیاسی نیست. کاندیداهای بالقوه سال 96 کم کم خودی نشان می دهند. معلوم است که از همین حالا خیز رقابت با حسن روحانی برداشته اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۶    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: از آغاز تأسیس ثبت احوال تا آذر ماه سال 95، بیش از 2 میلیون نام "محمد" برای ایرانی ها ثبت شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۳    
روزنامه آفتاب یزد - مریم علیزاده منصوری: گویا توزیع سیب زمینی با آینده سیاسی کشور ایران گره خورده و عجین شده است چرا که هر جا سخن از رقابت برای تصاحب ارگانی انتخابی باشد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۷    
پنجاه و ششمین جلسه سالیانه مجمع عمومی بانک مرکزی صبح امروز (دوشنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تشکیل شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۴    
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل درگیری در تمرین از اردوی تیم اخراج شده اند، ظهر امروز به ایران باز خواهند گشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۴    
رئیس سازمان زندان ها گفت: طرح بیمه شدن زندانیان هنوز از سوی دولت ابلاغ نشده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۴    
منابع آگاه اعلام کردند "دونالد ترامپ" چهارشنبه این هفته فرمان جدیدی در ارتباط با مهاجران امضا می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۴    
حسن روحانی رئیس جمهوری از طرح جدید اسکناس ده هزار ریالی با نقش حافظیه شیراز رونمایی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۷    
کارشناس تکثیر و پرورش ماهیان زینتی سازمان شیلات ایران از پرورش بیش از 200 میلیون قطعه انواع ماهیان زینتی در 9 ماهه امسال خبر داد که 80 میلیون قطعه آن ماهی قرمز (گلدفیش) برای نیاز شب عید است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۷    
کاربرانی که با اسپم، فیشینگ و ویروس ها دست و پنجه نرم می کنند ممکن است تصور کنند ایمیل دیگر متناسب با هدفشان نیست، اما چه چیزی می تواند برای استفاده افراد جایگزین ایمیل باشد؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۴    
افزایش تولید نفت شیل آمریکا هر روز اثر بیشتری بر بازار جهانی نفت خام می گذارد. به این ترتیب در رقابتی که میان کشورهای کاهش دهنده تولید نفت و تولیدکنندگان نفت شیل ایجاد شده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۷    
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۷    
با تلاش های فراوان در دو سال گذشته سرانجام قطری ها از اولین ورزشگاه خود برای میزبانی جام جهانی 2022 بهره برداری خواهند کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۷    
رامین رضائیان در حالی از اردوی پرسپولیس اخراج شده است که جرقه این اتفاق پیش از بازی با الهلال عربستان در هتل زده شد؛ جایی که این بازیکن با دو هم تیمی خود درگیری لفظی پیدا کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۷    
کاخ سفید که برای ارائه بودجه سال مالی آتی آماده می شود، پیشنهاد افزایش بودجه نظامی و متقابلا کاهش اعتبارات برای اهداف دیرینه جمهوری خواهان از جمله آژانس حفاظت از محیط زیست را مطرح خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۶    
نقش سازمان های داوطلبی در خدمت به مردم، در همه جای دنیا قابل لمس و برجسته است و سازمان داوطلبان هلال احمر ایران نیز، تلاش کرده این نقش مردمی را به بهترین شکل بروز دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۸    
مراسم هشتاد و نهمین دوره جوایز سینمایی اسکار از ساعت 5 صبح به وقت تهران در دالبی تئاتر لس آنجلس آغاز شد. در این دوره فیلم لالا لند با نامزدی در 14 شاخه رکورددار دریافت جایزه اسکار بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۵    
رییس جمهوری در پیامی به شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر دولت کویت، فرا رسیدن روز ملی این کشور همسایه و برادر را به وی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۳    
فیلم فروشنده اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین فیلم خارجی هشتاونهمین جشنواره جوایز سینمایی اسکار شد. انوشه انصاری و فیروز نادری دو نماینده اصغر فرهادی برای دریافت جایزه فیلم فروشنده به روی صحنه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۱:۴۸    
مهم ترین نیازی که عملکرد بخش تولید را به بخش مالی پیوند می زند، تسهیلات و وام هایی است که با فراهم کردن نقدینگی لازم، نقش حیاتی در فرآیند تولید دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۱:۴۵    
آمار مقدماتی مقدار کشفیات کالاهای منتخب طی 10 ماه منتهی به دی سال 1395 در حالی منتشر شد که کشف سیگار، لوازم یدکی(خودرویی) و لوازم صوتی و تصویری که به صورت قاچاق به کشور وارد شده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۱:۱۵    
روز یکشنبه، سکه تمام بهار آزادی چهارمین افزایش متوالی را تجربه کرد تا وارد کانال یک میلیون و 210 هزار تومان شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۱:۰۳    
نماگر بورس تهران پس از چهارده روز رشد متوالی سرانجام معاملات روز گذشته را در محدوده منفی به پایان رساند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۰:۵۲    
در روزهای شنبه و یکشنبه روند افزایش قیمت سکه طلا در بازار تهران ادامه پیدا کرد. آنهم در روزهایی که بازارهای جهانی تعطیل بوده و طبیعتا قیمت اونس طلا ثابت بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۰:۳۷    
وضعیت میانگین قیمت آپارتمان در تهران نشان می دهد که دوره 3.5 ساله کاهش قیمت مسکن در پایان امسال تکمیل می شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۰:۲۲    
عباس آخوندی که در طول سال های وزارتش همواره بیش از یک مدیر اجرایی ظاهر شده و کوشیده از زاویه اقتصاد آزاد و واقعیت های اقتصادی ...