چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۱:۴۱Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1395 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1395 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1395 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1395 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1395 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1395 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1395 خبرگزاری حوزه 30 دی 1395 خبرگزاری حوزه 1 بهمن 1395 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۱    
حوزه/ حجت الاسلام قلی زاده با بیان اینکه وجود فقر در جامعه به دلیل بی توجهی به فریضه خمس و زکات است، گفت: مؤمنان باید بیشتر به فریضه واجب خمس و زکات توجه داشته باشند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۳    
امام جمعه شیروان با اشاره به جنگ نرم دشمنان و استفاده از فضای مجازی در راستای اقدامات ضد فرهنگی و ضد ارزشی، گفت: حضور روحانیت با بصیرت در فضای مجازی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۷    
حوزه/ نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اهمیت گفتمان جهاد و مقاومت در جامعه تأکید کرد: گفتمان جهاد و مقاومت باید در جامعه تبیین و نهادینه شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۹    
حوزه/مراسم رونمایی از آثار فقهی و حقوقی پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار خواهد شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۳    
حوزه / پنجمین دوره مسابقات اروپایی قرآن کریم شب گذشته، 20 اسفندماه، طی مراسمی در مرکز اسلامی هامبورگ آغاز شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۴    
حوزه/ نشست علمی بررسی اندیشه اجتماعی عرفا با نقد آراء منتقدین توسط حلقه دانش اجتماعی انجمن مطالعات اجتماعی حوزه برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۰۵    
حوزه/ بزرگ ترین کتابخانه و مرکز فرهنگی منطقه شاه ابراهیم قم با حضور امام جمعه این شهر به بهره برداری رسید.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۶    
حوزه/ استاد الهیات سیستماتیک دانشگاه کوبلنز آلمان گفت: در آلمان که دولت سکولار وجود دارد ما سعی می کنیم اخلاق مسیحی و دینی را پیاده کنیم و این اخلاق را در شهرمان به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی می ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۳    
حوزه/ مدیر کارگروه دفاع مقدس بنیاد خاتم الاوصیاء گفت: ساخت تسبیح از تربت حضرت حمزه سیدالشهدا به دستان مبارک حضرت زهرا(س)نشان دهنده ی جدا نبودن دین از سیاست و جهاد است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۰    
حوزه/ معاون آموزش جامعه الزهرا(س)گفت: تعداد 923 پرونده برای بانوان استاد جامعه الزهرا(س)تشکیل شده است که در حال حاضر، 190 پرونده غیرفعال است و 733 پرونده فعال وجود دارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۰    
حوزه/ معاون پژوهش جامعه الزهرا(س)، از برگزاری مجمع سالیانه انجمن های علمی- پژوهشی خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۷    
حوزه/ حوزه علمیه نجف با قدمتی هزار ساله و پس از گذر از سختی ها به پویایی و رشد خود ادامه می دهد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۶    
حوزه/ امام جمعه شهرستان سنقر گفت: بر همه ما لازم است که در همه حال و همه جا مواظب آفت ها و آسیب ها بوده و اهل مراقبه باشیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۳    
حوزه/ سینمای انقلاب اسلامی ایران که ریشه در حکومت اسلامی دارد، می بایست معیارهای دینی را به خوبی رعایت کرده و الگویی نمونه برای سینمای دینی در جهان اسلام باشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۰    
حوزه/ در حالیکه جنایات رژیم کودک کش سعودی صدای طرفدارن غربی اش را هم در آورده قائم مقام وزیر امور اسلامی عربستان مدعی شد: عربستان از اولین کشورهایی است که از آتش ترورریسم طی سال های طولانی سوخته است!
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۱    
حوزه/ در آخرین روز از هفته منابع طبیعی، طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت، در طرح کاشت نهال به یاد شهدای مدافع حرم شرکت نمودند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۱    
حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه غرب ارتش با بیان این که همه مردم ایران مدیون خون پاک شهیدان هستند، گفت: دیدار و سرکشی از خانواده شهدای گرانقدر خود نوعی قدردانی از این عزیزان است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۵    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر این که جذب در حوزه باید کیفیت محور باشد، گفت: برای جذب علاقمندان به حوزه باید به کیفیت جذب توجه ویژه ای شود و همواره کیفیت محوری سرلوحه پذیرش قرار ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۵    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان تهران با بیان این که عمده هجمه دشمنان برای نابودی انسانیت و تضعیف ارزش های انسانی است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۲    
حوزه/ نشست تخصصی تحلیلی بر مؤلفه های روابط بین الملل در اسلام با تأکید بر دیدگاه حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی با سخنرانی رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در سالن جلسات مجمع جهانی اهل بیت ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۳    
حوزه/ مدیر جامعه الزهرا(س) گفت: امروز با هر قلمی نمی توان برای نسل جدید نوشت، قلم باید به گونه ای باشد که مخاطب را جذب کند، قلم باید به گونه ای باشد که حتی در سطح بین الملل مخاطب داشته باشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۳    
حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه ، گفت: مبلغان، هر گونه کار پرورشی و تربیتی در مدارس را براساس طرح تربیتی مدارس امین پیگیری و دنبال کنند و با اخلاص در عمل و روحیه جهادی به این کار مهم و ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۰    
حوزه/ثبت نام سطح3 رشته تخصصی مهدویت ویژه برادران و خواهران در حوزه های علمیه قم، تهران، همدان، یزد و اهواز برای سال تحصیلی 97-1396 شروع شده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۴    
حوزه/ کارگاه آموزشی مبانی تقریب، وحدت و اخوت اسلامی، به منظور تحکیم وحدت میان پیروان مذاهب مختلف اسلامی در افغانستان با حضور طلاب شیعه و سنی در کابل افتتاح شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۱۱    
حوزه/ همایش سالانه مبلغین طرح هجرت و مدارس امین استان تهران، به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه این استان برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۴    
حوزه/ مسئولین منطقه ای شهر آلبانی مرکز ایالت نیویورک اعلام کردند خواسته مسلمانان این شهر را در خصوص تعطیلی دانش آموزان برای اعیاد اسلامی مدنظر قرار می دهند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۱    
حوزه/ دومین هم اندیشی سومین اجلاسیه نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام، بعدازظهر امروز در هتل کریمه شهر مقدس قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۹    
حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: انسان ها، بر اساس حکمت خداوندی، یک موجود آزاد و مختاری هستند و می توانند بر اساس تصمیمات خودشان به شقاوت یا سعادت دست پیدا کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۶    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: مدیران مدارس علمیه استان لرستان در جهت تقویت زیرساخت های اخلاقی، آموزشی و پژوهشی طلاب همت خود را بکار گیرند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۰    
حوزه/ مراسم روز گرامی داشت مقام شهدا از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۱    
حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) دفاع از مقام امامت را سرلوحه مسئولیت های خویش قرار دادند و با تمام توان به ارائه رهنمودهای شایسته و مبارزه با زرمداران و زور محوران پرداخت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۱    
حوز/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: شناخت، افشا و مبارزه با مفاسد و حرکت های فتنه انگیز یکی از رسالت های مهم ائمه جمعه محسوب می شود و سکوت در مقابل آن خیانت است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۸    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان خواستار تشکیل کارگروه علمی مشترک حوزه و صدا وسیما تشکیل شد و تصریح کرد: کسانی که حوزه علمیه را از ورود به فضای مجازی می ترسانند، عامل دشمن هستند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۵    
حوزه/به گفته پلیس پاکستان، اعضای داعش برای فرار از ردیابی و شناسایی شدن، به جای استفاده از تلفن از نرم افزار تلگرام برای ایجاد ارتباط استفاده می کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۳۵    
حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان گفت:تبلیغ چهره به چهره بهترین راهکار و موثرین روش برای جذب افراد مومن و انقلابی به حوزه است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۷    
حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، با حضور در بیمارستان مهرگان، از آیت الله باریک بین عیادت کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۴    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه باید با جلب مشارکت عمومی و استفاده از ظرفیت و توان تبلیغی مبلغان، انجمن های مردم نهاد و.. ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۱    
حوزه /زندگی عالمی را مرور می کنیم که خود جامع دو مقوله علم و عمل بوده و با زعامت و ریاست عالی بر حوزه علمیه اصفهان سعی داشته تا طالبان معرفت را به سرچشمه فیوضات معنوی برساند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۸    
حوزه/ دومین مرحله کارگاه آموزشی آئین و فنون مشاوردهی در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س)بافق برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۲    
حوزه/ رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: حوزه علمیه مولد فرهنگ است، ازاین رو مولد باید تولیدگر باشد به این معنی که تولید بهینه، استاندارد و مطمئن داشته باشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۱۲    
حوزه / حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو گفت: اردوهای راهیان نور، بصیرت افزایی را برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد می کند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۰    
حوزه/ رئیس مرکز پژوهش های اسلامی رسانه گفت: در مقابله با شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی انفعالی عمل کرده ایم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۰    
حوزه/ تا کنون 7 هزار طلبه به 27 نهاد و سازمان نظامی و غیر نظامی برای گذران دوره طرح ضرورت خدمت اعزام شدند و از این تعداد حدود2 هزار نفر در حال خدمت یا طی دوره های برگزاری آموزشی هستند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۹    
مسئولسازمان بسیج طلاب و روحانیون یزد در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) یزد گفت: کشور ایران تمام امکانات لازم برای رسیدن به اقتصاد شکوفا را داراست، اما باید در کنار این امکانات به دو اصل مهم خودباوری ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۰    
حوزه/ رئیس مؤسسه پیام امام هادی(ع) گفت: فعالیت های علمی این مؤسسه با توسل به اهل بیت(ع) انجام شده و برنامه ها را متوقف بر بودجه نکرده ایم تا به طلاب عزیز بگوییم که نباید کارهای علمی خود را بر پایه ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۷    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر استان لرستان، از برگزاری کارگاه تخصصی پژوهشی و مقاله نویسی در این مدرسه خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۴    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین با بیان این که حضرت ام البنین(س) الگوی مادران شهداست، گفت: پدران و مادران شهدا در دامان خود فرزندان رشید و مؤمنی تربیت کردند و در نهایت با تشویق ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۴    
حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: شناخت اهداف شهدا، بهترین خدمت برای ادامه راه آنان بوده و برای ترویج و نهادینه کردن این اهداف باید تلاش کنیم و قطعاً هدف شهدا چیزی جز حفظ نظام اسلامی نبود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۱    
حوزه/ نایب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که کمک به محرومان و مستضعفان مهم ترین شاخصه حکومت اسلامی است،گفت: انقلاب اسلامی به عنوان مدافع حقیقی حقوق محرومان و مستضعفان جهان ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۱    
کارشناس مسائل خانواده، ترویج سبک زندگی حضرت فاطمه(س) را در ایجاد یک خانواده ایده آل مؤثر دانست.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۵    
حوزه/حضرت آیت الله حکیم از عشایر بصره خواستند ارتباط خود را با دین و اعتقادات تقویت کنند تا بتوانند با چالش های موجود در جامعه مقابله کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۵    
حوزه/ مسئولین و جامعه اسلامی هرگز نباید از شهداء و خانواده آنها غفلت کنند، زیرا امنیت و اقتدارکشور مدیون شهدا و خانواده آنها است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۵    
حوزه/ رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی یکی از نیازهای امروز را تدوین انجیل مستند از منابع اسلامی دانست و گفت: در روایات ما از انجیل مطالب بسیاری نقل شده و اگر این کار انجام می گرفت ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۶    
حوزه/ مدیر مسجدالاقصی گفت: ممانعت از ورود نمازگزاران و جلوگیری از تعمیر مسجدالاقصی با این هدف صورت می گیرد که مسجد خالی از نمازگزاران باشد و در نتیجه به محل رفت و آمد یهودیان تبدیل شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۶    
حوزه/ امام جمعه شهرستان فردوس با اشاره به اقامه نماز جمعه توسط ائمه موقت در هفته اخیر، بیان کرد: ائمه جمعه خراسان جنوبی تا عزل استاندار، در نمازهای جمعه حاضر نمی شوند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۶    
حوزه / نمایشگاه دانشگاه های برتر ماداگاسکار با حضور فعال نمایندگی جامعه المصطفی در این کشور برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۶    
حوزه/ مسئولین طوری خدمت کنند که وقتی از شهری به شهر دیگر رفتند مردم به یاد خدمت او باشند و برای فعالیت و خدمت صادقانه بیشتر دعا و به خوبی از آن مسئول یاد کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۶    
حوزه/ معاون تولیت آستان قدس حسینی(ع) گفت: در عراق به ویژه کربلا زیارت های بزرگ و میلیونی به ویژه اربعین حسینی برگزار می شود که بیش از 20 میلیون زائر گردهم می آیند و این جمعیت به خدمات بزرگی نیاز ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۴    
حوزه/ مردم مناطق مختلف یمن با برگزاری تجمع های متعدد، ضمن محکوم کردن استمرار تجاوز عربستان به یمن و کشتار مردم مظلوم یمنی، آمادگی خود را برای جهاد و مبارزه با متجاوزان اعلام کردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۴    
حوزه/ مدیرکل عتبات مزارات عراق گفت: اجلاس عتبات مقدس در جهان اسلام یک اقدام بزرگ با هدف ایجاد پل میان بارگاه های مقدس جهان اسلام صورت می گیرد و همکاری و تبادل افکار رخ می دهد تا بر اساس آن بتوانیم ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۴    
حوزه/ عصر روز جمعه صدها تن از شهروندان هلندی در نشست نقش مسلمانان در هلند در مسجد اسلام شرکت کرده و نگرانی ها و ترس هایشان را در رابطه با اسلام ستیزی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۱    
حوزه/ دشمنان اسلام به ویژه صهیونیست ها و استکبار جهانی با همه توان علیه مسلمانان اعم از شیعه و سنی قد علم کرده اند و برای مبارزه با قرآن و احکام و پیروان اهل بیت(ع) با انواع حیله و مکر و ابزارهای ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۱    
حوزه / حجت الاسلام حسینی پور با بیان اینکه یکی از بزرگترین توفیقات الهی به بندگان خاص و ویژه خود شهادت است، گفت: شهادت آرزوی اولیای الهی است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۱    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه یوم الله 12 فروردین روز استقلال طلبی واقعی ملت ایران است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۸    
حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، با بیان این که آرامش امروز کشور، مرهون خون شهداست، گفت: باید سعی کنیم با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره و آرمان های شهداء ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۰    
حوزه/ مدیران، معاونان آموزش و نمایندگان اساتید مدارس علمیه خواهران یزد در یک گردهمایی با حضور معاون آموزش حوزه های خواهران کشور، به بحث و بررسی پیرامون راهکارهای ارتقای وضعیت آموزشی مدارس پرداختند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۸    
حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: سلسله مباحث سبک زندگی شهدا در مدارس علمیه استان برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
حوزه/ قائم مقام تولیت آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: ده ها میلیون زائر سالانه در آستان های مقدس حضور می یابند که بزرگترین کانون های فرهنگی به شمار می آیند و هر چه بیشتر برنامه ریزی کنیم و از ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۲    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به این که امروز دشمنان از طریق جنگ نرم به ایران اسلامی حمله ور شده اند، گفت: راهیان نور روح ما می توانیم را به کالبد جوانان تزریق می کند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۶    
حوزه/ نماینده آستان مقدس امامین عسکریین(ع) گفت: اجلاسیه اعتاب مقدس جهان اسلام می تواند به پیشرفت خدمتگزاری به زائران بی انجامد چرا که می تواند افکار خادمان عتبات مقدس را به یکدیگر نزدیک کند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۶    
حوزه/گروهی از هنرمندان و جوانان کشمیری یک ایستگاه رادیویی اینترنتی برای مسلمانان راه اندازی کرده اند تا آن ها را از زیر نفوذ فرهنگ غربی و موسیقی های هالیوودی بیرون بیاورند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
حوزه/ رئیس دبیرخانه مرکزی اجلاسیه نمایندگان اعتبات مقدس جهان از برگزاری اجلاسیه دوم عتبات در روز 27 رجب به میزبانی حرم مطهر امام حسین(ع) خبر داد و گفت: در صورت آماده شدن متن و سند منشور حقوق زائر ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۰    
حوزه/ نماینده آستان حضرت معصومه(س) در سومین اجلاسیه نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام از دیدار شرکت کنندگان در این اجلاس با مراجع عظام تقلید در قم خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۰    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: حوزه های علمیه و عالمان دین به عنوان پیروان حرکت شیخ عیسی قاسم بر خود لازم می دانند از این شخصیت برجسته حوزوی و شیعی دفاع نمایند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۷    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کشمیری گفت: مصداق شجره طیبه بنا بر روایات شیعه، پیامبر و امیرالمؤمنین و حضرت زهرا و ائمه علیهم السلام هستند که برگ های این درخت نیز شیعیان و دوستداران اهل بیت(ع) هستند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۱    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با اشاره به ولایت مداری شهدا، خاطرنشان کرد: شهید سردار همدانی با احدی بر سر مسائل اصولی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه ولایت فقیه تعارف نداشت و در وصیت نامه اش ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸    
حوزه/ حجت الاسلام مظاهری گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، به استان همدان نگاه ویژه ای دارد و قصد داریم در برنامه های بلند مدت، اردوگاه آموزشی، فرهنگی را احداث کنیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۲    
حوزه / حجت الاسلام والمسلمین مدرسی بر ضرورت توجه به تقویت فرهنگ دینی و تربیت اسلامی دانش آموزان تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۹    
حوزه/ در دهه های اخیر به لطف مجاهدت های فراوان علمای شیعه در قم و دیگر شهرهای ایران، پایگاه علمی تشیع به ایران و به طور خاص به شهر مقدس قم منتقل شد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۶    
حوزه/ نماینده طلاب بیجاری در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: تا زمانی که مردم با هم متحد باشند، هیچ نفوذی از سوی دشمن اتفاق نخواهد افتاد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۳    
حوزه/ امام جمعه یکی از مساجد آمریکا گفت: در زمانی بسیار حساس از لحاظ تاریخ برای شیعه قرار داریم و دشمن همه تلاش خود بکارگرفته تا بتواند ولایت فقیه و مرجعیت شیعه را از بین ببرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۸    
حوزه/ نشست اعتدال بهاری با حضور کارشناسان و علاقه مندان در خانه نجوم مرکز مطالعات و پژوهشهای فلکی نجومی وابسته به دفتر آیت الله العظمی سیستانی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۹    
حوزه/ اگر بنا بود مردم با رقص و پایکوبی شاد باشند، این مسائل به صورت فوق العاده در رژیم شاه وجود داشت و نیاز نبود که انقلاب کنند و در این مسیر هزینه های گزافی از جمله خون فرزندانشان، را بپردازند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۷    
حوزه/ گاهی مورد قسم دارای اسرار و رموز عظیمی است و هدف جلب توجه ما به شناخت اسرار این موجودات است تا از طریق شناخت آنها به عظمت حق پی ببریم و یا در زندگی از اسرار آنها بهره بگیریم ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۴    
حوزه/ رژیم بحرین شاگرد و جنود فرعون است و این شاگردان درممالک خود همانند استاد خود عمل می کنند و عمل هم کردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۲۴    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی راه برون رفت از مشکلات فعلی را در پرتو مدیریت جهادی عنوان کرد و گفت ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۶    
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۳    
حوزه/ بهترین راه تبلیغ و ترویج دین اسلام، دعوت مردم با عمل است، یعنی اگر شخصی، مصداق بارز آیات و روایات معصومین باشد، می تواند بدون توصیه زبانی، گنه کار را از گناهش بازدارد که یکی از این اعمال نیکو ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۷:۵۴    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در بسته ی خبری صبحگاهی تقدیم حضور کاربران محترم خبرگزاری حوزه می گردد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۷:۵۱    
حوزه/ امام کاظم علیه السلام، دو جمله از نصیحت های لقمان حکیم را عصاره حکمت وی دانسته اند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۰    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه جانبازان قم گفت: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدکاظم مجاب ، روحانی مجاهدی بود که از لحظه لحظه عمر خود برای تبلیغ و ترویج اسلام و معارف اهل بیت(ع) بهره برد و عامل به عمل ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۷:۱۸    
حوزه/ مراسم نکوداشت پنجمین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مجاب (عالم نابینا) با حضور فرهیختگان علمی در قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۲:۲۷    
حوزه / نور و نار دو حقیقت منفک از هم نیست از آیات قرآن بدست می آید که نور و نار حقیقتی واحد هستند و شاید بتوان گفت که جنّت و جهیم نیز به هم مربوط می باشند .
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۱:۱۲    
حوزه/ نخست وزیر عراق گفت: اکنون عراق از هر زمان دیگری به وحدت داخلی نزدیک است. داعش سعی می کند بین عراقی ها تفرقه بیندازد ولی شکست خورده است.