دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۵۱Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1395 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1395 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1395 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1395 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1395 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1395 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1395 خبرگزاری حوزه 30 دی 1395 خبرگزاری حوزه 1 بهمن 1395 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۷    
حوزه / حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: شیعه واقعی تمام سرمایه و داراییش در این دنیا از معنوی و مادی را فدای نبی مکرم اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت می کند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۰    
حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به این که در طول تاریخ افرادی سعی در سوء استفاده از عقاید مذهبی و مهدوی جامعه داشته و دارند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۴    
حوزه/ امروز دفاع از حریم ولایت فقیه یکی از مهمترین وظایف مبلغان دینی در مناسبت هایی همچون فاطمیه و شهادت بزرگ پرچمدار دفاع از ولایت است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۸    
حوزه/حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: شهدا شهید شدند که انقلاب اسلامی به بیراهه نرود، آنان زنده هستند و تاثیرگذاری آنان در جامعه بر کسی پوشیده نیست.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۲    
حوزه/ روحانیت جایگاه پدری اجتماع را دارد و اگر وارد دعواهای سیاسی شود، بسیاری از مردم از او دوری می کنند؛ خط ولایت فقیه، تنها مسیری است که باید توسط روحانیت پیموده شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۰    
حوزه/ همایش بزرگ مبلغان سوگواره یاس نبوی با سخنرانی مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و معاون تبلیغ حوزه های علمیه در قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۴    
حوزه/ حجت الاسلام علی سرلک گفت: یک روحانی اصیل و انقلابی، آن روحانی است که طبق بیان حضرت امام(ره) یک شاخصه مهم دارد و آن این که جریان استکبار از او بدگویی کند، و او مغضوب جریان رسانه ای آن ها باشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۴    
حوزه/ رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فیلم "ارزشی یتیم خانه ایران" تصریح کرد: کارگردان فیلم واقعیت تلخ عدم انسجام بین علماء دین در مواجهه با وقایع جنگ جهانی اول را به خوبی نشان داده ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۹    
حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران از برگزاری دوره تخصصی مکالمه عربی در این حوزه خبر داد و گفت: در پایان این دوره تخصصی، مدارک معتبر به طلاب شرکت کننده در دوره اعطاء خواهد شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۵    
حوزه/ یک معلم مسلمان انگلیسی که دانش آموزان مدرسه ای در ولز را در یک سفر علمی همراهی می کرد، توسط نیروهای امنیتی فرودگاه از هواپیما به بیرون مشایعت شده و اجازه ورود به آمریکا نیافت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۳    
حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران ایلام از برگزاری نشست دانش افزایی معارف فاطمی خبر داد و گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) الگویی ایده آل و جامع برای زنان مسلمان نسل امروز و فردا است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۱    
حوزه/ در ادامه برگزاری کارگاه های مهارت بیان تفسیر، کارگاه روش فرهنگ سازی پوشش اسلامی در قرآن ، در حوزه علمیه خواهران ایلام برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۱    
حوزه/ معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: علما، روحانیون و طلاب هرکدام به هر سبک و شیوه ای با استفاده از منابر ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۹    
حوزه / همایش چیستی و چگونگی تحول در علوم انسانی از دیدگاه آیت الله العظمی خامنه ای ، مهرماه 1396در شیراز برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۹    
حوزه / زندگی بدون دین معنا ندارد و کسی که دین را از زندگی خود خارج کند، مورد خشم خداوند قرار می گیرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۷    
حوزه/ سومین دوره مسابقات فیلم کوتاه رحمت برای جهانیان در استانبول ترکیه به پایان رسید و جوایز تحت عنوان ایمان کامل، انسان کامل به برندگان اهداء شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۲    
حوزه/ طی مراسمی از تلاش های حجت الاسلام سیدابوالقاسم حسینی مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در زمینه فرهنگ سازی برای ترویج اقامه نماز قدردانی شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۰    
حوزه/ امام جمعه اهل سنت بندر لافت جزیره قشم گفت: توانایی علمی و فرهنگی حوزه های علمیه قم باید به استان هرمزگان انتقال داده شود تا دشمنان نتوانند بین مسلمانان اختلاف بیندازند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۰    
امام جمعه جزیره قشم گفت: عالمان دینی در استان هرمزگان ارتباط تنگاتنگ و خوبی با همدیگر دارند و همین مساله زمینه وحدت را فراهم آورده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۰    
حوزه/مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران طرح چی شد طلبه شدم را با هدف بازگو کردن خاطرات طلاب خواهر در مورد نحوه آشنایی و ورود به حوزه های علمیه خواهران اجرا می کند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۷    
حوزه/ سناتور حزب افراط گرای راست وان نیشن در استرالیا گفته است که قصد دارد لایحه ای برای قطع روابط دیپلماتیک میان استرالیا و واتیکان به پارلمان این کشور ارائه دهد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۶    
حوزه/ اعضای کلیساهای شهر لنسینگ شرقی در آمریکا روز گذشته با شرکت در یک مراسم دعای میان ادیانی، حمایت شان را از مسلمانان و پناهندگان این کشور اعلام کردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۹    
حوزه / استاد حوزه علمیه خواهران گفت: قرآن بزرگترین امتیاز را برای تقوا قرار داده و آن را تنها معیار سنجش ارزش انسان ها می داند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۶    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین گفت: عدم باور قلبی مردم و برخی از مسئولان یکی از مشکلات عدم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۶    
حوزه/ عضو جامعه مدرسین با بیان این که مدارس علمیه خواهران سطح 2، در کشور به خوبی توسعه پیدا کرده اند، گفت: توسعه مدارس سطح 3و سطح 4از اهداف مرکز مدیریت در سال آینده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۰    
حوزه/کرسی ترویجی و نقد ایده علمی، عرفان در آینه قرآن پنج شنبه 5 اسفندماه در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در قم برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۷    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه پژوهش در حوزه، گفت: بالندگی و پویایی علمی حوزه های علمیه با آموزش پژوهش محور تحقق می یابد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۱    
حوزه/ یک زن با ایمان همواره در راه احیای ارزشهای الهی و پیشرفت جامعه و خانواده اش تلاش می کند و حضرت زهرا (س) نمونه بارزی از بانوان پر تلاش در طول تاریخ است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۵    
حوزه/ مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان جنوبی گفت: روحانیون باید فارغ از هرگونه جناح و سیاسی بودن، در ایفای وظایفشان بکوشند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۰    
حوزه/ معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از برگزاری سلسله نشست های فاطمی با موضوع سبک زندگی فاطمی ویژه اساتید، مبلغین و طلاب خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۰    
حوزه / استاد حوزه علمیه خواهران گفت: حضرت زهرا (س) جلوه ای کامل از تمام کمالاتی است که یک زن در طول حیات خود ممکن است به بخشی از آنها نائل شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۷    
حوزه/ مؤسس مدرسه علمیه خواهران سیدالشهدا(ع) یزد با بیان اینکه امام خمینی(ره)قبل از اینکه به علم بپردازد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۴    
حوزه/ دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه با تقدیر از برنامه ریزی و فعالیت های آیت الله اعرافی در مدیریت حوزه و مدیریت المصطفی گفت: مدیریت های استانی باید با دقت نظر کامل به کار خود ادامه دهند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۸    
حوزه/ اسقف ساکو گفت: سیاست غرب بر اساس منافع و مصالح است در صورتی که اگر بر اساس انسانیت و پیشرفت بشریت بود، این جنگ ها و کشتارها تا کنون تمام شده بود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۵    
حوزه/ بازیگر مسلمان آمریکایی که امسال به خاطر بازی در فیلم مهتاب نامزد جایزه اسکار شده، در صحبت با خبرنگاران به حضور پررنگ اسلام هراسی در جامعه آمریکا صحه گذاشت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۴    
حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: تلاش در زمینه خدمت به خلق و خصوصا خدمت به طلاب بر همه مسئولان لازم بوده و نباید این فرصت را از دست بدهیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۴    
حوزه/برای اساتیدی که از قم به مدت سه سال به استان ها یا شهرستان ها مهاجرت کنند حمایت های خاصی خواهیم داشت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۸    
حوزه / همایش ملی اقتصاد ملی مقاومتی؛ پیوند فرهنگ، سیاست و اقتصاد ، فردا چهارم اسفندماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۵    
حوزه/ دوره دانش افزائی معارف فاطمی در حوزه علمیه خواهران مازندران با حضور مدیران، معاونین و طلاب مدارس علمیه استان برگزار می گردد
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۵    
حوزه/ رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی از برگزاری اولین همایش وحدت و تمدن نوین باحضور نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه 5 اسفند در قم خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۲    
حوزه/ تمبر یادبود ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین، با حضور دکتر لاریجانی و برخی از مقامات کشورهای اسلامی، رونمایی شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۹    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اوامر مقام معظم رهبری به مثابه تکلیف شرعی و وظیفه الهی تلقی شده و بر همه افراد فرض و لازم الاطاعه است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۹    
مدیر حوزه علمیه خواهران یزد در بازدید از مدرسه علمیه حضرت سیدالشهدا(ع)اصلاح خانواد ها از طریق آموزه های شیعی و زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) را از وظایف مهم طلاب خواند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۷    
حوزه/ مدیرمدرسه علمیه مهدی موعود(عج)شهرستان دیّر از برگزاری محفل انس با قرآن در این مدرسه و استقبال طلاب خبرداد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۸    
حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ثبت و صدور مجوز فعالیت 5400 هیئت مذهبی، شناسایی و ساماندهی 6 هزار مداح و همچنین فعالیت 500 کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان اصفهان نشان از ظرفیت های ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۸    
حوزه/ امام جمعه بهاباد در نشستی با طلاب و دانشجویان بهابادی، تحول در دانشگاهها را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: توسعه حوزه علمیه از برکات انقلاب اسلامی است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۵    
حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: نباید حوزه های علمیه را دستخوش تغییراتی کنیم که این تغییرات منجر به از بین رفتن اصالت های حوزه شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۵    
حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه قزوین گفت: اساتید در ارائه جنبه های اخلاقی و همچنین به کار گرفتن طلاب در امر پژوهشی و تحقیقی نقش تاثیر گذاری دارند که نباید این امر مغول بماند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۵    
حوزه / امام جمعه قزوین با اشاره به نقش مخرب ربا در سلامت اقتصادی جامعه، گفت: نظام ربوی امنیت اقتصادی جامعه را به نابودی می کشاند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۲    
حوزه/ سید العلاق گفت: سرنوشت اهل سنت چیزی نیست که در یک نشست کوچک و با غیاب اهل سنت عراق بررسی شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۹    
حوزه/ معاون پژوهش حوزه های علمیه با بیان این مطلب که کتابداران می توانند برای کار خود قصد قربت داشته باشند، ابراز داشت: وقتی کاری در راستای رشد و تعالی اسلام باشد و در آن قصد قربت نیز انجام شود ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۶    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان گفت: علت اینکه دیر به دولت اسلامی رسیده ایم و یا به تعبیری هنوز نرسیده ایم از کمبود مضامین اخلاقی و کمبود افراد خوب نیست از کمبود بصیرت هم نیست ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۳    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رحیمی صادق که تا پیش از این، قائم مقام مدیریت حوزه علمیه استان تهران بود، به عنوان مدیر جدید حوزه تهران منصوب شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۳    
حوزه/عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت:شورای عالی و مدیر حوزه با چند تن از مراجع عظام تقلید و رهبر معظم انقلاب دیدار داشتیم و شاید بیش از 100 مطلب از مجموعه این دیدارهای استحصال شد که بخش عمده ای از ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۲    
حوزه / حجت الاسلام داوودی نژاد گفت: برخورد مناسب و بیان کلمات محبت آمیز قلب همسران را به دست می آورد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۲    
حوزه/ دومین شب شعر یادهای زلال به همت موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی به منظور بزرگداشت شاعران و نویسندگان فقید کشور برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۳    
حوزه/ علمای بحرین رویکرد نظام بحرین به سوی کشتار و لشکرکشی علیه مردم را محکوم کردند و افزودند: آل خلیفه به خیال خود می خواهد بحران کشور را به سرعت آرام کرده و شعله انقلاب را خاموش سازد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۰    
حجت الاسلام و المسلمین محمدی قایینی گفت: در فتنه 88 خواص جامعه خود را به خواب زدند و با سکوت خود سبب این همه اختلاف و ظلم نسبت به حق و حقیقت شدند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۱    
مدیر مدرسه علمیه مکتب الزهراء (س) شیروان با اشاره به آغاز ثبت نام در حوزه علمیه استان خراسان شمالی، ظرفیت پذیرش طلبه خواهر در این مدرسه علمیه را 50 نفر اعلام کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۵    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی (ره) کرمانشاه از اعزام 100 نفر از طلاب و اساتید این مدرسه به مشهد مقدس و دیدار با علمای این شهر خبرداد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۳    
حوزه/ شرایط و جایگاه حوزه های علمیه از جهت تربیتی و علمی نیازمند ارتقای جدی است؛ در مدارس علمیه کشور شاهد مدارس قوی و بزرگی هستیم که کار خوب پیش می رود ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۴    
حوزه/ شهروند سوری اهل فوعه و کفریا گفت: بار دیگر خدعه و مکر سازمان ملل متحد و سازمان های حقوق بشری وابسته به آن آشکار شد و شرایط بیمارستان فوعه کفریا در حدی است که به پایان خط رسیده و بسیاری از ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۱    
حوزه/ نشستن در حال نماز احکامی دارد که شایسته است مؤمنین بدان آگاهی داشته و عبادت خود را صحیح انجام دهند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۹    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با برشمردن انواع جریان نفوذ در کشور گفت: مبارزه با نفوذ و دارا بودن تفکر انقلابی ما تا اخر ایستاده ایم از دروس ماندگار زندگانی حضرت زهرا(س) برای همه نسل هاست.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۹    
حوزه/ تولیت حرم حضرت معصومه(س)گفت: دشمنان اسلام چشم طمع و تعرض به جمهوری اسلامی دارند و زمانی می توانند به اهداف شوم و پلید خود برسند که بتوانند بین مذاهب اسلامی در داخل ایران اختلاف ایجاد کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۳    
حوزه / عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به مسئله "نفوذ" به عنوان یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری، گفت: اظهار نظر برخی مسئولان و افراد فاقد صلاحیت در مسائل دینی و فقهی سبب ضربه زدن به اسلام می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۳    
حوزه/ زنان مسلمان کانادایی شیرینی های خانگی خود را در میان مردم توزیع کرده و سعی دارند با این روش پل ارتباطی با اعضای جامعه ایجاد کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
حوزه/ خطبه فدکیه حضرت زهرا سلام الله علیها در ایام فاطمیه در آستان حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور اساتید برجسته حوزه ویژه بانوان تشریح می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۹    
حوزه / سوگواره یاس کبود به مدت 5شب به مناسب ایام شهادت حضرت فاطمه(س) در آستان مقدس امامزاده سید جعفر(ع)در حال برگزاری است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۶    
حوزه/همه جریان های اسلامی و ملی، موظفند در خدمت آرمان فلسطین قرار گیرند و عمق رابطه جمهوری اسلامی با گروه های مقاومت فقط به میزان پایبندی آنان به اصل مقاومت مرتبط است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۶    
حوزه / حجت الاسلام محمد رضا رنجبر گفت: اگر انسان با خدا ربط و اتصالی داشته باشد، به هرکجا که بخواهد می رسد و همه چیز در خدمت او خواهد بود، در غیر این صورت، عکس آن اتفاق می افتد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۶    
حوزه/ کارشناس حوزوی گفت: تهمت زدن به حدی مذموم و ناپسند است که حتی شیطان هم از آن بیزار است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۶    
حوزه/ حجت الاسلام آقاجانی گفت: وقتی ظرف تربیتی فرزند در دوران کودکی و نوجوانی پر نشد، در دوران جوانی و پس از ورود به جامعه ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۰    
حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی در در افتتاحیه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: اصول سوم، یازدهم، چهاردم ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۵    
حوزه/ مهم ترین وظیفه حوزه های علمیه در عصر حاضر شناخت کامل مکتب تشیع و شناخت وظیفه انقلابی، شناخت مخاطب برای انتقال مفاهیم انقلاب و آشنایی با زبان های زنده دنیا (حداقل دو زبان) برای برقراری ارتباط می ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۳    
حوزه/ رهبر معظم انقلاب در بدو ورود به سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی و حضور در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، به یادمان شهدای انتفاضه ادای احترام کردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۳    
حوزه/ کتاب عمدة(عیون صحاح الاخبار فی مناقب امام الابرار)، اثر سعید عرفانیان درگروه علمی تصحیح و تحقیق: در هجدهمین همایش کتاب سال حوزه اثر برگزیده شناخته شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
حوزه/ ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور مقام معظم رهبری، سران قوا و هیئت هایی از 80 کشور، در تهران آغاز به کار کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۴    
حوزه/ روز گذشته مراسم بزرگداشت جمعی از شهدای تیپ نهم بسیج مردمی که به تازگی در تکریت به شهادت رسیده اند، در کربلا برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۹    
حوزه/ اولین دوره آشنایی و تربیت مربی طب اسلامی با حضور90 نفر از طلاب حوزه های علمیه کشور در قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۹    
حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین شهادت عبد الله حسین جوان 21 ساله بحرینی را تسلیت گفت و آن را جنایت تازه ای دانست که به شناسنامه سرشار از جنایت رژیم آل خلیفه افزوده می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۳    
حوزه/ کمیته حمایت از اسرای سوریه در زندان رژیم اشغالگر اسرائیل، روز چهارشنبه آینده اجتماع گسترده ای را در مقابل مقر کمیته بین المللی صلیب سرخ در دمشق راه اندازی می کند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۵    
حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان بیان کرد: اگر تحقیقات یک نظام فکری نسازد مانند متراکم کردن قطعات یک کارخانه در انبار است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۵    
حوزه/ حضور ناشران حوزوی گرما بخش دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
حوزه/ خداوند نامحدود است و اتصال به خداوند موجب پایان ناپذیری انسان می شود، دنیا پایان پذیر و مادی است حتی اگر وسعت بسیاری داشته باشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
حوزه/ سومین همایش سلسله مباحث الگوهای خانواده اخلاقی با موضوع تربیت فرزندان در سالن طلاییه کلان شهر اهواز برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
حوزه/ الرفاعی نماینده حماس در لبنان گفت: ایران هیچ وقت از حمایت فلسطین در سطح مالی، سیاسی و نظامی کوتاهی نکرده است و این همان چیزی است که ما از تمام کشورهای عربی و اسلامی انتظار داریم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره طرح موضوع آشتی ملی، گفت: ظلم فتنه گران و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به نظام و انقلاب فراموش شدنی نیست.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
حوزه / خطیب حرم رضوی گفت: سبک زندگی عبادی حضرت زهرا(س) نمایانگر عبادتی عاشقانه در سراسر زندگی ایشان بوده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۹    
حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان تاکید کرد: یادمان های دفاع مقدس و مشهد شهیدان سال های جنگ تحمیلی، اکنون به یک آوردگاه بزرگ فرهنگی اجتماعی تبدیل شده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۳    
حوزه / مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: سالانه افزون بر 25 هزار نمازجماعت در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۱۱    
حوزه/ ادعای فخرالمحققین در ایضاح الفوائد که این روایات متواتر است ادعای درستی می باشد و شکی نیست که این تواتر لفظی نیست چون تواتر لفظی بسیار کم داریم که یکی از این متواترات حدیث غدیر است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۵۹    
حوزه/ چرا قرآن در چند جا داستان ابلیس را نقل کرده است؟! برای اینکه به ما بفهماند که ما باید خودسازی کنیم. باید لجوج نباشیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۰    
حوزه/ مدیر جامعه الزهرا(سلام الله علیها) در احکام جداگانه، مدیر کل دفتر مدیر، سرپرست اداره کل هماهنگی امور طلاب غیر ایرانی و سرپرست معاونت اداری مالی جامعه الزهرا را منصوب کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۸:۱۴    
حوزه/ امام صادق علیه السلام، سه سوگند بدون اعتبار را بیان فرمودند.
  • ۱