پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۹:۳۹Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 7 اسفند 1395 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1395 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1395 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1395 اقتصاد نیوز 29 تیر 1395 اقتصاد نیوز 30 آذر 1395 اقتصاد نیوز 30 دی 1395 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1395 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 2 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 3 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 4 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 5 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 6 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 7 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 8 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 9 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 10 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 11 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 12 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 13 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 14 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 15 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 16 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 17 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 18 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 19 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 20 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 21 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 22 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 23 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 24 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 25 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 26 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 27 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 28 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۹:۵۵    
ایرانیان طبق رسم کهن خانه تکانی با خانه ای پاکیزه و خالی از دور ریختنی های انباشته شده و کثیفی به استقبال نوروز می روند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۷    
آیا ازدواج با همکار خوب است یا بد؟ واقعیت این است که این انتخاب شاید در ابتدای امر بسیار خوشایند و مثبت باشد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۷    
یکی از کاربردهای مفید گوشی های هوشمند در زندگی روزمره، خواندن سریع اطلاعات از کیو آر کد (QR Code) است، کدی که چیدمانی از نقطه های مربع شکل و سیاه رنگ بوده بر روی یک زمینه سفید ایجاد می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۵۰    
همه ما به عنوان کاربران اندروید می دانیم که اپلیکیشن های نقشه و مسیریابی زیادی برای این پلتفرم وجود دارند که با اتصال به اینترنت، موقعیت یابی را به بهترین شکل ممکن می کنند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۹    
اگرچه مصرف دوغ به عنوان یک نوشیدنی سالم به همراه غذا در ماه های گرم سال توصیه می شود اما مصرف بیش از حد دوغ می تواند تعادل بدن را از وضعیت عادی خارج کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۶    
خواب های کوتاه در طول روز که به چرت زدن معروف هستند، می توانند به شدت بر روی هوشیاری مغز تاثیر مثبت و یا غیر مثبت بگذارند. اما چقدر باید چرت بزنیم تا برای ما مفید باشد؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۳    
محققان دانشگاه ییل آمریکا دریافتند مغز می تواند به طور طبیعی نوعی قند موسوم به فراکتوز تولید کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۳    
دبیر علمی اجرایی نخستین کنگره بین المللی پزشکی شخصی ایران، گفت: در تشخیص و درمان بیماری ها باید روش های متفاوتی بر اساس شخص در نظر بگیریم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۷    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای میزان جریمه مشمولان غایب سربازی برای صدور کارت نظام وظیفه را تعیین کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۷:۰۷    
هفته نامه صدا نوشت: مرد شماره سه حلقه احمدی نژادی ها می گوید با ملاحظه شرایط مالی و بین المللی جدید، راه احمدی نژاد را دنبال خواهد کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۲    
پسر طلایی ایران در المپیک لندن که یکی از تلخ ترین صحنه های المپیک ریو را هم رقم زد یک بار دیگر با درد زانو رو به رو شده و آینده ای مبهم برای ادامه وزنه زدن دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۴    
باشگاه ریزه اسپور در حالی شکایت خود را نسبت به عقد قرارداد مهدی طارمی و پرسپولیس به فیفا ارسال کرده که کمیته حل اختلافات به این باشگاه ترکیه ای مهلتی برای ارائه مستندات خود داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۶    
بر اساس آخرین آمارها از حجم و میزان مبادلات تجاری ایران در 11 ماه ابتدایی امسال، چین همزمان بزرگترین خریدار کالای ایرانی و از سوی دیگر مهمترین کشور صادرکننده کالا به ایران است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۸    
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: لایحه نهایی ارزش افزوده آماده شد و تا پایان اسفند به مجلس شورای اسلامی ارایه می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۰    
رییس کل بیمه مرکزی گفت: سال آینده مشکلی برای خرید الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث برای مردم وجود ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۷    
سازمان برنامه و بودجه کشور با اعلام جزئیات درآمد حامل های انرژی در سال 95 اعلام کرد: همه این درآمدها به خزانه کشور واریز می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۵    
لب ها از پوستی نازک سود می برند و برخلاف بخش های دیگر پوست فاقد غدد چربی هستند و از این رو، به راحتی می توانند دچار خشکی شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۵    
در ماه مه سال 2016 گوگل سرویسی به نام Spaces را با شعار تجربه ای بهتر از اشتراک گذاری گروهی معرفی کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۵    
نمونه ی هیدروژن فلزی که ماه پیش در دانشگاه هاروارد ساخته شده بود، به خاطر عدم پایداری نگه دارنده ها ناپدید شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۹    
تلفن هوشمند (2017) Galaxy A3 سامسونگ را می توان یک میان رده تمام و عیار به حساب آورد. این شرکت کره ای تمامی خصوصیات خوب را در آن قرار نداده، اما ویژگی هایی دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۹    
آبلیمو از نوشیدنی هایی است که مصرف آن همیشه توصیه می شود، زیرا خواص و فواید بی شماری برای سلامتی دارد، از جمله کاهش وزن، تقویت دستگاه ایمنی بدن، پاک سازی دستگاه گوارش، کم کردن التهابات بدن ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۹    
لباس ها به مرور زمان با شستشو رنگ و رویشان می رود. برای لباس های سفید و سیاه معمولا مواد شوینده خاص وجود دارد اما برای لباس های رنگی چه می کنید؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۹    
شرکت ریزر یک پاوربانک با ظرفیت بسیار بالا معرفی کرده است که می توان از آن به منظور شارژ لپ تاپ و سایر دستگاه ها بهره برد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۹    
جوانی و جوان ماندن تب و تابی است که بیشتر انسانها به خصوص خانمها را همواره مشغول می کند شاید دسترسی داشتن به میزان عمر امکان پذیر نباشد ولی با رژیم غذایی می توان از سلامت و جوانی مراقبت به عمل آورد
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۹    
علی داوودیان، مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر در نشست خبری هشتمین همایش بین المللی روز جهانی بیماری های نادر که صبح روز گذشته در هتل استقلال تهران برگزار شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۹    
کمپانی ژاپنی سیکو اعلام کرده است که نمونه ای از ساعت مچی استیو جابز را در کشور ژاپن عرضه خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۹    
علی رغم قوانین خاص همچون ممنوعیت خودروهای 8 سیلندر و با حجم پیشرانه های بالاتر از 2500 سی سی، اما سرانجام اولین فراری در سال 2012 وارد کشور شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۶    
ایلنا-یاسمن خالقیان: وضعیت خیابان هیچ شباهتی به سابق ندارد. هنوز هم چند ماشین راهنمایی و رانندگی درست مقابل عکس های نصب شده در جای ساختمان پلاسکو به چشم می خورد و یک ماشین نیروی انتظامی هم کمی جلوتر ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۱    
مهدی خالدی عضو تالار مشاهیر فیلا، داور پیشکسوت بین المللی کشتی و دارنده سوت طلایی داوری المپیک، امروز شنبه (7 اسفندماه) دار فانی را وداع گفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۵    
با موافقت نمایندگان وزارت نفت مجاز به انتشار اوراق مشارکت ارزی- ریالی تا سقف 50 هزار میلیارد ریال از طریق بازار سرمایه شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۲    
صادرات نفت خام آمریکا به بیش از یک میلیون و 200 هزار بشکه در روز رسید که از سال 1993 میلادی به بعد بی سابقه بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۶    
بهای نفت سنگین ایران برای دومین هفته متوالی با ثبت بالاترین افزایش قیمت، در محدوده بالاتر از 53 دلار در هر بشکه در بازار به فروش رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۳    
در جریان معاملات امروز(شنبه) بازار آزاد تهران، قیمت انواع سکه با جهش مواجه بود، به نحوی که نرخ نیم سکه با 19 هزار تومان افزایش مواجه بود و به 678 هزار تومان رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۵    
تازه ترین آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران حاکی از آن است که صادرات غیرنفتی در 11 ماهه سال جاری به 38 میلیارد و 492 میلیون دلار رسیده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته تنها 21 صدم درصد افزایش داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۰    
سازمان ملل متحد اعلام کرد، کره شمالی به طور فزاینده و با معاملات پنهان، تحریم هایی را دور می زند که از سوی شورای امنیت علیه برنامه اتمی این کشور وضع شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۰    
خوشبختانه وضعیت جسمانی و روحی اکبر عبدی خوب است و در سلامت کامل به سر می برد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۷    
یکی از نگرانی های اروپا، نحوه نگرش دونالد ترامپ نسبت به ناتو و روسیه است. اروپا از سیطره امنیتی و نظامی روسیه بر این قاره شدیداً ترسان است و ناتو را سپر دفاعی خود در قبال چنین بلند پروازی می داند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۷    
دوشنبه شب استقلال در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان التعاون عربستان خواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۷    
رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک از واژگونی بار آهن نیسان روی خودرو پژو در بزرگراه نواب خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۷    
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از پیام رسان های داخلی بخش خصوصی که توانسته اند با ایجاد سامانه و بستر مناسب در جذب مخاطبان و کاربران ایرانی موفق عمل کنند حمایت ویژه می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۷    
مدیر کل نظارت بر فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو به شایعات منتشر شده با موضوع پروانه بهداشت و سیب سلامت واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۷    
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 16 واحد رشد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۷    
با توجه به ترس هایی که از آتش سوزی سامسونگ گلکسی نوت 7 ایجاد شده بود، آتش سوزی باتری آیفون 7 Plus موجب افزایش بررسی ها پیرامون این موضوع شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۴    
رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: شورای شهرتهران مخالفتی با فعالیت آژانس های آن لاین ندارد و جلسه مشترکی با مدیران این آژانس ها برگزار کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۶    
خداداد عزیزی به عنوان یکی از منتقدان فوتبال ایران درشرایطی سیاه جامگان را تحویل داد که در 13 بازی تنها یک پیروزی کسب کرد و با دو پله نزول در جدول کناره گیری کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۶    
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، در پیشنهاد ضدایرانی به رئیس جمهور این کشور خواستار لغو برجام برای اثبات رهبری آمریکا در جهان شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۶    
حضور بیش از 40 شرکت چینی فعال در عرصه ساخت و ساز در نمایشگاه بین المللی تهران نشان از نیم نگاه صنعت ساختمان این کشور برای حضور در بازار پسابرجامی ایران دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۶    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: معماری مدارس متناسب با اقلیم هر منطقه اجرا می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۲    
معاون رئیس جمهور آمریکا در نشست حامیان رژیم صهیونیستی، ضمن تأکید بر احتمال تشدید تحریم های غیرهسته ای ایران، گفت: جهان می داند آمریکا در کنار اسرائیل ایستاده است .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۹    
سازمان سنجش آموزش کشور ضمن تکذیب عکسی که در فضای مجازی درباره شرکت علی دایی در کنکور دکتری 96 منتشر شده، تاکید کرد این داوطلب همانند سایرین در آزمون شرکت کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۳    
رئیس پلیس پایتخت، جزئیات دستگیری سارقان مسلح صرافی خیابان فردوسی را تشریح کرد و گفت: پلیس سرنخ های خوبی را در رابطه با سارقان خودروی حمل پول بانک پاسارگاد به دست آورده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۳    
روزنامه آرمان امروز نوشت: پنجمین کنگره کانون دانشگاهیان ایران صبح دیروز با حضور تعدادی از اساتید دانشگاه و سخنرانی وزیر ارشاد احمدی نژاد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۰    
رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور از ممنوعیت مسافرت های خارجی مجریان برگزاری انتخابات 96 خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۴    
جدیدترین آمارهای رسمی گویای آن است که همچنان حدود 700 هزار نفر مالک سیم کارت های تالیا هستند، حال آنکه در ارائه خدمات به این مشترکان اما و اگرهای بسیاری وجود دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۴    
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه این مصوبه امروز مجلس تبعیض آشکار بین کارگران و کارمندان است گفت:برای چنین مجلسی متأسف هستم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۸    
معاون اول رییس جمهور با ابراز تاسف از اینکه گاهی با نگاه بی مهری به بخش خصوصی نگریسته می شود، گفت: توسعه و پیشرفت کشور و غلبه بر چالش ها جز از طریق میدان دار شدن بخش خصوصی امکانپذیر نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۵    
وزیر بهداشت در خصوص آمار خطاهای پزشکی در کشور، گفت: خطاهای پزشکی افزایش نیافته بلکه بیشتر دیده می شود زیرا تکنولوژی پیشرفت کرده و آگاهی مردم به حقوق خود نیز افزایش یافته است اما بخشی از آن نیز ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۵    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کسانی که در سال 88 مرتکب جرم شدند برای بازگشت به آغوش ملت باید بپذیرند که مجرم بودند و به مردم و نظام هزینه تحمیل کردند و باید به جرم خود اقرار کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۲    
کمبودهایی که با فداکاری امدادگران جبران می شود، ماجرای برداشت دوباره از ذخیره احتیاط، یکهزار و 400 میلیارد تومان نیاز انبارهای امدادی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۲    
آمارها نشان می دهد که بیش از 70 درصد مردم ترکیه، هرگز در رویدادهای فرهنگی و هنری شرکت نکرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۲    
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه برای قهرمان شدن باشگاه ها در آسیا باید به جای خوب حرف زدن عملکرد خوبی داشته باشیم گفت: ما هنوز به افتخارات گذشته می بالیم!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۳    
5هزار واحد فاقد متقاضی مسکن مهر، طی 9 ماه گذشته خواهان پیدا کردند و این در حالی است که پروژه مسکن مهر طی سه سال گذشته همواره مورد بی مهری وزیر راه و شهرسازی بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه صورتهای مالی شفاف بر اساس استانداردهای بین المللی یاری رسان نهادهای ناظر بر بانکها است، گفت: نظارت بر سیستم بانکی افزایش یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۷    
با اقدام دیروز کاخ سفید در منع حضور خبرنگاران چند رسانه مشخص به نشست خبری سخنگو ، جنگ بین ترامپ و رسانه ها بسیار بیش از آنچه که پیش بینی می شد به مراحل حساس خود رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۷    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: اجازه دادستان منجر به انسداد حسابهای بانکی شرکتها و مجموعه هایی خواهد شد که اطلاعات شفاف به سازمان بورس نمی دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۴    
رئیس مجمع واردات با اشاره به معضل کارت های بازرگانی اجاره ای، گفت: بوروکراسی شدید دولتی و تراکم دستور العمل ها و مقررات زائد، دلیل گسترش این معضل است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۱    
در حالی که ارزش دلار امریکا به پایین ترین رقم در یک هفته گذشته رسیده، قیمت طلا دیروز به بالاترین رقم در طی 3 ماه و نیم گذشته رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۱    
فوتبال ایران در شرایطی 25 سال در رده باشگاهی نتوانسته به قهرمانی در آسیا برسد که کشورهای قاره کهن برای رسیدن به موفقیت میلیون ها دلار هزینه می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۱    
کارنامه ارزی سال 95 حکایت از آن دارد که اوج گیری نرخ دلار از بعد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آغاز و با تصویب تمدید داماتو در سنا به اوج نزدیک شده و در سال نو میلادی رو به افول گذاشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۵    
نایب رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران توضیحاتی در مورد ساخت مجتمع تجاری جدید در محل ساختمان پلاسکوی سابق ارائه و به تشریح موارد قانونی برای ساخت براساس طرح تفصیلی، پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت افشای اطلاعات از سوی همه دستگاههای دولتی و حتی دستگاه قضا گفت:شبهاتی نسبت به پرداخت حقوق های نجومی در سازمان حسابرسی وجود دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۹    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه مرحله دوم اصلاح صورتهای مالی بانکها منجر به زیان سهامداران نخواهد شد، از توزیع اسکناس نو از هفته جاری در بانکها خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۹    
گروهی از دانشمندان با اجرای طرحی خاص در تلاش هستند تا از هوا غذا تهیه کنند. آنان اسم این طرح را Bionic Leaf گذاشته اند و از انرژی خورشید و باکتری های موجود در هوا هم بدین منظور کمک گرفتند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۶    
یک فوق تخصص نوزادان گفت: احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و ریوی در نوزادان نارس بالا است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۶    
رییس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی و موکت گفت: در صورت اصلاح قانون سرقفلی، بیش از نیمی از دعاوی دادگاهی کسبه کاهش خواهد یافت. قانون سرقفلی برای کسبه همه صنوف مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۴    
"دستفروشی بنزین" در سایه کم توجهی مسئولان نظارتی روبه گسترش است و با توجه به در پیش بودن ایام نوروز، بیش از پیش شاهد فعالیت دلالان بنزین به خصوص در جاده های دورافتاده کشور هستیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۱    
نخست وزیر ترکیه گفت "درحالیکه جهان وانمود می کند با تروریسم می جنگد، ترکیه در جنگ واقعی با تروریست هاست." وی همچنین اعلام کرد زندان های ترکیه برای بازداشت شدگان جا ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۸    
نمایندگان مجلس در جریان بررسی جزئیات بودجه 96 مصوب کردند که حقوق ماهیانه کارکنان دولت تا سقف دو میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۵    
ظاهر جامعه را تنها پوشش مردم تشکیل نمی دهد، سخن گفتن مردم هم تابع مدهایی است که گاهی زبان گفتاری را مانند مدهای پوششی مشوش می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۵    
رئیس کل بیمه مرکزی تدوین، اجرا و نظارت سیستم توانگری شرکت های بیمه، تکمیل و اصلاح تدریجی آن و الزام کفایت ذخایر بیمه ای مرتبط با قانون بیمه شخص ثالث را از اقدامات همسو صنعت بیمه با استانداردهای ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۲    
پروژه های اولویت دار شورای عالی مناطق آزاد که در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده است در سه مورد تعریف شده است تا در نهایت موجب پیش برد برون گرایی اقتصاد از طریق توسعه صادرات غیرنفتی شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۲    
با مصوبه مجلس میزان عوارض به ازاء هر کیلو واست ساعت مصرف برق، براساس قانون حمایت از صنعت برق کشور مشخص شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۶    
امروزه بسیاری از مردم با استفاده از هدست های واقعیت مجازی از حضور در این فضای جذاب و سه بعدی لذت می برند، اما با پوشیدن یک جلیقه می توان این تجربه را تکمیل کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۶    
با وجود گذشت حدود یک هفته از ابلاغ دستورالعمل بخشودگی سود و جرائم بدهکاران تا 100 میلیون تومان همچنان شعب برخی از بانک های تعیین شده از عدم دریافت بخشنامه سخن می گویند و یا از وجود آن ابراز بی اطلاعی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۱    
شرکت ایسر ابزار کنترلی هوشمند تازه ای عرضه کرده که از آن می توان برای بررسی وضعیت و کیفیت هوای اطراف منزل، خانه و هر محیط دربسته دیگری استفاده کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۱    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، سالمندانی که بیش از 9 ساعت در هنگام شب می خوابند با ریسک بالای زوال عقل مواجه هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۲    
رئیس کل بانک مرکزی در خصوص اقدامات انجام شده در بانک مرکزی در جهت تطبیق با استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی از افشای ریسک های 4 گانه صنعت بانکداری خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۶    
رئیس جمهوری آمریکا از درخواست بودجه هنگفت برای یکی از بزرگترین تقویت های نظامی در تاریخ آمریکا خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۶    
روزنامه آفتاب یزد نوشت: تریبون رسانه ملی و برنامه تلویزیونی " دستخط" مدتها است در اختیار اصولگرایانی قرار گرفته که احتمال کاندیداتوری شان در ریاست جمهوری می رود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۰    
آفتاب یزد – مریم علیزاده منصوری: چهره ها آشنا می نماید. صندلی های ردیف نخست را همان مقهورهای قدیمی اشغال کرده اند که در خرداد 92 ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۴    
مالک باشگاه سیاه جامگان اعلام کرد هنوز با هیچ مربی برای هدایت این تیم مذاکره ای انجام نداده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۱    
عضو هیات رئیسه مجلس از بررسی لایحه بودجه سال 96 تا پایان هفته جاری خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۸    
نایب رئیس سابق کانون سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی کشور و سردفتر شماره 111 تهران در انتقاد به نرخ بالای مالیات و حق الثبت سند خودرو، خواستار کاهش این نرخ شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۶    
آمارهای اخیر بین المللی گویای آن است که در حوزه دولت الکترونیکی حداقل 100 کشور جهان قبل از ایران قرار دارند.
  • ۱