دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۰۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 18 اسفند 1395 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1395 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1395 اقتصاد نیوز 29 تیر 1395 اقتصاد نیوز 30 آذر 1395 اقتصاد نیوز 30 دی 1395 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 2 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 3 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 4 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 5 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 6 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 7 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 8 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 9 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 10 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 11 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 12 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 13 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 14 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 15 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 16 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 17 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 18 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 19 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 20 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 21 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 22 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 23 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 24 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 25 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 26 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 27 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 28 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۸    
دبیر کارگروه توانبخشی شناختی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با بیان اینکه اختلالات شناختی در سنین مختلف و در شرایط متفاوت بروز می کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۸    
گروهی از روانشناسان موفق به طراحی نرم افزاری شدند که خوراکی های مصرفی کاربر و احساس او را پس از مصرف آن خوراکی ها ثبت می کند؛ این اَپ می تواند به کاربر در درمان اختلال های خوردن کمک کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۵    
ولی الله سیف در کانال تلگرام خود توضیحاتی در خصوص توقیف دارایی های بانک مرکزی در لوکزامبورگ ارائه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۸    
یکی از شاخص ترین مشکلات بنگاه های کوچک و متوسط در کشور، چگونگی تامین مالی است؛ نیاز مالی این بنگاه ها از حدی فراتر رفته است و دیگر از طریق منابع داخلی و خانوادگی قابل تامین نیست ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۷    
محققان مولکولی را شناسایی کرده اند که رشد تومورهای مغزی کشنده کودکان را متوقف می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۷    
در این بخش از سایت آکاایران مطالبی درمورد شستشوی انواع پارچه را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۷    
یک کارشناس ارشد طب سنتی گفت: مصرف کدو سبز از ابتلا به بیماری " ام.اس" جلوگیری می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۷    
ترکیب مواد شوینده یا پاک کننده ها با مواد سفید کننده در فضای کوچکی مانند حمام یا دستشویی خطرناک است، زیرا از فعل و انفعالات شیمیایی ترکیب این مواد گاز کلرآزاد می شود و با رطوبت مخاط دهان اسید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۷    
همزمان با روز زن در 29 اسفندماه سال جاری اولین سری از سیم کارت های اپراتورهای مجازی وارد بازار خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۷    
در این بخش از سایت آکاایران پاک کردن انواع لکه را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۷    
برای رنگ کردن دیوار با اکلیل چسب شفاف بخرید و اکلیل را به آن بیافزایید
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۷    
برای این کار، کافی است یک قاشق زردچوبه، یک قاشق زنجبیل، یک قاشق زیره که نوع آن فرقی نمی کند سیاه یا سبز باشدو یک قاشق دارچین را با هم در ظرفی کوچک مخلوط کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۷    
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: جایگاه فناوری اطلاعات در سازمان های دولتی هنوز به بلوغ نرسیده است و نقشی که آن در حکمرانی می تواند داشته باشد در معماری ها مورد توجه قرار نگرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۷    
بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران را برای هفته منتهی به13 .12 ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۷    
وزیر دادگستری اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه جذب قاضی و کارمند پیش بینی شده است و ما هم این برنامه را در دستور کار داریم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۷    
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران گفت: کاهش ساعات طرح ترافیک در روزهای آخر سال صحت ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
مدیربرنامه پیشگیری از ناشنوایی وزارت بهداشت نسبت به خطر پیرگوشی زودرس در نوجوانان و جوانان هشدار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
مدیرعامل اپراتور همراه اول از حذف قبوض کاغذی صورتحساب تلفن و موبایل در 7 استان کشور خبر داد و گفت: با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی از قطع حدود 15 هزار درخت جلوگیری شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
در اولین روز از برگزاری مسابقات ایده بازار دریایی ایده های برگزیده جهت ارائه نهایی در مسابقه ایده بازار دریایی دانشگاه خلیج فارس معرفی شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: لوایح افزایش کرایه های حمل و نقل عمومی در بخش مترو، اتوبوس و تاکسی پس از تائید فرمانداری، از پانزدهم فروردین ماه اعمال می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
مسئول کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون با اشاره به راه ندادن دوربین های صداوسیما به ورزشگاه ها گفت: متاسفانه این سازمان هیچ احترامی برای فوتبال قائل نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۷    
نزدیکان باراک اوباما گفتند رئیس جمهوری سابق آمریکا از شنیدن اتهام زنی ترامپ درباره شنود مکالمات تلفنی او در برج ترامپ حین انتخابات 2016، "عصبانی" شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۷    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، دختران چاق به شکل قابل توجهی بیشتر در معرض ابتلا به آلرژی ها قرار دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۷    
بیمارستانی در استرالیا، با استفاده از واقعیت مجازی به بیماران شیمی درمانی کمک می کند درد خود را فراموش کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۷    
رئیس مرکز پژوهش های اتحادیه پوشاک گفت: چرا هنگامی که می توان در شرایط مناسب در فروشگاه ها خرید کرد در نمایشگاه های بهاره روی سطح زمین و زیر چادر به فروش محصولات بپردازیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۷    
سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی و معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری بابیان اینکه میزان جریمه تعزیرات پایین است و باید اصلاح شود، گفت: کسبه و بازاریان با دستگاههای نظارتی مثل تعزیرات، وزارت صنعت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۷    
اطلاعات منتشر شده توسط منابع خبری نشان می دهد که گوگل قرار است سه ویژگی جدید به گوشی های اندروید 8 بیفزاید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۷    
رییس کل بانک مرکزی گفت : دادگاه لوکزامبورگ درمورد بلوکه شدن 1.6 میلیارد دلار از منابع ایران در اولین رای صادره تقاضای آمریکایی ها را رد کرد که برای این تصمیم درخواست فرجام شده است که در آستانه رسیدگی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از کاشت دو اصله نهال، عوارض ناشی از ریزگردها و آلودگی هوا را ناشی از کمبود پوشش گیاهی دانستند و تاکید کردند: باید جنگلها را از دست اندازی عده ای سوداگر حفظ کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۷    
دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: خوردن مداوم آب سرد، مزاج معده و اعضاء مجاور مثل کبد را به سمت سردی می برد و باعث بروز بیماری می شود؛ بیماری نوعی خروج از اعتدال است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۷    
عبدالله ویسی سرمربی تیم سپاهان به دلیل عارضه سنگ کلیه در بیمارستان سپاهان اصفهان بستری شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۷    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی با بیان اینکه خرید و فروش مواد منفجره ای که در چهارشنبه سوری استفاده می شود حرام است تاکید کرد: مردم مراقب باشند عیدشان را به عزا تبدیل نکنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۷    
یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید کرم های گیاهی برای انواع پوست ها شده که به زودی به تولید انبوه رسیده و وارد بازار خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۷    
وزیر نفت با تاکید بر رونق افزایی در صنایع بومی، از صنعت گردشگری به عنوان راهکاری برای برون رفت از تنگناهای اقتصادی یاد کرد .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۶    
170 گروه فعال در حوزه فناوری و آزادی های مدنی در آمریکا با ارسال نامه سرگشاده ای خواستار حفظ بی طرفی اینترنت در این کشور شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۷    
مدافع ایرانی الاهلی با تعطیلی لیگ قطر به تهران رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۷    
چین در نظر دارد موشک هایی طراحی کند که به جای زمین از هواپیما پرتاب می شوند و ماهواره ها را در مدار قرار می دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۸    
یک مسئول میراث فرهنگی کشور با اشاره به اینکه ایرانشناسی هر ایرانی با بازدید از استان کهن سیستان و بلوچستان کامل می شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۵    
دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: از دیدگاه طب ایرانی، دفع روده ای باید روزی یک تا دو بار، بدون خشکی و سفتی و بدون نیاز به زور زدن زیاد و طولانی شدن زمان دفع روی دهد و فرد نباید احساس کند که دفع ناقص و ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
شرکت آلفابت راهی برای فیلتر کردن نظراتی (کامنت هایی) که حاوی مطالب نامناسب هستند پیدا کرده است که البته با غلط های املایی نوشته شده، فریفته می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۲    
شرکت آمازون سرانجام در برابر فشار پلیس آمریکا تسلیم شد و اطلاعات مربوط به یک پرونده قتل را تحویل مقامات قضایی و انتظامی این کشور داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۲    
مدیرکل بنادر هرمزگان گفت: 60 فروند شناور مسافری باظرفیت 6 هزار و 951صندلی و 58 فروند شناور لندینگ کرافت با ظرفیت 2 هزار و 480 دستگاه آماده انتقال مسافران و خودروهای آنها درایام نوروز است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال این روزها به تنهایی دنبال حل مشکلات تیمش است. از پاسخگویی به عضو هیات مدیره تا نشست با اسپانسر باشگاه.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۷    
سخنگوی دولت 30 اسفند ماه را تعطیل رسمی اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۴    
طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، محیط های ناسالم و آلوده سالانه موجب مرگ بیش از یک کودک از هر کودک زیر 5 سال در دنیا می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۴    
نسخه 52 مرورگر فایرفاکس سرانجام عرضه شد و بنا بر اطلاعیه رسمی شرکت موزیلا این آخرین به روزرسانی مرورگر یاد شده برای ویندوزهای قدیمی ایکس پی و ویستاست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۴    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع ماهی را در بازار اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۸    
سید محمد غرضی از دولتمردان اسبق در رابطه با حواشی که این روزها در احزاب اصولگرا و به ویژه جبهه نیروی مردمی انقلاب رخ می دهد گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۸    
بات نت فلوکی (Floki)، نمونه جدیدی از بدافزارهای بانکداری است که اخیراً در بازارهای Dark Net برای فروش گذاشته شده و از طریق پست الکترونیکی گسترش پیدا می کند و برای سرقت اطلاعات کارت های اعتباری ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تهیه طرحی از سوی نمایندگان شهرهای مرزی و ارائه آن به مرکز پژوهش های مجلس گفت: کولبران ساماندهی خواهند شد و تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه خسرو حیدری و سیدمهدی رحمتی عامل تحریم تمرینات این تیم هستند گفت: کادر فنی باید عذر کسانی که تمرین نکردند را می خواست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
اکبرعبدی برای نخستین بار پس از گذراندن دوره درمان مقابل دوربین مجموعه تلویزیونی محله گل و بلبل2 رفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۹    
نظارت بر بازار و طرح های نظارت نوروزی، در روزهای پایانی سال همواره به بحثی پر چالش تبدیل می شود، پرسش مطرح این است که کنترل ها در این زمینه تا چه اندازه موثر هستند؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۹    
معاون وزیر ارتباطات از کاهش 20درصدی تعرفه پهنای باند ارتباطات داخل کشور برای افزایش ترافیک داخلی در شبکه ملی اطلاعات طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۹    
معاینات تیم دندانپزشکی طرح دندان یار در یکی از مدارس دخترانه حومه تهران، نشان داد که همه دانش آموزان حداقل یک دندان خراب دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۶    
دولت چین امروز (چهارشنبه) از کره شمالی خواست تا فعالیت های موشکی و هسته ای خود را در ازای توقف مانور نظامی کره جنوبی و آمریکا به حالت تعلیق درآورد و مانع از بروز "رویارویی" شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۶    
سازمان دارپا در طرحی آزمایشی تمام آمبولانس ها و وسایل نقلیه آتش نشانی را مجهز به سیستم های ردیابی بمب و تهدید هسته ای کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۲:۱۷    
در فضای آکادمیک، زمانی که صحبت از سیاست گذاری پولی می شود در یک مدل تعادل عمومی و با منطق مستحکمی که از ریاضیات برمی آید می توان به راحتی نشان داد که چرا سیاست پولی بر متغیرهای واقعی در بلندمدت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۲:۱۱    
اقتصاد ایران گرفتار بیماری های مزمنی است که بسیاری از آنها ریشه در دولتی بودن اقتصاد دارد. مساله ای که همین اخیرا وزیر اقتصاد نیز به طور شفاف به آن اشاره کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۵۰    
روز گذشته قیمت اونس طلا و قیمت دلار در مسیر کاهشی قرار گرفت، ولی قیمت سکه طلا بی توجه به عوامل فشار در کانال یک میلیون و 200 هزار تومان باقی ماند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۳۲    
10 درصد از مجموع معاملاتی که در طول نیمه نخست اسفندماه انجام و ثبت شده است، مربوط به آپارتمان های نقلی با متراژ حداکثر 50 مترمربع بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۱۴    
در آستانه انتخابات ریاست جمهوری که سال آینده برگزار خواهد شد، فعالان بخش خصوصی نیز به بیان انتظارات خود از دولت در سال 96 پرداختند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۱:۰۸    
بررسی وضعیت تولید 45 محصول منتخب صنعتی و معدنی در 10 ماه منتهی به دی سال جاری هرچند از نمایان شدن علائم بهبود در اقتصاد کشور حکایت دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۵۶    
همایش آیین رونمایی ساماندهی طرح سهام عدالت روز گذشته با حضورمعاون اول رئیس جمهوری، وزیر اقتصاد ، جمعی از اعضای شورای اصل 44 قانون اساسی و نمایندگان مجلس برگزار شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۳۸    
با آمریکای ترامپ چه باید کرد؟ عنوان نشستی است که روز گذشته در سالن اجتماعات روزنامه اطلاعات و به همت سایت دیپلماسی ایرانی برگزار شد؛ در این نشست مجید تخت روانچی معاون وزیر امور خارجه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۹    
پیش بینی هایی که اسفند پارسال در همایش دنیای اقتصاد درباره بازار مسکن 95 مطرح شد، مطابق آمارهای 11 ماه اخیر تحقق پیدا کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۰:۲۳    
در حالی که شاخص بورس به روند افزایش اندک بازگشته است در پس معاملات بورس تحرک جدیدی از سوی سهامداران حقوقی دیده می شود ...