پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۲:۴۳Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 22 اسفند 1395 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1395 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1395 اقتصاد نیوز 29 تیر 1395 اقتصاد نیوز 30 آذر 1395 اقتصاد نیوز 30 دی 1395 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 2 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 3 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 4 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 5 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 6 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 7 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 8 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 9 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 10 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 11 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 12 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 13 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 14 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 15 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 16 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 17 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 18 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 19 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 20 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 21 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 22 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 23 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 24 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 25 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 26 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 27 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 28 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۸    
همه ی افراد از خواص میوه ها و سبزیجات باخبرند.همین میوه های پرخاصیت که همیشه توصیه به استفاده از آن ها می شود،اگر همراه با هم خورده شوند می توانند برای بدن مضر باشند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۴۶    
سکته مغزی با نشانه هایی قابل پیش بینی است که در صورت دانستن آنها در زمان طلایی می توان از مرگ افراد جلوگیری کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۰:۱۵    
شاسی بلندها هر روز محبوب تر می شوند. ظاهر بلند، تسلط بیشتر و احتمالا قدرت آنها در ترکیب با ویژگی های آفرودی می تواند برای مشتریان جذاب تر باشد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۸    
با ماساژدرمانی می توانید نحوه خون رسانی را به دستان تان افزایش دهید. در واقع این ماساژ دست نشاط و زیبایی را به دستان شما بازمی گرداند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۶    
زندگی با فردی که در مورد مسائل مالی کاملاً متفاوت از شما عمل می کند، می تواند بسیار دشوار باشد. نحوه خرج کردن، سرمایه گذاری، پس انداز و تشخیص اولویت های مالی هر کسی متفاوت است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۶    
مروری بر تعرفه اپراتورهای تلفن همراه گویای آن است که هر دقیقه مکالمه موبایلی بر اساس نوع سیم کارت هزینه ای بین 499 تا 929 ریال به همراه دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۹    
در این مقاله به بررسی وضعیت کنونی نوکیا و بلک بری می پردازیم تا ببینیم آیا این دو برند مجددا می توانند به موفقیت های گذشته ی خود دست یابند یا خیر. با زومیت همراه باشید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۷    
ال جی جی 6 از اردیبهشت سال آینده وارد بازار ایران می شود اما نسخه ای که وارد کشورمان خواهد شد، مجهز به برخی ویژگی ها بوده و برخی را نیز نخواهد داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۲۰    
محمد مهاجری، روزنامه نگار و عضو سابق شورای سردبیری کیهان، خاطره ای از روز ترور سعید حجاریان را منتشر کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۹    
محققان روسی از ساخت دارویی جدید برای از بین بردن اعتیاد خبر دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۹    
پاییز 2017 اولین ژاکت هوشمند، محصول مشترک گوگل و لیوایس راهی بازار می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۰    
در شرایطی که اوضاع اقتصاد فوتبال و شرایط مالی باشگاه های فوتبال در ایران روز به روز وخیم تر می شود چشم امید اهالی این رشته ورزشی به جلسه مدیران فدراسیون فوتبال و صداوسیما است تا بلکه با رایزنی ها ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۶    
مدیرکل بدهی های وزارت اقتصاد، مکانیزم تعیین نرخ سود انتشار اوراق اجاره را تشریح کرد. به گفته مهدی بنانی برای انتشار اوراق ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۷    
در آینده نزدیک علاوه بر مکالمه تلفنی، شاهد انجام مکالمه ویدئویی از طریق تلگرام خواهیم بود اما فعلا مدیران ترجیح داده اند تا همه چیز در سکوت جلو رود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: براساس قرارداد منعقده میان سازمان آتش نشانی و یکی از شرکت های بیمه، دیه 16 آتش نشان ساختمان پلاسکو پس از تعیین وراث قانونی پرداخت می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۷    
تنها 6 ماه پس از ورود به مجموعه مدیریت اجرایی اینترنت بالنی گوگل، از تیم کنار گذاشته شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۷    
معاون وزیر ارتباطات از رفع انحصار دولتی در ترانزیت پهنای باند اینترنت در صورت موافقت نهایی مجلس و تایید شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۸    
اقتصاد ایران به دلیل انباشت مشکلات ساختاری و سوء مدیریت در دوره های مختلف،در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۱    
ارتش آمریکا تصمیم دارد ذخایر و مهمات سربازان خط مقدم را به وسیله خمپاره انداز برای آنان ارسال کند!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۱۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه ماده 38برنامه ششم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام رد شد، گفت: مجلس شورای اسلامی نسبت به رد و حذف ماده 38 معترض است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۱۷    
با اعلام کاندیداتوری حمید بقایی، معاون اجرایی دولت احمدی نژاد، فضای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 دچار تغییرات مهمی شده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۱۷    
کاپیتان استقلال برای بازی با لوکوموتیو کاملا آماده است و حواشی روزهای گذشته را به کلی فراموش کرده است. اون این فرصت را دارد تا در این بازی رکوردی دور از دسترس از خود بر جای بگذارد
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۷    
پرداخت صورتحساب تلفن ثابت برای مشترکان تهرانی علاوه بر سامانه 1818، از طریق سامانه 2000 نیز ممکن شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۷    
بنابر مطالعات جدید مصرف مقدار زیاد پنیر "چدار" و پنیر خامه ای می تواند خطر ابتلا به سرطان پستان را افزایش دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۷    
نتایج مطالعات نشان داده است قند کمیابی برای کنترل قندخون کشف شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۷    
شرکت فناوری آمریکایی برای نخستین بار از آب، شکر و مخمر پارچه ای تهیه کرده و امیدوار است به این وسیله به حفظ محیط زیست کمک کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۷    
متخصصان سلامت و تغذیه معتقدند رژیم غذایی مدیترانه ای برای بهبود افرادی که از اضافه وزن رنج می برند و دچار درد مزمن ناشی از چاقی هستند مفید است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۷    
یادگیری ماشینی یکی از مفاهیم و تکنولوژی هایی است که یکی از حوزه های استفاده از آن تلفن های همراه هوشمند است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۷    
دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی گفت: یکی از اهدافی که در ستاد هوایی پیگیری می شود ایجاد رقابت سازنده بین شرکت های فعال ارتقای کیفیت این شرکت ها است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۷    
هلیکوپتر بل برای اولین بار با نام FCX-001 در آب فرود می آید. طراحی این هلیکوپتر به نحوی است که نیاز به کمک خلبان ندارد و دارای سیستم هوش مصنوعی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۷    
تمیز کردن شیشه های کثیف، گردگیری لوازم منزل و شست وشوی بهتر لباس ها روش های خاصی دارد که همه خانم های خانه دار به دنبال یادگیری و استفاده از آن هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۷    
رئیس اورژانس کشور ضمن بیان اینکه در نوروز امسال توجه ویژه ای به ارائه خدمات دندانپزشکی خواهد شد، آسیب مناطق چشم و دست را از جمله بیشترین آسیب ها در چهارشنبه سوری دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۷    
کمپانی چینی میدیا با اعلام تمرکز بر استراتژی خانه های هوشمند به عنوان استراتژی جهانی خود و ورود به رسته جدید سیستم های امنیتی، خانه های هوشمند و شبکه های کامپیوتری ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۷    
هنگام استفاده از جاروبرقی ممکن است اشتباهاتی انجام دهید که به جارو یا خود شما آسیب بزند. در این مقاله شما را با این خطرات آشنا می کنیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۷    
روزگاری در همین عصر ارتباطات اینترنتی، ایمیل بهترین راه دسترسی به مشتریان به نظر می رسید. اما با گذشت زمان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۷    
گاهی در اثر عدم رعایت نکات ایمنی و سلامت و بی توجهی افراد، خانه تکانی منجر به بروز حوادثی می شود که سلامت افراد را مورد مخاطره قرار می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۶    
بر اساس این مصوبه حکم اعدام از مجازات های در نظر گرفته شده برای حمل مواد مخدر از هرنوع و با هرحجمی حذف می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۳    
موسسه آماری IBGE اعلام کرد اقتصاد برزیل در سال 2016 نه تنها رشد مثبتی نداشته است بلکه 3.6 درصد رشد منفی را نیز تجربه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۷    
هر قطعه نیم سکه طلا عصر امروز در بازار تهران به قیمت 702 هزار تومان داد و ستد شد. این در حالیست که طی روزهای اخیر قیمت نیم سکه به طور پیوسته روند افزایشی داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۳    
با وجود اینکه احتمال رخ دادن عوامل مخرب در سیاره زمین بیشتر از یک فاجعه کیهانی بوده، ولی اگر فجایع کیهانی رخ دهد احتمالا به سختی بتوانیم برای مقابله با آن ها به منظور نجات و حفظ زمین اقدامی صورت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۱    
محمود صادقی با اشاره به دیدار حسن روحانی با مقام معظم رهبری، می گوید که رهبر انقلاب درباره کاندیداتوری روحانی در انتخابات گفته اند: نظر من نسبت به شما مشخص است و با شما هیچ مشکلی نداشته و ندارم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۱    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به صراحت اعلام کرد که خط تولید هیچ خودرویی تا دی ماه سال 1397 متوقف نخواهد شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۷    
شرکت اوکولوس برنامه واقعیت مجازی خاصی را ابداع کرده که به کاربران امکان می دهد از طریق هدست های یاد شده در ایستگاه فضایی بین المللی چرخی بزنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۷    
دانشمندان موفق شده اند از لحظه ورود پلاستیک به بدن پلانکتون ها فیلم برداری کنند که در نهایت به غذای انسان راه می یابد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۷    
معاون دادستان کل کشور با صدور بخشنامه ای به دادستان های مراکز استان ها، از آنان خواست با تشکیل شعب ویژه رسیدگی، نسبت به پیشگیری و برخورد جدی با عوامل تهیه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۷    
پرسش های متعددی درباره زندگی پروین اعتصامی و دیدگاه او به مسائل اجتماعی و سیاسی وجود دارد؛ از جمله اینکه آیا او به دلیل حصبه درگذشته است یا قتل؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: توزیع پیک شادی در اختیار استان ها، مدارس و معلمان است و هیچ اجباری در آن وجود ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۵    
تیم الوحده در سومین دیدار خود از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال قرار خواهند گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۳    
دولت جدید ترامپ که اعتقادی به جدی بودن پدیده گرم شدن کره زمین و تغییرات خطرناک آب و هوایی ندارد، قصد دارد بودجه تحقیقاتی اختصاص داده شده به این بخش را قطع کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۳    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا، گفت: فروش و آموزش ساخت مواد محترقه در فضای مجازی جرم است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۰    
آیت الله علم الهدی که در مرداد سال 1391 گفته بود اگر مرغ در دسترس نیست، مردم آن را با یک ماده پروتئینی دیگر جایگزین کنند ، این روزها با انتقاد از دولت، از ضرورت زندگی بهتر مردم سخن می گوید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۱    
در روز توزیع اسکناس نو در بانک ها بازار اسکناس فروش ها هم فضایی متفاوت دارد. رفت وآمدها بیشتر، قیمت ها نازل تر ،چانه زنی ها بالاتر و البته رنگ اسکناس های چمدان ها هم برگشته است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۷    
به دنبال انتشار اخبار متعددی در مورد قابل هک بودن نرم افزارهای پیام رسان موبایلی مانند واتس اپ، سیگنال، ای مسیج و ... در برابر ابزار هک سازمان سیا، ادعاهایی مطرح شده که این موضوع را بی اساس می داند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۷    
عضو انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی ایران، از افزایش گرایش مردم به داشتن دندان های زیباتر خبر داد و گفت: این مسئله تقریبا فراگیر شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۶    
با گذشت هشت سال از عرضه سیستم عامل موبایلی اندروید، این سیستم عامل در حال تسخیر سریع دنیای فناوری است و به زودی از سیستم عامل قدیمی و شناخته شده ویندوز هم پیشی خواهد گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۶    
محققان دریافتند مردان کوتاه قد و دارای پوست روشن با افزایش احتمال طاسی زودهنگام مواجه هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۶    
نماینده پیرانشهر گفت که با موافقت وزیر کار، کول بران از نیمه دوم فروردین بیمه تأمین اجتماعی می شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۶    
تیم لوکوموتیو ازبکستان برای بازی با تیم استقلال وارد تهران شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۶    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور با انتشار پیامی به بیانیه های اخیر احمدی نژاد واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۶    
سفیر روسیه در لندن به وزیر خارجه انگلیس که قرار است در اواخر ماه جاری میلادی به روسیه برود هشدار داده که موضعی نرم تر در قبال مسکو اتخاذ کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۳    
هفته پیش تفحص از شهرداری در کمیسیون عمران مجلس رأی نیاورد. حالا زمزمه هایی به راه افتاده که شهرداری مشغول لابی هایی شده تا تفحص در صحن علنی مجلس هم رأی نیاورد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۰    
روزنامه آرمان - مطهره شفیعی: اگرچه برخی سعی دارند رفتارها و مواضع دختر کوچک آیت الله هاشمی را دارای فاصله زیاد با پدر معرفی کنند، اما واقعیت عکس این ادعاست ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۴    
تشخیص اینکه در زمان لاگین در یک سایت، فرد تلاش کننده برای این کار یک انسان است یا یک ربات برنامه ریزی شده، کار ساده ای نیست. اما گوگل برای حل این مشکل راه حل جدیدی یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۴    
معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه علت 35درصد سرطان ها چاقی است، درباره مصرف چای داغ که یکی از مهمترین عوامل خطر بروز سرطان مری است، هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۴    
اگر چه در همه دنیا هواداران از نظر اقتصادی باشگاه های خود را می چرخانند اما این کار به صورت مستقیم صورت نمی گیرد بلکه قوانینی وجود دارند که طرفین سود می برند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۴    
رییس کل بانک مرکزی لزوم توجه به اطلاع رسانی شفاف، به موقع و روشنگر را نیاز روز نظام بانکی و بانک مرکزی خواند و گفت: شبکه بانکی از انتقادات سازنده استقبال می کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۸    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آخرین روز فعالیت مدارس شهر تهران در سال 95، تا 25 اسفند ماه است
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۸    
وزارت امور خارجه کشورمان با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز و برنامه تعدادی از هم وطنان جهت سفر به ترکیه از آنها خواست در جریان این سفر احتیاط لازم را داشته باشند .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۸    
جمعی از سپرده گذاران کاسپین از روز گذشته (شنبه21اسفند) مقابل ساختمان مرکزی کاسپین در سعادت آباد اقدام به تجمع کرده و تا نیمه های شب نیز با زدن چادرهای مسافرتی در خیابان ماندند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
استفاده از گرافیک پیشرفته و بهره وری از دوربین دوگانه برای واقعیت افزوده، از بزرگترین پیشرفت های آیفون 8 به شمار می روند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
آگهی دعوت از علاقمندان به کار در داروخانه ها و مراکز دارویی از جمله آگهی هایی است که در میان صفحات نیازمندی روزنامه ها دیده می شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولانی که شرایط تردد به داخل کشور را تا پایان سال جاری داشته اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
تیم های باشگاهی ایران درحالی عنوان پرتماشاگرترین را از دست داده اند که عوامل زیادی در این افت تاثیرگذار است. از بی توجهی به نیازهای تماشاگران تا مسئولان بی تفاوت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر یا انتشار اطلاعیه ای از برخورد قاطع با تورهای مسافرتی متخلف خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۶    
یکی از دانشجویان دانشگاه سابق ترامپ حکم محکومیت 25 میلیون دلاری را نپذیرفته و قصد دارد مجددا از رئیس جمهور آمریکا شکایت کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۶    
بازگشت نوکیا به کنگره جهانی موبایل و در واقع بازار جهانی موبایل یکی از مهم ترین خبرهای پیرامونی این رویداد است که قطعا تحلیل های مختلف بازار را می توان در این زمینه در نظر گرفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۷    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با حل مشکل ممنوع الخروجی همراه با این تیم راهی قطر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۷    
داستان رقابت بخش دولتی با بخش خصوصی در کشورهای در حال توسعه تمامی ندارد. در تازه ترین اقدام از این دست تاکسیرانی دولتی کشور قصد دارد وارد حمل و نقل شهری مبتنی بر اینترنت یا همان تاکسی اینترنتی شود و ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۱    
رئیس جدید سازمان سینمایی گفت: اجازه بدهید ما یک مدتی را به جمع بندی برنامه های حوزه های مختلف بپردازیم و اینکه ببینیم هر کسی و هر موسسه و بنیاد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۸    
پردیس- واژگونی اتوبوس در محور تهران-پردیس 14 مصدوم بر جای گذاشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۲    
پس از گذشت بیش از یکسال از تحریم کالاهای کشاورزی ترکیه توسط روسیه، این بار دولت روسیه واردات شماری از سبزیجات ترکیه ای به داخل خاک خود را آزاد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۲    
گروهی از محققان بین المللی روش جدیدی را برای ذخیره سازی اطلاعات بر روی یک اتم واحد ابداع کرده اند. آنان به این منظور از خواص مغناطیسی اتم برای کدگذاری داده ها استفاده کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۲    
پنج پایگاه اورژانس هوایی صبح امروز با حضور وزیر بهداشت و به صورت وب کنفرانس و همزمان افتتاح شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۸    
دوربین های مداربسته با رواج اینترنت و تسهیل اتصال به این شبکه پاسخی مناسب برای نیاز بشر امروزی به مدیریت اماکن و نظارت بر آن ها هستند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۸    
خواستی که در پویش طرح شده مطالبه ای است که دوستداران فرهنگ ایرانی سال هاست فریاد می کنند و اگر بتوانند برگزار می کنند: آتش درست می کنیم؛ از روی آن می پریم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۸    
پرونده شکایت مهاجم تونسی سابق تراکتورسازی در فیفا همچنان باز است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۸    
جان فورجام بازیگر فیلم معروف کسب و کار ایتالیایی براثر یک حادثه در خانه اش در انگلیس درگذشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۸    
پارلمان هند از تصویب قانونی خبر داد که به موجب آن "مرخصی زایمان با حقوق" مادران شاغل در این کشور به 26 هفته افزایش می یابد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۸    
روزنامه شرق نوشت: روز موعود، امروز است. شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به رسم مألوف خود در عصر یکشنبه دور هم جمع خواهند شد تا معلوم کنند در انتخابات ریاست جمهوری از چه کسی حمایت خواهند کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۹    
مروری بر تعرفه اپراتورهای تلفن همراه گویای آن است که هر دقیقه مکالمه موبایلی بر اساس نوع سیم کارت هزینه ای بین 499 تا 929 ریال به همراه دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۹    
طرح برندسازی جایگاه های سوخت در میان موجی از مخالفت ها از سوی اتحادیه جایگاه داران سوخت آرام آرام در حال پا گرفتن است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۳    
نشریه گلوبالیست در مقاله ای نوشت: عربستان در درازمدت توان رقابت با ایران را ندارد چون فاقد کارت های بازی با ایران است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۵    
روز جمعه رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، به دعوت همتای خود عازم مسکو شد تا ضمن تعمیق روابط اقتصادی، هماهنگی نظامی و سیاسی بیشتری در مورد تحولات سوریه داشته باشد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۴    
رئیس شورای رقابت با تشریح جزئیات شیوه قیمت گذاری خودرو در سال 96 گفت: وزیر صنعت دیگر هیچ حرفی از خروج خودرو از شمول قیمت گذاری به شورای رقابت نزد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۱    
سرانجام فرصت به میزبانی بازی های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید رسید تا ورزشگاه آزادی مهیای ثبت رکوردی جدید باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۲:۰۲    
دولت تدبیر و امید در حالی به پایان دوره چهار ساله اولیه اش نزدیک می شود که در کنار دستاوردهای مهم و انکارناپذیرش، هنوز برخی کاستی ها و ناکامی ها را نتوانسته برطرف کند ...
  • ۱