دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۴۹Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 10 اسفند 1395 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1395 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1395 اقتصاد نیوز 29 تیر 1395 اقتصاد نیوز 30 آذر 1395 اقتصاد نیوز 30 دی 1395 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 2 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 3 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 4 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 5 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 6 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 7 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 8 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 9 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 10 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 11 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 12 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 13 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 14 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 15 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 16 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 17 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 18 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 19 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 20 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 21 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 22 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 23 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 24 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 25 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 26 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 27 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 28 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۸    
برانکو یازده بازیکن خود برای دیدار با الریان را مشخص کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۷    
تحقیقی که روی دویست خانواده در انگلستان انجام شده نشان می دهد صبحانه در میان وعده های غذایی بیشترین نقش را در رساندن قند بیش از اندازه به بدن کودکان دارد و به طور متوسط صبحانه کودکان حاوی یازده گرم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۸    
محور فرعی شمشک–دیزین، واقع در استان های تهران و البرز، از مورخ 5 آبان 95 تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی، مسدود است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۱۶    
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 66 و در وضعیت سالم اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۱    
روزنامه جام جم نوشت : روزهای آخر سال است و همیشه خرید و فروش خودرو در این ایام رونق بیشتری نسبت به دیگر اوقات سال دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۷    
می گویند میزان مرگ و میر در سنین 20 تا 40 سالگی بین مردان جوان دو برابر بیشتر از زنان جوان است. یک دلیل شاید این باشد که بسیاری از مردان از علائمی چشم پوشی می کنند که شاید رسیدگی به موقع به آنها از ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۰:۴۷    
کمپانی موزیلا بدون اعلام قیمت رسمی، کمپانی نرم افزاری پاکِت / Pocket را خرید
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۰:۱۷    
با اینکه زمین های صاف و آسمان آبی در دنیا زیاد است، اما بعضی ها هستند که ترجیح می دهند خیلی هم در آرامش و آسایش زندگی نکنند و حتی محل های متفاوتی را انتخاب می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۹:۴۷    
بسیاری از خانم های خانه دار از تکراری بودن کارهای روزمره شان می نالند. این تکرار وقتی برای آنها بیشتر آزار دهنده می شود که اعضای خانواده، این کارها را ساده و پیش پا افتاده ببینند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۷    
در حاشیه جلسه شورای عالی فضای مجازی که شب گذشته با موضوع ساماندهی پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی تشکیل شد، امیر خوراکیان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۳    
روزنامه آرمان نوشت : فاطمه هاشمی چندی پیش درگفت وگویی از وجود برنامه انتخاباتی آیت ا... هاشمی رفسنجانی خبر داد و عنوان کرد که برخی از نزدیکان از آن اطلاع دارند و جزئیاتش توسط آیت ا.. ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۶    
وزیر ارشاد با اشاره به تاکید دولت برای حل مشکل کسب و کارهای فضای مجازی گفت: 6 وزیر برای حل مشکل بازی کلش آو کلنز وقت گذاشتند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۱    
روز گذشته خبرگزاری ها از تولید یک اثر شعر و موسیقی با همکاری ترانه سرایی که سابقه همکاری با خواننده مرتد دارد توسط سازمان اوج خبر دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۸    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 96 گفت: مصوبه مجلس درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان صرفا شامل بازنشستگان کشوری و لشکری که ماهانه کمتر از دو میلیون تومان حقوق می گیرند، می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۶    
هک شدن عروسک های ساخت شرکتی مشهور باعث شده تا صدای ضبط شده هزاران نفر از والدین و بچه ها که با این اسباب بازی گپ زده اند در دسترس عموم قرار بگیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۷    
در نشست وزیران ارتباطات، ارشاد و دادگستری اعلام شد که ضوابط تشکیل اتحادیه صنفی کسب و کارهای اینترنتی در شورای عالی نظارت تصویب شده و به زودی ابلاغ می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۷    
رئیس انجمن علمی شنوایی سنجی با اشاره به اینکه در برخی استانهای کشور از هر 1000 تولد 8 نوزاد دچار اختلال کم شنوایی است، یکی از دلایل مهم کم شنوایی را ژنتیکی عنوان کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۱:۵۰    
بورس اوراق بهادار تهران دیروز نیز در مدار تعادل قرار داشت که در نهایت به رشد 12 واحدی شاخص کل منجر شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۷    
اگر یک خودروی بدون راننده می خواهید، ظاهرا نیازی نیست منتظر مدل های جدید تسلا باشید، زیرا یک دانشجو از دانشگاه نبراسکا توانسته است هوندای سیویک خود را با 700 دلار تبدیل به یک اتومبیل خودران کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۷    
تیک آبی نشانه ای است که در اینستاگرام به تعدادی از اکانت ها برای شناخته شدن بهتر، داده می شود. توسط آن کاربر می تواند صفحه رسمی فرد مورد نظرش را راحت تر پیدا کند و اسیر صفحه های تقلبی نشود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۷    
اگر از کاربران وات ساپ در وینفون یا همان ویندوز فون باشید، می دانید که در بازه های زمانی خیلی کوتاه نسخه های بروز شده آن، برای ارتقا و رفع مشکلاتش منتشر می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۷    
علت عمده اقبال مردم به مصرف غذاهای آسان دسترس را باید از ابعاد مختلفی مورد توجه قرار داد که عمده ترین دلایل آن استفاده بهینه از روان شناسی نور و طعم می باشد که در هر محل سرو آنها مشاهده می گردد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۷    
کک و مک دسته های متمرکز رنگدانه های تیره روی پوست هستند که برخی می گویند یک بیماری پوستی است، بعضی دیگر می گویند عامل سرطان و یا حتی به دلیل سوختن توسط آفتاب به وجود می آیند اما تمامی این موارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۷    
شاید تنها مزیت یک لپ تاپ در مقایسه با یک سیستم کامپیوتری مناسب، وجود باطری آن باشد؛ باطری که باید استفاده از لپ تاپ و.. را تا چند ساعت بدون نیاز به برق تضمین کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۷    
اغلب افراد هنگام مواجهه با استرس نمی دانند چگونه خود را آرام کنند و معمولا با احساس شرمندگی، خود را سرزنش می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۷    
برای بهداشت بیشتر در دستشویی و حمام از قسمت های بیرونی کاسه توالت، فلاش تانک و وان غافل نشوید. فراموش نکنید دستگیره سرویس بهداشتی هم باید ضدعفونی شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۷    
روش های مختلفی برای سفید کردن رنگ دندان ها وجود دارد. از روش های خانگی گرفته تا روش های پیشرفته در دندان پزشکی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۱    
در به روزرسانی جدید اپلیکیشن Whatsapp یک قابلیت امنیتی جدید به نام تأیید دومرحله ای به آن اضافه شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۱    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف بعضی مواد غذایی بعد از خانه تکانی باعث بازگشت انرژی های ازدست رفته شما می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۱    
دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو با اشاره به آغاز نظافت و شستشوی خانه ها پیش از شروع تعطیلات نوروز ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۱    
دوربین گوشی شما علاوه بر عکس گرفتن و فیلم گرفتن، توانمندی هایی دیگری نیز دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۱    
مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای دولت را برای افزایش و همسان سازی حقوق بازنشستگان با دریافتی کمتر از دو میلیون تومان مجاز کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۹    
هر چند که وضعیت خرید و فروش در مورد خودروهای ایران خودرو و سایپا بهتر و بیشتر بوده است ولی خودروهای چینی نیز با عرضه شرایط های فروش اقساطی و مدل های زیاد توانسته اند بخشی از بازار را به دست بگیرند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۹    
دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا همان طور که پیش بینی می شد به مراسم اسکار 2017 واکنش نشان داد، اما نه آن طور که مجری برنامه اسکار پیش بینی کرده بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۳    
پس از انتخاب فیلم فروشنده به عنوان بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار، اصغر فرهادی به موقعیت منحصر بفردی دست یافت که او را در جایگاه برجسته ترین فیلمسازان تاریخ قرار می ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۱    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای در لایحه بودجه محرومیت های اجتماعی خریداران سربازی در سال 94 را لغو کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۸    
بازارهای سهام آسیا روز سه شنبه در انتظار برای سخنرانی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در برابر کنگره عملکرد مثبت روز گذشته وال استریت را دنبال کرده و اکثرا صعود کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۷    
سرمربی تیم سایپا به ارتباطش با جادوگر واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۷    
وزیر کشور با اشاره به همکاری مستمر و تنگاتنگ وزارت کشور با شورای نگهبان خاطر نشان کرد : ما در بحث نظارت، هیچ مشکلی با شورای نگهبان نداریم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۷    
تعرفه رومینگ بین المللی مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکین همراه اول در 46 کشور مهم کاهش یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۷    
دبیر انجمن شنوایی شناسی ایران گفت: طبق آمار جهانی سال 2008 میلادی، 66 درصد علت بروز بیماری آلزایمر در کشورهای پیشرفته کم شنوایی است که این میزان در کشورهای درحال توسعه، درصد بیشتری دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۴    
شاید بره روز رسانی خودکار اندروید در گوشی های هوشمند یکی از مشکلات کاربران باشد! در این مطلب چگونگی غیرفعال کردن آن را به شما آموزش می دهیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۴    
طبق نتایج یک مطالعه، ویتامین موجود در شیر ممکن است برای درمان یا پیشگیری از درد عصبی ناشی از داروهای شیمی درمانی مفید باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۴    
شش ماه اجرای طرح ترابردپذیری برای امکان تغییر اپراتور با حفظ شماره موبایل نتایج عجیبی را از تغییر سهم بازار اپراتورها نشان می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۴    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: طی 2 روز گذشته، 5تصادف مهم در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن 3نفر شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۴    
یک رسانه روسی با اشاره به سفر وزیر خارجه عربستان به عراق، این سفر را در راستای خواست ریاض برای بهبود روابط با تهران ارزیابی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۴    
صندوق بین المللی پول در گزارش سالانه خود از اقتصاد ایران اعلام کرد که رشد اقتصادی ایران در طول سال 2017-2016 تحت تاثیر افزایش تولید نفت، بهبود یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۱    
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۸    
قیمت قطعات کوچک سکه در حالی طی روزهای اخیر با شیب صعودی همراه شده که طی روزهای ابتدایی اسفند، نیم سکه و ربع سکه حدود 40 هزار تومان و سکه گرمی 18 هزار تومان در بازار افزایش قیمت پیدا کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۷    
مهاجم جوان تیم ملی ایران گفت: دو بازی بسیار مهم با قطر و چین می تواند ایران را به جام جهانی نزدیک کند. او عنوان کرد، مردم ایران کی روش را دوست دارند و رابطه خوبی با این مربی دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۷    
پرویز پرستویی در جدیدترین فعالیت خود در حوزه موسیقی، پس از انتشار آلبوم هایی مانند بابایی ، من پرویز پرستویی و .. ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۲    
برخی از کارگزاران دفاتر ICT روستایی در اعتراض به توقف افتتاح حساب در دفاتر روستایی توسط پست بانک اعلام کردند که امروز و فردا مورخ 10 و 11 اسفند در دفاتر خدمات بانکی روستایی خدماتی ارایه نخواهند داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۲    
رئیس سازمان تجارت جهانی درباره به راه انداختن جنگ تجاری و عواقب فاجعه بار آن به رئیس جمهور جدید آمریکا هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۲    
روزهای مملو از استرس و اضطراب ریسک اضافه وزن و چاقی را افزایش می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۲    
نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تصمیم گرفتیم که برای بازماندگان شهدای آتش نشان یک حساب باز کنیم و مبلغ 50 میلیون تومان کمک بلاعوض به این حساب واریز کنیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۲    
محققان دانشگاه های ساسکس و بریستول انگلیس، ابرماده جدیدی ساخته اند که قابلیت تغییر شکل امواج صوتی را دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۸    
آوار نخست از طبقه 12 بود. بخش شمال غربی طبقه 12 فروریخت و ما را با خودش به طبقه نهم برد؛ یعنی من 2 طبقه با آوار پایین آمدم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۸    
مدافع ملی پوش و ارمنستانی استقلال با پشت سر گذاشتن کامل دوران مصدومیت خود، آماده اضافه شدن به تمرین این تیم است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۸    
به نظر می رسد گودال بزرگی که در جنوب شهر موصل وجود دارد و جسد هزاران عراقی در آن دفن شده، بزرگترین گور دسته جمعی باشد که فاجعه هولناک قربانیان داعش را روایت می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۰    
روزنامه آفتاب یزد- امید کاجیان: در میان غوغای رسانه ای اسکار فرهادی؛ هستند بازیگران سیاستی که با یاری کارگردانی قهار به نام محمود احمدی نژاد به فکر به دست آوردن اسکار انتخابات ایرانند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۷    
ارایه صورتحساب سهام عدالت از هفته آینده آغاز می شودو 47میلیون ایرانی می توانند با مراجعه به سامانه طراحی شده،آن را دریافت کنند.در این میان ارزش فعلی سهام عدالت دو میلیون تومان برآورد می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۷    
بنیاد موزیلا عرضه کننده مرورگر فایرفاکس شرکتی به نام Read It Later را خریداری کرده که ابزار آن برای بوکمارک کردن یا نشانه گذاری سایت های اینترنتی محبوبیت زیادی دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۷    
پس ازگذشت یک ماه ازانتشارنامه شرکت سوخو به انجمن شرکت های هواپیمایی مبنی برحل مشکل فنی این هواپیما،خبرهایی مبنی بر ادامه مذاکرات ایرلاین های خصوصی برای اجاره این هواپیما به گوش می رسد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۱    
گوگل از شناسایی آسیب پذیری های خطرناکی در مرورگر Edge مایکروسافت و همین طور مرورگر اینترنتی Internet Explorer 11 خبر داد که به هکرها این امکان را می دهد به رایانه های کاربران آسیب بزنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۳    
آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: اگر تمام اصولگرایان یک نفر را معرفی کردند امیدی به نتیجه انتخابات هست اما اگر کاندیداهای متعددی معرفی کنند، مطمئن باشید که در شرایط فعلی موفقیتی حاصل نخواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۳    
در 74 درصد شکایت های صورت گرفته از خودروسازان، رای به نفع مشتریان صادر و منجر به دریافت خسارت، تعویض خودرو و حل عیب شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۰    
مشکلات زیادی در درون پرسپولیس وجود دارند که در حال رشد کردن هستند؛ مشکلاتی که می تواند سد راه پرسپولیس در قهرمانی شود و همین امروز باید جلوی آنها را گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۰    
چینی ها برای بازار پسابرجامی ساخت و ساز در ایران برنامه های ویژه ای دارند؛ البته این بار قرار نیست صرفا محصول بفروشند بلکه بنا به گفته ی مسئولان، باید تکنولوژی هم وارد ایران کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۷    
حبس ابد برای دو راننده که در جریان کورس خیابانی در آلمان باعث مرگ یک مرد شدند، حکمی منحصر به فرد برای این نوع جرایم در آلمان است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۷    
مدیرکل بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو، گفت: بیش از 5000 سایت غیر مجاز در زمینه تبلیغات کالاهای سلامت، با همکاری پلیس فتا، فیلتر و ردیابی شده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۷    
طبق آمارهای اخیر ظرفیت کابل فیبر نوری بین شهری در ایران به 61 هزار کیلومتر رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۷    
روزنامه جام جم در گفت وگویی با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل نوشت: در عرصه بین الملل اولویت اول هر کشوری تامین منافع ملی کشورش است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۷    
بازیکنان جوان تیم تراکتورسازی در انتظار فرصتی برای نشان دادن توانایی هایشان هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۴۷    
راه اندازی سامانه پیش بینی آلودگی هوای تهران در سال جاری جزو مهمترین اقدامات به منظور پایش و پیش بینی کیفیت هوای این کلانشهر حساس محسوب می شود؛ اما آنچه جالب توجه است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۵    
با نهایی شدن رقم هزینه سبد معیشت کارگران در کارگروه تخصصی مزد و توافق گروههای کارگری و کارفرمایی، احتمال افزایش حداقل مزد کارگران به رقم دو میلیون و 500 هزار تومان در سال 96 قوت گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۰    
شهردار تهران که تا پیش از حادثه پلاسکو مهمترین کاندیدای اصولگرایان بود، امروز در شرایطی قرار دارد که احتمال خروج او از جمنا را فراهم کرده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۰    
روزنامه ابتکار نوشت : راه اندازی ستاد انتخاباتی، تبلیغات و ایجاد فضای سیاسی در بحبوحه انتخابات، امری طبیعی تلقی می شود؛ چراکه با آگاهی بخشی به ملت می تواند تا میزان بالایی مشارکت مردمی را افزایش دهد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۴    
روزنامه آرمان- احسان اسقایی: محمد باقر قالیباف، فرمانده دهه70 نیروی انتظامی و شهردار پایتخت، فردی که سال ها ریاست بر ساختمان بهشت را تجربه کرده و چند بار نیز در سابقه سیاسی خود کاندیداتوری و لقب ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۴    
تیم استقلال خوزستان شب گذشته موفق شد در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا تیم الجزیره را از پیش رو بردارد؛ تیمی که در خانه شکست ناپذیر بود و خط حمله آتشینی دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۱    
2 ستاره بارسلونا در صورت رسیدن تیمشان به فینال لیگ قهرمانان اروپا به یک دلیل خاص این بازی بزرگ را از دست می دهند. ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۸    
با کناررفتن مدیرکل گمرک بازرگان، برکابیان مدیرکل گمرک زنجان به عنوان مدیرکل جدید گمرک بازرگان منصوب شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۸    
سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 که از ابتدای پاییز سال جاری آغاز شد یک امتیاز نسبت به سایر سرشماری ها داشت و آن هم برگزاری به صورت الکترونیکی در کنار سرشماری حضوری برای اولین بار در کشورمان بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۲    
الون ماسک موسس اسپیس ایکس اعلام کرد در سال 2018 میلادی دو توریست را به ماه می فرستد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دلیل اشتباه معرفی کردن برنده تندیس بهترین فیلم را تمرکز زیادی برگزارکنندگان این جوایز بر سیاست دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۶    
در حالی که شرکت های مخابراتی در تلاش برای ارتقای سرعت شبکه های نسل چهارم خود هستند، اتحادیه بین المللی مخابرات ویژگی های یک شبکه استاندارد نسل پنجم مخابراتی را اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۶    
طرح تحول نظام سلامت با شعار دسترسی عادلانه به خدمات بهداشت و درمان و حفاظت مالی از مردم در برابر هزینه های سلامت آغاز شد و از همان ابتدا هم بر نقش بیمه ها به عنوان پاشنه آشیل طرح تاکید شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۷    
مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران با اشاره به زنانی که در پلاسکو فعال بودند و اکنون تحت پوشش شهرداری تهران هستند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۷    
در بازی دیشب استقلال مقابل التعاون عربستان یکی از نکات جالب توجه، رکوردشکنی خسرو حیدری برای استقلال در آسیا بود. خسرو باحضور در این بازی رکورد بازی آسیایی در استقلال را با 40 بازی به نام خودش ثبت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۷    
علیرضا داودنژاد در متن نامه ای که خطاب به اصغر فرهادی نوشت،از این کارگردان سرشناس سینمای ایران خواست تا برای حل معضلات طاقت فرسایی که علی رغم موفقیت های سالیان اخیر همچنان گریبان گیر سینمای ایران ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۷    
سفارت عربستان در لندن از اتباعش در انگلیس خواست نسبت به حملات تروریستی احتمالی هوشیار باشند و از حضور در اماکن شلوغ خودداری کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۷    
لی هین لونگ نخست وزیر سنگاپور از اجرای طرحی کلان در این کشور برای دسترسی دیجیتال به کلیه خدمات ارائه شده در بخش دولتی و خصوصی به منظور رفع نیازهای شهروندان خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۷    
از یک ماده غذایی مشخص نمی توان نام برد که به تنهایی بر رویش موهای شما تاثیرگذار باشد، اما رژیم غذایی می تواند نقش چشمگیری در رشد سالم و قوی مو ایفا کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۷    
محققان نوعی افزودنی پلیمری ساخته اند که می تواند زباله های پلاستیکی را بازیافت می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۷    
زد تی یی از شرکت های مخابراتی بزرگ چین اعلام کرد که برای اولین بار در جهان موفق به ساخت تلفن هوشمند نسل پنجم شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، گفت: آتش سوزی و انفجار یک ساختمان 7 طبقه در مرتضی گرد، موجب تخریب کامل ساختمان شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۷    
سرمربی استقلال می خواهد با همین مهره ها جلو برود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۷    
بازیگر سینما در صفحه شخصی خود با انتشار مطلبی از مردم خواست تا به کمپین تحریم چهارشنبه سوری بدون مواد محترقه بپیوندند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۷    
دبیر شورای عالی فضای مجازی از تفاهم با وزارت آموزش و پرورش برای راه اندازی شبکه اجتماعی بومی ویژه مدارس و نیز ساماندهی فعالیت های دانش آموزان در فضای مجازی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۰:۲۴    
حسن روحانی ، رئیس جمهوری، روز گذشته در مجمع سالانه بانک مرکزی حضور پیدا کرد. روحانی در حاشیه این مجمع طی سخنانی خطوط قرمز دولت یازدهم را از بدو آغاز به کار برشمرد ...
  • ۱