دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۴:۳۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 15 اسفند 1395 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1395 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1395 اقتصاد نیوز 29 تیر 1395 اقتصاد نیوز 30 آذر 1395 اقتصاد نیوز 30 دی 1395 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 2 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 3 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 4 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 5 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 6 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 7 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 8 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 9 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 10 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 11 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 12 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 13 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 14 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 15 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 16 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 17 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 18 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 19 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 20 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 21 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 22 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 23 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 24 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 25 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 26 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 27 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 28 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۷    
انتخاب صحیح نوشیدنی در آغاز هر روز موجب شادابی و تعادل جسمی و روحی می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۱:۱۷    
یک شرکت از کره جنوبی اپلیکیشنی ساخته است که به کاربران خود امکان سلفی گرفتن با هر فرد اعم از اشخاص مرده و یا مشهور را داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۸    
یک مسئول سازمان غذا و دارو با نقد مصرف آجیل های مانده و بیات ولو ارزان قیمت نسبت به عواقب رشد میکروارگانیسم های بیماری زا در آجیل های فله ای هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۰    
انستیتو تحقیقات تویوتا / TRI از اولین خودروی خودران خود رونمایی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۰    
توافق نامه همکاری میان دولت برزیل و اریکسون سوئد برای توسعه اینترنت اشیاء امضاء شد تا مرکز نوآوری ویژه ای در این کشور امریکای لاتین تاسیس شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۸    
به گفته محققان، با توسعه تکنولوژی های جدید نظیر تبلت ها و گوشی های هوشمند، اختلالات خواب در کودکان درحال افزایش بوده و تبدیل به چالش جدی برای سلامت عمومی شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۸    
طبق یک مطالعه جدید مکمل های اسیدهای چرب سالم ممکن است راه حل فوری برای کاهش مضرات ناشی از آلودگی هوا باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
وزیر بهداشت با ابراز "در تلاشیم رعایت بهداشت حرفه ای و غذا به استانداردهای تعیین شده نزدیک تر شود" از سپردن نظارت های بهداشتی بر مردم خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۷    
همان طور که می دانید یکی از ویژگی های جذاب تلگرام، Secret Chat یا همان چت مخفی است. چت مخفی تفاوت هایی با چت معمولی داشته که از بارزترین آن می توان به عدم ذخیره سازی اطلاعات از جمله متن ها و فایل های ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۶    
ستاد نوروزی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور ارتقاء کیفیت ارتباطات در ایام نوروز تشکیل شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۴    
گروهی از محققان به رهبری دانشمندی 94 ساله، موفق به ساخت فناوری باتری های جدید از سدیم شده اند که علاوه بر ارزان بودن، عمر طولانی تری دارد و غیر قابل احتراق است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۴    
تلویزیونی موسوم به w7 تولید شده که ضخامت آن به اندازه کاغذ دیواری های مورد استفاده در منازل است و می توان آن را به راحتی به دیوار چسباند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۶    
یکی از چالش های اصلی مربوط به اهدا و پیوندزدن اعضای مختلف بدن، مدت زمان زیادی برای پیوند زدن است که گاهی اوقات تا فرارسیدن زمان انجام عمل جراحی مورد نیاز است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۸    
معاون وزیر ارتباطات از افزایش شمار مشترکان موبایل باندپهن به 40 میلیون مشترک و کاهش نرخ مهاجرت نخبگان از کشور با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۸    
امروز از فعالیت سامانه بارشی در مناطق غربی کشور کاسته شده و در ارتفاعات زاگرس مرکزی، دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور بارش های پراکنده ای پیش بینی شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۸    
احمدی نژاد در حالی حساب توییتری خود پست عجیبی در مورد هوگو چاوز نوشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: قیمت پرتقال جنوب در میادین میوه و تره بار شهر تهران از هر کیلوگرم 4200 تومان به 3800 تومان کاهش یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۷    
یک مطالعه تازه نشان می دهد که رژیم غذایی نامناسب دختران نوجوان و جوان احتمال ابتلای آنها را به سرطان سینه تا پیش از دوران یائسگی افزایش می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۷    
به مناسبت ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله سیدمحمدعلی حسینی طباطبایی، امروز، دوشنبه در سیستان عزای عمومی اعلام شد
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
پرسپولیس در چند بازی اخیر محرومان زیادی داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۶    
دانشمندان در تازه ترین بررسی های خود دریافتند که ایجاد خواب آلودگی پس از صرف قهوه و همچنین مصرف این نوشیدنی در زمان استرس بسیار خطرناک است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۶    
سرمربی استقلال در رختکن زمین شماره دو آزادی درباره مشکلات مالی و کمبودهای این تیم با بازیکنان صحبت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۶    
مطابق اعلام این شرکت این نرم افزار ابتدا بر روی سیستم اندروید قابل نصب خواهد بود و سپس برای تمامی نرم افزارها قابل استفاده خواهد شد
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۳:۰۵    
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۱:۲۳    
کارگزاری ها به عنوان حلقه واسط میان سهامداران و بازار سرمایه از اهمیت خاصی برخوردار هستند. در این خصوص بهبود مکانیزم معاملات آنها می تواند در روند فعالیت سهامداران در بازار اثرگذار باشد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۰:۴۳    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در گفت و گویی با تاکید بر خوش بینی نسبت به آینده منطقه گفت: خوش بینی من ناشی از واقعیت های منطقه و محیط بین المللی است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۷    
ویژه برنامه نوروزی خندوانه با شکل و شمایل جدیدی به روی آنتن خواهد رفت که از جمله آن می توان به حضور 4 عروسک جدید اشاره کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۷    
رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه در سال جاری تغییر محسوسی در اقتصاد کشور مشاهده نشد، گفت: دولت ها برنامه ای برای صادرات ندارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۴    
اژه ای درباره دلیل تعلیق حکم احمد منتظری گفت: یکی از مراجع تقلید قم وساطت کردند و آن فرد هم تعهد داد و از زندان مرخص شد اما از جزئیات، اطلاعی ندارم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۱    
رئیس انجمن واردکنندگان فرآورده های خام دامی اختلاف سازمان ها در تعیین میزان مصرف سالیانه گوشت کشور را عامل ناکارامدی تنظیم بازار این ماده پروتئینی عنوان کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۱    
با وجودی که بیش از شش هفته از اعلام وام 10 میلیون تومانی مسکن مهر می گذارد، هنوز هیچ پولی به پروژه اولویت یک این متمم تزریق نشده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۱    
عضو شورای فقهی بانک مرکزی با تشریح برنامه جدید بانکها برای تامین ودیعه مسکن خانوارها گفت: بانک با شرایط مالک، آپارتمان یا مغازه را اجاره کرده و متناسب با توان مالی مستاجر،به او اجاره می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۳    
این روزها حدود سه سال است که از ماجرای تشنج، از هم پاشیدگی، واگذاری و در نهایت تعیین تکلیف سپرده گذاران موسسه غیرمجاز میزان می گذرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۴    
خلبان پرواز 1034 هواپیمای 747 شرکت ماهان که مسافرانش 12 ساعت در آن حبس شده بودند، روز گذشته پس از بازجویی در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و با صدور قرار قانونی بازداشت و روانه زندان شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۸    
روزنامه آرمان نوشت : تقریبا 10 روز پیش بود که اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب درگردهمایی سراسری سعی در ایجاد همبستگی و اجماع میان اصولگرایان داشتند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۵    
محققان دانشگاه آکسفورد تخمین زده اند که حدود 47 درصد مشاغل ایالات متحده در طول دو دهه آینده، اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت انسان انجام خواهند شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۹    
به نظر می رسد ونگر با نیمکت نشین کردن الکسیس سانچس در دیدار برابر لیورپول، قبل از شروع مسابقه حکم شکست خود را امضا کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۴    
با نزدیک شدن به عید نوروز ، بازار شب عید خودرو نیز در حال به حرکت در آمدن و البته افزایش قیمت است. این هفته قیمت یک مدل خودروی وارداتی در بازار افزایش یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۵    
باشگاه پرسپولیس و سنگربان ملی پوش در توافقی دو جانبه قراردادی طولانی مدت با هم به امضا رسانده و در سازمان لیگ به ثبت رساندند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲    
قیمت مرغ که از ماه گذشته با روند افزایشی مواجه شده بود در میانه آخرین ماه سال حرکت صعودی آن تشدید شده است و هر کیلوگرم آن به بیش از 8000 تومان رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۲    
یک کارشناس بازار سرمایه برای رفع مشکلات ناشی از بدهی دولت به بانک ها پیشنهاد می دهد که دولت اوراق خزانه داری میان مدت و بلند مدت منتشر کند او می گوید در دولت قبلی آمریکا نیز انتشار این اوراق به رفع ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۹    
وزیر اقتصاد فرانسه در تهران اظهار کرد کشورش مایل است برای بهبود روابط اقتصادی با جمهوری اسلامی، عادی سازی روابط بانکی با ایران را تشویق کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۹    
جی میل در حال حاضر به کاربران اجازه می دهد فایل های پیوست تا 50 مگابایت را دریافت کنند، در حالی که محدودیت ارسال همان 25 مگابایت باقی مانده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۰    
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با انتقاد از درج بی دلیل تاریخ اعتبار بر روی کارت های بانکی گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۷    
روزنامه شرق نوشت : سه هفته پیش نامه ای نوشت و گفت: از هیچ فرد یا جناح و حزب و گروهی حمایت نکرده و نخواهم کرد ، دو هفته قبل به ناگهان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۱:۲۶    
در اولین روز هفته، معامله گران سکه در برابر کاهش قیمت مقاومت کردند. در اولین روز هفته، اکثر معامله گران انتظار داشتند بهای سکه به زیر مرز روانی یک میلیون و 200 هزار تومان نزول کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۱:۲۰    
ادبیات سرمایه گذاری بین المللی در دنیا تغییر کرده و ایران با توجه به تحریم هایی که تنها حدود یک سال از لغو آن می گذرد، نتوانسته به طور کامل از شرایط پسابرجام استفاده کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۱:۰۵    
پرمعامله ترین منطقه تهران در طول هفته اول اسفند ماه، منطقه پنج و پرمعامله ترین محله آن در این بازه زمانی، محله آپادانا بوده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۵۹    
برداشت من این است که بعد از پیروزی ترامپ تاکنون پخت و پزهای مقدماتی با تیم ترامپ درمورد ایران صورت گرفته که درصورت حمایت ژنرال مک مستر مشاور جدید امنیت ملی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۵۳    
از سال های میانی دهه 70 شمسی که جامعه کنونی ایران تورم شدیدی را در آن مقطع تجربه کرد، رفته رفته مرز روانی تورم به سمت اعداد بالا جا به جا شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۳۲    
تا قبل از انتخاب به عنوان رئیس جمهوری ایالات متحده ، دونالد ترامپ از پاره کردن برجام سخن به میان می آورد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۷    
بورس تهران روز گذشته را با افت 340 واحدی شاخص پشت سر گذاشت. ریزشی که یک بار دیگر مساله چشم انداز بازار سهام را در کانون توجه قرار داد ...